Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολλα λέτε πολλά.

Για κοιτάξτε τον καθρέπτη πρώτα.

Η Κλάψα αν δε σταματήσει απο ενα site τεχνολογίας πως θα σταματήσει και εκεί έξω;

Αν σας ξενίζει Νορβηγία να σας χαρίσουν τεσλα.

Υ.γ ο ηλ.τρακτορας θα αερισει μια μάντρα στον diezel κινητήρα με την δυνατή αναφλεξη βολάν.

Εδω μιλάμε για εργασία τώρα οχι για βόλτες με το ηλ.πατινι και την γκόμενα.

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άμα βγάλει η Alfa Romeo την Giulia ηλεκτροκίνητη, μπορεί να το σκεφτώ.

 

Tesla και να μου το κάνουν δώρο θα το πουλήσω να πάρω Giulia...

  • Like 1
Δημοσ.

Υ.γ ο ηλ.τρακτορας θα αερισει μια μάντρα στον diezel κινητήρα με την δυνατή αναφλεξη βολάν.

Εδω μιλάμε για εργασία τώρα οχι για βόλτες με το ηλ.πατινι και την γκόμενα.

OMG και 3 lol.

 

Όλοι ξέρουν ότι οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ καλύτεροι των ΜΕΚ, τόσο από θέμα απόδοσης όσο και αντοχής.

 

Το μόνο θέμα είναι οι μπαταρίες+φόρτιση που ακόμα είμαστε λίγο στα όρια για φορτηγό που διανύει μεγάλες αποστάσεις (στις μικρές και μεσαίες είναι παιχνιδάκι).

  • Like 6
Δημοσ.

Υ.γ ο ηλ.τρακτορας θα αερισει μια μάντρα στον diezel κινητήρα με την δυνατή αναφλεξη βολάν.

Εδω μιλάμε για εργασία τώρα οχι για βόλτες με το ηλ.πατινι και την γκόμενα.

χλομό σε αυτά ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ ανώτερος και ισχυρότερος από οτιδήποτε άλλο (που έχουμε διαθέσιμο )

το μόνο θεμα ειναι φόρτιση

  • Like 1
Δημοσ.

Για να μη λέτε άσχετα, ήμουν στο δυτικό Όσλο πριν από 2 χρόνια, στη χερσόνησο μπιγκντέι (ή όπως σκατά λέγεται) και μετρούσα για αρκετή ώρα, 1 στα 4 οχήματα ήταν τέσλα. Στο υπόλοιπο Όσλο όντως πρέπει να ήταν περίπου 1 στα 10.

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα δε μεταβούν στο υδρογόνο σαν ηλεκτρική ενέργεια τότε να ξεχάσουν αυτό το όχημα να διανύσει μεγάλα ταξίδια. Εκτός αν 4πλασιαστεί η χωρητικότητα των μπαταρίων λιθίου.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτη την στιγμη ουτε το 2% παγκοσμίως δεν καλυπτουν τα ηλεκτρικα αυτικινητα παρα το σπρώξιμο που τρωνε απο παντου...........αυτο ας το λαμβάνουμε υποψην οταν κανουμε υποθεσεις για το μελλον ειδικότερα οταν το σπρωξιμο σταματήσει.

Δημοσ.

Ποιο αντίστοιχο, σε χώρους και επιδόσεις, το πλησιάζει;

 

Αυτό δεν είναι ακριβώς αλήθεια γιατί μόνο φορτωμένα ξεπερνάνε το όριο (το όριο είναι 6000 lbs και ένα X είναι ~5500 lbs).

 

Tesla S 75: 65000GBP, range 298miles, 310bhb, 440Nm, 0-100 5,5s

 

Volvo S90 D5: 43000GBP range 765m, 231bhb, 480Nm, 0-100 6.8s, 58mpg uk ( 4.9L/100km)  combined

 

Volvo S90 T8 plug-in hybrid: 57000GBP, 320+87bhb, 400Nm, 0-100 4.7s, 141mpg uk ( 2L/100km) combined

 

και ακόμα τώρα αρχίζουν τα σοβαρά hybrids, diesel - hybrids

 

Πως δικαιολογούνται τώρα οι απαιτήσεις των full-plug in ηλεκτρικών για νέα ηλεκτρικά δίκτυα, νέοι σταθμοί παραγωγής ηλ. ενέργειας κλπ?

 

Αυτή τη στιγμή και στο άμεσο μέλλον, τα full plug-in saloons, eg tesla, είναι πλήρως ανούσια. Τα μικρά πόλης πχ το Nissan leaf ή και πιο μικρά, που δεν χρειάζονται μεγάλη αυτονομία, έχουν κάποιο νόημα

Δημοσ.

Ενας τρακτορας τραβαει 40 τονους φορτιου και 5 6 ζυγιζει αυτος ξερετε τι δυναμη χρειάζεται για τετοια φορτια πχ να ανεβεις τις αλπεις η να τις κατεβεις που χρειαζονται συνεχεια ηλεκτροφρενα; πως διαολο θα το κανει αυτο η τεσλα με τα παιχνιδια της; ποσους τονους θα ζυγιζουν οι μπαταριες για να εχουν αυτονομια 2000 3000 χλμ; και ποσες ωρες κανει να φορτισει οταν ενα ιχ θελει 7 ωρες; Ξερετε το φορτηγο μολις φτασει θα φορτωσει και θα ξαναφυγει οποτε μην ακουτε παπαριες θελει 40 χρονια εξελιξης για να υποσκελιστουν οι ΜΕΚ.

  • Like 1
Δημοσ.

"... έχει κατακτήσει την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων..." λέει το άρθρο! πότε την κατέκτησε? γιατί εδώ δεν κυκλοφορεί ούτε ένα, ίσως να λέει για ένα παράλληλο σύμπαν!

Σιγα να μην αγόραζε Έλληνας αυτοκίνητο που δεν ακούγεται σαν χαλασμένο τρομπόνι. Μα να μην κάνει βρουμ-βρουμ. Και επίσης από ποτέ η Ελληνική αγορά «κυρίως στα αυτοκίνητα» θεωρείται κριτήριο για κάτι. Δεν σου κάνω επίθεση απλούς προβληματισμούς αναπτύσσω.
Δημοσ.

Ενας τρακτορας τραβαει 40 τονους φορτιου και 5 6 ζυγιζει αυτος ξερετε τι δυναμη χρειάζεται για τετοια φορτια πχ να ανεβεις τις αλπεις η να τις κατεβεις που χρειαζονται συνεχεια ηλεκτροφρενα; πως διαολο θα το κανει αυτο η τεσλα με τα παιχνιδια της; ποσους τονους θα ζυγιζουν οι μπαταριες για να εχουν αυτονομια 2000 3000 χλμ; και ποσες ωρες κανει να φορτισει οταν ενα ιχ θελει 7 ωρες; Ξερετε το φορτηγο μολις φτασει θα φορτωσει και θα ξαναφυγει οποτε μην ακουτε παπαριες θελει 40 χρονια εξελιξης για να υποσκελιστουν οι ΜΕΚ.

 

Είναι για την κατηγορία μικρών φορτίων - μικρών αποστάσεων. Μέχρι 250 μίλια νομίζω. Βασικά για μεταφορές μέσα σε πόλεις, βιομηχανικές περιοχές κλπ

Δημοσ.

 

 

Σιγα να μην αγόραζε Έλληνας αυτοκίνητο που δεν ακούγεται σαν χαλασμένο τρομπόνι. Μα να μην κάνει βρουμ-βρουμ. Και επίσης από ποτέ η Ελληνική αγορά «κυρίως στα αυτοκίνητα» θεωρείται κριτήριο για κάτι. Δεν σου κάνω επίθεση απλούς προβληματισμούς αναπτύσσω.

φίλε με αυτές τις συνθήκες που υπάρχουν τα ηλεκτρικά είναι ασύμφορα στον Έλληνα μια κατηγορία θέλει ένα φτηνό αυτοκίνητο λίγων κυβικών να κάνει την δουλειά του δεύτερη κατηγορία θέλει να το χρησιμοποιεί λίγο για ταξίδια η εκδρομές εξού και τα πολλά μόνιμα παρκαρισμένα.. άλλος τα φέρνει ίσα ίσα για ένα μεταχειρισμένο.. και μένει μια μικρή κατηγορία που έχει τα χρήματα κινείται κάθε μέρα αλλά πολλοί από αυτούς δεν έχουν parkin να το φορτίζουν καθημερινά άρα πες μου εσύ τι μένει και πόσοι θα είναι αυτοί που θα πάρουν ακριβό ηλεκτρικό αυτοκίνητο? να σου πω εγώ ελάχιστοι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...