Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Α μάλιστα. Έτσι όπως το διάβασα στην αρχή νόμιζα ότι όλοι θα έπρεπε να έχουμε κάρτα κάτι σαν το Λονδίνο δηλαδή. OK Cool τότε.

Με εξαίρεση τις τσιμπημένες τιμές του (και ελάχιστες παραξενιές) το σύστημα του λονδίνου (Oyster) είναι υπόδειγμα. Κάνω μια πρόχειρη λίστα από πράγματα που ελπίζω σε κάποια στιγμή να αντιγράψουμε στην Athena card(και ένα που δεν):

 

  • Δε χρειάζεται να αγοράζεις μεμονομένα εισητήρια. Βάζεις χρήματα και σου χρεώνει το αντίτιμο. Αν σε κάποια στιγμή φτάσεις το κόστος του ημερήσιου*, απλά σταματά να σε χρεώνει.
  • Βγάζεις καρτα (ανώνυμη) από μηχάνημα.
  • Αν θες μέχρι μηνιαία κάρτα, και δεν έχεις έκπτωση αρκεί η ανώνυμη κάρτα.
  • (Αρνητικό) Για να βγάλεις κάρτα θέλει 5 λίρες εγγύηση (επιστρέφεται αν τη δώσεις πίσω). Για να βγάλεις φοιτητική θέλει 10 (δεν επιστρέφονται).
  • Δεν ψήνεσαι να βάλεις κάρτα; χτυπάς στο μηχάνημα την πιστωτική/χρεωστική (με ανέπαφες). Έχεις τις ίδιες χρεώσεις, και επιπλέον, αν σε μια εβδομάδα από Δε-Κυ ξοδέψεις παραπάνω από τα χρήματα που θα έκανε ένα εβδομαδιαίο εισητήριο, σταματά τη χρέωση εκεί.
  • Παίρνεις μόνο λεωφορείο και δεν έχεις κοντά σταθμό να βάλεις λεφτά; Μπορείς να δώσεις πάγια εντολή όταν μηδενίζεται το υπόλοιπο να τραβάει Χ λίρες από την κάρτα.
  • (Αρνητικό #2 αλλά δε με νοιάζει) Αν θες να βγάλεις μεμονομένο χάρτινο εισητήριο (δηλαδή ούτε oyster ούτε ανέπαφη) σε σφάζουνε: ένα ταξιδάκι στην κεντρική ζώνη κάνει 2.40 με καρτούλα (και έχει ημερήσιο ταβάνι 6.60). Σε χάρτινο: 4.90

     

    Οπότε τα πιο πολλά παράπονα που έχουμε για την athena card λύνονται. Απλά μένει να ενδιαφερθούνε λίγο :unsure:.

ε έμμεσα γίνεται αυτό. γιατί το athena.ticket μλκια χάρτινο είναι. απλά είναι "έξυπνο" χάρτινο με barcode που μπορεί να ακυρωθεί από τα καινούργια μηχανήματα. προσωπικά προτιμώ την κάρτα γιατί την βάζεις στο πορτοφόλι σου ενώ το athena.ticket τσαλακώνεται.

Τσιπάκι έχει. Δες το στο φως: γύρω-γύρω έχει συρματάκι για κεραία και στη μέση το τσιπάκι.

 

 

 

*Βασικά λιγότερο από το ημερήσιο πλέον, είχα καιρό να δω τιμές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Αν σε κάποια στιγμή φτάσεις το κόστος του ημερήσιου*, απλά σταματά να σε χρεώνει.

Αυτό θα ήταν πολιτισμικό σοκ για Ελλάδα, πόση πρόοδο να αντέχαμε μαζεμένη? :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό θα ήταν πολιτισμικό σοκ για Ελλάδα, πόση πρόοδο να αντέχαμε μαζεμένη? :P

Σε κάποιο βαθμό, μας το έχουν τάξει. Το είχαν αναφέρει στην επιχειρηματολογία τους για να πάρουν τη θετική γνωμοδότηση της ΑΠΔΠΧ. Τώρα αν το δούμε και πότε....

 

 

Επίσης, το σύστηµα εφαρµόζει µέγιστη επιτρεπόµενη ηµερήσια χρέωση (fare cap) στα προϊόντα Πολλαπλών ∆ιαδροµών (Count Based Ticket) και Αποθηκευµένης Αξίας. ∆ηλαδή, εάν εντός µίας ηµέρας η αξία του αθροίσµατος των κοµίστρων φτάσει την καθορισµένη µέγιστη ηµερήσια χρέωση, το σύστηµα σταµατάει πλέον να αφαιρεί διαδροµές/αξία από την κάρτα για την αποφυγή φαινοµένων υπερβολικής χρέωσης. Οι προαναφερθείσες λειτουργίες απαιτούν την τήρηση του ιστορικού µετακινήσεων στην κάρτα για την ορθή υλοποίησή τους.

Link

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επιμεινω σε ενα ερωτημα ?

 

Ξεκινας με ΗΣΑΠ τσεκαρεις το εισητηριο , κανεις διαδρομες 2 ωρες και βγαινεις απο λεωφορειο που εχεις μπει πριν περασουν τα 90 λεπτα ?

 

Πως θα σε χρεωσει ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα σε χρεώσει, αλλά για τα τελευταία 30 λεπτά ρισκάρεις πρόστιμο. Θεωρητικά, μόλις περάσουν τα 90, με δική σου ευθύνη πρέπει να ξαναχτυπήσεις για να σου χρεώσει νέο εισητήριο.

 

Το πιθανότερο είναι ότι θα γίνει μπάχαλο, με φωνές, τσακωμούς, ξέρεις-ποιος-είμαι-εγω, δενυπάρχεικράτος, δενείναιαυτόσυγκοινωνία κλπ. Μακάρι να επαναφέρουν το παλιότερο σύστημα όπου αν καταφέρεις να ΜΠΕΙΣ σε κάποιο μέσο πριν τα 90' λήξουν είσαι οκ μέχρι να βγεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Σε κάποιο βαθμό, μας το έχουν τάξει. Το είχαν αναφέρει στην επιχειρηματολογία τους για να πάρουν τη θετική γνωμοδότηση της ΑΠΔΠΧ. Τώρα αν το δούμε και πότε....

 

 

 

Link

Zomg και 5 skill!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα σε χρεώσει, αλλά για τα τελευταία 30 λεπτά ρισκάρεις πρόστιμο. Θεωρητικά, μόλις περάσουν τα 90, με δική σου ευθύνη πρέπει να ξαναχτυπήσεις για να σου χρεώσει νέο εισητήριο.

 

Το πιθανότερο είναι ότι θα γίνει μπάχαλο, με φωνές, τσακωμούς, ξέρεις-ποιος-είμαι-εγω, δενυπάρχεικράτος, δενείναιαυτόσυγκοινωνία κλπ. Μακάρι να επαναφέρουν το παλιότερο σύστημα όπου αν καταφέρεις να ΜΠΕΙΣ σε κάποιο μέσο πριν τα 90' λήξουν είσαι οκ μέχρι να βγεις.

 

Αν δεν γινει ελεγχο και υπαρχει μονο αρχικο τσεκαρισμα θα χρεωσει ετσιι αυθαιρετα 90 λεπτα ? Θα εχει αυτη τη δυνατοτητα το συστημα ? Θα ζησουμε στιγμες ...απειρου καλους !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν γινει ελεγχο και υπαρχει μονο αρχικο τσεκαρισμα θα χρεωσει ετσιι αυθαιρετα 90 λεπτα ? Θα εχει αυτη τη δυνατοτητα το συστημα ? Θα ζησουμε στιγμες ...απειρου καλους !

Δεν καταλαβαίνω τι λες. Αν τη στιγμή που χτυπάς, έχεις ενεργό εισητήριο δεν κάνει τίποτα. Αν δεν έχεις, σου ενεργοποιεί κάποιο. Αν δε βρει, σου παίρνει από την αποθηκευμένη αξία. Αν δεν έχεις τίποτα, ανάβει ζονκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι λες. Αν τη στιγμή που χτυπάς, έχεις ενεργό εισητήριο δεν κάνει τίποτα. Αν δεν έχεις, σου ενεργοποιεί κάποιο. Αν δε βρει, σου παίρνει από την αποθηκευμένη αξία. Αν δεν έχεις τίποτα, ανάβει ζονκ.

 

Δεν θα πρεπει να ξανατσεκαριστει στο τελος για να υπολογιστει η χρεωση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν καταλαβαίνω τι λες.

Παλιότερα ίσχυε ότι αν πχ χτύπαγες το εισιτήριο στις 12:00 και ξαναμπαινες πάλι σε ΜΜΜ στις 12:25, προλαβαινες να το χτυπήσεις και καθόσουν στην διαδρομή μέχρι να φτάσεις στο προορισμό χωρίς πρόβλημα ακόμα κι έληγε η διάρκεια ενώ ήσουν μέσα.

 

Αυτό πρέπει να έχει αλλάξει εδώ και καιρό κι αν λήξει η διάρκεια εντός ΜΜΜ, πρέπει να ξαναχτυπάμε καινούριο.

 

 

Νομίζω ότι ο Γιάννης πιστεύει ότι ακόμα (με τα χάρτινα δλδ) ισχύει το 1ο, αλλά μπορεί να κάνω λάθος.

 

 

Βέβαια μπορεί να κάνω λάθος για το ποιο από τα 2 ισχύει γενικότερα. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιότερα ίσχυε ότι αν πχ χτύπαγες το εισιτήριο στις 12:00 και ξαναμπαινες πάλι σε ΜΜΜ στις 12:25, προλαβαινες να το χτυπήσεις και καθόσουν στην διαδρομή μέχρι να φτάσεις στο προορισμό χωρίς πρόβλημα ακόμα κι έληγε η διάρκεια ενώ ήσουν μέσα.

 

Αυτό πρέπει να έχει αλλάξει εδώ και καιρό κι αν λήξει η διάρκεια εντός ΜΜΜ, πρέπει να ξαναχτυπάμε καινούριο.

 

 

Νομίζω ότι ο Γιάννης πιστεύει ότι ακόμα (με τα χάρτινα δλδ) ισχύει το 1ο, αλλά μπορεί να κάνω λάθος.

 

 

Βέβαια μπορεί να κάνω λάθος για το ποιο από τα 2 ισχύει γενικότερα. :P

 

έτσι το ξέρω και εγώ αλλά δεν έχω προσέξει. έχει ακυρωτικά μέσα στο τρένο? και ειδικά αυτό του ησαπ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ξέχασα να γράψω λεωφορεία συγκεκριμένα, my bad.

 

Αλλά στην περίπτωση του μετρό/ηλεκτρικού αν ξέρεις ότι δεν προλαβαίνεις να κατέβεις πριν λήξει, οφείλεις να χτυπήσεις καινούριο πριν μπεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασα να γράψω λεοφορεία συγκεκριμένα, my bad.

 

Αλλά στην περίπτωση του μετρό/ηλεκτρικού αν ξέρεις ότι δεν προλαβαίνεις να κατέβεις πριν λήξει, οφείλεις να χτυπήσεις καινούριο πριν μπεις...

 

Μαλλον να βγεις και να χτυπησεις καινουργιο εκτος και εχουν μεσα στα βαγονια μηχανες ανανεωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μαλλον να βγεις και να χτυπησεις καινουργιο εκτος και εχουν μεσα στα βαγονια μηχανες ανανεωσης.

Για τα χάρτινα ίσχυε ότι χτυπάς καινούριο πριν μπεις, με το ηλεκτρονικό δεν ξέρω πως θα γίνεται στο μετρο/ηλεκτρικό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι όντως -τώρα- χρειάζεται να επικυρώνεις νέο εισιτήριο

 

  • Μετά τη λήξη του χρόνου ισχύος του και εφόσον η διαδρομή προς τον προορισμό δεν έχει ολοκληρωθεί, απαιτείται επικύρωση νέου εισιτηρίου.

 

http://www.stasy.gr/?id=78

 

αν φυσικά υπάρχει ακυρωτικό μέσα. οπότε σε λεωφορεία που έχει πρέπει να χτυπήσεις νέο. σε μετρό/ησαπ αν δεν έχει ακυρωτικά μέσα δεν χτυπάς. απλά σε περίπτωση που κατέβεις για να αλλάξεις γραμμή πρέπει να χτυπήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...