Ntinaras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 https://insideevs.com/ev-sales-september-2017/ Δείτε τις πωλήσεις ηλεκτρικών για να μην λέτε αρλούμπες. 10% λέει ο άλλος στη νορβηγια μόνο τα tesla... Είναι το 1% αυτή τη στιγμή των πωλήσεων αυτοκινήτων στο USA. Είναι πάρα πολύ μακρύς ο δρόμος. νταξει? https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehicles_in_Norway#Existing_incentives https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country
spyros007 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Επειδει βαριέμαι να διαβασω ενα ανούσιο κατεβατο, παγκόσμιος τι ποσοστο κατεχουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Στις σκανδιναβικές χωρες σου δινουν δωρο σπιτι που λεει ο λογος για την αγορα ηλεκτρικου αλλα ετσι και αλλιώς αυτο δεν εχει μεγαλη επιπτωση στην κατοχη παγκόσμιος Απο οσο γνωριζω δεν ξεπερναν ουτε το 2%
panoskatos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Βασικά στα φορτηγά, στον κύκλο ζωής τους τα καύσιμα είναι μακράν το μεγαλύτερο κόστος. Στο 1.000.000χλμ θα έχουν κάψει χονδρικά 500.000 ευρώ σε πετρέλαιο με σημερινές τιμές και συχνά κάνουν 2.000.000χλμ. ή και περισσότερα στον κύκλο ζωής τους. Κανουν πολλά περισσότερα , αλλάζουν ,μεταφορική ή και χώρα. Το πετραίλαιο πράγματι ειναι ενας πολύ μεγάλος μπελάς αφού σε κάποιες περιπτώσεις εχουν κατανάλωση 1 λίτρο το χιλιόμετρο. Ο μέσος όρος κατανάλωσης ενος τράκτορα κοτσαρισμένος με νταλίκα ειναι στα 2,5 χιλιόμετρα / λίτρο !!! 1
nickolas Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Στην Νορβηγία όπου κοντά στο 1/3 των καινούργιων είναι ηλεκτρικά αποτελούν το 5% του στόλου, μιας και θέλει χρόνο για να γίνει η αλλαγή. Στην Σουηδία που είμαι δεν βλέπεις συχνά Tesla ή ηλεκτρικά. Όλο το παιχνίδι είναι στην αυτόνομη οδήγηση. Εκεί είμαι προσωπικά πιο περίεργος να δω τί θα γίνει με το νέο φορτηγο!
spyros007 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Ειναι εξωπραγματικα αυτα που γράφονται εδω μεσα απο ενα αρθρο που δεν δινει κανενα πραγματικο στοιχειο εκτός απο μια φωτογραφια...........................
Fubar.gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 H ιπποδύναμη στο Tesla πέφτει όντως αν το ζορίσεις γιατί θερμαίνεται η μπαταρία. Δεν έχουν θέμα τα μοτέρ. Is this a fact ή απλά το υποθέτεις? Γιατι το δικό μου educated guess είναι οτι πρώτα θα υπερθερμανθεί το μοτέρ (και τα ηλεκτρονικά ισχύος) και πολύ μετά η μπαταρία. Στο Tesla για λόγους μακροζωίας περιορίζεται ο μέγιστος ρυθμός εκφόρτισης σε κάτω απο 2C που είναι αρκετά συντηρητικό νούμερο. Επιπλέον έχει μεγάλο όγκο και είναι και υδρόψυκτη. Οπότε αμφιβάλλω οτι η μπαταρία είναι το bottleneck στο θέμα της υπερθέρμανσης. Τα ηλεκτρικά μοτέρ μια χαρά μπορούν να υπερθερμανθούν αν τα ζορίσεις, γι αυτό και βάζουν θερμίστορ μέσα στα τυλίγματα για επιτήρηση της θερμοκρασίας. Δές εδώ πόσο μεγάλο είναι ένα μοτέρ για sustained 600hp: Απλά στα ηλεκτρικά μοτέρ δέν υπάρχει hard limit ιπποδύναμης, μπορείς για μικρά χρονικά διαστήματα να τα υπεροδηγήσεις και να βγάλουν αρκετά μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά αν το κάνεις για μεγάλο χρονικό διάστημα θα το κάψεις. Τα μοτέρ των επιβατικών Tesla πρέπει να έχουν πολύ μικρότερο sustained rating απο 600hp, αλλωστε για cruising δέν χρειάζονται παραπάνω απο 30-40 ίπποι, η μεγάλη ιπποδύναμη χρειάζεται μόνο για πολύ μικρά διαστήματα κατα την εκκίνηση, καμια προσπέραση κτλ.
possiz Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 εχεις δίκαιο τα ταξι ειναι 4 στα 5 Στην Αθήνα κυκλοφορούσε 15000 περίπου ταξί. Μην λέτε χαζά εντελώς.
nickolas Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Είναι "fact" ότι ο περιορισμός μπαίνει από την μπαταρία. Μάλιστα θα πρέπει να είναι και σχετικά ζεστή για να σου δίνει τις μέγιστες επιδόσεις. Τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν πάει πολύ μακριά τα τελευταία χρόνια. Στην F1 για παράδειγμα (την κλασσική όχι την ηλεκτρική) έχουν 2 ηλεκτρικά μοτέρ εκ των οποίων το ένα δίνει πάνω από 100 ίππους και ζυγίζει ~4 κιλά.
Droulas13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακούγονται πολύ καλά για να είναι αληθινά αλλά δυστυχως πάντα υπάρχει 1 ΑΛΛΑ...και αυτό δεν είναι άλλο απο την μπαταρία ξεκινώντας απο την επιβάρυνση που προκαλεί στο περιβάλλον κατά την διαδικασία παραγωγής μέχρι την διαδικασία απόρριψης και φτάνοντας στο θέμα αυτονομίας και ουσιαστικού κέρδους... Αν πιστεύεις, ότι οι μπαταρίες θα πετιούνται στα σκουπίδια και θα μολύνουν το περιβάλλον είσαι γελασμένος. Εννοείται, ότι θα ανακυκλώνονται. Και θα αξίζουν και αρκετά χρήματα μάλιστα. Μάλιστα με το ρυθμό με τον οποίο θα αναπτυχθούν τα ηλεκτροκίνητα και οι μπαταρίες των σπιτιών δεν αποκλείεται σε καμιά 20αριά χρόνια η μόνη πηγή λιθίου και άλλων συστατικών να είναι η ίδιες οι μπαταρίες που θα ανακυκλώνονται.
agiohorion Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Θελουμε και tesla...ρε καφροι εδω εχουμε συνταξεις 1000-1300-1600 ευρω βασισμενες σε εικκονικες και λογιστικες κρατησεις ...ενω το ΑΕΠ ειναι για 400, εδω ζουνε λαμογια ...παιρνουν το επιδομα αλληλεγγυης χωρις να προσφερουν ουτε μια ωρα κοινωνικης εργασιας (οχι για ολους βεβαια). Εκεινοι που πληρωνουν εισφορες εχουν 15% συμμετοχη στις εξετασεις ενω εκεινοι που πληρωνουν 0 εχουν 0% συμμετοχη ! Καραγκιοζηδες αμερικανοι εδω ειναι Ελλαδαρα ! εργαζομαστε μαυρα παιρνουμε και το επιδομα ανεργιας κερναμε και τον εργοδοτη καφε για την διευκολυνση αυτη ! Τα δελτια οπαπ ειναι απροσωπα και ο καθενας μπορει να καθαρισει οσα χρηματα θελει !!! Και ολα αυτα με τους κρα;τικους λειτουργους αρωγους στην συνολικη προσπαθεια κατασπαταλισης του δημοσιου χρηματος ! Τα πανεπιστημια μας ? Graffiti και αναρχια... Δεν θελουμε tesla...εχουμε τον Γκιολβα ρεεεεεεε ποσο σωστος !!
adiasistoss Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα ανθρώποι με λεφτά και όνειρα, να πάνε μπροστά αυτόν τον ριμαδοκόσμο. Σκαλώσαμε στο μαζούτ και στης κλίκες 300 χρόνια. Kαλά διάβασε αυτό για να μην έχεις αυταπάτες απεξάρτησης απο το πετρέλαιο http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic.php?f=145&t=19966
grayden Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Kαλά διάβασε αυτό για να μην έχεις αυταπάτες απεξάρτησης απο το πετρέλαιο http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic.php?f=145&t=19966 Καλή η διαφήμιση, δεν κάνει μπαμ. Ναι μεν η βιομηχανία (πλαστικά, κτλ) θα καταναλώνει τεράστιες, συγκριτικά, ποσότητες αλλά η συνολική παραγωγή θα πέσει και ταυτόχρονα θα εμφανιστούν και εναλλακτικές οπότε σε βάθος χρόνου η μόλυνση θα περιοριστεί σημαντικά. Στα των μεταφορών διαφωνώ πάντως (όπως και πολλοί άλλοι) καθώς όταν αυξηθεί αρκετά η πυκνότητα των μπαταριών και η διαθεσιμότητα φορτιστών θα κατακτήσουν το σύνολο των οδικών μεταφορών και το μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών. Και κλασικά, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Επειδή δεν μπορούμε να έχουμε μια ουτοπική κοινωνία δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να παλέψουμε για να την πετύχουμε. 2
gdriver Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 δεν καταλαβαίνω κάτι. το chevrolet volt ή opel ambera (το ίδιο αυτοκίνητο) είναι καθαρώς ηλεκτρικά οχήματα με έναν βενζινοκινητήρα ή πετρέλαιο (δε θυμάμαι) ο οποίος χρησιμεύει ως γεννήτρια προκειμένου να φορτίζει καθοδόν τις μπαταρίες. η αυτονομία σε αυτήν την περίπτωση είναι περίπου 400 με 500 χλμ. Γιατί λοιπόν στη θέση του βενζινοκινήτηρα δε βάζουν κανένα υδρογόνου , και έτσι να φτάνουν πάλι την ίδια αυτονομία αλλά χωρίς ρύπους. Τόσο ακατάλληλη είναι ακόμη η τεχνολογία υδρογόνου; σε συνδυασμό με καμιά μικρή ανεμογεννήτρια (εννοείται κρυφή) αλλά και ένα φωτοβολταϊκό στην οροφή (τύπου φίλμ) λογικώς θα αύξανε την αυτονομία ίσως και 50 χλμ παραπάνω.
adiasistoss Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Καλή η διαφήμιση, δεν κάνει μπαμ. Ναι μεν η βιομηχανία (πλαστικά, κτλ) θα καταναλώνει τεράστιες, συγκριτικά, ποσότητες αλλά η συνολική παραγωγή θα πέσει και ταυτόχρονα θα εμφανιστούν και εναλλακτικές οπότε σε βάθος χρόνου η μόλυνση θα περιοριστεί σημαντικά. Στα των μεταφορών διαφωνώ πάντως (όπως και πολλοί άλλοι) καθώς όταν αυξηθεί αρκετά η πυκνότητα των μπαταριών και η διαθεσιμότητα φορτιστών θα κατακτήσουν το σύνολο των οδικών μεταφορών και το μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών. Και κλασικά, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Επειδή δεν μπορούμε να έχουμε μια ουτοπική κοινωνία δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να παλέψουμε για να την πετύχουμε. Αρχικά δεκτή η ειρωνία σου γιατί έκανα το λάθος (μπερδεύτικα) και έφερα λάθος λινκ.Απο το EurActiv.gr ήθελα να φέρω.Στο φορουμ ειμαι ένας απλός χρήστης και δεν έχω λόγο να το διαφημήσω..επίσης στο φορουμ που είδες έχω βάλει άθρα απο εδω μέσα χωρίς να το κάνω για διαφήμηση του insomnia. Πάμε παρακάτω...το άθρο που σε παρέπεμψα είναι απο συστημικές τράπεζες,πετρελαικές εταιρίες με μακροχρόνιες προβλέψεις σύμφωνα με την οικονομία.Δεν μιλάει με τα "πιστεύω" του καθένα.Το σύνολο της ενέργειας απο απε στιν Κίνα ξέρεις πόσο είναι μετά απο τεράστιες επενδήσεις πολλών δις δολαρίων; να σου πω εγώ... 1,07% το 2016.Απειροελάχιστο ποσοστο...και κάτι άλλο όταν λες θα μειωθεί η ρύπανση τι εννοείς; απο τις ανεπτυγμένες χώρες;; γιατί η συνολική ρύπανση περιλαμβάνει και τις αναπτυσσόμενες χώρες που η ρύπανση απο την επεξεργασία κοβαλτίου κοβαλτιο και άλλων μετάλλων που χρειάζονται για της μπαταρίες θα εκτοξευτεί !!Καλές οι ουτοπικές σκέψεις αλλά και λίγος ρεαλισμός δεν βλάπτει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα