aristos12 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 υπάρχει κάποιος εδώ μέσα πού βάζει αυτό τό λάδι στό αυτοκίνητό του , γιά νά μάς πεί οταν αλλάζει τά λάδια τί χρώμα βγαίνουν ? τό βάζει φίλος σέ nissan almera δεκαετίας + ,ειναι παρα πολύ ευχαριστημένος από αυτό τό λάδι σέ σύγκριση μέ αυτά πού εβαζε μέχρι τώρα ,από τήν λειτουργία τού μοτέρ - από τήν θερμοκρασία τού λαδιού (εχει βάλει οργανάκι ) καί από τήν τιμή πού τό αγοράζει , αλλά οταν τά αλλάζει στά 4-5.000 χλμ ( μιά φορά τόν χρόνο ) ,δέν βγαίνουν μαύρα ( οπως τά aral καί τά valvoline πού εβαζε μέχρι πρίν 3 χρόνια ) αλλά σχεδόν οπως τά βάζει στό ιδιο χρώμα ξανθό - μελί , καί εναν μάστορα πού ρώτησε τού ειπε ,νά μήν τά ξαναβάλει γιατί μάλλον δέν εχει μέσα καθαριστικά γιά τό μοτέρ ...καί γιά αυτό δέν μαυρίζουν ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 το λαδι αυτο ειναι ημισυνθετικο.ειναι αδυνατον να μην βαζουν καθαριστικα.το οτι δεν αλλαζει χρωμα,οφειλεται καθαρα στο οτι ο γιαπωνας ειναι σε αριστη κατασταση,και στα λιγα χιλιομετρα της αλλαγης,τα 5000....... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimzak Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Εμένα ένας τοπ μάστορας που κουβεντιάσαμε μου είχε πει, πως αν το λάδι δεν αλλάξει χρώμα πάει να πει πως δεν κάνει καλά την δουλειά του. Κυκλωφορουνε και ιμιντασιον λάδια στην αγορά, στις μηχανές τουλάχιστον ξέρω σίγουρα τα motul. Έβαζες τα ιμιντασιον λάδια και εβγεναν σχεδόν όπως είχανε μπεί ενώ όταν έβαζες τα ίδια σε original τα έβγαζες μαύρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) το οτι δεν αλλαζει χρωμα,οφειλεται καθαρα στο οτι ο γιαπωνας ειναι σε αριστη κατασταση,και στα λιγα χιλιομετρα της αλλαγης,τα 5000....... Ο "γιαπωνας" δηλαδή ενώ με τα aral και valvoline δεν ήταν σε άριστη κατάσταση και για αυτό μαύριζε τα λάδια, ενώ όταν άρχισε να του βάζει total ξαφνικά άλλαξε και έγινε σε άριστη κατάσταση και δεν τα μαυρίζει??? Κυριολεκτικά ότι νάναι... Εμένα ένας τοπ μάστορας που κουβεντιάσαμε μου είχε πει, πως αν το λάδι δεν αλλάξει χρώμα πάει να πει πως δεν κάνει καλά την δουλειά του. Έτσι ακριβώς. Μία από τις δουλειές του λιπαντικού είναι να απομακρύνει τα κατάλοιπα της καύσης που δημιουργούνται, αν δεν μαυρίζουν τα λάδια με τη χρήση τότε τα καθαριστικά που περιέχουν δεν κάνουν σωστή δουλειά. Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2017 από Joshua21 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 το λαδι μαυριζει μονο αν καιγεται ή περναει βρωμια απο τον θαλαμο στο κυκλωμα.σε σωστο κινητηρα δεν εχει επαφη με τα καταλοιπα καυσης.η βενζινη που υγροποιηται στα τοιχοματα του κυλινδρου και περναει απο τα ελατηρια του μπιστονιου,ειναι ο κυριος λογος μαυρισματος του λαδιου......αν το μοτερ ειναι σωστο,ή εχει αεριο αντι βενζινης,στα 5000 χλμ δεν μαυριζει.......μια χαρα ειναι τα total quartz 7000 10w40.με αεριο δεν μαυριζει ουτε σε 10κ και βαλε..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimzak Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 το λαδι μαυριζει μονο αν καιγεται ή περναει βρωμια απο τον θαλαμο στο κυκλωμα.σε σωστο κινητηρα δεν εχει επαφη με τα καταλοιπα καυσης.η βενζινη που υγροποιηται στα τοιχοματα του κυλινδρου και περναει απο τα ελατηρια του μπιστονιου,ειναι ο κυριος λογος μαυρισματος του λαδιου......αν το μοτερ ειναι σωστο,ή εχει αεριο αντι βενζινης,στα 5000 χλμ δεν μαυριζει.......μια χαρα ειναι τα total quartz 7000 10w40.με αεριο δεν μαυριζει ουτε σε 10κ και βαλε..... Για αέριο δεν έχω ιδέα, μιας και δεν έχω τοποθετήσει σε δικό μου όχημα για να δω τι γίνεται από θέμα συντήρησης, αλλά σε corolla e12 του 2005 (αγορά καινούργιου) yamaha crypton 2001 (καινούριο επίσης) kawasaki zx7r (2000) και kawasaki zx10r (2009) τα λάδια όταν τα αλλάζαμε έβγαιναν μαύρα. Κανένα από τα παραπάνω δεν καίει σταγόνα λάδι,όσο μπαίνει, τόσο βγαίνει, και οι αλλαγές γίνονται τυπικοτατα και τις περισσότερες φορές και κάτω από τα χιλιόμετρα που προτυνει ο κατασκευαστής. Όλα τα οχήματα που έγραψα παραπάνω με πολύ λίγα χιλιόμετρα και ειδικά το corolla & crypton συντηριτικοτατη οδήγηση (τα οδηγάω μόνο εγώ) με το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή να έχει 60 χιλιάδες χιλιόμετρα και το crypton 20 χιλιάδες ,η μόνη φορά να βγει το λάδι όπως μπήκε ήτανε στο crypton & zx10r με ιμιντασιον motul. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Το οτι το λαδι μαυριζει απ οτα καθαριστικα προσθετα και οτι γινεται μαυρο, λογο του καθαρισμου του κινητηρα δεν ισχυει παντα.Το λαδι μαυριζει λογω οξειδωσης του, σπασιμο τις συνθεσης του και λογω του οτι δουλευει σε μεγαλες θερμοκρασιες.Αν δειτε βιντεο στο yutube, θα δειτε οτι ενα ξανθο λαδι σε φιαλιδιο, οταν ζεστανεται μαυριζει.Οπως και το λαδι τηγανισματος. Βαλτε λαδι σε καινουργιο μοτερ, που ειναι καθαρο και χωρις καταλοιπα να καθαρισει δηθεν το λαδι, και εαν ζορισθει και καιει απο τις θερμοκρασιες, αλλα και αναθυμιασεις και και την καταλοιπα καυσης, καταμαυρο θα βγει. Δεν ειναι τυχαιο οτι εαν βγαλεις το λαδι στα 1000-2000 σε καθαρο μοτερ , θα βγει ξανθο, ενω οσο το αφηνεις μαυριζει. Αρα το πρωτο πραγμα και το πιο ευκολο, ειναι να ανοιξεις το "ψευτοκαπακο".Εαν το μοτερ ειναι γεματο "λασπη" μαυριλα και καταλοιπα το λαδι πρεπει να βγαινει μαυρο, πραγμα που δειχνει οτι καθαριζει.Εαν το μοτερ ειναι καθαρο πρεπει να αλλαζεις λαδι πριν μαυρισει.Γιατι εαν αφηνεις μαυρο λαδι σε καθαρο μοτερ, για τον λογο του οτι δεν φτασαν τα χιλιομετρα αλλαγης θα βρωμισει το μοτερ με "λασπη", τα οποια ειναι καταλοιπα του λαδιου. Τωρα κατι απο προσωπικη πειρα, ετσι για την κουβεντα. Το Avensis, μου ΑΤ220, εχει το ιδιο μοτερ με τις Carina e.Εχει τον 4A-FE.Το manual ελεγε αλλαγες λαδιων καθε 10.000.Η αντιπροσωπια συνιστουσε καθε 5.000, κατι που το θεωρησα οτι γινεται καθαρα λογω κερδους.Μαλιστα στο εξωτερικο και στο Hanes manual ελεγε καθε 15.000.Ετσι αφηνα το βρασμενο-σπασμενο-οξειδωμενο καταμαυρο λαδι εως τις 10.000 χιλ.Οταν για να αλλαξω ιμαντα χρονισμου στις 200.000 χιλ, ανοιξα το καπακι βαλβιδων, ειδα μεν ενα καθαρο μοτερ, αλλα δεν ηταν σαν το καταγυαλισμενο ιδιο μοτερ, που ειχε η carina e του παππου που ηταν διπλα και ειχε και 300.000++.Οταν ρωτησα το μαστορα, το πρωτο που μου ειπε, καθε ποτε αλλαζω λαδια.Η διαφορα ηταν οτι ο παππους δεν σκεφτηκε πονηρα, και ακολουθουσε ρητα τις εντολες τις εδω αντιπροσωποιας για αλλαγες καθε 5.000. Ψαχτε στο νετ, και θα δειτε και ακραιες περιπτωσεις που στις βαλβιδες υπαρχει τοση λασπη, που εγινε μειγμα σαν γρασσο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ParhsG Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Και εγώ το βαζω σε megane του 01. Συμφωνα με το μανουαλι λεει αλλαγη 30.000 ή 15.000 ανάλογα το λαδι. Το 10-40 συμφωνα με αλλο μαστορα αλλα και το advisor που εχω δει μου δινουν 5 30 συνθετικο κανονικα. Τρεχα γυρευε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aristos12 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 το λαδι μαυριζει μονο αν καιγεται ή περναει βρωμια απο τον θαλαμο στο κυκλωμα.σε σωστο κινητηρα δεν εχει επαφη με τα καταλοιπα καυσης.η βενζινη που υγροποιηται στα τοιχοματα του κυλινδρου και περναει απο τα ελατηρια του μπιστονιου,ειναι ο κυριος λογος μαυρισματος του λαδιου......αν το μοτερ ειναι σωστο,ή εχει αεριο αντι βενζινης,στα 5000 χλμ δεν μαυριζει.......μια χαρα ειναι τα total quartz 7000 10w40.με αεριο δεν μαυριζει ουτε σε 10κ και βαλε..... παράλειψη ,τό almera ειναι μέ βενζίνη καί εχει περίπου 110.000 χλμ , καί 90% κινείται μόνο εθνική οδό , τά αγοράζει από πασίγνωστο λαδέμπορα καί @ουστιά .... λογικά αποκλείεται ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ στον κορολα αλλάζω ανά 5000-6000 και δεν βγαίνουν μαύρα μαύρα γιατί το μηχανάκι δεν έχει φάει ταλαιπωρία απλό. Κανονικά το λάδι πρέπει όντως να βγαίνει μαύρο μαύρο αλλά μετά τις 10.000, πριν δεν πρόκειται να σου μαυρίσει. Τα ημι αντέχουν το πολύ έως 10 χιλιάδες, τα φουλ αν είναι ακριβά πάνε και 30. Κάντε αλλαγές έως 7.000 σε παλιά αυτοκίνητα, σε καινούρια όχι μετά τις 10.000 χιλιάδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimzak Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Και εγώ στο corolla κάθε 5 με 6 χιλιάδες τα αλλάζω στην αντιπροσωπεία,όταν λέμε "μαύρο" εννοούμε να έχει πάρει το χρώμα του το λάδι, όχι να βγαίνει πίσσα. Για να βγει πίσσα τελείως πάει να πει ότι έχει μείνει παραπάνω από τις προδιαγραφές που έχει στον κινητήρα και έχει ταλαιπωρηθεί ή είναι ταλαιπωρημένος ο κινητήρας και πρέπει το λάδι να κάνει υπερωρίες. Επίσης εγώ σε όλα τα οχήματα με κάθε αλλαγή αλλάζω και το φίλτρο και όχι 1 παρά μία που λένε τα μανιουαλ. Το να το βάζεις ξανθό το λάδι όμως και να βγαίνει πάλι ξανθό ε εκεί κάτι δεν μου κολλάει,ο μόνος λόγος για εμένα να γίνει αυτό είναι να αλλάξεις τα λάδια ,να μπεί το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ και να πας να τα αλλάξεις στον χρόνο επάνω χωρίς να έχουν κάνει χιλιόμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Και εγώ στο corolla κάθε 5 με 6 χιλιάδες τα αλλάζω στην αντιπροσωπεία,όταν λέμε "μαύρο" εννοούμε να έχει πάρει το χρώμα του το λάδι, όχι να βγαίνει πίσσα. Για να βγει πίσσα τελείως πάει να πει ότι έχει μείνει παραπάνω από τις προδιαγραφές που έχει στον κινητήρα και έχει ταλαιπωρηθεί ή είναι ταλαιπωρημένος ο κινητήρας και πρέπει το λάδι να κάνει υπερωρίες. Επίσης εγώ σε όλα τα οχήματα με κάθε αλλαγή αλλάζω και το φίλτρο και όχι 1 παρά μία που λένε τα μανιουαλ. Το να το βάζεις ξανθό το λάδι όμως και να βγαίνει πάλι ξανθό ε εκεί κάτι δεν μου κολλάει,ο μόνος λόγος για εμένα να γίνει αυτό είναι να αλλάξεις τα λάδια ,να μπεί το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ και να πας να τα αλλάξεις στον χρόνο επάνω χωρίς να έχουν κάνει χιλιόμετρα. Άσχετο... Το κοντό φίλτρο λαδιού φοράς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimzak Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Άσχετο... Το κοντό φίλτρο λαδιού φοράς; Να σου πω την αλήθεια δεν είχα ιδέα αν υπήρχε κοντό και μακρύ, φοράω ακριβώς αυτό που είχε από την μάνα του σε κάθε αλλαγή, από την μάνα του πιο είναι το κοντό ή το μακρύ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Να σου πω την αλήθεια δεν είχα ιδέα αν υπήρχε κοντό και μακρύ, φοράω ακριβώς αυτό που είχε από την μάνα του σε κάθε αλλαγή, από την μάνα του πιο είναι το κοντό ή το μακρύ; Εχει κοντό κ μακρύ, το κοντό είναι από μάνα του αλλά μερικοί βάζουν το μακρύ για να το βγάζουν πιο εύκολα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Ειναι τραγικο πραγμα η αλλαγη λαδιου,χωρις αλλαγη φιλτρου.Ειναι καλυτερα να αλλαξεις φιλτρο χωρις να αλλαξεις λαδια, παρα το αντιθετο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα