Sf3d0 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Καλημέρα, έχω ένα OnePlus One, το οποίο μου έπεσε αρχές Ιούνη, χάλασε το digitizer και απευθύνθηκα στο stoucky.gr, που έχει και υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη κοντά μου, οπότε δεν είχα πρόβλημα. Από 'κει, αφού είχε περάσει κανάς μήνας, τους ρώτησα τι γίνεται με το LCD και μου απάντησαν ότι δεν έχει έρθει ακόμη. Το ίδιο γινόταν και μέχρι το Σεπτέμβρη, που τους παίρνω έτοιμος να ακυρώσω τη συνεργασία και μου απάντησαν ότι θα έκαναν και δεύτερη παραγγελία σε περίπτωση που η 1η χάθηκε, αλλά λένε ότι υπάρχει γενικότερο πρόβλημα με τα τελωνεία και γενικότερα όλες οι παραγγελίες αργούν. Αλλά ρε παιδιά 4 μήνες; Ιούνη κι έχουμε φτάσει πλέον Οκτώβρη. Τι γίνεται μ' αυτό το πράγμα; Να τους εμπιστευθώ μ' αυτό; Έχω δώσει προκαταβολή και μου είπαν ότι μπορώ να περάσω όποτε θέλω να πάρω τα χρήματά μου, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα, το θέμα είναι να φτιαχτεί το κινητό επιτέλους!
madnifestah Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 ναι είναι γεγονός ότι καθυστερούν παραγγελίες αλλά όχι πάνω από 1 μήνα (και οι 2 μήνες+/- ήταν το καλοκαίρι λόγο αδειών κλπ, όχι τώρα) εγώ θα έπαιρνα τα λεφτά πίσω, θα αγόραζα digitizer από αγγλικό amazon στα 35-37 ευρώ και τέλος.. αν δεν μπορείς η δεν θέλεις να το ανοίξεις μόνος σου υπάρχουν άπειρα συνοικιακά μαγαζιά που επισκευάζουν κινητά/laptop..
stelios18120 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Το κακο με τα τοπικα μαγαζια σε καθε περιοχη ειναι οτι αναλαμβανουν να φτιαξουν κινητα ενω δεν μπορουν η δεν εχουν καμια φορα την γνωση η τα ανταλλακτικα και ετσι καθυστερουν μηνες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα