Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 στη νορβηγια 1 στα 10 αμαξια στο δρομο ειναι tesla

 

σουηδια 1 στα 20.

 

Στην ελλαδα 1 στα 2 ειναι ταξι.

 

Ξέχασες να αναφέρεις ότι στην Νορβηγία τα ηλεκτρικά, είναι σχεδόν μισή τιμή απότι άλλα ίδιας κλάσης αυτοκίνητα επειδή η κυβέρνηση τους χαρίζει περισσότερους από τους μισούς φόρους. Το golf στοιχίζει περίπου  $50000 και το τεσλα S $85000 Αφού του χαρίζονται $90000 σε φόρους

Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακούγονται πολύ καλά για να είναι αληθινά αλλά δυστυχως πάντα υπάρχει 1 ΑΛΛΑ...και αυτό δεν είναι άλλο απο την μπαταρία ξεκινώντας απο την επιβάρυνση που προκαλεί στο περιβάλλον κατά την διαδικασία παραγωγής μέχρι την διαδικασία απόρριψης και φτάνοντας στο θέμα αυτονομίας και ουσιαστικού κέρδους...

  • Like 4
Δημοσ.

 στη νορβηγια 1 στα 10 αμαξια στο δρομο ειναι tesla

 

σουηδια 1 στα 20.

 

Στην ελλαδα 1 στα 2 ειναι ταξι.

 

Στο σύνολο της Ευρώπης ή της Αμερικής;

 

Έχεις κάποια νούμερα για το 1:20 της Σουηδίας π.χ.; Τα στατιστικά λένε ότι έχει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, άρα πρέπει να έχει 200.000 Tesla στους δρόμους...

  • Like 1
Δημοσ.

Στο σύνολο της Ευρώπης ή της Αμερικής;

 

Έχεις κάποια νούμερα για το 1:20 της Σουηδίας π.χ.; Τα στατιστικά λένε ότι έχει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, άρα πρέπει να έχει 200.000 Tesla στους δρόμους...

εγω σου ειπα τι εβλεπα στους δρομους.

Δημοσ.

Είναι ηλεκτρικό με μπαταρίες φτιαγμένες απο ορυκτά μέταλλα που βγαίνουν με διόλου οικολογικούς τρόπους. Χρησιμοποιούν προφανώς κράμματα μετάλλων που λιώνουν σε υψηλές θερμοκρασίες. Τι χρησιμοποείται για να λιώσει το μέταλλο; ΟΡΥΚΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. Τι υλικά χρησιμοποιούν για να είναι ελαφρύ το φορτηγό. Συνθετικά.

Μπορούν απλά να πούν ότι μεταφέρουμε τη ρύπανση έξω απο την πόλη όχι ότι την μειώνουμε γιατί κάτι τέτοιο δε συμβαίνει σε καμία περίπτωση όταν το μόνο οικολογικό πράγμα πάνω του είναι το βάφτισμα. Τα υπόλοιπα είναι απλά πράγματα που φτιάχνει η βιομηχανία έτσι κι αλλιώς.

 

Μου αρέσει η οικολογική συνειδήση και θέλω να μειώσουμε σαν ανθρωπότητα την απαίτηση μας σε μη ανανεώσιμες πηγές ενέργιας. Αυτό στην Ελλάδα που έχει ήλιο 11 μήνες μπορεί να γίνει με ηλιακούς συλλέκτες στις οροφές των αυτοκινήτων που να γεμίζουν τη μπαταρία ώστε να μη δουλεύει το δυναμό συνεχεία και έτσι να καίμε λιγότερο. Μπορεί να γίνει ρίχνοντας το βάρος ενός αυτοκινήτου με πιο ελαφρία ελαστικά/ζαντες με περισσότερο ανθρακόνημα. Αλλά σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για μεγαλύτερο κόστος κατασκευής. Το οικολογικό και το πρωτοπόρο κοστίζει δυστυχώς και εμείς απλά ψάχνουμε το πιο φθηνό και ασφαλές και όχι το οικολογικό. Θέλουμε με λίγα χρήματα να έχουμε οικολογικό πράγμα. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

 

Ο σκοπός της οικολογίας είναι να δώσεις παραπάνω χρήματα σε κάτι που σε μερικά χρόνια θα κάνει απόσβεση και τότε θα σου κοστίζει λιγότερο. Βλ ηλιακούς συλλέκτες στην ταράτσα

 

Αυτό που κάνει η Tesla δεν είναι οικολογία. Είναι marketing και R&D πάνω σε ΑΛΗΘΟΦΆΝΙΕΣ.

  • Like 3
Δημοσ.

Είναι ηλεκτρικό με μπαταρίες φτιαγμένες απο ορυκτά μέταλλα που βγαίνουν με διόλου οικολογικούς τρόπους. Χρησιμοποιούν προφανώς κράμματα μετάλλων που λιώνουν σε υψηλές θερμοκρασίες. Τι χρησιμοποείται για να λιώσει το μέταλλο; ΟΡΥΚΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. Τι υλικά χρησιμοποιούν για να είναι ελαφρύ το φορτηγό. Συνθετικά.

Μπορούν απλά να πούν ότι μεταφέρουμε τη ρύπανση έξω απο την πόλη όχι ότι την μειώνουμε γιατί κάτι τέτοιο δε συμβαίνει σε καμία περίπτωση όταν το μόνο οικολογικό πράγμα πάνω του είναι το βάφτισμα. Τα υπόλοιπα είναι απλά πράγματα που φτιάχνει η βιομηχανία έτσι κι αλλιώς.

 

Μου αρέσει η οικολογική συνειδήση και θέλω να μειώσουμε σαν ανθρωπότητα την απαίτηση μας σε μη ανανεώσιμες πηγές ενέργιας. Αυτό στην Ελλάδα που έχει ήλιο 11 μήνες μπορεί να γίνει με ηλιακούς συλλέκτες στις οροφές των αυτοκινήτων που να γεμίζουν τη μπαταρία ώστε να μη δουλεύει το δυναμό συνεχεία και έτσι να καίμε λιγότερο. Μπορεί να γίνει ρίχνοντας το βάρος ενός αυτοκινήτου με πιο ελαφρία ελαστικά/ζαντες με περισσότερο ανθρακόνημα. Αλλά σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για μεγαλύτερο κόστος κατασκευής. Το οικολογικό και το πρωτοπόρο κοστίζει δυστυχώς και εμείς απλά ψάχνουμε το πιο φθηνό και ασφαλές και όχι το οικολογικό. Θέλουμε με λίγα χρήματα να έχουμε οικολογικό πράγμα. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

 

Ο σκοπός της οικολογίας είναι να δώσεις παραπάνω χρήματα σε κάτι που σε μερικά χρόνια θα κάνει απόσβεση και τότε θα σου κοστίζει λιγότερο. Βλ ηλιακούς συλλέκτες στην ταράτσα

 

Αυτό που κάνει η Tesla δεν είναι οικολογία. Είναι marketing και R&D πάνω σε ΑΛΗΘΟΦΆΝΙΕΣ.

 

Πρακτικα ειναι πολυ πιο οικολογικο απο το μεσο αυτοκινητο

Δημοσ.

Και φαντάσου το μήτσο το φορτηγατζή να γυρεύει πρίζα στο πάρκινγκ κατεβάζοντας καντήλια!

  • Like 3
Δημοσ.

Πρακτικα ειναι πολυ πιο οικολογικο απο το μεσο αυτοκινητο

Πολύ πιο οικολογικό από ένα μοντέρνο αυτοκίνητο δεν είναι. Και ειδικά από τα νέα mild hybrids που θα κυκλοφορήσουν. Αν δεν κάνω λάθος, το equivalent του model S είναι 2.5 L/100km. και μην ξεχνάς ότι έχουν τουλάχιστο 10% απώλειες στο Inverter, οπότε οποιαδήποτε efficiency των σταθμών ενέργειας έναντι των ΜΕΚ των αυτοκινήτων πάει περίπατο, πάσχουν από vampire draining, και τεράστιο βάρος που είναι απώλειες ενέργειας που δεν μπορείς να περιορίσεις. Το Model S ζυγίσει 2-2.5 τόνους, και το model x gross weight πάνω από 3. Στην κυριολεξία απαγορεύεται να περάσει από την γέφυρα του Brooklyn.

Το μεγάλο θετικό τους είναι ότι αν μείνουν ασυντήρητα, δεν βγάζουν όλη αυτή την καπνιά μετά από μερικά χρόνια.

Δημοσ.

Την Ένωση Βενζινοπωλων Αττικής την ρώτησε;

 

Μάλλον όχι.

Μιας και οι προδιαγραφές φορτηγών είναι διαφορετικές μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής και ο σχεδιασμός έχει γίνει για την Αμερική.

:-)

Δημοσ.

"... έχει κατακτήσει την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων..."  λέει το άρθρο! πότε την κατέκτησε? γιατί εδώ δεν κυκλοφορεί ούτε ένα, ίσως να λέει για ένα παράλληλο σύμπαν!

 

Ε πως ουτε ενα; Ενα εχει σιγουρα ο Αλαφουζος. 

  • Like 2
Δημοσ.

Πολύ πιο οικολογικό από ένα μοντέρνο αυτοκίνητο δεν είναι. Και ειδικά από τα νέα mild hybrids που θα κυκλοφορήσουν. Αν δεν κάνω λάθος, το equivalent του model S είναι 2.5 L/100km. και μην ξεχνάς ότι έχουν τουλάχιστο 10% απώλειες στο Inverter, οπότε οποιαδήποτε efficiency των σταθμών ενέργειας έναντι των ΜΕΚ των αυτοκινήτων πάει περίπατο.

Ποιο αντίστοιχο, σε χώρους και επιδόσεις, το πλησιάζει;

 

Το Model S ζυγίσει 2-2.5 τόνους, και το model x gross weight πάνω από 3. Στην κυριολεξία απαγορεύεται να περάσει από την γέφυρα του Brooklyn.

Αυτό δεν είναι ακριβώς αλήθεια γιατί μόνο φορτωμένα ξεπερνάνε το όριο (το όριο είναι 6000 lbs και ένα X είναι ~5500 lbs).

Δημοσ.

Eδω απο την αλλη, συνεχεια βλεπω στον δρομο, μεχρι και σε Uber και Lyft εχω δει Tesla.  :-)

 

το ότι βλέπεις μερικά δεν σημαίνει ότι κατέκτησε την αγορά! σημαίνει ότι έχει κάποιες πωλήσεις, κατέκτησε την αγορά δηλώνει πλειοψηφία

 

Παράλληλο σύμπαν είναι η ψαροκώσταινα που ζούμε εμείς. Η Tesla είναι όντως το #1 brand στα ηλεκτρικά οχήματα. 

 

 

εμείς φίλε ζούμε σε κατεχόμενο σύμπαν.. παρόλα αυτά δεν εμποδίζει το "κράτος" να ανοίξει κάποια αντιπροσωπεία

Δημοσ.

Θελουμε και tesla...ρε καφροι εδω εχουμε συνταξεις 1000-1300-1600 ευρω βασισμενες σε εικκονικες και λογιστικες κρατησεις ...ενω το ΑΕΠ ειναι για 400, εδω ζουνε λαμογια ...παιρνουν το επιδομα αλληλεγγυης χωρις να προσφερουν ουτε μια ωρα κοινωνικης εργασιας (οχι για ολους βεβαια). Εκεινοι που πληρωνουν εισφορες εχουν 15% συμμετοχη στις εξετασεις ενω εκεινοι που πληρωνουν 0 εχουν 0% συμμετοχη ! Καραγκιοζηδες αμερικανοι εδω ειναι Ελλαδαρα ! εργαζομαστε μαυρα παιρνουμε και το επιδομα ανεργιας κερναμε και τον εργοδοτη καφε για την διευκολυνση αυτη ! Τα δελτια οπαπ ειναι απροσωπα και ο καθενας μπορει να καθαρισει οσα χρηματα θελει !!! Και ολα αυτα με τους κρα;τικους λειτουργους αρωγους στην συνολικη προσπαθεια κατασπαταλισης του δημοσιου χρηματος ! Τα πανεπιστημια μας ? Graffiti και αναρχια... Δεν θελουμε tesla...εχουμε τον Γκιολβα ρεεεεεεε

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...