Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Δεν ξέρω εάν έχει υποθεί προηγουμένως, αλλά θα ξαναρωτήσω επειδή φοβάμαι...

Εγώ που είμαι άνεργη ισχύει η δωρεάν μετακίνηση εάν κρατάω πάνω μου τη βεβαίωση και την κάρτα ανεργίας ή πρέπει να πάω να κάνω κάτι άλλο;

 

Τα εχουμε πει 1000 φορές. Όταν θα κλείσουν οι μπάρες, θα χρειαστείς κάποια κάρτα ώστε να ανοιγοκλείνουν και να περνάς κάθε φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Δηλαδή πρέπει να πάω να βγάλω αυτήν την κάρτα;

 

Κάποια στιγμή ναι γιατί αν περιμένεις να κλείσουν οι μπάρες, εκτιμώ πως ο συνωστισμός θα είναι τεράστιος...

 

"Οι δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης θα πρέπει να εκδώσουν προσωποποιημένη ATH.ENA Card προσκομίζοντας στα Σημεία Έκδοσης Προσωποποιημένης ATH.ENA Card τα απαραίτητα παραστατικά, όπως γίνεται με το χάρτινο εισιτήριο και κάρτες. 

 

Η ATH.ENA Card που θα εκδοθεί στο όνομά σας, θα επιτρέπει την δωρεάν μετακίνησή σας καθ’ όλη την χρονική περίοδο που διαρκεί το δικαίωμά σας στην δωρεάν μετακίνηση."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Θα πρέπει να βγάζουν κι οι φαντάροι? lol

 

Πως αλλιώς θα ανοίγουν οι μπάρες? Θα φωνάζουν καθε φορά τον υπεύθυνο να τους ανοίξει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πως αλλιώς θα ανοίγουν οι μπάρες? Θα φωνάζουν καθε φορά τον υπεύθυνο να τους ανοίξει? 

 

Δεν το λέω από αυτή την πλευρά, αλλά από τα επιπλέον άτομα στις ουρές των εκδοτηρίων. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι και τις ουρές που θα δημιουργούνται τις ώρες αιχμής στους σταθμούς του μετρό. Χτύπα εισιτήριο, άνοιξε πύλη, κλείσε πύλη, χτύπα εισιτήριο... Και ας είναι αρκετές οι πύλες, δε μπορώ να φανταστώ τι θα γίνεται όταν θα αρχίσουν να χαλάνε ή να τις καταστρέφουν...

 

Και δηλαδή τι, θα περνάνε την κάρτα, και θα κλείνει πότε η πύλη; Θα έχει τόσους υπεύθυνους ασφαλείας ώστε να μη περνάνε και 2-3 τζαμπατζήδες από πίσω; Δεν έχω ιδέα πως θα υλοποιηθεί όλο αυτό και είμαι περίεργος να δω εδώ που τα λέμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι και τις ουρές που θα δημιουργούνται τις ώρες αιχμής στους σταθμούς του μετρό. Χτύπα εισιτήριο, άνοιξε πύλη, κλείσε πύλη, χτύπα εισιτήριο...

και λογικά οι πύλες θα γίνουν κάποιες εισόδου και κάποιες εξόδου οπότε σε κάθε άφιξη θα γίνεται χαμός με τους εξερχόμενους

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως σε κάθε νέα ρύθμιση και αυτή χρειάζεται περίοδο προσαρμογής. Λίγο υπομονή και όλα θα βρουν το ρυθμό τους. Είχε γίνει στο παρελθόν μια καλή προσπάθεια με την εφαρμογή tfa tickets αλλά δυστυχώς σταμάτησε.

 

Για τους φαντάρους φαντάζομαι ότι θα μπορούν στα στρατολογικά γραφεία (εφόσον υπηρετούν Αθήνα) να βγάζουν κάρτες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Σκέφτομαι και τις ουρές που θα δημιουργούνται τις ώρες αιχμής στους σταθμούς του μετρό. Χτύπα εισιτήριο, άνοιξε πύλη, κλείσε πύλη, χτύπα εισιτήριο... Και ας είναι αρκετές οι πύλες, δε μπορώ να φανταστώ τι θα γίνεται όταν θα αρχίσουν να χαλάνε ή να τις καταστρέφουν...

 

Και δηλαδή τι, θα περνάνε την κάρτα, και θα κλείνει πότε η πύλη; Θα έχει τόσους υπεύθυνους ασφαλείας ώστε να μη περνάνε και 2-3 τζαμπατζήδες από πίσω; Δεν έχω ιδέα πως θα υλοποιηθεί όλο αυτό και είμαι περίεργος να δω εδώ που τα λέμε.

 

Αυτό περιμένω κι εγώ να το δω μιας και από όσα έχω προσέξει εως τώρα, δεν έγινε και κάποια ιδιαίτερη μελέτη σε κάθε σταθμό. Απλά έβαλαν τις πύλες όπου βόλευε ο χώρος. Μακάρι να προσαρμοστούμε αλλά προσωπικά πιστεύω πως από ένα σημείο και μετά θα είναι όλες οι μπάρες ανοιχτές (ή χαλασμένες)... 

 

Και στο εξωτερικό βέβαια που τα λειτουργούν εδώ και χρόνια, έχει τύχει αρκετές φορές να περάσει μαζί μου και κάποιος ακόμη από πίσω... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι και τις ουρές που θα δημιουργούνται τις ώρες αιχμής στους σταθμούς του μετρό. Χτύπα εισιτήριο, άνοιξε πύλη, κλείσε πύλη, χτύπα εισιτήριο... Και ας είναι αρκετές οι πύλες, δε μπορώ να φανταστώ τι θα γίνεται όταν θα αρχίσουν να χαλάνε ή να τις καταστρέφουν...

 

Και δηλαδή τι, θα περνάνε την κάρτα, και θα κλείνει πότε η πύλη; Θα έχει τόσους υπεύθυνους ασφαλείας ώστε να μη περνάνε και 2-3 τζαμπατζήδες από πίσω; Δεν έχω ιδέα πως θα υλοποιηθεί όλο αυτό και είμαι περίεργος να δω εδώ που τα λέμε.

Θα έχουνε μια πλευρά μπες, μία βγες.

 

Οι πύλες, τουλάχιστον στο Λονδίνο είναι σχετικά έξυπνες όταν έχει πολύ κόσμο: μπορεί ο δεύτερος να χτυπήσει και πριν έχει περάσει ο πρώτος (δηλαδή μετράει επικυρώσεις πλην διελεύσεις και όσο ο αριθμός είναι θετικός δεν κλείνει).

 

Έτσι, σε ώρες αιχμής με επιβάτες συνηθισμένους στις κάρτες το σύστημα ρολάρει καλά: δε σταματάς το βήμα σου για να περάσεις. Σε πραγματικά "ζόρικες" συνθήκες απλά τις ανοίγουν φουλ και επικυρώνεις καθώς περνάς. Ο κόσμος και έτσι χτυπάει κάρτα, γιατί σχεδόν σίγουρα θα αναγκαστείς να χτυπήσεις στο άλλο άκρο της διαδρομής, και αν κάνεις ταξίδι στο μετρό που δεν έχει επικύρωση και στο μπες και στο βγες στο χρεώνουν χρυσό (στο Λονδίνο αυτό, όχι Αθήνα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός ότι αναφέρεις τι κάνουν στο Λονδίνο είναι ωραίο. 

Εδώ όμως είναι Ελλάδα :) Από την ανακοίνωση μέχρι την (σωστή) υλοποίηση, απέχουμε μίλια. 

 

Η όλη φάση μέχρι τώρα δείχνει ότι μυρίζει έξτρα μπάχαλο. 

Ελπίζω να διαψευσθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Θα έχουνε μια πλευρά μπες, μία βγες.

 

Οι πύλες, τουλάχιστον στο Λονδίνο είναι σχετικά έξυπνες όταν έχει πολύ κόσμο: μπορεί ο δεύτερος να χτυπήσει και πριν έχει περάσει ο πρώτος (δηλαδή μετράει επικυρώσεις πλην διελεύσεις και όσο ο αριθμός είναι θετικός δεν κλείνει).

 

Έτσι, σε ώρες αιχμής με επιβάτες συνηθισμένους στις κάρτες το σύστημα ρολάρει καλά: δε σταματάς το βήμα σου για να περάσεις. Σε πραγματικά "ζόρικες" συνθήκες απλά τις ανοίγουν φουλ και επικυρώνεις καθώς περνάς. Ο κόσμος και έτσι χτυπάει κάρτα, γιατί σχεδόν σίγουρα θα αναγκαστείς να χτυπήσεις στο άλλο άκρο της διαδρομής, και αν κάνεις ταξίδι στο μετρό που δεν έχει επικύρωση και στο μπες και στο βγες στο χρεώνουν χρυσό (στο Λονδίνο αυτό, όχι Αθήνα).

 

Το θέμα είναι πως σε όλους τους σταθμους στην Αθήνα, όπου έχουν βάλει μηχανήματα με μπάρες, έχουν και απο τις 2 πλευρές αισθητήρες για τις κάρτες κλπ... Δεν έχουν φτιάξει δηλαδή πύλες για είσοδο μόνο και για έξοδο μόνο... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι θα έχουν φωτάκια για το περνάς/ δεν περνάς.

Μπορεί και να τις αλλάζουν ανάλογα την ώρα: το πρωί έχει πιο πολύ κόσμο από τα προάστια προς το κέντρο και το απόγευμα αντίθετα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...