Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξέρω αν λέμε για το ίδιο κατάστημα, εγω λέω για αυτό στην Ιφιγενείας που είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου. Για μένα οι 2 ώρες είναι το μινιμουμ της αναμονής. Πάντα έχει κόσμο φουλ που περιμενει απ έξω. 

 

 

Όσο για το χαρτάκι εικάζω ότι θα γίνει έτσι επειδή αναφέρθηκε ότι το στέλνουν συστημένα. Ενώ οι τράπεζες τις κάρτες δεν τις στέλνουν συστημένες αλλά σε  απλό φάκελο. (αφού δεν είναι ενεργοποιημένες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν λέμε για το ίδιο κατάστημα, εγω λέω για αυτό στην Ιφιγενείας που είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου. Για μένα οι 2 ώρες είναι το μινιμουμ της αναμονής. Πάντα έχει κόσμο φουλ που περιμενει απ έξω. 

 

 

Όσο για το χαρτάκι εικάζω ότι θα γίνει έτσι επειδή αναφέρθηκε ότι το στέλνουν συστημένα. Ενώ οι τράπεζες τις κάρτες δεν τις στέλνουν συστημένες αλλά σε  απλό φάκελο. (αφού δεν είναι ενεργοποιημένες)

Για το ίδιο λέμε. Από εκεί παραλαμβάνω κι εγώ :P Να ήμουν τόσο τυχερός; 40 λεπτά ήταν το περισσότερο που περίμενα  :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη σημερινή πρωινή συνέντευξη του Μαυραγάνη στον ΣΚΑΙ, και εκτός από την παρανόηση του κόσμου (!!!), είπε ότι 

1. Μέχρι 15/11 είναι η προθεσμία για την έκδοση καρτών σε αντικατάσταση εκείνων του ΟΚΤ

2. Ο κόσμος νομίζει ότι η προθεσμία είναι για όλες τις περιπτώσεις και γι' αυτό σχηματίζονται οι ουρές.

3. Από την 6/11 θα εκδοθούν εισιτήρια και κάρτες για τους ηλικιωμένους.

4. Όσοι έχουν κάρτες τρίμηνες κλπ θα μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν, χωρίς χρονικό περιορισμό, ή μέχρις ότου βγει σχετική ανακοίνωση.

5.Όσοι είναι περιστασιακοί χρήστες των ΜΜΜ μπορούν να βγάλουν κάρτα οποτεδήποτε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως δε νομίζω ότι θα κλείσουν οι μπάρες εντός του 17. Έχει στηθεί τόσο πρόχειρα η όλη φάση με άτομα που έχουν 3μηνιαίες ετήσιες κλπ, τους ανέργους του φοιτητές που απλά θα γίνει μέγα μπάχαλο αν κλείσουν οι μπάρες.

 

Πως κατάφεραν κάτι θετικό και απλό να το κάνουν τόσο μπουρδούκλωμα, πραγματικά μόνοι αυτοί θα το κατάφερναν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

http://www.naftemporiki.gr/story/1290810/apdpx-den-apagoreusame-tin-ilektroniki-upoboli-aitisis-gia-to-ilektroniko-eisitirio

 

ΑΠΔΠΧ: Δεν απαγορεύσαμε την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή το Δελτίο Τύπου της ΑΠΔΠΧ, το Υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση πριν από λίγο:

 

''Ποτέ δεν είναι αργά… 
 
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καλεί την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου στις 2 μμ, σε δημόσια συνάντηση την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα,  τον ΟΑΣΑ και την ανάδοχο εταιρεία του ΑΣΣΚ, τους φορείς δηλαδή που συμμετείχαν  στις συζητήσεις για το ηλεκτρονικό εισιτήριο  και τον τρόπο έκδοσης του, προκειμένου, έστω και τώρα, η Αρχή να δηλώσει δημόσια εάν επιτρέπει την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης με τη διεύθυνση  των πολιτών και τα υπόλοιπα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά η «έξυπνη κάρτα», χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών, όπως το Υπουργείο είχε ενημερωθεί από τον ΟΑΣΑ και την ανάδοχο, με βάση τις γνωμοδοτήσεις 1 και 4 / 2017 της ίδιας της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Ποτέ δεν είναι αργά.
Όταν η χρήση των δεδομένων αυτών επιτρέπεται σε ιδιωτικούς φορείς (τράπεζες, εταιρείες τηλεφωνίας κλπ), να επιτρέπεται και στους φορείς του Ελληνικού Δημοσίου...''
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες το βραδυ Δουκ. Πλακεντιας γινοτανε απιστευτος χαμος, ειχε γεμισει ο σταθμος ανθρωπους που στεκονταν με τις ωρες απελπισμενοι στην ουρα. Σκεφτηκα να τραβηξω φωτογραφια αλλα ντραπηκα. Αυτο το κρατος, με αυτη την οργανωτικη ικανοτητα,  κατα τα αλλα ηθελε εξοδο σε αλλο νομισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες το βραδυ Δουκ. Πλακεντιας γινοτανε απιστευτος χαμος, ειχε γεμισει ο σταθμος ανθρωπους που στεκονταν με τις ωρες απελπισμενοι στην ουρα. Σκεφτηκα να τραβηξω φωτογραφια αλλα ντραπηκα. Αυτο το κρατος, με αυτη την οργανωτικη ικανοτητα,  κατα τα αλλα ηθελε εξοδο σε αλλο νομισμα.

Δυστυχώς, καταστάσεις που θα μπορούσαν να κυλούν ομαλά και εύκολα, τελικώς έχω την αίσθηση ότι σκοπίμως καταλήγουν έτσι, όσο κι αν ακούγεται παρατραβηγμένο! Κάθε περίσταση είναι διαφορετική και πολύπτυχη, οπότε κι αυτή θα μπορούσε να εξεταστεί μεμονωμένα καταλήγοντας όμως σε κοινά σημεία με κάθε άλλη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να λέμε του στραβού το δίκιο η σκέψη 4 αναφέρεται στο AMKA2data μόνο.
 

Επιπροσθέτως, η Αρχή κρίνει ότι η αξιοποίηση της διαδικτυακής υπηρεσίας της Η∆ΙΚΑ για τον σκοπό της ακρίβειας των προσωπικών δεδοµένων (όνοµα, επώνυµο, µήνας και έτος γέννησης), όπως περιγράφεται από τον ΟΑΣΑ στη νέα γνωστοποίησή του, δεν προσκρούει στις θεµελιώδεις αρχές της προστασίας προσωπικών δεδοµένων αφού µια τέτοια επεξεργασία γίνεται για σαφή, θεµιτό και νόµιµο σκοπό και δεν έχει ως αποτέλεσµα τη συλλογή, από πλευράς ΟΑΣΑ, περισσότερων προσωπικών δεδοµένων από όσα απαιτούνται για την επίτευξη των επιδιωκόµενων σκοπών του – δεδοµένου άλλωστε ότι ο ΟΑΣΑ θα συλλέγει τα ίδια ακριβώς δεδοµένα ακόµα και χωρίς την αξιοποίηση της διαδικτυακής υπηρεσίας της Η∆ΙΚΑ. Αυτονόητο είναι ότι η εν λόγω διαδικτυακή υπηρεσία δεν θα πρέπει να παρέχει καµία άλλη πληροφορία προς τον ΟΑΣΑ, πέραν των όσων ρητώς προσδιορίζονται ανωτέρω, καθώς επίσης και ότι ο ΟΑΣΑ οφείλει ως υπεύθυνος επεξεργασίας να λαµβάνει πάντα τα πλέον ενδεδειγµένα µέτρα για την ασφάλεια της επεξεργασίας στο πλαίσιο της εν λόγω διαδικτυακής υπηρεσίας



Με τη δική μου ανάγνωση δε μοιάζει να επιτρέπει ρητώς την "πλήρη" έκδοση από web. Ουσιαστικά σε όλο το κείμενο της γνωμοδότησης 4/2017 ο ΟΑΣΑ δεν περιγράφει κάτι τέτοιο. Περιγράφει βασικά την έκδοση σε ουρά με QR και χωρίς.

Και στην γνωμοδότηση 1/ τα πράγματα δεν είναι πολύ διαφορετικά:

 

Εναλλακτικά, ο αιτών µπορεί να χρησιµοποιήσει κατάλληλη διαδικτυακή εφαρµογή για να εισαγάγει µόνος του τα απαραίτητα στοιχεία και να υποβάλει διαδικτυακά την αίτησή του, έτσι ώστε στη συνέχεια να µεταβεί στο ΤΕΚ που ο ίδιος θα έχει δηλώσει, για να παραλάβει την κάρτα του. Για την παραλαβή της, θα πρέπει να προσκοµίσει τα κατάλληλα υποστηρικτικά έγγραφα και όλα τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, όπως αυτά προσδιορίζονται ανωτέρω. Η διαφορά λοιπόν, σε σχέση µε την πρώτη εναλλακτική, είναι ως προς το πρόσωπο που εισάγει τα δεδοµένα στο σύστηµα.

Όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι του ΟΑΣΑ κατά την προαναφερθείσα συνάντηση, στη δεύτερη περίπτωση κατά την οποία ο αιτών θα υποβάλει διαδικτυακά την αίτηση χορήγησης κάρτας (η οποία εκτιµούν ότι θα είναι και η συνηθέστερη, προς αποφυγή µεγάλων καθυστερήσεων αν παρεχόταν µόνο η πρώτη εναλλακτική), επιθυµούν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία AMKA2DATA της Η∆ΙΚΑ ως εξής: Στη συγκεκριµένη διαδικτυακή εφαρµογή ο χρήστης θα εισάγει – υποχρεωτικώς- µόνο τον ΑΜΚΑ του και, βάσει αυτού, θα γίνεται η αναγνώρισή του και θα προ-συµπληρώνονται αυτοµατοποιηµένα τα λοιπά προσωπικά του στοιχεία (ονοµατεπώνυµο, πατρώνυµο, 4 µητρώνυµο κτλ.), µε βάση την πληροφορία που τηρεί η Η∆ΙΚΑ. Με αυτόν τον τρόπο, ο ΟΑΣΑ υποστηρίζει ότι θα αποφευχθούν τυχόν λανθασµένες καταχωρήσεις των στοιχείων (π.χ. τυπογραφικά λάθη) από τους χρήστες, ενώ επίσης σε συνδυασµό µε το γεγονός ότι για την παραλαβή της προσωπικής κάρτας ηλεκτρονικού εισιτηρίου ο χρήστης θα προσκοµίσει στοιχεία ταυτοποίησης, διασφαλίζεται πλήρως η πιστοποίηση της ταυτότητάς του. Επισηµάνθηκε επίσης ότι τυχόν ευαίσθητα δεδοµένα –π.χ. αναπηρίας– δεν θα χορηγούνται από την Η∆ΙΚΑ αλλά θα τα προσκοµίζει ο ίδιος ο χρήστης, εφόσον κάτι τέτοιο απαιτείται για την κατοχύρωση δικαιώµατος µειωµένου κοµίστρου.


Δε ξεκαθαρίζεται αν τη φωτογραφία την κάνεις upload η αν σε τραβάνε στο ΤΕΚ αλλά όπως και να έχει, ακόμα και αυτή η έκδοση μοιάζει αρκετά στην υπάρχουσα (με QR).



Οπότες, ούτε ο ΟΑΣΑ μοιάζει να είχε ζητήσει πλήρη έκδοση και αποστολή στο σπίτι, ούτε (προφανώς) η ΑΠΔΠΧ μοιάζει να την είχε επιτρέψει ρητά.

edit:

Σε ανακοίνωση του ΟΑΣΑ (δε βρίσκω επίσημο link, από το athenstrasport το βρήκα), αναφέρουν τη σκέψη 9 της γνωμοδότησης 1/ ως βασικό εμπόδιο:
 

Η Αρχή Προστασίας τόνισε στη σκέψη 9 της Γνωμοδοτήσεως 1/2017 ότι «οποιαδήποτε συσχέτιση είτε σε λογικό είτε σε φυσικό επίπεδο του συγκεκριμένου αριθμού της κάρτας με το κάτοχο αυτής επιτρέπει την εξαγωγή πλήρους πληροφόρησης για τις ακριβείς διαδρομές που αυτός πραγματοποιεί, κατά συνέπεια ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να διασφαλίσει ότι από το σύνολο της τηρούμενης πληροφορίας, ακόμα κι αν αυτή είναι διαμοιρασμένη σε ανεξάρτητα υποσυστήματα δεν θα είναι εφικτή η πραγματοποίηση μιας τέτοιας επεξεργασίας» και πρότεινε την «αξιοποίηση κρυπτογραφικών συναρτήσεων κατακερματισμού» δηλαδή την ψευδωνυμοποίηση. Τούτο σημαίνει ότι στον ΟΑΣΑ δεν δόθηκε η σχεδιαζόμενη δυνατότητα να σχηματίσει ένα αρχείο με τα ονοματεπώνυμα και τις διευθύνσεις των χρηστών, διότι προσέκρουε στην άποψη της Αρχής περί εξαγωγής πληροφόρησης μέσω της συσχέτισης διαμοιρασμένων υποσυστημάτων και για το λόγο αυτό – αφενός – ματαιώθηκε η απευθείας έκδοση καρτών μέσω διαδικτύου.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς, καταστάσεις που θα μπορούσαν να κυλούν ομαλά και εύκολα, τελικώς έχω την αίσθηση ότι σκοπίμως καταλήγουν έτσι, όσο κι αν ακούγεται παρατραβηγμένο! Κάθε περίσταση είναι διαφορετική και πολύπτυχη, οπότε κι αυτή θα μπορούσε να εξεταστεί μεμονωμένα καταλήγοντας όμως σε κοινά σημεία με κάθε άλλη!

