Προς το περιεχόμενο

Σε παραγωγή το 2018 το επιβατηγό εναέριο όχημα της Passenger Drone


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με τα αποκαλυπτήρια της παρθενικής πτήσης του πρωτότυπου οχήματος που έχει αναπτύξει, η εταιρεία Passenger Drone ανακοίνωσε πως σχεδιάζει τη μαζική παραγωγή και εμπορική διάθεση του μοντέλου από την επόμενη χρονιά.

Το όχημα έχει μέγεθος αυτοκινήτου και μπορεί να πετά αυτόνομα, ενώ είναι επίσης δυνατός ο τηλεχειρισμός του από απόσταση, αλλά και η χειροκίνητη πλοήγηση. Η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει 5 ακόμη πρωτότυπα και να ολοκληρώσει με αυτό 1.000 ώρες πτήσεων, πριν ξεκινήσει στην εμπορική παραγωγή του.

 

Για την ανάπτυξή του η Passenger Drone χρειάστηκε τρία χρόνια, με την εταιρεία να δηλώνει πλέον πως το όχημα είναι έτοιμο για να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε υποψήφιους επιβάτες. Πάντως, ανάλογα επιβατηγά drone έχουν στα σκαριά και άλλες εταιρείες, όπως οι EHang, Airbus και Volocopter.

 

Link.png Site: Εngadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντελής απουσία προστατευτικών στους έλικες. Αν αναλογιστούμε το χαμηλό ύψος του drone σε σχέση με τα ελικόπτερα, προβλέπω πολλά κεφάλια να κόβονται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιο ειναι το πλεονεκτημα του σε σχεση με ενα συμβατικο μικρο ελικοπτερο; 

 

Ότι πετάει με τηλεχειρισμό, ότι δεν θέλει ελικοδρόμιο, ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για μικρές διαδρομές μέσα σε πόλη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιο ειναι το πλεονεκτημα του σε σχεση με ενα συμβατικο μικρο ελικοπτερο;

Έχεις δοκιμάσει να βγάλεις άδεια πιλότου ελικοπτέρου (10k-20k) ή ν' αγοράσεις (100k-200k) και να συντηρήσεις (15k-20k/year) ελικόπτερο;

 

Το ελικόπτερο είναι ακριβότερο και δυσκολότερο στον χειρισμό από ένα μικρό αεροπλάνο και πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, δεν είναι για χαβαλέ.

 

Τα drones σαν και αυτό της είδησης έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες του "πιλότου του καναπέ" (που έχει και αρκετά λεφτά βέβαια) καθώς δεν απαιτούν την ίδια εκπαίδευση ούτε συντήρηση και βασιζόμενα πολύ σε software κάνουν την πτήση παιχνίδι (σε λογικά πλαίσια και σε κάποιο βάθος χρόνου).

 

Επίσης, λόγω της φύσης τους μπορούν εύκολα να εκτελούν μέρος (ή και το σύνολο) της πτήσης αυτόνομα και με μεγαλύτερη ασφάλεια λόγω των πολλαπλών κινητήρων.

 

Σε πρώτη φάση θα είναι παιχνιδάκια πλουσίων και όταν ( αν; ) βελτιωθούν αρκετά θα περάσουν σε εταιρίες και στην "μάζα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δεν νομιζω να μπορεις να τα πετας χωρις να περασεις καποια σχετικα μεγαλη εκπαιδευση ακομα και με αυτοματο πιλοτο να το πηγαινεις μονιμως.

Anyway καλοδεχουμενα αλλα δεν βλεπω προς το παρον πως θα φερουν την επανασταση στην μετακινηση και το συγκεκριμενο ειναι και αρκετα ογκοδες και δεν διαφερει και πολυ απο τα μικρα ελικοπτερα σε ογκο. 

 

Καλα η τιμη φανταζομαι θα ειναι αστρονομικη στην αρχη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δεν νομιζω να μπορεις να τα πετας χωρις να περασεις καποια σχετικα μεγαλη εκπαιδευση ακομα και με αυτοματο πιλοτο να το πηγαινεις μονιμως.

Αν είναι όντως αυτόνομα μετά την πρώτη περίοδο "γνωριμίας" οπού η ασφάλεια που υπόσχονται θα επιβεβαιωθεί και στην πράξη μια χαρά θα μπορείς να μπαίνεις μέσα χωρίς εκπαίδευση.

 

Εκεί είναι άλλωστε όλο το στοίχημα, όχι να γίνουν απλά ένα ακόμη χόμπι πλουσίων (όπως κατάντησαν και τα ελικόπτερα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...