possiz Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 στη νορβηγια 1 στα 10 αμαξια στο δρομο ειναι tesla σουηδια 1 στα 20. Στην ελλαδα 1 στα 2 ειναι ταξι. Αυτά που λες είναι παραμύθια της χαλιμάς.
possiz Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 https://insideevs.com/ev-sales-september-2017/ Δείτε τις πωλήσεις ηλεκτρικών για να μην λέτε αρλούμπες. 10% λέει ο άλλος στη νορβηγια μόνο τα tesla... Είναι το 1% αυτή τη στιγμή των πωλήσεων αυτοκινήτων στο USA. Είναι πάρα πολύ μακρύς ο δρόμος.
Unabomber Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Πόσα; Πολλά; Πριν απο κατι μηνες που ψαχνομουν για το S, στο dealership μου ειχε αναφερει οτι ειναι registered περι τα 1.9-2k εδω περα. (αναφερομαι μονο στο nyc) Να φανταστω τωρα με το model 3 (preorder καπου στα 400k) θα αυξηθουν αρκετα.
NT1G Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Πριν από κάτι μήνες που ψαχνόμουν για το S, στο dealership μου ειχε αναφέρει ότι είναι registered περι τα 1.9-2k εδώ πέρα. (αναφέρομαι μόνο στο nyc) Να φανταστώ τώρα με το model 3 (preorder κάπου στα 400k) θα αυξηθούν αρκετά. Πιθανόν. Το θέμα είναι ότι στο σύνολο της Αμερικής, και προφανώς δεν είναι παντού το ίδιο, το 2016 σε σύνολο 13 εκατομμυρίων πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, η Tesla πούλησε 27000. Οπότε 0,2% Οπότε το πανε Αμερική και σε αρκετές άλλες χώρες να δεις πόσα tesla έχει Μπορεί να ισχύει στο NYC, ή στο LA, αλλά στο σύνολο, αν δεν είναι σταγόνα στον ωκεανό, είναι σταγόνα στην πισίνα για την ώρα. Και παρόμοια νούμερα ισχύουν και για την Ευρώπη.
BaggsR Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 "... έχει κατακτήσει την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων..." λέει το άρθρο! πότε την κατέκτησε? γιατί εδώ δεν κυκλοφορεί ούτε ένα, ίσως να λέει για ένα παράλληλο σύμπαν! Έχω δει προσωπικά 2 μόνο. Και τα 2 model S, το ένα μαύρο και το άλλο άσπρο. (το άσπρο Γ@$@ΕΙ! όταν το είδα ήταν παρκαρισμένο και το χάζευα τουλάχιστον τέταρτο χαλαρά) Και τα 2 είχαν Ελληνικές πινακίδες οπότε αυτό που λες είναι άκυρο. Και αυτά σε επαρχία έτσι? Στην Αττική φαντάζομαι θα υπάρχουν σίγουρα περισσότερα. Το ότι δεν έτυχε να τα δεις δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν!
nickolas Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Ενας τρακτορας τραβαει 40 τονους φορτιου και 5 6 ζυγιζει αυτος ξερετε τι δυναμη χρειάζεται για τετοια φορτια πχ να ανεβεις τις αλπεις η να τις κατεβεις που χρειαζονται συνεχεια ηλεκτροφρενα; πως διαολο θα το κανει αυτο η τεσλα με τα παιχνιδια της; ποσους τονους θα ζυγιζουν οι μπαταριες για να εχουν αυτονομια 2000 3000 χλμ; και ποσες ωρες κανει να φορτισει οταν ενα ιχ θελει 7 ωρες; Ξερετε το φορτηγο μολις φτασει θα φορτωσει και θα ξαναφυγει οποτε μην ακουτε παπαριες θελει 40 χρονια εξελιξης για να υποσκελιστουν οι ΜΕΚ. Αν υποθετικά μπουν τα μοτέρ από το Ρ100D σε τράκτορα, τη δουλειά που κάνουν τώρα με τα κλασσικά μοτέρ και 12 ή περισσότερες ταχύτητες θα θέλει μόνο 2 ή 3 ταχύτητες για να το καταφέρει. Γιατί βγάζει πάνω από 600 άλογα σε σύγκριση με τα 420 του κλασσικού τράκτορα και, το κυριότερο, δίνει όλη την ροπή του από το 0. Το θέμα είναι η εμβέλεια που θα έχουν. Θα χρειαστεί νέο δίκτυο με superchargers ή μέθοδος να αλλάζουν μπαταρίες. Αλλά το κυριότερο θέμα θα είναι η αυτονομία οδήγησης. Για να δούμε! 1
Black Demis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Ενας τρακτορας τραβαει 40 τονους φορτιου και 5 6 ζυγιζει αυτος ξερετε τι δυναμη χρειάζεται για τετοια φορτια πχ να ανεβεις τις αλπεις η να τις κατεβεις που χρειαζονται συνεχεια ηλεκτροφρενα; πως διαολο θα το κανει αυτο η τεσλα με τα παιχνιδια της; ποσους τονους θα ζυγιζουν οι μπαταριες για να εχουν αυτονομια 2000 3000 χλμ; και ποσες ωρες κανει να φορτισει οταν ενα ιχ θελει 7 ωρες; Ξερετε το φορτηγο μολις φτασει θα φορτωσει και θα ξαναφυγει οποτε μην ακουτε παπαριες θελει 40 χρονια εξελιξης για να υποσκελιστουν οι ΜΕΚ. ολα αυτά για χώρες με αναπτυγμένα δίκτυα για ηλεκτρικά οχήματα και συγκεκριμένα μπαταρίες είναι plug and play δλδ θα εχουν σε ολη την Αμερική (καθώς για την ώρα για εκεί προορίζεται) μαζι με charging station και battery changers ουσιαστικά έρχεται φορτηγό κάνει τράμπα την μπαταρία με μια γεμάτη και συνεχίζει
Black Demis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Αυτά που λες είναι παραμύθια της χαλιμάς. εχεις δίκαιο τα ταξι ειναι 4 στα 5 1
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Αν υποθετικά μπουν τα μοτέρ από το Ρ100D σε τράκτορα, τη δουλειά που κάνουν τώρα με τα κλασσικά μοτέρ και 12 ή περισσότερες ταχύτητες θα θέλει μόνο 2 ή 3 ταχύτητες για να το καταφέρει. Γιατί βγάζει πάνω από 600 άλογα σε σύγκριση με τα 420 του κλασσικού τράκτορα και, το κυριότερο, δίνει όλη την ροπή του από το 0. Το θέμα είναι η εμβέλεια που θα έχουν. Θα χρειαστεί νέο δίκτυο με superchargers ή μέθοδος να αλλάζουν μπαταρίες. Αλλά το κυριότερο θέμα θα είναι η αυτονομία οδήγησης. Για να δούμε! Αν βάλει το μοτερ από το P100D, σε 500 μέτρα θα καεί. Δεν είναι μόνο τα νούμερα της ιπποδύναμης και και ροπής. Αν βάλεις το μοτέρ να δουλεύει στο full σε υψηλές στροφές για μερικά λεπτά θα υπερθερμανθεί και από αυτό πάσχουν όλα τα αγωνιστικά ηλεκτρικά. Aν δεις τα μοτέρ για βαριές εργασίες είναι ογκώδη και δουλεύουν σε αργές στροφές. Όχι στις 16000. Για τον ίδιο λόγο δεν βάζουν στα φορτηγά και στα άρματα κινητήρες της F1 και ας βγάζουν 900 ίππους.
grayden Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Tesla S 75: 65000GBP, range 298miles, 310bhb, 440Nm, 0-100 5,5s Volvo S90 D5: 43000GBP range 765m, 231bhb, 480Nm, 0-100 6.8s, 58mpg uk ( 4.9L/100km) combined Volvo S90 T8 plug-in hybrid: 57000GBP, 320+87bhb, 400Nm, 0-100 4.7s, 141mpg uk ( 2L/100km) combined και ακόμα τώρα αρχίζουν τα σοβαρά hybrids, diesel - hybrids Πως δικαιολογούνται τώρα οι απαιτήσεις των full-plug in ηλεκτρικών για νέα ηλεκτρικά δίκτυα, νέοι σταθμοί παραγωγής ηλ. ενέργειας κλπ? Αυτή τη στιγμή και στο άμεσο μέλλον, τα full plug-in saloons, eg tesla, είναι πλήρως ανούσια. Τα μικρά πόλης πχ το Nissan leaf ή και πιο μικρά, που δεν χρειάζονται μεγάλη αυτονομία, έχουν κάποιο νόημα Πρώτα απ' όλα το S90 έχει διπλάσια κατανάλωση οπότε σίγουρα δεν είναι στην ίδια κλάση. Δεύτερον, αν θες ν' αναπνέεις καυσαέρια ντιζελοκίνητου δέσε και μια πέτρα στο λαιμό σου για πιο γρήγορα αποτελέσματα. Με τα θα και ο Γιωργάκης έγινε πρωθυπουργός. Το ζήσαμε το παραμύθι μια χαρά χρόνια τώρα με ένα σωρό τεχνολογίες. Το ότι συνεχίζεις ν' αγνοείς πως στήνονται και αναβαθμίζονται τα δίκτυα είναι ενοχλητικό. Ρώτα τον πατέρα σου τι δίκτυο είχαν στα νιάτα του και πως ακριβώς παραγόταν το ρεύμα τότε. Άσε αυτούς που αγοράζουν "saloons" και αυτούς που ξέρουν την αγορά να καθορίζουν τις τάσεις. Το τι νομίζεις εσύ ότι ισχύει είναι αδιάφορο. 1
grayden Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Άμα δε μεταβούν στο υδρογόνο σαν ηλεκτρική ενέργεια τότε να ξεχάσουν αυτό το όχημα να διανύσει μεγάλα ταξίδια. Εκτός αν 4πλασιαστεί η χωρητικότητα των μπαταρίων λιθίου. Το υδρογόνο το παράγεις είτε από ορυκτά καύσιμα είτε από νερό. Σε πρώτη περίπτωση πρέπει να είσαι πετρελεάς και στην δεύτερη έχεις πολύ μεγάλη σπατάλη ενέργειας (70% - 80% απώλειες). Όταν με το καλό παράξεις το υδρογόνο μετά θα πρέπει να το μετατρέψεις ξανά σε ηλεκτρισμό για να κινήσεις τον ηλεκτροκινητήρα οπότε έκανες έναν ωραιότατο και υπερσπάταλο κύκλο. Το υδρογόνο έχει τα καλά του και (πιθανώς) θα βρει εφαρμογή σε κάποιο τομέα στις μεταφορές αλλά μόνο όταν θα έχουμε υπερβολικά πολλή ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές για ξόδεμα ώστε να το παράγουμε πρακτικά τζάμπα. Η χωρητικότητα των μπαταριών δεν χρειάζεται να 4πλασιαστεί. Αυτή την στιγμή είμαστε σε οριακό σημείο για πολλές εφαρμογές και η επικράτηση θα έρθει όταν περίπου 2πλασιαστεί. Όταν με το καλό φτάσουμε στο 4x θα έχουμε ηλεκτρικά αεροπλάνα και άλλα πολλά καλούδια. Όσο για τις αποστάσεις, το μέσο ΙΧ δεν κάνει πάνω από 30-40 χιλιόμετρα την ημέρα. Στα φορτηγά είναι λίγο πιο σύνθετα τα πράγματα λόγω της ποικιλίας αλλά το ένα τρίτο περίπου δεν ξεπερνάει τα 200-300 χιλιόμετρα.
grayden Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Αν βάλει το μοτερ από το P100D, σε 500 μέτρα θα καεί. Για την ακρίβεια ακούγεται ότι θα μπουν μοτέρ από το Model 3, ένα ανά άξονα. Για τα υπόλοιπα που λες έχουμε τα κιβώτια ταχυτήτων και software/hardware για να μην καίγονται. Δεν είναι και καμία τρομερή επιστήμη.
Human Soul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Είναι ηλεκτρικό με μπαταρίες φτιαγμένες απο ορυκτά μέταλλα που βγαίνουν με διόλου οικολογικούς τρόπους. Χρησιμοποιούν προφανώς κράμματα μετάλλων που λιώνουν σε υψηλές θερμοκρασίες. Τι χρησιμοποείται για να λιώσει το μέταλλο; ΟΡΥΚΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. Τι υλικά χρησιμοποιούν για να είναι ελαφρύ το φορτηγό. Συνθετικά. Μπορούν απλά να πούν ότι μεταφέρουμε τη ρύπανση έξω απο την πόλη όχι ότι την μειώνουμε γιατί κάτι τέτοιο δε συμβαίνει σε καμία περίπτωση όταν το μόνο οικολογικό πράγμα πάνω του είναι το βάφτισμα. Τα υπόλοιπα είναι απλά πράγματα που φτιάχνει η βιομηχανία έτσι κι αλλιώς. Μου αρέσει η οικολογική συνειδήση και θέλω να μειώσουμε σαν ανθρωπότητα την απαίτηση μας σε μη ανανεώσιμες πηγές ενέργιας. Αυτό στην Ελλάδα που έχει ήλιο 11 μήνες μπορεί να γίνει με ηλιακούς συλλέκτες στις οροφές των αυτοκινήτων που να γεμίζουν τη μπαταρία ώστε να μη δουλεύει το δυναμό συνεχεία και έτσι να καίμε λιγότερο. Μπορεί να γίνει ρίχνοντας το βάρος ενός αυτοκινήτου με πιο ελαφρία ελαστικά/ζαντες με περισσότερο ανθρακόνημα. Αλλά σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για μεγαλύτερο κόστος κατασκευής. Το οικολογικό και το πρωτοπόρο κοστίζει δυστυχώς και εμείς απλά ψάχνουμε το πιο φθηνό και ασφαλές και όχι το οικολογικό. Θέλουμε με λίγα χρήματα να έχουμε οικολογικό πράγμα. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ο σκοπός της οικολογίας είναι να δώσεις παραπάνω χρήματα σε κάτι που σε μερικά χρόνια θα κάνει απόσβεση και τότε θα σου κοστίζει λιγότερο. Βλ ηλιακούς συλλέκτες στην ταράτσα Αυτό που κάνει η Tesla δεν είναι οικολογία. Είναι marketing και R&D πάνω σε ΑΛΗΘΟΦΆΝΙΕΣ. Σκέψου τι καπνό βγάζει ένα αμάξι σε μία πόλη και σκέψου πόσο καπνό βγάζει μία μπαταρία λιθίου (ανακυκλώσιμη παρακαλώ) σε ένα ηλεκτρικό αμάξι που κατασκευάζεται σε ένα εργοστάσιο που έχει στην καλύτερη περίπτωση εγκατεστημένα φίλτρα για να φιλτράρει αυτά τα τοξικά αέρια που εμφανίζονται στην κατασκευή της μπαταρίας. Επίσης οι μπαταρίες λιθίου είναι ανακυκλώσιμες. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η ενέργεια μπορεί να έρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και όχι από καύση όπως λες. Ο ιδανικός κύκλος για παραγωγή και μετακίνηση γενικά είναι ο εξής: φτιάχνονται ΑΠΕ,φτιάχνονται μπαταρίες για να αποθηκεύεται η ενέργεια στα εργοστάσια που φτιάχνουν καινούρια αμάξια που έχουν και αυτά μπαταρίες που απορροφούν ενέργεια από τις ΑΠΕ και παράλληλα με περισσότερες ηλεκτρικές μηχανές στην αγορά το κόστος παραγωγής τους πέφτει λόγω του experience curve . Δε θέλει πολύ λογική. Θέλει ψάξιμο για να μάθει κάποιος τι συμβαίνει στην πραγματικότητα και ,συγχώρεσέ με που το λέω, όχι ό,τι μαθαίνει από τα ΜΜΕ και την ψαροκώσταινα.
Fubar.gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Αν υποθετικά μπουν τα μοτέρ από το Ρ100D σε τράκτορα, τη δουλειά που κάνουν τώρα με τα κλασσικά μοτέρ και 12 ή περισσότερες ταχύτητες θα θέλει μόνο 2 ή 3 ταχύτητες για να το καταφέρει. Γιατί βγάζει πάνω από 600 άλογα σε σύγκριση με τα 420 του κλασσικού τράκτορα και, το κυριότερο, δίνει όλη την ροπή του από το 0. Το θέμα είναι η εμβέλεια που θα έχουν. Θα χρειαστεί νέο δίκτυο με superchargers ή μέθοδος να αλλάζουν μπαταρίες. Αλλά το κυριότερο θέμα θα είναι η αυτονομία οδήγησης. Για να δούμε! Τα 600 άλογα είναι για μικρά χρονικά διαστήματα. Αν ζορίσεις το αυτοκίνητο σε autobahn ή πίστα τότε μπαίνει σε safe mode και η ιπποδύναμη πέφτει δραματικά. Οι πετρελαιοκινητήρες των φορτηγών δέν έχουν πρόβλημα να βγάζουν τη μέγιστη ιπποδύναμη τους για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα. Ενδεικτικά μία νταλίκα θέλει 150 - 200 ίππους ίσα ίσα για να κινηθεί με σταθερά 90 χαω σε επίπεδο έδαφος. Οπότε όχι, αποκλείεται να έχουν βάλει τα ίδια μοτέρ που έχουν τα επιβατικά αυτοκίνητα.
nickolas Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Βασικά στα φορτηγά, στον κύκλο ζωής τους τα καύσιμα είναι μακράν το μεγαλύτερο κόστος. Στο 1.000.000χλμ θα έχουν κάψει χονδρικά 500.000 ευρώ σε πετρέλαιο με σημερινές τιμές και συχνά κάνουν 2.000.000χλμ. ή και περισσότερα στον κύκλο ζωής τους. Με την ηλεκτροκίνηση το κόστος καυσίμου πέφτει στο 1/5 ή 1/10. Επιπλέον μειώνεται πολύ το κόστος συντήρησης. Τα 600 άλογα είναι για μικρά χρονικά διαστήματα. Αν ζορίσεις το αυτοκίνητο σε autobahn ή πίστα τότε μπαίνει σε safe mode και η ιπποδύναμη πέφτει δραματικά. Οι πετρελαιοκινητήρες των φορτηγών δέν έχουν πρόβλημα να βγάζουν τη μέγιστη ιπποδύναμη τους για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα. Ενδεικτικά μία νταλίκα θέλει 150 - 200 ίππους ίσα ίσα για να κινηθεί με σταθερά 90 χαω σε επίπεδο έδαφος. Οπότε όχι, αποκλείεται να έχουν βάλει τα ίδια μοτέρ που έχουν τα επιβατικά αυτοκίνητα. H ιπποδύναμη στο Tesla πέφτει όντως αν το ζορίσεις γιατί θερμαίνεται η μπαταρία. Δεν έχουν θέμα τα μοτέρ. Σαν τάξη μεγέθους το P100D πρέπει να μπορεί να δίνει συνέχεια 150-200 άλογα που είναι αρκετά για να πηγαίνεις με 200+ σταθερά σε Autobahn. Σε δημόσιο δρόμο πρακτικά δεν υπάρχει άλλο σενάριο που να πέφτεις σε αυτό το όριο, μόνο σε πίστα. Τώρα για μια επαγγελματική εφαρμογή εύκολα φτιάχνουν το θέμα της ψύξης τόσο για την μπαταρία όσο, αν χρειάζεται, για τα μοτέρ. Γενικά πάντως τα Tesla και στην μέγιστη ιπποδύναμη περιορίζονται από το πόσο μπορεί να δώσει η μπαταρία όχι τα μοτέρ. Οπότε αν μπει μεγαλύτερη μπαταρία στο φορτηγό, ετοιμαστείτε για πολύ καλό νούμερο ιπποδύναμης! Αν μπουν 4Χ κινητήρες από το Model 3 που νομίζω είναι στα ~250 άλογα, πάμε για 1000 ίππους! Προσωπικά πιστεύω ότι θα βγάλουν εκδόσεις και με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις μιας και χρειάζονται και για την επιβράδυνση οπότε θα υπάρχει κέρδος και σε εμβέλεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα