SingSong Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Πριν λίγο μίλησα με φίλο μου και μου είπε πως έχω κάθε δικαίωμα να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ακόμα και τα μεταφορικά . Δεν ξέρω εάν ισχύει 100% αλλά το έλεγε με πολύ σιγουριά . Θα προσπαθήσω να μιλήσω με τον συνήγορο του καταναλωτή να δω τι θα μου πουν από εκεί
petran91 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Πριν λίγο μίλησα με φίλο μου και μου είπε πως έχω κάθε δικαίωμα να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ακόμα και τα μεταφορικά . Δεν ξέρω εάν ισχύει 100% αλλά το έλεγε με πολύ σιγουριά . Θα προσπαθήσω να μιλήσω με τον συνήγορο του καταναλωτή να δω τι θα μου πουν από εκεί Χαίρω πολύ, δεν σου είπε κανείς το αντίθετο. Απλά θα περιμένεις να διαπιστωθεί ότι όντως υπάρχει πρόβλημα. Αυτό λέει και στους όρους τους.
SingSong Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Εάν όντως έχω την επιλογή να ζητήσω τα χρήματα μου ακόμα και να χρειαστεί να επιβεβαιώσουν ότι είναι ελαττωματικο το προϊόν εγώ μπορώ να παραγγείλω από τώρα από άλλο κατάστημα και οπότε κοιτάξουν τις μνήμες να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Αυτό που φοβάμαι είναι να μην μου έρθει και δεύτερο ζευγάρι μνήμες μετά από ένα μήνα αντί για τα χρήματα μου .
Fulgore Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Από την στιγμή που δεν έχουν κάποιο φυσικό καταστημα να επιβεβαιώσουν αυτό που λες ,αναγκαστικά πρέπει να τις στείλουν για έλεγχο. Ο 1.5 μήνας που αναφέρουν με σιγουριά δεν ξέρω από που προκύπτει. Για μνήμες ram μιλάμε,ένα memtest υπόθεση.
SingSong Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Ε ναι. Είναι υπερβολικά πολύς καιρός. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για την βοήθεια και τις συμβουλες.
BlueBlood7 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Όταν υπάρχει DOA πρέπει να γίνει αντικατάσταση άμεσα Άρα κουβέντες "θα το στείλουμε να ελεγχθεί" είναι παπάτζες. Επίσης για το χρονικό όριο αναμονής λόγω επισκευής. Σύμφωνα με τον νόμο... Διάβασε αναλυτικά εδώ. 2
SingSong Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Καθώς σκεφτόμουν χθες το βράδυ και θυμήθηκα πράγματα που είχα ξεχάσει να αναφέρω. Η συσκευασίες των ram αλλά και της μητρικής δεν ήταν σφραγισμένες και εν τέλει και τα δύο αυτά προϊόντα είναι ελαττωματικά καθώς δύο θύρες usb2.0 της μητρικής δεν κάνουν καλή επαφή . Έχω βίντεο που άνοιξα το δέμα και φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν είναι σφραγισμένα. Μιλησα σήμερα με το ΙΝΚΑ και μου επιβεβαίωσαν ότι έχω το δικαίωμα υπαναχώρησης κάτι που μου αρνήθηκαν από το κατάστημα χθες . Τους έστειλα ήδη μήνυμα ζητώντας τα χρήματα μου και περιμένω απάντηση .
BlueBlood7 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Η μητρική συνήθως δεν είναι σφραγισμένη. Οι μνήμες ναι είναι.
Fulgore Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Όταν υπάρχει DOA πρέπει να γίνει αντικατάσταση άμεσα Εγγυηση(DOA).png Άρα κουβέντες "θα το στείλουμε να ελεγχθεί" είναι παπάτζες. Επίσης για το χρονικό όριο αναμονής λόγω επισκευής. Σύμφωνα με τον νόμο... Εγγυηση.png Διάβασε αναλυτικά εδώ. Ξεχνάς κάτι σημαντικό όμως. Το must shop δεν έχει φυσικό κατάστημα να τις πάει τις μνήμες να τις τσεκαρουν με ένα memtest να του τις αλλάξουν αν είναι.
BlueBlood7 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Γιατί γράφει ο νόμος για φυσικό κατάστημα? Κατάστημα γράφει. Ή θα κόψουν το κεφάλι τους να ελέγξουν τις μνήμες ή να σταματήσουν να έχουν DOA. Από τη στιγμή που έχουν DOA (και που δεν είναι υποχρεωμένοι) είναι υποχρεωμένοι να κάνουν αυτό που πρέπει. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2017 από BlueBlood7 1
SingSong Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2017 Οι συσκευές σας θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να ελεγχθούν από το αντίστοιχο τεχνικό τμήμα των προμηθευτών προτού προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια πίστωσης.το οποίο σημαίνει 1+ μήνα . Πίστωση εννοει επιστροφή χρημάτων ή απλά θα αγοράσω από το κατάστημα τους κάτι ίδιας αξίας ; Επίσης αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως υπάρχει πιθανότητα να πειράξουν τις ραμ που έστειλα ώστε να βγουν ελαττωματικές και να φανεί πως φταίω εγώ ή είναι πολύ τραβηγμένο ;
ma3stros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Τι μαρκα ειναι οι μνημες btw; Το λεω μηπως θα μπορουσες να στειλεις ενα εμαιλ απευθειας στην εταιρια με το προβλημα που σου βγαζει κλπ.. και να σου δωσουν αυτοι το Οκ για αντικατασταση. Αν κ μπορει να ειναι θεμα μονο μητρικης
SingSong Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Είναι μάρκα Patriot. Δοκίμασα τις μνήμες σε διαφορετικά slot και πάλι είχε το ίδιο αποτέλεσμα . Μετά δοκίμασα το καθε dimm ξεχωριστά και με το ενα κρασαρε αμέσως ενώ με το άλλο καθόλου .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα