p4n0s86 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Καλημέρα παιδιά. Συγνώμη για το σεντόνι που ακολουθεί, αλλά πρέπει να περιγράψω αναλυτικά τι έχει συμβεί. Λοιπόν πως έχει το στόρι. Εγώ ήμουν Forthnet/Nova. Περίπου πριν 1 μήνα με πήραν τηλέφωνο από Cosmote και μου έκαναν μια προσφορά στα 38 ευρώ με internet/τηλεφωνία/full pack tv. Αυτό γίνεται Πέμπτη και αφού την δέχτηκα κανονίζουμε να μου στείλουν τα χαρτιά για υπογραφές. Αυτά έρχονται την επόμενη βδομάδα, συγκεκριμένα Τρίτη, τα υπογράφω και φεύγουν πίσω, υποθέτοντας ότι έφτασαν την επόμενη μέρα, δηλαδή Τετάρτη. Πέμπτη πρωί με καλούν από Nova και μου λένε για την αίτηση φορητότητας που έχω κάνει και προσπαθώντας να με πείσει μου προτείνει 2ετη δέσμευση με τα ίδια που έχω τώρα, 24ρι internet, απεριόριστα σταθερά, τα κινητά μόνο θα αλλάξουν σε 12 ώρες από απεριόριστα και full pack nova. Όλα μαζί τον 1ο χρόνο στα 15 ευρώ και τον 2ο στα 43. Όπως ήταν λογικό, δεν μπορούσα να αρνηθώ. Τον ρωτάω αν θα υπάρξει πρόβλημα με τον ΟΤΕ και μου λέει "κανένα απολύτως, είμαστε εντός χρόνου και δεν θα έχουν ξεκινήσει καν οι διαδικασίες από χθες". Ωραία λέω προχωράμε. Αφού το κανονίσαμε, μέχρι το βράδυ έχω πάρει κανονικά μήνυμα ότι η μεταβολή που ζητήθηκε για τον τάδε αριθμό έχει πραγματοποιηθεί. Και τώρα αρχίζει το πανηγύρι. Ο ΟΤΕ την επόμενη μέρα (Παρασκευή) μου στέλνει μηνύματα ότι οι διαδικασίες φορητότητας έχουν ξεκινήσει, με πιθανή ημερομηνία ολοκλήρωσης τάδε (κάπου 10 μέρες μετά) και ταυτόχρονα μου κλείνουν συνάντηση με το κούριερ για Δευτέρα για παραλαβή εξοπλισμού. Παίρνω αμέσως τη Nova, ενώ έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι και φαίνεται, μιλάω με τον ίδιο που μου έδωσε την προσφορά, του εξηγώ τι γίνεται και μου λέει επί λέξη "τα κάνει αυτά ο ΟΤΕ επίτηδες για να ταλαιπωρεί τον κόσμο, οπότε να κάνουμε μια αίτηση υπαναχώρησης για να σταματήσει τις διαδικασίες". Όλα αυτά θυμίζω ηχογραφούνται όπως λένε. Μου στέλνει την αίτηση με email, την εκτυπώνω, την υπογράφω και του την στέλνω πίσω Σάββατο. Δεν περνάει λίγη ώρα με καλούν απ' το εμπορικό της Cosmote για νέα προσφορά, αλλά αφού δεν με έπεισε με κάτι, συμφωνούμε ότι θα παραμείνω Forthnet, ακυρώνουμε τα πάντα (πχ παράδοση εξοπλισμού) και μου εύχεται να γίνω και δικός τους πελάτης τελικά σύντομα, αφού της είπα ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βάλω και το sports pack του ΟΤΕ αφού η τιμή της Nova είναι πολύ καλή για 1 χρόνο. Την επόμενη βδομάδα (3η στη σειρά), την περνάω παίρνοντας συνεχώς μηνύματα για την πορεία της αίτησης μου και ταυτόχρονα τηλέφωνα στη Nova, όπου μου έλεγαν να μην ανησυχώ. Φτάνουμε λοιπόν στο ζουμί της υπόθεσης, την Παρασκευή μου στέλνουν και οι 2 μήνυμα, ο ΟΤΕ για να με ενημερώσει ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε (!!!) και η Nova ότι προχώρησε σε διακοπή μετά από αίτημα μου!!!! Έξαλλος παίρνω τηλέφωνο και αφού επαναλαμβάνουν τα γνωστά, ότι ο κακός ΟΤΕ το έκανε επίτηδες, μου λένε ότι πλέον δεν μπορούσε να γίνει κάτι, αφού η γραμμή είχε περάσει στον ΟΤΕ. Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο 13831 (με χρέωση ΟΤΕ προφανώς) για να λυθεί προσωρινά το θέμα, μου είπαν ότι θα ενεργοποιήσουν την τηλεόραση με αναλογικό τιμολόγιο (κάπως έτσι, όσες μέρες δω τόσες θα χρεωθώ) και να πάρω στον ΟΤΕ να τους πω να κάνουν το ίδιο με το internet, γιατί παρόλο που είχε γίνει η αλλαγή, δεν είχα internet καθώς δεν είχα παραλάβει κωδικούς. Και επίσης "να μην ανησυχώ για χρεώσεις παγίων, καθώς έχει γίνει εντός χρόνου η αίτηση υπαναχώρησης." Σε αυτή την προσωρινή κατάσταση πέρασα ακριβώς 7 μέρες, μέχρι την επόμενη Παρασκευή όπου και επέστρεψα στη Nova και αυτό το διάστημα δεν πήραμε σχεδόν κανένα τηλέφωνο απ' το σταθερό, γιατί οι χρεώσεις ήταν στον "αέρα". Επίσης για αυτά εγώ δεν είχα υπογράψει τίποτα απολύτως, εκτός αν θεωρείται ότι συμφώνησα με την αίτηση φορητότητας, αλλά δεν παρέλαβα εξοπλισμό, ούτε κωδικούς. Και φτάνουμε στην χθεσινή μέρα, όπου λαμβάνω ένα sms απ' τον ΟΤΕ που αναφέρει οφειλή ύψους 200 ευρώ!!!! Αναλυτικό λογαριασμό δεν παρέλαβα, αλλά λίγο με ενδιαφέρει, απ' όπου κι αν προήλθαν αυτές οι εξωφρενικές χρεώσεις, αν και πιθανολογώ ότι είναι απ' το 5ψηφιο, ή έβαλαν κανένα internet με ογκοχρέωση, χωρίς επαναλαμβάνω να έχω συμφωνήσει για τίποτα απ' αυτά και να έχω ενημερωθεί. Σημειωτέον ότι η NOVA με χρέωσε μόλις 5 ευρώ αναλογικά για αυτές τις 7 μέρες, αν και μιλάμε για τηλεόραση μόνο. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα; Τι δικαιώματα έχω και τι γίνεται στην περίπτωση που δεν επιθυμώ να πληρώσω; Είχα όλη την καλή διάθεση να τους πληρώσω ένα λογικό ποσό και να βάλω και το sports pack, αλλά μετά από αυτό έχω εκνευριστεί τόσο πολύ που δεν θέλω να ξανακούσω για OTE. Κάτι τέτοια μου είχαν κάνει και παλιά που ήταν να φύγω να πάω Forthnet, με είχαν χρεώσει 100 ευρώ και είχα μείνει 4 μήνες χωρίς τηλέφωνο, από δήθεν βλάβη στο ΚΑΦΑΟ. Συγνώμη αν κούρασα, όποιος ξέρει να βοηθήσει και να πει τι προτείνει να κάνω θα το εκτιμούσα. Ευχαριστώ
petran91 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Παιρνεις τηλ τον ΟΤΕ και τους λες αναλυτικα την κατασταση. Αν σου πουν μα και μου ενημερωσε τους οτι θα προχωρησεις σε καταγγελια και κανε καταγγελια. Φυσικα μην δεχτεις να πληρωσεις ουτε ευρω.
p4n0s86 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Παιρνεις τηλ τον ΟΤΕ και τους λες αναλυτικα την κατασταση. Αν σου πουν μα και μου ενημερωσε τους οτι θα προχωρησεις σε καταγγελια και κανε καταγγελια. Φυσικα μην δεχτεις να πληρωσεις ουτε ευρω. Αν είναι να μην πληρώσω και να κάνω καταγγελία, ποιο το νόημα να πάρω στον ΟΤΕ; Και επίσης, η καταγγελία θα γίνει που και με ποια επιχειρήματα; Δεν γνωρίζω γι' αυτό ρωτάω, επειδή λογικά οι χρεώσεις έχουν προέλθει από το 5ψηφιο της NOVA που καλούσα, για πρόβλημα που δεν ήταν υποχρέωση μου να λύσω, αλλά μπορούν να υποστηρίξουν ότι τα έκανα τα τηλέφωνα, οπότε πως θα δικαιωθώ;
petran91 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Θα πάρεις τον ΟΤΕ επειδή από αυτόν έλαβες το SMS για τα χρωστούμενα.Η καταγγελία θα γίνει με τα επιχειρήματα ότι ακύρωσες την σύμβαση εντός χρονικού περιθωρίου των 14 ημερών και αυτοί πάνε να σε χρεώσουν.ΕDIT: Ώπα, ώπα. Τα 200 ευρώ δεν αφορούν σε "ποινή" για διακοπή συμβολαίου, αλλά σε χρωστούμενα λόγω κλήσεων?
p4n0s86 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Θα πάρεις τον ΟΤΕ επειδή από αυτόν έλαβες το SMS για τα χρωστούμενα. Η καταγγελία θα γίνει με τα επιχειρήματα ότι ακύρωσες την σύμβαση εντός χρονικού περιθωρίου των 14 ημερών και αυτοί πάνε να σε χρεώσουν. Ακόμη κι αν έχουν γίνει τηλέφωνα σε 5ψηφιο δηλαδή, με χρεώσεις ΟΤΕ, δεν έχω καμία υποχρέωση να τα πληρώσω; Και όσον αφορά την ακύρωση εντός χρόνου, δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος γιατί βασίζομαι σ' αυτόν που μου έκανε την προσφορά της Nova, ο οποίος ενώ μου έλεγε δεν θα υπάρξει πρόβλημα, τελικά την πήρε τη γραμμή ο ΟΤΕ. Αν αυτός έστειλε την αίτηση εκπρόθεσμα εγώ τι κάνω;
petran91 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Ακόμη κι αν έχουν γίνει τηλέφωνα σε 5ψηφιο δηλαδή, με χρεώσεις ΟΤΕ, δεν έχω καμία υποχρέωση να τα πληρώσω; Και όσον αφορά την ακύρωση εντός χρόνου, δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος γιατί βασίζομαι σ' αυτόν που μου έκανε την προσφορά της Nova, ο οποίος ενώ μου έλεγε δεν θα υπάρξει πρόβλημα, τελικά την πήρε τη γραμμή ο ΟΤΕ. Αν αυτός έστειλε την αίτηση εκπρόθεσμα εγώ τι κάνω; Γιατί από την αίτηση φορητότητας που έκανα, έως την ολοκλήρωση των διαδικασιών μεσολαβούν 2 βδομάδες και είναι αρκετά οριακά. Εκανα edit το προηγουμενο ποστ μου γιατι κατι μου διεφυγε μαλλον. Δεν γνωριζεις απο που προερχονται αυτα τα 200 ακριβως? Σε περιπτωση που ειναι χρεωσεις λογω χρησης του τηλεφωνου δεν γνωριζω τι μπορεις να κανεις. Καταγγελια προτεινα στην περιπτωση που πανε να σε χρεωσουν επειδη και καλα σπας το συμβολαιο σου νωριτερα απο οτι συμφωνηθηκε. Μηπως να παρεις τοτε ενα τηλεφωνο να ρωτησεις αναλυτικα απο που προερχεται η χρεωση που σου προσαπτουν?
p4n0s86 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Εκανα edit το προηγουμενο ποστ μου γιατι κατι μου διεφυγε μαλλον. Δεν γνωριζεις απο που προερχονται αυτα τα 200 ακριβως? Σε περιπτωση που ειναι χρεωσεις λογω χρησης του τηλεφωνου δεν γνωριζω τι μπορεις να κανεις. Καταγγελια προτεινα στην περιπτωση που πανε να σε χρεωσουν επειδη και καλα σπας το συμβολαιο σου νωριτερα απο οτι συμφωνηθηκε. Μηπως να παρεις τοτε ενα τηλεφωνο να ρωτησεις αναλυτικα απο που προερχεται η χρεωση που σου προσαπτουν? Όχι δεν γνωρίζω από που είναι οι χρεώσεις. Πιθανολογώ πως είναι από τα τηλέφωνα που έκανα στο 13831 όταν η Nova προχώρησε σε διακοπή και με άφησε ξεκρέμαστο, ενώ είχαμε συμφωνήσει και μου είχε στείλει και sms επιβεβαίωσης όπως κάνει πάντα, ότι η μεταβολή που ζητήθηκε έχει ολοκληρωθεί. Όλα αυτά πριν ακόμη ο ΟΤΕ προλάβει να κάνει κάτι, είχε απλά ξεκινήσει τις διαδικασίες και γι' αυτό μου ζήτησε να του στείλω και την αίτηση υπαναχώρησης. Εγώ έμεινα χωρίς τηλεόραση και internet, γιατί δεν είχα παραλάβει εξοπλισμό (ήρθε και τον έστειλα πίσω) και κωδικούς για internet από ΟΤΕ. Και προσπαθώντας να το λύσουμε επειδή ήμουν έξαλλος, μου πρότεινε να μου ανοίξει την nova μόνο με αναλογικό τιμολόγιο και να πάρω στον ΟΤΕ να κάνουν το ίδιο για το internet. Και είχα πάρει, τους είχα πει τι γίνεται και με σύνδεσαν. Αυτά τα προσωρινά, για το διάστημα των 7 ημερών που κράτησε η κατάσταση, ξαναλέω χωρίς να έχουν συμφωνηθεί και υπογραφεί επίσημα από μένα.
ikaruga24 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Ακόμη κι αν έχουν γίνει τηλέφωνα σε 5ψηφιο δηλαδή, με χρεώσεις ΟΤΕ, δεν έχω καμία υποχρέωση να τα πληρώσω; Και όσον αφορά την ακύρωση εντός χρόνου, δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος γιατί βασίζομαι σ' αυτόν που μου έκανε την προσφορά της Nova, ο οποίος ενώ μου έλεγε δεν θα υπάρξει πρόβλημα, τελικά την πήρε τη γραμμή ο ΟΤΕ. Αν αυτός έστειλε την αίτηση εκπρόθεσμα εγώ τι κάνω; Το μόνο που θα πληρώσεις είναι τα τηλέφωνα και το αναλογικό πάγιο και τίποτα άλλο. Ζήτα να σου βγάλουν αναλυτικά ακριβώς τι πρέπει να πληρώσεις και θα πληρώσεις -μόνο- αυτά που σου είπα. Τέλος αποδέσμευσης δεν έχεις γιατί είσαι εντός 14 ημερών υπαναχώρησης από την ημέρα ενεργοποίησης. Γενικά μην σε βιάζει κάτι. Θα κάνεις κανονική αίτηση έκδοσης "κανονικού" κοστολογίου (κατά προτίμηση μέσω e-mail) και θα περιμένεις να σε ενημερώσουν εντός 20 ημερών. Αν δεν λάβεις απάντηση μέσα στο πρώτο 20ήμερο αυτόματα θεωρείται ότι δεν οφείλεις τίποτα. Το φυσιολογικό είναι να απαντάνε πάντως πάνω στο πενθήμερο/εβδομάδα. Χωρίς πάντως αναλυτική του τι πληρώνεις δεν βάζεις το χέρι στην τσέπη. Με λίγα λόγια μην φοβάσαι, γραφειοκρατικές μαλακίες είναι και θέλουν λίγο τον χρόνο τους για να ολοκληρωθούν.
NikosKallithea Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Εγώ δεν διάβασα πουθενά να έγινε αιτημα υπαναχώρησης στον οτε, έκτος αυτό που έστειλες στη νόβα με εμαιλ. Το οποίου δεν ξέρουμε τι τύχη έχει, μετα αν ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες δεν ισχύει το αίτημα υπαναχωρισης
p4n0s86 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Edit: Τηλεφώνησα στον ΟΤΕ για να μάθω αναλυτικά, κάτι που ήθελα να αποφύγω καθώς χρεώθηκα ήδη 10 ευρώ στη Forthnet για αυτή την 20λεπτη κλήση. Τέλος πάντων, μου είπαν ότι τα 25 ευρώ είναι τέλος ενεργοποίησης και τα 101 είναι τέλος διακοπής. Αυτά τα ποσά ναι μεν λένε ότι θα μου επιστραφούν σε επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό, καθώς είχα κάνει αίτηση υπαναχώρησης, αλλά είναι προ φόρων, που σημαίνει ότι τα υπόλοιπα, που είναι χρήση υπηρεσιών και τηλέφωνα στο 5ψηφιο της Nova, περιλαμβάνουν μαζί και τον φόρο όλου του ποσού, τον οποίο απ' ότι κατάλαβα δεν θα πάρω πίσω. Με λίγα λόγια καλούμαι να πληρώσω 200 ευρώ, για να μου επιστραφούν 125 τον επόμενο μήνα. 75 ευρώ για 7 μέρες χρήσης χωρίς να υπάρχει καμία επίπτωση σ' αυτούς που αγνόησαν την αίτηση. Απαράδεκτα πράγματα που με έχουν βγάλει απ' τα ρούχα μου.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Επειδη χαθηκα λιγο στο κειμενο εσυ αιτηση ακυρωσεις φορητοτητας εστειλες στον οτε? Αν δεν εστειλες fax για ακυρωση φορητοτητας καλως σε χρεωνουν , αν εστειλες φαξ για ακυρωση φορητοτητας , πας με το αποδεικτικο σε καταστημα και τους εξηγεις την κατασταση
p4n0s86 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Επειδη χαθηκα λιγο στο κειμενο εσυ αιτηση ακυρωσεις φορητοτητας εστειλες στον οτε? Αν δεν εστειλες fax για ακυρωση φορητοτητας καλως σε χρεωνουν , αν εστειλες φαξ για ακυρωση φορητοτητας , πας με το αποδεικτικο σε καταστημα και τους εξηγεις την κατασταση Αυτός απ' τη Forthnet με τον οποίο μιλούσα εξ' αρχής και μου έκανε και την προσφορά, μου έστειλε με email την αίτηση υπαναχώρησης να την εκτυπώσω, να την υπογράψω και να τη στείλω πίσω μαζί με φωτοτυπία ταυτότητας και μου είπε ότι θα κάνει αυτός όλες τις απαραίτητες διαδικασίες. Και πράγματι έλαβα επιβεβαίωση από τη Nova ότι η μεταβολή έχει ολοκληρωθεί, ενώ με πήραν και απ' το εμπορικό τμήμα της Cosmote για νέα προσφορά, τις απέρριψα όλες και ζήτησα να ακυρωθεί και η παράδοση του εξοπλισμού (σε όλα αυτά συμφώνησαν και υπάρχει ηχογραφημένο). Το θέμα είναι ότι τα αγνόησαν όλα και προχώρησαν κανονικά παίρνοντας τη γραμμή και ξαφνικά από εκεί που στη Nova μου έλεγαν να μην ανησυχώ, μου έκαναν διακοπή, ύστερα από δικό μου αίτημα και καλά (ενώ ήδη είχα υπογράψει τα καινούρια και είχε γίνει η επιβεβαίωση όπως είπα). Το ότι η αίτηση υπαναχώρησης στάλθηκε κανονικά και εντός χρόνου φάνηκε σήμερα απ' το γεγονός ότι μου είπαν πως τα τέλη ενεργοποίησης και διακοπής που με έχουν χρεώσει, θα μου επιστραφούν σε εκκαθαριστικό λογαριασμό. Άρα με λίγα λόγια εγώ δεν φταίω σε κάτι, έκανα τα προβλεπόμενα και κάποιος απ' τους 2 φταίει για όλο αυτό, αλλά θα πληρώσω εγώ.
ikaruga24 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Το ότι έστειλες εγκαίρως την αίτηση υπαναχώρησης δεν σημαίνει ότι οι εργασίες για την αλλαγή της γραμμής δεν είχαν ήδη ξεκινήσει. Σε τέτοια περίπτωση η αλλαγή και ενεργοποίηση είναι υποχρεωτική προς τον νέο πάροχο και δεν σταματάει πριν την ολοκλήρωση της. Είναι αλήθεια πάντως ότι ο οτε τραβάει τις γραμμές σε χρόνο dt σε σχέση με τους άλλους όπως θα περίμενε και κάποιος από τον ιδιοκτήτη των γραμμών. Η αλήθεια είναι ότι αφού δεν θα είσαι πελάτης οτε έτσι και αλλιώς δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις κάτι εφάπαξ για να πιστωθεί μετά. Θα δώσεις μόνο αυτά που οφείλεις και τα υπόλοιπα θα μείνουν απλήρωτα μέχρι να διαγραφούν. 1
p4n0s86 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Το ότι έστειλες εγκαίρως την αίτηση υπαναχώρησης δεν σημαίνει ότι οι εργασίες για την αλλαγή της γραμμής δεν είχαν ήδη ξεκινήσει. Σε τέτοια περίπτωση η αλλαγή και ενεργοποίηση είναι υποχρεωτική προς τον νέο πάροχο και δεν σταματάει πριν την ολοκλήρωση της. Είναι αλήθεια πάντως ότι ο οτε τραβάει τις γραμμές σε χρόνο dt σε σχέση με τους άλλους όπως θα περίμενε και κάποιος από τον ιδιοκτήτη των γραμμών. Η αλήθεια είναι ότι αφού δεν θα είσαι πελάτης οτε έτσι και αλλιώς δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις κάτι εφάπαξ για να πιστωθεί μετά. Θα δώσεις μόνο αυτά που οφείλεις και τα υπόλοιπα θα μείνουν απλήρωτα μέχρι να διαγραφούν. Σ' αυτή την περίπτωση δεν φταίει η Forthnet? Γιατί επανειλημμένα τον ρωτούσα αν θα υπάρξει πρόβλημα, αφού μάλιστα ο ίδιος με εκπροσωπούσε προς την Cosmote και μου έλεγε όχι. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να μου στέλνουν μήνυμα επιβεβαίωσης για τη μεταβολή της υπηρεσίας, πράγμα που σημαίνει ότι έχει αρχίσει να μετράει κανονικά το νέο πρόγραμμα που συμφώνησα με τη Nova, όταν ταυτόχρονα ο ΟΤΕ έκανε διαδικασίες οι οποίες δεν μπορούσαν να σταματήσουν όπως λες. Ψάχνω να βρω αυτόν που φταίει για να τα ακούσει με λίγα λόγια, όποιος κι αν είναι, γιατί εγώ δεν φταίω σίγουρα. Δεν είναι δυνατόν να μην μπορούμε να κάνουμε την παραμικρή ενέργεια, υπό το φόβο να δημιουργηθεί τέτοιο μπάχαλο που ζημιωμένο βγάζει τον καταναλωτή. Γιατί εγώ αυτή τη στιγμή βρέθηκα χρεωμένος κάνα 50ευρω απ' το πουθενά με το έτσι θέλω. Και μη μου πει κάποιος ότι τις έκανα τις κλήσεις, γιατί άλλος τρόπος επικοινωνίας για να λυθεί το θέμα δεν υπήρχε, άρα ουσιαστικά μου επιβλήθηκε.
ikaruga24 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Κανείς δεν φταίει βασικά, είναι ρίσκο που αναλαμβάνει ο πελάτης. Το μόνο σίγουρο είναι από την πλευρά του οτε ότι οι γραμμές μεταφέρονται γρήγορα. Το πότε ξεκινάνε αυτές οι εργασίες είναι πάντα 2 ημέρες πριν την ενδεικτική ημερομηνία ενεργοποίησης ή σε καλές συνθήκες και συντομότερα. Αν παράδειγμα η γραμμή σου ήταν να φύγει Παρασκευή οι εργασίες θα είχαν ξεκινήσει ήδη από την Τρίτη. Το πρόβλημα ξεκινά από το ότι όλες οι εταιρίες πλην του οτε δεν γνωρίζουν πότε ξεκινά διεργασίες ο ίδιος ο οτε (λογικό) και έχουν πρόσβαση μόνο όταν τελικά το αίτημα γνωστοποιείται στον παλιό πάροχο. Αυτό σημαίνει ότι οι εργασίες θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν ήδη ξεκινήσει και απλά να εμφανίστηκε το αίτημα κατόπιν εορτής. Φυσικά δεν αποκλείεται να έγινε και κάποιο λάθος, απλά επειδή σε αυτά είναι πολύ δύσκολο να γίνει λάθος το πιθανότερο σενάριο είναι το παραπάνω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα