Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

Μια γρήγορη ερώτηση θα ήθελα να σας κάνω σε περίπτωση που γνωρίζεται την απάντηση.

 

Την Κυριακή έκανα μία παραγγελεία στο geekbuying IT για ένα κινητό. Σήμερα  έστειλα ένα email για να δω την πορεία της παραγγελείας και έλαβα το παρακάτω email:

 

 

Dear Customer,

We would like to inform you that all Geekbuying staff are having a 7-days off for China National Day here from 1st Oct-7th Oct,2017(GMT+8).
Within this period, Order Verification, Email reply
,Refund and Shipment will not be in service and all will get back to normal on 8th Oct,2017(GMT+8).

For any further assistance, please contact our Live Chat support on
geekbuying.com. Our on-duty staff will help you.

Many thanks for your understanding and patience.

Yours Sincerely,
Customer Service Team

 

 

Γνωρίζει κανείς εάν η αργία ισχύει και για το EU Warehouse?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,

Αιμίλιος

 

Δημοσ.

Πέρυσι τέτοια εποχη που ειχα ρωτησει στο Gearbest για αυτό το διάστημα μου ειχαν πει οτι οι Ευρωπαική αποθήκη, συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία της. Δε ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι

Δημοσ.

Και γω αυτό πιστεύω ότι δεν έχει σχέση η Ευρωπαϊκή αποθήκη με τις αργίες τις Κίνας.

Δημοσ.

Μολις πήρα απάντηση απο το geekbuying (μεσω chat) .

 

Οι ευρωπαικες αποθήκες τους δεν λειτουργούν αυτή την εβδομάδα. 

 

Άνοιξα dispute στο paypal καθως δεν υπήρχε κάμια ενημέρωση από την πλευρά για αυτή την καθυστέρηση. (Καμία ενημέρωση στο site, ούτε κατά την διάρκεια της παραγγελείας.) Στην ουσία το έμαθα κατά τύχη όταν τους έστειλα email να δω τι γίνεται με την παραγγελεία

 

Άρα προσοχή σε όσους έχουν στο μυαλό τους να παραγγείλουν από Ευρωπαική αποθήκη αυτή την εβδομάδα

Δημοσ.

Για ποιο λόγο άνοιξες dispute; δεν το θέλει το κινητό;;

Θέλω το κινητό, αλλά δεν θέλω να δεχτώ αυτή την συμπεριφόρα από την πλευρά τους. (Είναι αντιδεοντολογικό)

 

Το ωραίο είναι, ότι με το που άνοιξα dispute, μετά από 5 λεπτά μου ήρθε email απο το geekbuying ότι η παραγγελεία στάλθηκε....

 

Μετά λέμε μόνο εμάς ελληνάρες....

Θέλω το κινητό, αλλά δεν θέλω να δεχτώ αυτή την συμπεριφόρα από την πλευρά τους. (Είναι αντιδεοντολογικό)

 

Το ωραίο είναι, ότι με το που άνοιξα dispute, μετά από 5 λεπτά μου ήρθε email απο το geekbuying ότι η παραγγελεία στάλθηκε....

 

Μετά λέμε μόνο εμάς ελληνάρες....

Διόρθωση, η παραγγελεία μπήκε σε "Shipment information received" mode.

 

Εν ολίγοις, καταχωρήσανε την παραγγελεία στο σύστημα της DHL ώστε να την "βγάλουν καθαρή"

Δημοσ.

Το θέμα είναι ας με διορθώση κάποιος ότι μια φορά μπορείς να ανοίξεις dispute για μια συναλλαγή, οπότε αν ισχύει αυτό και σου έρθει χαλασμένο το κινητό άντε να ξεμπερδέψεις μέτα.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ας με διορθώση κάποιος ότι μια φορά μπορείς να ανοίξεις dispute για μια συναλλαγή, οπότε αν ισχύει αυτό και σου έρθει χαλασμένο το κινητό άντε να ξεμπερδέψεις μέτα.

Και Βεβαια μπορεις μονο μια φορα να ανοιξεις dispute.

 

Αν ερθει χαλασμενο οπως λες τελειωσε.

Δημοσ.

Δεν μπορώ να διανοηθώ γιατί κάποιος να ανοίξει dispute χωρίς λόγο από την στιγμή που γνωρίζει ότι λόγο αργίας η παραγγελίες θα πάνε πίσω, σε ένα αντικείμενο που το θέλει, τι να πω αυτό ξεπερνά την δική μου φαντασία, και όπως πάντα λέω σε όλους το dispute το κάνουμε όταν είναι πραγματικά μεγάλη ανάγκη, εύχομαι να πάνε όλα καλά με την παραγγελία του παιδιού γιατί είναι κρίμα να χάσει τα λεφτά του χωρίς paypal οι Κινέζοι θα κάνουν τους Κινέζους.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...