georgerapp Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Πολλα λέτε πολλά. Για κοιτάξτε τον καθρέπτη πρώτα. Η Κλάψα αν δε σταματήσει απο ενα site τεχνολογίας πως θα σταματήσει και εκεί έξω; Αν σας ξενίζει Νορβηγία να σας χαρίσουν τεσλα. Υ.γ ο ηλ.τρακτορας θα αερισει μια μάντρα στον diezel κινητήρα με την δυνατή αναφλεξη βολάν. Εδω μιλάμε για εργασία τώρα οχι για βόλτες με το ηλ.πατινι και την γκόμενα.
NiVa013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Ποιο πολύ για τον Megatron μου μοιάζει παρά τον Optimus Prime!!!!!
Black Flag Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Άμα βγάλει η Alfa Romeo την Giulia ηλεκτροκίνητη, μπορεί να το σκεφτώ. Tesla και να μου το κάνουν δώρο θα το πουλήσω να πάρω Giulia... 1
grayden Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Υ.γ ο ηλ.τρακτορας θα αερισει μια μάντρα στον diezel κινητήρα με την δυνατή αναφλεξη βολάν. Εδω μιλάμε για εργασία τώρα οχι για βόλτες με το ηλ.πατινι και την γκόμενα. OMG και 3 lol. Όλοι ξέρουν ότι οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ καλύτεροι των ΜΕΚ, τόσο από θέμα απόδοσης όσο και αντοχής. Το μόνο θέμα είναι οι μπαταρίες+φόρτιση που ακόμα είμαστε λίγο στα όρια για φορτηγό που διανύει μεγάλες αποστάσεις (στις μικρές και μεσαίες είναι παιχνιδάκι). 6
Black Demis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Υ.γ ο ηλ.τρακτορας θα αερισει μια μάντρα στον diezel κινητήρα με την δυνατή αναφλεξη βολάν. Εδω μιλάμε για εργασία τώρα οχι για βόλτες με το ηλ.πατινι και την γκόμενα. χλομό σε αυτά ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ ανώτερος και ισχυρότερος από οτιδήποτε άλλο (που έχουμε διαθέσιμο ) το μόνο θεμα ειναι φόρτιση 1
andreasl Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Για να μη λέτε άσχετα, ήμουν στο δυτικό Όσλο πριν από 2 χρόνια, στη χερσόνησο μπιγκντέι (ή όπως σκατά λέγεται) και μετρούσα για αρκετή ώρα, 1 στα 4 οχήματα ήταν τέσλα. Στο υπόλοιπο Όσλο όντως πρέπει να ήταν περίπου 1 στα 10. 1
hyperspaced Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Θα ήθελα να ήξερα πόσο μεγάλη (όγκος και βάρος) είναι η μπαταρία και αν πηγαίνει σε εργοστάσιο ρεύματος για φόρτιση.
NiVa013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Άμα δε μεταβούν στο υδρογόνο σαν ηλεκτρική ενέργεια τότε να ξεχάσουν αυτό το όχημα να διανύσει μεγάλα ταξίδια. Εκτός αν 4πλασιαστεί η χωρητικότητα των μπαταρίων λιθίου. 1
panathatube Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Υπάρχουν περί τα δέκα Τέσλα στην Ελλάδα. Τουλάχιστον ένα έχει ο Αλαφούζος.
spyros007 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Αυτη την στιγμη ουτε το 2% παγκοσμίως δεν καλυπτουν τα ηλεκτρικα αυτικινητα παρα το σπρώξιμο που τρωνε απο παντου...........αυτο ας το λαμβάνουμε υποψην οταν κανουμε υποθεσεις για το μελλον ειδικότερα οταν το σπρωξιμο σταματήσει.
Whargoul Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Ποιο αντίστοιχο, σε χώρους και επιδόσεις, το πλησιάζει; Αυτό δεν είναι ακριβώς αλήθεια γιατί μόνο φορτωμένα ξεπερνάνε το όριο (το όριο είναι 6000 lbs και ένα X είναι ~5500 lbs). Tesla S 75: 65000GBP, range 298miles, 310bhb, 440Nm, 0-100 5,5s Volvo S90 D5: 43000GBP range 765m, 231bhb, 480Nm, 0-100 6.8s, 58mpg uk ( 4.9L/100km) combined Volvo S90 T8 plug-in hybrid: 57000GBP, 320+87bhb, 400Nm, 0-100 4.7s, 141mpg uk ( 2L/100km) combined και ακόμα τώρα αρχίζουν τα σοβαρά hybrids, diesel - hybrids Πως δικαιολογούνται τώρα οι απαιτήσεις των full-plug in ηλεκτρικών για νέα ηλεκτρικά δίκτυα, νέοι σταθμοί παραγωγής ηλ. ενέργειας κλπ? Αυτή τη στιγμή και στο άμεσο μέλλον, τα full plug-in saloons, eg tesla, είναι πλήρως ανούσια. Τα μικρά πόλης πχ το Nissan leaf ή και πιο μικρά, που δεν χρειάζονται μεγάλη αυτονομία, έχουν κάποιο νόημα
ΝΙΚΟΛΑΣΝΙΚΟΛΑΟΥ Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Ενας τρακτορας τραβαει 40 τονους φορτιου και 5 6 ζυγιζει αυτος ξερετε τι δυναμη χρειάζεται για τετοια φορτια πχ να ανεβεις τις αλπεις η να τις κατεβεις που χρειαζονται συνεχεια ηλεκτροφρενα; πως διαολο θα το κανει αυτο η τεσλα με τα παιχνιδια της; ποσους τονους θα ζυγιζουν οι μπαταριες για να εχουν αυτονομια 2000 3000 χλμ; και ποσες ωρες κανει να φορτισει οταν ενα ιχ θελει 7 ωρες; Ξερετε το φορτηγο μολις φτασει θα φορτωσει και θα ξαναφυγει οποτε μην ακουτε παπαριες θελει 40 χρονια εξελιξης για να υποσκελιστουν οι ΜΕΚ. 1
Regulus Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 "... έχει κατακτήσει την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων..." λέει το άρθρο! πότε την κατέκτησε? γιατί εδώ δεν κυκλοφορεί ούτε ένα, ίσως να λέει για ένα παράλληλο σύμπαν!Σιγα να μην αγόραζε Έλληνας αυτοκίνητο που δεν ακούγεται σαν χαλασμένο τρομπόνι. Μα να μην κάνει βρουμ-βρουμ. Και επίσης από ποτέ η Ελληνική αγορά «κυρίως στα αυτοκίνητα» θεωρείται κριτήριο για κάτι. Δεν σου κάνω επίθεση απλούς προβληματισμούς αναπτύσσω.
Whargoul Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Ενας τρακτορας τραβαει 40 τονους φορτιου και 5 6 ζυγιζει αυτος ξερετε τι δυναμη χρειάζεται για τετοια φορτια πχ να ανεβεις τις αλπεις η να τις κατεβεις που χρειαζονται συνεχεια ηλεκτροφρενα; πως διαολο θα το κανει αυτο η τεσλα με τα παιχνιδια της; ποσους τονους θα ζυγιζουν οι μπαταριες για να εχουν αυτονομια 2000 3000 χλμ; και ποσες ωρες κανει να φορτισει οταν ενα ιχ θελει 7 ωρες; Ξερετε το φορτηγο μολις φτασει θα φορτωσει και θα ξαναφυγει οποτε μην ακουτε παπαριες θελει 40 χρονια εξελιξης για να υποσκελιστουν οι ΜΕΚ. Είναι για την κατηγορία μικρών φορτίων - μικρών αποστάσεων. Μέχρι 250 μίλια νομίζω. Βασικά για μεταφορές μέσα σε πόλεις, βιομηχανικές περιοχές κλπ
alex1001 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Σιγα να μην αγόραζε Έλληνας αυτοκίνητο που δεν ακούγεται σαν χαλασμένο τρομπόνι. Μα να μην κάνει βρουμ-βρουμ. Και επίσης από ποτέ η Ελληνική αγορά «κυρίως στα αυτοκίνητα» θεωρείται κριτήριο για κάτι. Δεν σου κάνω επίθεση απλούς προβληματισμούς αναπτύσσω. φίλε με αυτές τις συνθήκες που υπάρχουν τα ηλεκτρικά είναι ασύμφορα στον Έλληνα μια κατηγορία θέλει ένα φτηνό αυτοκίνητο λίγων κυβικών να κάνει την δουλειά του δεύτερη κατηγορία θέλει να το χρησιμοποιεί λίγο για ταξίδια η εκδρομές εξού και τα πολλά μόνιμα παρκαρισμένα.. άλλος τα φέρνει ίσα ίσα για ένα μεταχειρισμένο.. και μένει μια μικρή κατηγορία που έχει τα χρήματα κινείται κάθε μέρα αλλά πολλοί από αυτούς δεν έχουν parkin να το φορτίζουν καθημερινά άρα πες μου εσύ τι μένει και πόσοι θα είναι αυτοί που θα πάρουν ακριβό ηλεκτρικό αυτοκίνητο? να σου πω εγώ ελάχιστοι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα