Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σχετικά με την ανώνυμη κάρτα, ίσως να έχει ξαναειπωθεί οπότε ζητώ συγνώμη, πάραυτα θέλω να περιγράψω ότι σήμερα πέρασα από Μοναστηράκι και πήγα στο ταμείο (εκδοτήριο) να την επαναφορτίσω και μου είπε ότι αν υπάρχει εισιτήριο μέσα, δεν μπορεί να επαναφορτιστεί! Ισχύει κάτι τέτοιο; Πραγματικά μου φαίνεται περίεργο (για να το περιγράψω κομψά)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ένα παιδί από εδώ έκανε 22 ημέρες. Νομίζω πως δεν πρέπει να ανησυχείς :P

 

Κατάλαβα όποτε λογικά πάμε για νέα παράταση, γιατί μέχρι 15/11 δεν πιστεύω να την έχουν στείλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εβγαλα την προσωποποιημενη ATH.ENA Card πριν 10 μερες.

Τη φορτισα επι τοπου στο εκδοτηριο και μου πε οτι για να την ενεργοποιησω να παω να τη χτυπησω σε ενα μηχανηματακι που ειχε διπλα στο ασανσερ . (Νομιζω ηταν ιδιο με αυτα που εχουν βαλει στα λεωφορεια - οχι με αυτα που εχουν οι μπαρες στο μετρο).

 

Εγω δεν πηγα γιατι βιαζομουνα. Τωρα θα πρεπει να παω εκει στο μηχανηματακι για να την ενεργοποιησω και να μπορω να παιζω μπαλα με κομιστρα κλπ ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ηλεκτρονικό εισιτήριο 30 ημερών. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω στον Προαστιακό;

Εμένα με ενδιαφερθεί από Νερατζιώτισσα στην Κηφισίας, δηλαδή μόνο μια στάση, αν δεν κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μέχρι να ολοκληρωθούν όλα τα στάδια υλοποίησης του Έργου οι επιβάτες του προαστιακού θα εξακολουθούν να κάνουν χρήση των εισιτηρίων τους με τους ίδιους όρους, όπως σήμερα.

<span 150%;="" font-family:="" \'arial\',\'sans-serif\';="" font-size:="" 12pt;="" mso-font-kerning:="" .5pt\"="" style="padding: 0px; margin: 0px;">

Με ότι μπορεί να σημαίνει το παραπάνω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με την ανώνυμη κάρτα, ίσως να έχει ξαναειπωθεί οπότε ζητώ συγνώμη, πάραυτα θέλω να περιγράψω ότι σήμερα πέρασα από Μοναστηράκι και πήγα στο ταμείο (εκδοτήριο) να την επαναφορτίσω και μου είπε ότι αν υπάρχει εισιτήριο μέσα, δεν μπορεί να επαναφορτιστεί! Ισχύει κάτι τέτοιο; Πραγματικά μου φαίνεται περίεργο (για να το περιγράψω κομψά)!

Νομιζω καποιο λαθος εκαναν.Αυτο ισχυει μονο για το ηλεκτροινκο εισιτηριο οχι για την καρτα.Εγω ετσι ξερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

Εχει καταθεσει κανείς δικαιολογητικά με φακελο που να εχει λαβει την καρτα; Εχω παει φακελο από 30/10 και ακομα τίποτα. Ενώ συναδελφος που εδωσε τον φακελο γύρω στις 5/10 κληθηκε σήμερα για να παραλάβει.

 

Το περιεργο βέβαια είναι ότι κληθηκε από την speedex για να παραλάβει αοπό καλλιθέα ενώ μενει κεντρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω καποιο λαθος εκαναν.Αυτο ισχυει μονο για το ηλεκτροινκο εισιτηριο οχι για την καρτα.Εγω ετσι ξερω.

Κι εγώ αυτό πίστευα, εκτός ότι φαίνεται παράλογο αυτό που είπε αυτή, ωστόσο επέμενε και δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Δυστυχώς ταλαιπωρούν κόσμο έτσι. Επιτέλους πρέπει να αναλάβουν και στο ελάχιστο τις ευθύνες τους όσον αφορά την ενημέρωση και τις οδηγίες.

Ξέχασα να αναφέρω ότι δεν δεχόταν POS (κάρτες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk1513

Τέλος εποχής χάρτινου εισιτηρίου – Κλείσιμο πυλών

 

1. O όμιλος ΟΑΣΑ εκφράζει τις ευχαριστίες του στους πολίτες που προσήλθαν καθ΄ όλο το χρονικό διάστημα του προηγούμενου μήνα και εξέδωσαν τις προσωποποιημένες κάρτες τους.

 

2. Ο αριθμός των προσωποποιημένων καρτών υπερβαίνει ήδη τις 320.000, αριθμός ιδιαίτερα ικανοποιητικός, καθότι κινείται σημαντικά υψηλότερα του ετήσιου μέσου όρου των μηνιαίων καρτών (250.000), ενώ παράλληλα συνεχίζεται η έκδοση προσωποποιημένων καρτών. Οι κάτοχοι της προσωποποιημένης ΑΤH.ENA Card δεν απαιτείται να αναμείνουν ποτέ πια σε ουρές, διότι μπορούν να φορτίζουν τις κάρτες τους σε όλο το δίκτυο των αυτόματων μηχανημάτων (300 αυτόματα μηχανήματα σε όλο το δίκτυο) και από όλα τα εκδοτήρια της Ο.ΣΥ. ΑΕ και της ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ, καθώς και από το διαδίκτυο.

 

3. Η προσωποποίηση καρτών είναι μία πάγια διαδικασία και δεν έχει ημερομηνία λήξης. Ειδικά για την τρέχουσα περίοδο και μέχρι την 30.11.2017, οι πολίτες που επιθυμούν, μπορούν να καταθέτουν φακέλους και να αποστέλλεται η κάρτα στη διεύθυνση επιλογής τους ταχυδρομικά.

 

4. Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι, από τις 16/11/2017, παύει ολοσχερώς τη χρήση (έκδοση, ακύρωση) χάρτινων εισιτηρίων και καρτών.

 

5. Από 16/11/2017 η πρόσβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του ΟΑΣΑ γίνεται μόνο με ισχύοντα ηλεκτρονικά μέσα κομίστρου (προσωποποιημένες κάρτες, ανώνυμες κάρτες, πολλαπλά εισιτήρια). Οι κάτοχοι ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών επικυρώνουν τα εισιτήριά τους και στο δίκτυο του Προαστιακού.

 

6. Οι κάτοχοι ετησίων, εξαμηνιαίων, τριμηνιαίων καρτών, καθώς και ομάδες δικαιούχων όπως άνεργοι, μετακινούνται με επίδειξη των αντιστοίχων εγγράφων στους υπευθύνους της γραμμής των πυλών εκάστου σταθμού. Σε όλες τις πύλες (ανοιχτές ή κλειστές) θα παρευρίσκονται αρμόδιοι υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ που θα ελέγχουν και θα ενημερώνουν το κοινό. Στους σταθμούς με κλειστές πύλες θα υπάρχει μια τουλάχιστον ανοιχτή πύλη (ΑΜΕΑ), που θα επιδεικνύονται τα αντίστοιχα έγγραφα των ανωτέρω δικαιούχων. Για τους πολίτες των ανωτέρω κατηγοριών, οι ετήσιες κάρτες θα αντικατασταθούν στο επόμενο διάστημα, είτε με τη διαδικασία της κατάθεσης δικαιολογητικών με φάκελο, είτε μέσω διαδικτύου μετά από έγκριση της ΑΠΔΠΧ.

 

7. Ο ΟΑΣΑ υπενθυμίζει ότι για την μαζική προσωποποίηση καρτών μέσω διαδικτύου έχει απευθύνει, εκ νέου, τα αρχικά υποβληθέντα αιτήματά του, από την προηγούμενη Τρίτη 07/11/2017, προς την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και αναμένει την απάντησή της σχετικά με:

 

α. Τη δυνατότητα αίτησης για προσωποποιημένες κάρτες μέσω διαδικτύου και παραλαβής των καρτών κατ’ οίκον.

 

β. Τη δυνατότητα μαζικών προσωποποιήσεων από μεγάλους φορείς.

 

γ. Τη δυνατότητα τήρησης στοιχείων για εξυπηρέτηση επιβατών κατόπιν συναίνεσης αυτών.

 

Καθώς η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν έχει απαντήσει ακόμη, ο ΟΑΣΑ τελεί εν αναμονή της απάντησής της, έτσι ώστε να καταστήσει το σύστημα έκδοσης καρτών πιο φιλικό, μέσω διαδικτύου.

 

8. Κλείσιμο Πυλών: Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα, 20/11/2017, θα αρχίσει σταδιακά το κλείσιμο των πυλών του δικτύου και συνεπώς οι επιβάτες, τόσο κατά την είσοδο, όσο και κατά την έξοδο μπορεί να συναντήσουν κλειστές πύλες. Παράλληλα, στους σταθμούς που θα κλείνουν οι πύλες, θα υπάρχει υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση προσώπων που δεν έχουν λάβει ακόμα προσωποποιημένη κάρτα (π.χ. άνεργοι, ΑΜΕΑ, άλλοι δικαιούχοι). Το κλείσιμο των πυλών θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 20.12.2017.

 

9. Κλείσιμο πυλών Αεροδρομίου: Από 20/11/2017 θα κλείσουν οι πύλες του ΑΣΣΚ Αεροδρομίου Αθηνών. Παράλληλα, θα υπάρχει επιτόπια εξυπηρέτηση των επιβατών.

 

10. Οι κάτοχοι χάρτινων εισιτηρίων μπορούν:

 

α. Εάν έχουν έως 10 εισιτήρια να προσέρχονται στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοια ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης) για να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

 

β. Οι κάτοχοι περισσότερων των 10 εισιτηρίων θα προσέρχονται από 20/11/2017 στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) προκειμένου να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

 

11. Δίκτυο πωλήσεων. Δημιουργείται δίκτυο πώλησης σε περίπτερα και άλλα σημεία. Από τα περίπτερα στα οποία εστάλησαν επιστολές συνεργασίας (900 επιστολές από Ιούνιο 2017 έως Σεπτέμβριο 2017) ανταποκρίθηκαν 200 περίπτερα, στα οποία δόθηκαν POS του ΟΑΣΑ. Το δίκτυο επεκτείνεται και θα φτάσει στα 600 σημεία.

 

12. Ο ΟΑΣΑ υπογραμμίζει ότι το Σύστημα των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών αλλάζει ριζικά σελίδα και εισέρχεται σε μια νέα περίοδο, η οποία αναμένεται να επιφέρει πολλαπλά οφέλη, τόσο στους επιβάτες, όσο και ευρύτερα στην Πολιτεία. Το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου εκσυγχρονίζει ριζικά τον Όμιλο ΟΑΣΑ και δημιουργεί σύγχρονες συνθήκες με την εκτεταμένη χρήση των νέων τεχνολογιών. Τα νέα ηλεκτρονικά προϊόντα κομίστρου, προσωποποιημένες και απρόσωπες κάρτες (ATH.ENA CARD) είναι μέσα κομίστρου μακράς διαρκείας, με χρόνο ζωής 10 έτη. Τα πολλαπλά εισιτήρια (ATH.ENA TICKET) είναι επαναφορτιζόμενα μέσα κομίστρου και έχουν διάρκεια ζωής 1 έτους. Συνιστάται στο επιβατικό κοινό η διαρκής επαναφόρτιση και επαναχρησιμοποίησή τους.

 

ΝΕΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ.

ΠΡΟΙΟΝ                                     ΤΙΜΗ      ΤΙΜΗ/ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ            ΕΚΠΤΩΣΗ                                        ΜΕΣΑ

ΕΝΙΑΙΟ 1,4€                               1,4€         1,4€                                                                                          ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΑΝΩΝΥΜΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

(μονό)

 

ΕΝΙΑΙΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ 0,60€        0,60€        0,60€                                                                                        ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

(μονό)


5πλό ΕΝΙΑΙΑ 1,4€                      6,5€          1,3€                                 0,50€                                                ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΑΝΩΝΥΜΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

 

5πλό ΕΝΙΑΙΑ

ΜΕΙΩΜΕΝΟ 0,60€                      3€                                                                                                              ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

 

10+1 ΕΝΙΑΙΑ 1,4€                      13,5€        1,23€                   1 επιπλέον εισιτήριο και 0,50€                    ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΑΝΩΝΥΜΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

 

10+1 ΕΝΙΑΙΑ

ΜΕΙΩΜΕΝΟ 0,60€                      6€                                          1 επιπλέον εισιτήριο                                 ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

 

2πλό ΕΝΙΑΙΑ 1,4€                       2,7€           1,35€                      0,10 €                                                       ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΑΝΩΝΥΜΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

 

2πλό ΕΝΙΑΙΑ

ΜΕΙΩΜΕΝΟ                                0,6€            1,2€                        0,6€                                                         ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, ΠΟΛΛΑΠΛΟ

 

ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΑ

· Χρόνος ζωής Κάρτας ΑΤΗ.ΕΝΑ Card: 10 έτη

· Χρόνος ζωής Κάρτας ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket: 1 έτος

  • ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ : Στο εισιτήριο 10+1 μειώνεται η τιμή κατά 0,50 €, τιμή ανά εισιτήριο 1,23 (φθηνότερη επιλογή)
  • ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ : Στο 5πλό εισιτήριο μειώνεται η τιμή κατά 0,50 €, τιμή ανά εισιτήριο 1,3 (δεύτερη φθηνότερη επιλογή)
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΟΥ 2πλου ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ :

◦ Εισάγεται 2πλό εισιτήριο (μετ\' επιστροφής) με τιμή 2,7 ευρώ (τιμή ανά εισιτήριο 1,35)

 

ΣΗΜΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΡΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

 

· ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ (300 ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΑΣΥ, ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ).

 

· ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΟΣΥ (40 ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΣΥ.

 

· ΌΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ 200 ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΘΕΙ POS TOY OAΣA. TO ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 600 ΣΗΜΕΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.

 

· ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ 5 ΕΩΣ 15 ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.

Επεξ/σία από pluss
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Νο.3 που αναφέρει μέχρι τις 30/11/2017, μετά πως θα γίνεται η έκδοση προσωποποιημένης, θα συνεχίσει η κατάθεση φακέλου και αποστολή σε διεύθυνση επιλογής; Πάντως αφήνει να εννοηθεί όχι, αν το καταλαβαίνω σωστά; Αν κάποιος γνωρίζει κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ αυτό πίστευα, εκτός ότι φαίνεται παράλογο αυτό που είπε αυτή, ωστόσο επέμενε και δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Δυστυχώς ταλαιπωρούν κόσμο έτσι. Επιτέλους πρέπει να αναλάβουν και στο ελάχιστο τις ευθύνες τους όσον αφορά την ενημέρωση και τις οδηγίες.

Ξέχασα να αναφέρω ότι δεν δεχόταν POS (κάρτες).

Δυστυχως επιβεβαιωνω οτι οι απροσωπες καρτες για να φορτιστουν με κομιστρο πρεπει να ειναι αδειες,πραγματικα δεν εχω να σχολιασω κατι....ειναι απλα για γελια.Αρχικα αναφεροταν οτι μονο στο πολλαπλο θα ισχυε αυτο.Επισης μιας και ειχα αναρωτηθει προηγουμενως πως γινεται η μετακινηση στο αεροδρομιο εφοσον η καρτα εχει απλα εισιτηρια μεσα μ ειπαν οτι μπορω να την φορτισω με εισιτηριο αεροδρομιου και οταν παω να το επικυρωσω στο μηχανημα θα επιλεξω τι διαδρομη θα κανω ωστε να μην με χρεωσει το 1,4 στην αρχη.Καθε φορα παντως μαθαινουμε και κατι διαφορετικο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

Εχει καταθεσει κανείς δικαιολογητικά με φακελο που να εχει λαβει την καρτα; Εχω παει φακελο από 30/10 και ακομα τίποτα. Ενώ συναδελφος που εδωσε τον φακελο γύρω στις 5/10 κληθηκε σήμερα για να παραλάβει.

 

Το περιεργο βέβαια είναι ότι κληθηκε από την speedex για να παραλάβει αοπό καλλιθέα ενώ μενει κεντρο

Διαβάστε ρε παιδιά στην ίδια σελίδα 1 στιγμή. Πάνω πάνω το γράφουμε, ρωτάει κι άλλος το ίδιο.

 

ΥΓ: Πήγα να βγάλω σήμερα. 40 άτομα τουλάχιστον στην ουρά. Δεν περίμενα γιατί δεν προλάβαινα. 

Είμαι περίεργος για το τι θα μου πουν σχετικά με την προσωποποιημένη την οποία θέλω όσο έχω κάρτα ανεργίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...