Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε κόντρα ανάμεσα στο Σωματείο εργαζομένων της ΣΤΑ.ΣΥ. (Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ) και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, εξελίχθηκε το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Αιτία η απόφαση του Σωματείου να σταματήσει από την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου την πιλοτική εφαρμογή του νέου τρόπου χρέωσης των επιβατών, μέχρι την επίλυση των προβλημάτων που το ίδιο υποστηρίζει πως έχουν ανακύψει στο μεταξύ.

 

Το Σωματείο αναφέρει πως θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση "χάρτινου" εισιτηρίου, για να εξυπηρετηθεί απρόσκοπτα ο επιβάτης. Η απόφασή του, ωστόσο, προκάλεσε την αντίδραση του υπουργού, ο οποίος έδωσε εντολή να παραπεμφθεί άμεσα στο Πειθαρχικό, με το ερώτημα της απόλυσης, όποιος εργαζόμενος αρνηθεί να εκδώσει ηλεκτρονικό εισιτήριο ή ηλεκτρονική κάρτα.

 

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από το Βελιγράδι όπου έφτασε για επίσημη επίσκεψη, μόλις ενημερώθηκε για την απόφαση του Σωματείου Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ να αναστείλουν την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών, ζήτησε να ενημερωθούν αμέσως οι εισαγγελικές Αρχές και να πράξουν τα δέοντα.

 

Σύμφωνα με το Σωματείο, από τον Ιούνιο και τον Ιούλιο η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. για τα προβλήματα εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Στην πορεία, ωστόσο, τα προβλήματα αυτά όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο, ενώ ήταν “ανοιχτές” οι εν λόγω “πληγές”, να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους.

 

“Το Σωματείο μας δεν είναι δυνατό να δεχτεί να βρεθούν συνάδελφοι και συναδέλφισσες στο “μάτι του κυκλώνα", επειδή κάποιοι- για δικούς τους λόγους- κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο στις προτροπές μας να γίνει διάλογος, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα προβλήματα που είχαν εντοπίσει οι συνάδελφοι οι οποίοι γνωρίζουν όσο κανείς άλλος το σύστημα”, σημειώνουν στην ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι.

  • Απαντ. 210
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Πριν σχολιάσετε διαβάστε και λίγο το παρακάτω. "πηγή www.athenstransport.com"

 

Η πρώτη αποστολή εστάλη στις 17 Ιουλίου από το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ προς τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, με κοινοποίηση προς τον Πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ και 3 διευθυντές. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο:

Κύριε Διευθύνοντα,

Σε συνέχεια των αλλεπάλληλων προφορικών αλλά και έγγραφων παρεμβάσεων μας για την ομαλή μετάβαση λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σας παραθέτουμε τις αστοχίες και τα προβλήματα που έχουν προκύψει κατά τη διάρκεια της εφαρμογής του, θέλοντας έτσι να συμβάλλουμε στην απρόσκοπτη εκτέλεση των καθηκόντων των συναδέλφων εκδοτών αλλά και στην ομαλή και χωρίς προβλήματα διακίνηση του επιβατικού κοινού.
Δεν έχει γίνει παραλαβή-παράδοση μηχανημάτων ΤΕΕ και ΤΕΚ καθώς και ΑΜΕΚ.
Δεν έχει οριστεί διαδικασία ποιος είναι υπεύθυνος για τη παροχή και εγκατάσταση των αναλωσίμων των μηχανημάτων ΤΕΚ-ΤΕΕ –ΑΜΕΚ.
Παρουσιάζεται το φαινόμενο τα ΤΕΚ και ΤΕΚ να εκδίδουν εισιτήρια με λάθος διάσταση (μικρότερο ή μεγαλύτερο) που στις περισσότερες περιπτώσεις να μην αναγνωρίζεται στους αναγνώστες με αποτέλεσμα ο επιβάτης να ζητάει νέο εισιτήριο από τον εκδότη κάτι που είναι αδύνατο.

Δεν έχει οριστεί διαδικασία ποιος είναι υπεύθυνος για τα ΑΜΕΚ στην γραμμή 1 και ποιος είναι ο αρμόδιος να λύσει τα προβλήματα στους σταθμούς (κομμένα εισιτήρια-εισιτήρια που δεν αναγνωρίζονται από τους READERS–λάθος εισιτήρια –παρακράτηση χρημάτων κ.λπ)
Άλλα λογισμικά πρότυπα έχουν τα ΤΕΚ-ΤΕΕ και άλλα τα ΑΜΕΚ με αποτέλεσμανα μην διαβάζουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο σωστά και να έχουν διαφορετικές χρονικές λήξεις (π.χ διαφορετική ώρα λήξης έχει το πενθήμερο εισιτήριο σε ΑΜΕΚ και διαφορετική στο ΤΕΚ).
Γίνονται επικαιροποιήσεις από τη ανάδοχο Εταιρία των μηχανημάτων ΤΕΕ και ΤΕΚ χωρίς να γνωστοποιούνται στην Εταιρία μας με αποτέλεσμα οι εκδότες να μην μπορούν να αποδώσουν λογαριασμό ( το Ζ περιλαμβάνει και τις επαναφορτίσεις από ΦΣΕΚ χωρίς το ΦΣΕΚ να μηδενίζεται. Τα φορητά μικρά πληκτρολόγια σχεδόν σε όλους τους σταθμούς δεν λειτουργούν είναι ανενεργά είτε λόγω μη επαφής της μπαταρίας, είτε λόγω ότι δεν έχει περαστεί το φλασάκι στην κεντρική μονάδα του υπολογιστή.
Σε πολλές περιπτώσεις τα ΤΕΚ εκδίδουν εισιτήρια που δεν αναγνωρίζονται από τους READERS με αποτέλεσμα ο εκδότης να μην μπορεί να τα ακυρώσει. Η LG προσέρχεται στο εκδοτήριο και αντί να αναφέρει και δώσει λύση στο πρόβλημα προβαίνει απλώς στην «αγορά» του εισιτηρίου καταβάλλοντας το αντίστοιχο αντίτιμο.
Τα εισιτήρια αεροδρόμιου 2 ατόμων και 3 ατόμων πωλούνται λόγω «πυλών» ξεχωριστά. Τι προβλέπεται όταν δεν επικυρώνονται μαζί ή όταν θέλει ο επιβάτης να ακυρώσει ένα από αυτά;
Στην ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ τα readers για την επικύρωση του εισιτηρίου είναι μπροστά από ένα κλειστό ρολό και ανάποδα από την αποβάθρα .
Η ανάδοχος Εταιρία έχει εναποθέσει και συνδέσει τα μηχανήματα ΤΕΕ και ΤΕΚ στο χώρο των εκδοτηρίων. Όμως δεν έχει γίνει η τοποθέτηση των εν λόγω μηχανημάτων στην σωστή εργονομική θέση εργασίας και σύμφωνα με τις σωστές προδιαγραφές των εκδοτηρίων.
Υπάρχουν προβλήματα διπλοχρεώσεων εισιτηρίων ή και διπλών επαναφορτίσεων. Δεν έχει αποσαφηνιστεί πως θα αντιμετωπίζονται από τον Τομέα Καταμέτρησης και ποιος έχει ευθύνη όταν καλείται η LG.Έντονο πρόβλημα εμφανίζεται διότι η καταμέτρηση της γραμμή 1 λειτουργεί σε πενθήμερη και πρωινή βάση μόνο (όχι σαββατοκύριακο και αργίες) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να βρίσκεται λύση σε προβλήματα κλεισίματος ηλεκτρονικού ταμείου λόγω βλαβών.
Δεν υπάρχει μερίμνα για την απώλεια κάμερας στο ΤΕΚ Καλλιθέας (έχει αναφερθεί από 1/2/2017) καθώς και των απωλειών κερματοθήκης στο σταθμό ΤΑΥΡΟΣ καθώς και απωλειών ανοξείδωτων υποδοχών εισιτηρίων σε διάφορους σταθμούς.
Υπάρχει πρόβλημα με την μη αναγνώριση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στον Προαστιακό για το αεροδρόμιο.
Τα υποτιθέμενα κλειδιά ασφαλείας των συρταριών ΤΕΚ και ΤΕΕ ανοίγουν πολλά συρτάρια και άλλων εκδοτηρίων και αντιγράφονται παρά πολύ εύκολα.
Πολλές φορές στην οθόνη εμφανίζεται να έχει πρόβλημα το ΦΣΕΚ .
Κολλάει το SOFTWARE
Τυπώνονται εισιτήρια χωρίς εντολή από τον εκδότη και χωρίς χρέωση.
Έχει παρουσιαστεί το φαινόμενο τα ΤΕΚ ή ΤΕΕ που παρουσιάζουν βλάβη, αντί να αγοραστεί το ανάλογο ανταλλακτικό, να αφαιρείται από άλλο ΤΕΚ ή ΤΕΕ που δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η λειτουργία τους (για να μην προβούν σε αγορά). Έτσι όταν θα ανοίξουν και αυτά θα αναγκαστεί η Εταιρία να προβεί στην αγορά των ανταλλακτικών με την αντίστοιχη χρέωση.
Τα ΑΜΕΚ σε περιπτώσεις λανθασμένου χειρισμού από τους επιβάτες, (π.χ τσαλακωμένα χαρτονομίσματα) παρακρατούν τα χρήματα των επιβατών. Συγκεκριμένα ζητούν από τον επιβάτη να πληκτρολογήσει την ημερομηνία γέννησης του και 2 κωδικούς εντός 60 δευτερόλεπτων για να βγάλουν μια απόδειξη οφειλής χρημάτων, πράγμα ανέφικτο αφού ο χρόνος δεν επαρκεί να διαβάσει ο επιβάτης το κείμενο και να κάνει τους ανάλογους χειρισμούς.
Έχει παρατηρηθεί τα ΑΜΕΚ την μια μέρα να δέχονται χαρτονομίσματα 20€, 10€ και 5€ και την επόμενη να δέχονται μόνο χαρτονομίσματα 10€ και 5€. Πρέπει να οριστικοποιηθεί ποια χαρτονομίσματα δέχονται και ποια όχι.
Το εισιτήριο των 6€ Κορωπί –Αεροδρόμιο δεν μπορεί πλέον να πωληθεί από τα εκδοτήρια. Όμως το ζητάνε οι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών αξίας 30€. Σωστά βγήκε η δυνατότητα πώλησης αυτού του εισιτηρίου από τα ΑΜΕΚ, (σε λάθος θέση όμως επάνω αριστερά κάτι που μπερδεύει τους επιβάτες για αεροδρόμιο) όμως πρέπει ξαναμπεί στα ΤΕΕ και στα ΤΕΚ.
Στην ανώνυμη κάρτα 5χ1,40 όταν ο επιβάτης ενεργοποιήσει το εισιτήριο του δεν μπορεί με κανένα τρόπο να δει τον υπολειπόμενο χρόνο. Δεν φαίνεται ούτε στα ΤΕΚ και τα ΤΕΕ ούτε στα ΑΜΕΚ.

Κύριε Διευθύνοντα,

Τα προβλήματα και οι αστοχίες που σας παραθέσαμε είναι ενδεικτικά της κατάστασης που παρουσιάζει η λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και μάλιστα ενώ βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή της εφαρμογής του. Είναι προφανές ότι για την υλοποίηση του έργου είναι επιτακτική ανάγκη η ανάδοχος εταιρία να προχωρήσει άμεσα στη επίλυσή τους σύμφωνα με την συμβατική της υποχρέωση και πριν την λήξη της σύμβασης (31/7/2017) καθώς μετά την λήξη της όλο το κόστος θα επιβαρύνει την Εταιρία.

Στο πλαίσιο αυτό ζητάμε άμεσα συνάντηση μαζί σας με την συμμετοχή των αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων και της αναδόχου εταιρίας ώστε να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για τα προβλήματα που έχουν προκύψεικαι να δοθούνοι απαραίτητες λύσεις που θα εξυπηρετούν τονκοινό στόχο που είναι η ομαλή λειτουργία της Εταιρίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Η δεύτερη επιστολή εστάλη λίγες μέρες αργότερα, στις 21 Ιουλίου, έχοντας τους ίδιους αποδέκτες. Επισυνάπτεται τμήμα της επιστολής:

Αναφέρουμε χαρακτηριστικά:
  • πενθήμερο εισιτήριο μπορεί να αντικατασταθεί οποιαδήποτε ημέρα της ισχύος του, δηλαδή μετά την ώρα επικύρωσής του ή ακόμα και μετά την λήξη του και να γίνει εκ νέου πενθήμερομε μηδενική απόδειξη.
  • εισιτήριο που βρίσκει κάποιος στο δρόμο και είναι χρησιμοποιημένο (δηλαδή άκυρο) υπάρχει η δυνατότητα να αντικατασταθεί με μηδενική απόδειξη.
 Συμπερασματικά όλα τα χρησιμοποιημένα εισιτήρια μπορούν να αντικατασταθούν με ίσης ή και μεγαλύτερης αξίας με μηδενική απόδειξη, με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία του συστήματος.

Επισημαίνουμε ακόμη μια φορά ότι πρέπει άμεσα να διευθετηθεί το ζήτημα της τοποθέτησης των μηχανημάτων στην σωστή εργο νομική θέση εργασίας και σύμφωνα με τις σωστές προδιαγραφές των εκδοτηρίων, καθώς είναι αδύνατο να λειτουργήσουν το επόμενο διάστημα.

Σημείωση:

  • ΤΕΕ = Τερματικό Έκδοσης Εισιτηρίων
  • ΤΕΚ = Τερματικό Έκδοσης Καρτών
  • ΑΜΕΚ = Αυτόματο Μηχάνημα Έκδοσης Καρτών
  • Like 21
Δημοσ.

Αυτο που σε καθε αλλαγη που προσπαθουμε να κανουμε να υπαρχουν τρεις χιλιαδες αλλοι να καθυστερουν το ολο εργο. Επρεπε να ειχαμε απο το 2012 μετρο στη Θεσσαλονικη ειναι 2017 και ακομα τπτ ουτε το 2022 δεν το βλεπω. Οι κατοικοι της θεσσαλονικης να ταλαιπωρουνται επι χρονια ενω για τις καθυστερησεις κανενας δεν εχει παρει ευθυνες, ΕΛΕΟΣ. Ξεκολλατε.

  • Like 5
Δημοσ.

Το δημόσιο δεν θέλει τις νέες τεχνολογίες για δυο βασικούς λογούς: 1ο Μειώνονται η πιθανότητες να κλέψεις-καταχραστής και 2ο Μειώνονται η πιθανότητες να λουφάρεις από την δουλειά.

  • Like 21
Δημοσ.

Νομίζω ότι οι κραυγάζοντες θα έπρεπε να αφιερώσουν 2-3 λεπτά στην ανάγνωση των προβλημάτων που έχουν καταγραφεί ...αντί να κράζουν...θα ήθελα να δω τι θα πουν αν τα εισιτήρια τους δεν γίνουν δεκτά απο το σύστημα λόγω αστοχίας και μετά δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος για να δώσει λύση γιατί απλά δεν ορίστηκε...

Φανταστείτε το απλό "σενάριο" όπου λίγο πριν τα μεσάνυχτα με τα τελευταία χρήματα που έχουν εναπομείνει στην τσέπη είναι αυτά του εισιτηρίου να θέλεις να γυρίσεις σπίτι σου και απλώς το μηχάνημα να μην το δέχεται και να μην μπορούν ούτε επιστροφή τα χρήματα να γίνονται ούτε επανέκδοση....

Το ότι οι περισσότεροι είναι μικροί σε ηλικά και πιθανόν χωρίς εργασιακή εμπειρία δεν σημαίνει ότι απλώς κολλάμε σε οτιδήποτε δεν "φαίνεται πρέπον" την ταμπέλα της "πρόοδου" και φωνάζουμε....κάθε νόμισμα έχει 2 όψεις και καλό είναι να βλέπουμε και τις 2 προτού αρχίζουμε ουρλιάζουμε.....άλλωστε σε αρκετές περιπτώσεις το πρόβλημα είναι πρώτα επικοινωνιακό και μετά ουσιαστικό...

  • Like 21

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...