Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κατάλαβα, τρίχες δηλαδή, γραφειοκρατία και τρέξιμο για ενα εισητηριακι, αρα εχουν δικιο που φωνάζουν οτι δεν ειναι έτοιμοι.

 

Στο παγκρατι παντως εχουν βαλει εδω και 2-3 μηνες κοντα στο αλσος και μαλλον θα εχουν μπει και σε αλλα σημεια.

  • Απαντ. 210
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Στα πολύ πρώτα Post ανέρτησα την ανακοίνωση του βασικού σωματείου (γιατί υπάρχουν και άλλα στην ΣΤΑΣΥ που κάνουν τουμπεκί στα προβλήματα αυτά) που έχει επισυμάνει τα προβλήματα του συστήματος πράγμα που οι περισσότεροι δεν έχετε διαβάσει και γράφετε τα γνωστα περι κακών αμόρφωτων δημοσίων υπαλλήλων.

 

Λοιπόν φωστήρες και πανεπιστήμονες του insomnia μάθετε ότι το σύστημα το έχει φτιάξει ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (Προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα με κανέναν εργαζόμενο όπου και αν δουλεύει) που εργάζονται παρακάμπτοντας διεθνή πρωτόκολλα ασφαλείας όσον αφορά τις τεχνικές εργασίες σε χώρους ΜΜΜ παρά τις επισυμάνσεις των υπευθύνων (δημόσιων υπαλλήλων) της ΣΤΑΣΥ. Όλα όσα συμβαίνουν στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι για να βγάλει ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΡΑΓΚΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ εις βάρος του δημοσίου (ναι...ναι ... του κακού δημοσίου).

 

Αυτό όμως δεν σας ενοχλεί... δεν ενοχλεί Ο ΙΔΙΩΤΗΣ που παίρνει ένα δημόσιο έργο και δεν το παραδίδει στην ώρα του... δεν ενοχλεί που χρησιμοποιεί υλικά που αδυνατούν να πληρούν τις προδιαγραφές που περιγράφονταν στον διαγωνισμό... δεν ενοχλεί που για να βγάλει την δουλειά φτηνά δουλεύει χωρίς να πληρεί τις προδιαγραφές ασφαλείας... δεν ενοχλεί που χώνει δημόσιο χρήμα κάτω από το τραπέζι σε υψηλά υφιστάμενους για να κάνουν τα στραβά μάτια....

...Όοοοοοχι! Ενοχλεί που κάποιοι που εργάζονται σε δημόσιο φορέα αρνηθήκαν να βγάλουν για άλλη μια φορά το φίδι από την τρύπα, δηλαδή να λειτουργήσουν το προβληματικό σύστημα που προμήθευσε ο ιδιώτης.

 

Ελπίζω να μην διαβάσει ο Τζήμερος το παραπάνω γιατί θα με στοιχειώσει χαχαχα!

  • Like 6
Δημοσ.

Ενταξει. Οποιος θελει να δινει το ΑΜΚΑ του για ενα ηλεκτρονικο εισητηριο, οκ, τι να πω.

 

Μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι ....

 

γιατί τι είναι το ΑΜΚΑ, ένα νούμερο που σου έδωσε το κράτος είναι. Ούτε τι ψηφίζεις λέει το ΑΜΚΑ, ούτε τις σεξουαλικές σου προτιμήσεις.

Δημοσ.

Στα πολύ πρώτα Post ανέρτησα την ανακοίνωση του βασικού σωματείου (γιατί υπάρχουν και άλλα στην ΣΤΑΣΥ που κάνουν τουμπεκί στα προβλήματα αυτά) που έχει επισυμάνει τα προβλήματα του συστήματος πράγμα που οι περισσότεροι δεν έχετε διαβάσει και γράφετε τα γνωστα περι κακών αμόρφωτων δημοσίων υπαλλήλων.

 

Λοιπόν φωστήρες και πανεπιστήμονες του insomnia μάθετε ότι το σύστημα το έχει φτιάξει ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (Προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα με κανέναν εργαζόμενο όπου και αν δουλεύει) που εργάζονται παρακάμπτοντας διεθνή πρωτόκολλα ασφαλείας όσον αφορά τις τεχνικές εργασίες σε χώρους ΜΜΜ παρά τις επισυμάνσεις των υπευθύνων (δημόσιων υπαλλήλων) της ΣΤΑΣΥ. Όλα όσα συμβαίνουν στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι για να βγάλει ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΡΑΓΚΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ εις βάρος του δημοσίου (ναι...ναι ... του κακού δημοσίου).

 

Αυτό όμως δεν σας ενοχλεί... δεν ενοχλεί Ο ΙΔΙΩΤΗΣ που παίρνει ένα δημόσιο έργο και δεν το παραδίδει στην ώρα του... δεν ενοχλεί που χρησιμοποιεί υλικά που αδυνατούν να πληρούν τις προδιαγραφές που περιγράφονταν στον διαγωνισμό... δεν ενοχλεί που για να βγάλει την δουλειά φτηνά δουλεύει χωρίς να πληρεί τις προδιαγραφές ασφαλείας... δεν ενοχλεί που χώνει δημόσιο χρήμα κάτω από το τραπέζι σε υψηλά υφιστάμενους για να κάνουν τα στραβά μάτια....

...Όοοοοοχι! Ενοχλεί που κάποιοι που εργάζονται σε δημόσιο φορέα αρνηθήκαν να βγάλουν για άλλη μια φορά το φίδι από την τρύπα, δηλαδή να λειτουργήσουν το προβληματικό σύστημα που προμήθευσε ο ιδιώτης.

 

Ελπίζω να μην διαβάσει ο Τζήμερος το παραπάνω γιατί θα με στοιχειώσει χαχαχα!

Τα προβλήματα του συστήματος ποια είναι δεν μας λες όμως..

Δημοσ.

Εντάξει, και αεροπλάνα πετάνε δεκαετίες τώρα σε χιλιάδες δρομολόγια την ημέρα ... θα έμπαινες σε αεροπλάνο που έχει παραχθεί ως δημόσιο έργο ?

 

Δε μπορω να καταλαβω τη συγκριση. Αυτο που σχολιασα ειναι οτι δεν κανουμε κατι πρωτοποριακο ωστε να χρειαζομαστε 5 χρονια και ακομα να εχουμε μια σελιδα προβληματα. Παρομοια συστηματα εφαρμοζονται ηδη και θα μπορουσαμε να κανουμε μια αντιστοιχη υλοποιηση.

 

ΥΓ. Οσο για το ερωτημα σου, ουτε σε ταξι που εχει παραχθει ως ελληνικο δημοσιο εργο δε θα εμπαινα :P

Δημοσ.

γιατί τι είναι το ΑΜΚΑ, ένα νούμερο που σου έδωσε το κράτος είναι. Ούτε τι ψηφίζεις λέει το ΑΜΚΑ, ούτε τις σεξουαλικές σου προτιμήσεις.

Κανεις μεγαλο λαθος το ΑΜΚΑ ειναι ενα απο το σοβαρότερα προσωπικά δεδομένα και μάλιστα αν ο αλλος εχεις πρόσβαση στην εφαρμογή χορήγησης φάρμακων-εξετασεων.

 

Είναι απαράδεκτο να ζητούν αμκα για ενα εισιτήριο, τα έχουμε ολα ισοπεδώσει

  • Like 4
Δημοσ.

Οι μισοι εδω μεσα δεν προλαβαν καν την δραχμη για να συγκρινουν καταστασεις οπως πχ οτι το σουβλακι ειχε 300 δραχμες το 2000 και τωρα 2.20 ευρω (710)δραχμες.Οι μισθοι τοτε 190.000 δραχμες σημερα 580 ευρω μικτα 490 καθαρα (160.000 δρχ περιπου). Γιατι το λεω αυτο το ασχετο ε;

Καταρχας τα ηλεκτρονικα μαραφετια τα βαζουν οχι επειδη λενε εδω οι τεχνολογοι προοδος, αλλα για να πολεμησουν την λαθρεπιβιβαση, εχουν δωσει εκατομμύρια ευρω απο τοτε που στα ικαρος ριχναμε το αντιτιμο στα κουτιά και προοδευσαμε βγαλαμε χαρτινα καρτες ηλεκτρονικα τωρα και καλα, αλλα να σας θυμισω στους παλιους οτι οταν υπηρχε εισπρακτορας στα επιγεια μεσα, και εισιτήρια με πυλες στον ηλεκτρικο οπως επισης και ελεγκτες, τοτε δεν ειχαμε λαθρεπιβιβαση ενα πολυ μικρο ποσοστο. Οποτε απλη λυση και οικονομικοτερη εφοσον θα δινουν λιγοτερα σε μισθους απο την χασουρα που εχουν τωρα.

Ομως συμφωνω πρεπει να προχωρησουμε τεχνολογικα αλλα υπαρχουν απλουστερες μέθοδοι χωρις χρηση ΑΜΚΑ και δικλειδα ασφαλειας για κλοπη η απωλεια. Η χρυση τομη υπαρχει και ιδιωτικοτητα στην μετακινηση πρέπει να υπαρχει, και κουβεντες του τυπου πηγαινε με τα ποδια ειναι ακρως ασόβαρη και ευτελης.

Δηλαδη τοοοοοσα χρονια πως γινοταν η μετακινηση μας; Εξαλου ακομα ποσες χωρες δεν εχουν τετοιο συστημα και αν θα βαλουν σημαινει οτι ειναι τεχνοβοβικοι; Μην εχετε παρωπιδες γινεται γλεντι εις βαρος μας με πακτωλο χρηματων που πληρωνουμε εμεις και ωδευουμε στον απολυτο ελεγχο πως; για σκεφτειτε λιγο ολοι εχουν δικαιωματα "εξαιρουνται τα λαμογια"

Ναι στην τεχνολογια να με εξυπηρετει οχι να με κατευθύνει σε προδιεγραμμενη ζωη.

 

Τρικυμια εν κρανιω. Μερικοι επρεπε να μη φτιαχνετε τοσες σαϊτες οταν ειχατε Νεα Ελληνικα ωστε να μαθετε να παραγετε ενα κειμενο με αρχη μεση και τελος που να βγαζει νοημα.

 

Η συγκριση με τα χρηματα ειναι τελειως αχρηστη και κενη νοηματος. Νομιζω οτι θα χασω το χρονο μου να γραψω για τον τεχνητα ελεγχομενο πληθωρισμο των προ ευρω χρονων και τους νεους φορους που εχουν μπει απο εκεινα τα χρονια. Το κακο ευρω φταιει. Ετσι ειναι αφου ετσι θελεις να ειναι.

 

Απο τη στιγμη που οι καρτες ειναι αυστηρα ατομικες, τοτε πρεπει να υπαρχει ενα "μοναδικο κλειδι". Το καλυτερο κλειδι απο ολα ειναι ο ΑΜΚΑ. Η λαθρεπιβιβαση περιοριζεται με τις μπαρες, οχι με τις ηλεκτρονικες καρτες. Αν δεν υπαρχουν μπαρες, τοτε ειτε ηλεκτρονικο εισιτηριο εχουμε ειτε χαρτινο, η λαθρεπιβιβαση θα ειναι εκει και θα ακμαζει. Αλλα βλεπεις, σε αυτη τη χωρα, σπαμε τις μπαρες γιατι δε θελουμε ελεγχο. Επισης σε αυτη τη χωρα, δημοσιευουμε λιστα με τις διευθυνσεις των ελεγκτων για να παμε και να τους τραμπουκισουμε. Ο ελεγκτης εγινε πιο επικινδυνη δουλεια απο τον πυροσβεστη.

 

Το ορθοτερο ειναι τα μηχανηματα ελεγχου να αναγνωριζουν και χαρτινα εισιτηρια οπως γινεται και αλλου. Ωστε να μπορει οποιοσδηποτε να αγοραζει ατομικα εισιτηρια, οπως εκανε μεχρι σημερα.

Στα πολύ πρώτα Post ανέρτησα την ανακοίνωση του βασικού σωματείου (γιατί υπάρχουν και άλλα στην ΣΤΑΣΥ που κάνουν τουμπεκί στα προβλήματα αυτά) που έχει επισυμάνει τα προβλήματα του συστήματος πράγμα που οι περισσότεροι δεν έχετε διαβάσει και γράφετε τα γνωστα περι κακών αμόρφωτων δημοσίων υπαλλήλων.

 

Λοιπόν φωστήρες και πανεπιστήμονες του insomnia μάθετε ότι το σύστημα το έχει φτιάξει ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (Προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα με κανέναν εργαζόμενο όπου και αν δουλεύει) που εργάζονται παρακάμπτοντας διεθνή πρωτόκολλα ασφαλείας όσον αφορά τις τεχνικές εργασίες σε χώρους ΜΜΜ παρά τις επισυμάνσεις των υπευθύνων (δημόσιων υπαλλήλων) της ΣΤΑΣΥ. Όλα όσα συμβαίνουν στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι για να βγάλει ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΡΑΓΚΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ εις βάρος του δημοσίου (ναι...ναι ... του κακού δημοσίου).

 

Αυτό όμως δεν σας ενοχλεί... δεν ενοχλεί Ο ΙΔΙΩΤΗΣ που παίρνει ένα δημόσιο έργο και δεν το παραδίδει στην ώρα του... δεν ενοχλεί που χρησιμοποιεί υλικά που αδυνατούν να πληρούν τις προδιαγραφές που περιγράφονταν στον διαγωνισμό... δεν ενοχλεί που για να βγάλει την δουλειά φτηνά δουλεύει χωρίς να πληρεί τις προδιαγραφές ασφαλείας... δεν ενοχλεί που χώνει δημόσιο χρήμα κάτω από το τραπέζι σε υψηλά υφιστάμενους για να κάνουν τα στραβά μάτια....

...Όοοοοοχι! Ενοχλεί που κάποιοι που εργάζονται σε δημόσιο φορέα αρνηθήκαν να βγάλουν για άλλη μια φορά το φίδι από την τρύπα, δηλαδή να λειτουργήσουν το προβληματικό σύστημα που προμήθευσε ο ιδιώτης.

 

Ελπίζω να μην διαβάσει ο Τζήμερος το παραπάνω γιατί θα με στοιχειώσει χαχαχα!

 

Το Δημοσιο δεν πρεπει να ελεγχει την υλοποιηση του εργου; Να εχει ορισει δικλειδες για θεματα ποιοτητας, εγκαιρης παραδοσης κ.ο.κ. Μη τα ριχνουμε στους ιδιωτες, οποιος κανει ενα κακο εργο, βρισκει και τα κανει. Και αν ο ιδιωτης τα εχει κανει πλακακια με τον υπουργο και τον γ.γ. και τους ριχνει λεφτα κατω απο το τραπεζι, δεν ειναι προβλημα της ιδιωτικης οικονομιας γενικοτερα, οπως θελεις να παρουσιασεις, αλλα διαφθορα του δημοσιου τομεα. Τι κριμα δηλαδη που ο ιδιωτης μας εχωσε και μισο μυριο σε ενα λογαριασμο στην Ελβετια, με πονο ψυχης τα δεχτηκαμε. Αλλωστε ο συγκεκριμενος υπουργος εχει και μια Χ ευαισθησια, εκλαιγε και οταν υπεγραψε τη συμβαση με τη Fraport. Μη σου πω δακρυσε και το πορτραιτο του Βελουχιωτη πανω απο το γραφειο του...

