Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Marketing ώστε να πουν πηγαίνετε στο Χ και στους ήδη κατόχους discount για αγορά του Χ. Το 8 καταργείτε και εμφανίζετε το γνωστό Χ 6.4 ιντσών. Πέφτει η τιμή του iPhone και κατόπιν η μετοχή της. Βρίσκεται σε αδιέξοδο μη μπορώντας να ξεπληρώσει τα έξοδα των νέων γραφείων της. Η παγκόσμια τράπεζα δεσμεύει τα περιουσιακά στοιχεία. Η ευρώπη ασκεί πιέσεις να επιστραφούν τα κλεμμένα από αφορολόγητα κέρδη. Η apple απολύει το 99% των υπαλλήλων. Η apple βάζει λουκέτο.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτά συμβαίνουν όταν για να μειώσεις το κόστος παρακάμπτεις  τα απαραίτητα test.

Τόσα χρόνια το βλέπαμε σε όλα τα android αλλά τώρα το βλέπουμε και στα iPhone, περισσότερο στο software αλλά τώρα και στο hardware.

Σου λέει αφού έχω after sale service δε χρειάζεται να σκάω λεφτά και να χάνω μέρες σε τέτοια test, καλύτερα να χάσει ο άλλος που έσκασε 800 ευρώ, 5-10 μέρες απ το προϊόν που αγόρασε για να διευκολύνει τη καθημερινότητα του.

 

Ok, σε hardware θα μου πείτε συμβαίνει, γίνεται μαζική παραγωγή. Στο software όμως είναι ασυγχώρητο.

  • Like 1
Δημοσ.

νομίζω ότι το ένα περιστατικό αφορά την ελληνική αγορά , κάπου το πήρε το μάτι μου , αλλά  δεν  έδωσα σημασία , το θεώρησα fake news.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τα συνηθισμένα ποσοστά αστοχίας σε τέτοιες μπαταρίες είναι περίπου 1 στα 10.000.000 (οι περιπτώσεις βασικά που μπορεί να οδηγήσουν σε ανάφλεξη ή έκρηξη). Στο note 7 για παράδειγμα τα ποσοστά αστοχίας είχαν φτάσει στα 1 ανά 20.000!

 

Η ουσία είναι πως με αυτά και με τα άλλα θα πέσουν όλοι πάνω στο Χ και θα το βρούμε κατά την άνοιξη του 2018... :cry:

 

Και έχω και άλλη μία απορία. Το περιστατικό στην Ελλάδα δημοσιοποιήθηκε όπως βλέπω από το irepair.gr το οποίο δεν θυμάμαι να είναι εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο από την apple (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Απορώ λοιπόν πως ένας που αγόρασε πρόσφατα το 8plus και του φούσκωσε η μπαταρία, το πήγε και εκεί και όχι στο επίσημο support...

  • Like 3
Δημοσ.

 

 

ενώ σε καμία περίπτωση δεν προκλήθηκε κάποια έκρηξη όπως συνέβη πέρσι με το Galaxy Note7 σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα, κάτι που οδήγησε στην οριστική ανάκληση του μοντέλου από τη Samsung.

keep-scrolling-nothing-to-see-here.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτοί που πέρυσι κορόιδευαν την Samsung φέτος σπεύδουν να υπερασπιστούν την Apple, και αυτοί που υπερασπίζονταν την Samsung τώρα κοροϊδεύουν την Apple.

Και οι βάζελοι βρίζουν τον Μαρινάκη ενώ οι Ολυμπιακοί τον υπερασπίζονται.

Οι αριστεροί κράζουν τους δεξιούς και το ανάποδο.

Οι άθεοι κράζουν τους θρησκευόμενους.

Και η τεχνολογία σιγά σιγά έγινε ένας κώλος και στην ίδια κατηγορία όπως τα παραπάνω.

Φυσικα και θα κοροιδεψουμε και την Apple.

Το Quality testing φαινεται πηγε περιπατο και σε αυτη την περιπτωση.

 

Παντως, εδω που τα λεμε το φιασκο της Samsung ειναι αξεπεραστο.

  • Like 1
Δημοσ.

Και έχω και άλλη μία απορία. Το περιστατικό στην Ελλάδα δημοσιοποιήθηκε όπως βλέπω από το irepair.gr το οποίο δεν θυμάμαι να είναι εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο από την apple (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Απορώ λοιπόν πως ένας που αγόρασε πρόσφατα το 8plus και του φούσκωσε η μπαταρία, το πήγε και εκεί και όχι στο επίσημο support...

Το ότι το δημοσιοποιησε το irepair δεν σημαίνει ότι το πήγε και εκεί,απλά βγήκε η είδηση αλλά όπως είπες και εσύ,το πήρες για fake news,αλλά ήταν τέρμα για τέρμα αληθινό.

Το irepair είναι αλυσίδα σέρβις που έχει περισσότερο εξειδίκευση στης συσκευές της apple.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...