Δεν ειναι παρατραβηγμενο. Δεν υπαρχει αξιοπρεπεια στην ουρα, οποιος σε στελνει εκει το γνωριζει. Θα μπορουσαμε να αντιγραψουμε τοσες χωρες που το εκαναν πριν απο εμας αλλα οχι, επρεπε να το κανουμε διαφορετικα και 10 φορες χειροτερα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να λέμε του στραβού το δίκιο η σκέψη 4 αναφέρεται στο AMKA2data μόνο.

 

 

Με τη δική μου ανάγνωση δε μοιάζει να επιτρέπει ρητώς την "πλήρη" έκδοση από web. Ουσιαστικά σε όλο το κείμενο της γνωμοδότησης 4/2017 ο ΟΑΣΑ δεν περιγράφει κάτι τέτοιο. Περιγράφει βασικά την έκδοση σε ουρά με QR και χωρίς.

 

Και στην γνωμοδότηση 1/ τα πράγματα δεν είναι πολύ διαφορετικά:

 

 

Δε ξεκαθαρίζεται αν τη φωτογραφία την κάνεις upload η αν σε τραβάνε στο ΤΕΚ αλλά όπως και να έχει, ακόμα και αυτή η έκδοση μοιάζει αρκετά στην υπάρχουσα (με QR).

 

 

 

Οπότες, ούτε ο ΟΑΣΑ μοιάζει να είχε ζητήσει πλήρη έκδοση και αποστολή στο σπίτι, ούτε (προφανώς) η ΑΠΔΠΧ μοιάζει να την είχε επιτρέψει ρητά.

 

edit:

 

Σε ανακοίνωση του ΟΑΣΑ (δε βρίσκω επίσημο link, από το athenstrasport το βρήκα), αναφέρουν τη σκέψη 9 της γνωμοδότησης 1/ ως βασικό εμπόδιο:

 

 

http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33%2C15453&_dad=portal&_schema=PORTAL&_piref33_15473_33_15453_15453.etos=2017&_piref33_15473_33_15453_15453.arithmosApofasis=1&_piref33_15473_33_15453_15453.thematikiEnotita=-1&_piref33_15473_33_15453_15453.ananeosi=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CF%89%CF%83%CE%B7

 

εδώ αν θες να δεις την ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΑΡ. 1/2017

 

"Έτι περαιτέρω, ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν κατέδειξε ότι εξέτασε εναλλακτικές τεχνικές λύσεις που αφενός μεν θα επιτύγχαναν εξίσου τους επιδιωκόμενους σκοπούς αφετέρου δε θα εξασφάλιζαν την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών, όπως ενδεχομένως κάποιες τεχνικές προσεγγίσεις οι οποίες είχαν  προταθεί/συζητηθεί διεξοδικά στις συναντήσεις των μελών της Αρχής με τους εκπροσώπους του ΟΑΣΑ και είχαν χαρακτηριστεί από τους τελευταίους ως απόλυτα ικανοποιητικές για την εξυπηρέτηση των επιδιωκόμενων σκοπών - π.χ. η κατάλληλη αξιοποίηση κρυπτογραφικών συναρτήσεων κατακερματισμού (hash functions) κατά τρόπο τέτοιο ώστε να επιτυγχάνονται όλοι οι επιθυμητοί σκοποί του υπεύθυνου επεξεργασίας χωρίς να πλήττεται το δικαίωμα στην ανώνυμη μετακίνηση."

 

 

προσωπική γνώμη: μπήκαν σε τρελή μανούρα για το αν θα μπορεί κάποιος να βρει ποσες και τι διαδρομές έχει κάνει κάποιος. απο την αρχή έπρεπε, να μπορείς να κανεις ηλεκτρονική αίτηση και παραλαβεί απο το γκισέ ή για αυτούς που δεν έχουν θέμα να βάλουν διεύθυνση τλφ- αποστολή στο σπίτι.

 

βέβαια να λέμε και την αλήθεια και ο οασα, φουλ προχειρότητα στο όλο εγχείρημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.athenstransport.com/2017/11/anexartiti-arxi-spirtzis/

 

Πράγματα που έπρεπε να γινουν στις αρχές της δημιουργίας του ηλ. εισιτηρίου. Ψάχνουν να τα λύσουν τώρα.

Σε όλα ανάποδα, πως το καταφέρνουμε πάντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω εάν έχει υποθεί προηγουμένως, αλλά θα ξαναρωτήσω επειδή φοβάμαι...

Εγώ που είμαι άνεργη ισχύει η δωρεάν μετακίνηση εάν κρατάω πάνω μου τη βεβαίωση και την κάρτα ανεργίας ή πρέπει να πάω να κάνω κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...