  • Like 1
Δημοσ.

το ath.ena ticket ακολουθεί το πρωτόκολλο mifare ultralight nxp

υπάρχουν app για emulation κλπ.(το κινητό μου διαβάζει ένα ticket που έχω)

το θέμα είναι αν φορτίζεται.

Δημοσ.

Βγάζετε ATH.ENA TICKET χωρίς ΑΜΚΑ ταυτότητα και την φορτίζεται με οτι πόσο θέλετε.

Αυτή δεν είναι η "Ανώνυμη" κάρτα που λένε; Απλώς έχει περιορισμό στα "πακέτα" που μπορείς να αγοράσεις right;

 

Επίσης (επειδή δεν γνωρίζω) στα παλιά εισιτήρια για Μηνιαίες κάρτες πχ πάλι δεν ζητούσαν κάποια στοιχεία σου; Ταυτότητα ή κάτι; Ή όχι; (έχω βγάλει μέχρι 5ήμερη που δεν ήθελε τίποτα τέτοιο)

Δημοσ.
Τρικυμια εν κρανιω. Μερικοι επρεπε να μη φτιαχνετε τοσες σαϊτες οταν ειχατε Νεα Ελληνικα ωστε να μαθετε να παραγετε ενα κειμενο με αρχη μεση και τελος που να βγαζει νοημα.

 

Η συγκριση με τα χρηματα ειναι τελειως αχρηστη και κενη νοηματος. Νομιζω οτι θα χασω το χρονο μου να γραψω για τον τεχνητα ελεγχομενο πληθωρισμο των προ ευρω χρονων και τους νεους φορους που εχουν μπει απο εκεινα τα χρονια. Το κακο ευρω φταιει. Ετσι ειναι αφου ετσι θελεις να ειναι.

 

Απο τη στιγμη που οι καρτες ειναι αυστηρα ατομικες, τοτε πρεπει να υπαρχει ενα "μοναδικο κλειδι". Το καλυτερο κλειδι απο ολα ειναι ο ΑΜΚΑ. Η λαθρεπιβιβαση περιοριζεται με τις μπαρες, οχι με τις ηλεκτρονικες καρτες. Αν δεν υπαρχουν μπαρες, τοτε ειτε ηλεκτρονικο εισιτηριο εχουμε ειτε χαρτινο, η λαθρεπιβιβαση θα ειναι εκει και θα ακμαζει. Αλλα βλεπεις, σε αυτη τη χωρα, σπαμε τις μπαρες γιατι δε θελουμε ελεγχο. Επισης σε αυτη τη χωρα, δημοσιευουμε λιστα με τις διευθυνσεις των ελεγκτων για να παμε και να τους τραμπουκισουμε. Ο ελεγκτης εγινε πιο επικινδυνη δουλεια απο τον πυροσβεστη.

 

Το ορθοτερο ειναι τα μηχανηματα ελεγχου να αναγνωριζουν και χαρτινα εισιτηρια οπως γινεται και αλλου. Ωστε να μπορει οποιοσδηποτε να αγοραζει ατομικα εισιτηρια, οπως εκανε μεχρι σημερα.

 

Το Δημοσιο δεν πρεπει να ελεγχει την υλοποιηση του εργου; Να εχει ορισει δικλειδες για θεματα ποιοτητας, εγκαιρης παραδοσης κ.ο.κ. Μη τα ριχνουμε στους ιδιωτες, οποιος κανει ενα κακο εργο, βρισκει και τα κανει. Και αν ο ιδιωτης τα εχει κανει πλακακια με τον υπουργο και τον γ.γ. και τους ριχνει λεφτα κατω απο το τραπεζι, δεν ειναι προβλημα της ιδιωτικης οικονομιας γενικοτερα, οπως θελεις να παρουσιασεις, αλλα διαφθορα του δημοσιου τομεα. Τι κριμα δηλαδη που ο ιδιωτης μας εχωσε και μισο μυριο σε ενα λογαριασμο στην Ελβετια, με πονο ψυχης τα δεχτηκαμε. Αλλωστε ο συγκεκριμενος υπουργος εχει και μια Χ ευαισθησια, εκλαιγε και οταν υπεγραψε τη συμβαση με τη Fraport. Μη σου πω δακρυσε και το πορτραιτο του Βελουχιωτη πανω απο το γραφειο του...

Καλυτερα να μη σου απαντησω γιατι εχω περασει 2 εγκεφαλικα και η κατασταση μου χειροτερευει με αυτα που διαβαζω, Αν εσυ δε μπορεις να συνδεσεις τα "ασυνδετα" δε φταιω εγω ουτε ειμαι τεχνοφοβος οπως υποθέτεις. ΟΣΟ για τον βελουχιωτη εσυ και εγω ειμαστε πολυ μικροι μπροστα του οπως και αυτος που τον εχει στο γραφειο του οποτε μην τον πιανεις στο στομα σου. Μακαρι να του εμοιαζα σε μεγαλειο ψυχης και διορατικοτητας αλλα ειμαι αχρηστος ελληνας οπως εσυ. Εριζουμε γιατι;!!!!!

Δημοσ.

Αυτή δεν είναι η "Ανώνυμη" κάρτα που λένε; Απλώς έχει περιορισμό στα "πακέτα" που μπορείς να αγοράσεις right;

 

Επίσης (επειδή δεν γνωρίζω) στα παλιά εισιτήρια για Μηνιαίες κάρτες πχ πάλι δεν ζητούσαν κάποια στοιχεία σου; Ταυτότητα ή κάτι; Ή όχι; (έχω βγάλει μέχρι 5ήμερη που δεν ήθελε τίποτα τέτοιο)

 

Ναι σε αυτή μπορείς να βάλεις μόνο άπλες διαδρομές όχι μηνιαίες με τα 30 ευρώ, τα τελευταία χρονιά ζητούσαν ταυτότητα εγώ δεν που δεν την είχα δώσει με ρώταγαν καμιά φορά αν θυμάμαι το νούμερο για να το γράψουν στην κάρτα άλλα πάντα έλεγα δεν την έχω μαζί μου και έκανα ανανέωση κάθε μηνά κανονικά.

 

Απορία αν δώσει κάποιος λάθος ΑΜΚΑ υπαρχει περίπτωση να διασταυρώσουν κάπως τα στοιχειά?

Δημοσ.

πραγματικά εάν είχα τη τύχη να αποφασίσω για το αν θα γλιτώσω από τον θάνατο όσους γράφουν βιαστικά το ά ρε ΕΛΛΑΔΑΡΑ δημόσιο κτλ. , θα επέλεγα να τους αφήσω στη τύχη τους .- 

Προφανώς δεν έχουν βρεθεί ποτέ στην θέση των εργαζομένων και έχουν και άποψη , αυτή του μ*****κα με άποψη....  

Δημοσ.

Τον Αμκα τον δινεις με επίσημο έγγραφο, δεν τον δινεις προφορικά για να τον δωσεις εσκεμμένα λάθος.

Μάλιστα για αυτόν ακριβώς το λόγο τα ΚΕΠ έδιναν σήμερα που πήγα βεβαιωση Αμκα που ειχε καταργηθεί εδώ και κάτι χρόνια. (Σε ρωτουσαν αν είναι για τη κάρτα μμμ)

Δημοσ.

Απλά είναι τα πράγματα. -θεωρω ότι- υπάρχει deadline για την ημερομηνία επίσημης έναρξης του προγράμματος. Αν δεν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, bye bye μιζες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...