Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συμφωνω κ εγω.

 

Εφοσον θελεις το κινητο προς τι το dispute?

 

Τεσπα..

 

 

Δεν μπορώ να διανοηθώ γιατί κάποιος να ανοίξει dispute χωρίς λόγο από την στιγμή που γνωρίζει ότι λόγο αργίας η παραγγελίες θα πάνε πίσω, σε ένα αντικείμενο που το θέλει, τι να πω αυτό ξεπερνά την δική μου φαντασία, και όπως πάντα λέω σε όλους το dispute το κάνουμε όταν είναι πραγματικά μεγάλη ανάγκη, εύχομαι να πάνε όλα καλά με την παραγγελία του παιδιού γιατί είναι κρίμα να χάσει τα λεφτά του χωρίς paypal οι Κινέζοι θα κάνουν τους Κινέζους.

 

Καλημέρα σε όλους. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η κριτική είναι καλοδεχούμενη. 

 

Όταν παραγγέλνει κάποιος ένα προιόν υπάρχει κάποια εκτιμώμενη ημέρα παράδοσης (Άμεσα, 2-3 ημέρες ή κατόπιν παρραγελεάς)

Αναλόγως τι θέλει ο καθένας επιλέγει το κατάλληλο κατάστημα για την παραγγελεία του. Έγω επέλεξα να παραγέλιω από τον εν λόγω κατάστημα (Ευρωπιακή απόθηκη Ιταλίας) για τον λόγο ότι η εκτιμώμενη παράδοση θα ήταν περίπου στις 2-4 εργάσιμες ημέρες βάση του site τους. Προφάνως καταλαβαίνω ότι όταν έχουν αργία θα υπάρχουν καθυστερήσεις, αλλά πρέπει να αναφέρετε είτε στο site είτε κατά της διάρκεια της παραγγελείας . Έαν γνώριζα για την καθυστέρηση πριν την παραγγελέια δεν θα προχωρούσα σε αυτήν.  (Θα αγόραζα κάποιο άλλο κινητό απο Ελλάδα, αφού ο στόχος μου είναι να έχω καινούργιο κινητό μεχρι το τελος της εβδομαδας)

 

Επίσης δεν ήξερα ότι μπορεέις να ανοίξεις dispute μόνο μια φόρα. (Πρώτη φορά αγοράζω με paypal)

 

Γνωρίζεται άμα μπορώ να αφήσω ανοιχτό το dispute μέχρι να βεβαιωθώ ότι δεν θα παράλαβω κάποιο refurbished η χαλασμένο κινητό?

(Το δέμα είναι ήδη σε κίνηση (Γερμανία)

 

Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...