Προς το περιεχόμενο

Μου ήρθε φουσκωμένο ταμπλετ


rudigarcia222

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα εγώ το έστειλα πίσω την ίδια μέρα πως γίνεται να πέρασε το doa?

 

Όταν ήταν στο σέρβις? Δεν υπάρχει λογική σε αυτό.

 

 

Από την μία έχω ήδη αγοράσει από αλλού θήκη και μεμβράνη και από την άλλη βλέπω ό,τι εδώ και λίγες μέρες μετά την παραγγελία μου το ταμπλετ έχει φύγει από τα μισά σκρουτζομαγαζα ενώ σε αυτά που είναι κοστίζει περισσότερο κατά 30 ευρώ.

 

 

Από τη μια δεν μπορώ να πάω σε άλλη εταιρία από την άλλη αν πάρω πίσω τα χρήματα μου θα πρέπει να αγοράσω πάλι το ταμπλετ πιο ακριβά. Ό,τι να ναι

 

 

Αναφέρω το καταστημα είναι το Phone gallery. Η απάντηση επισκευαστηκε και αναβαθμιστηκε ήταν της σαμσουνκ. Το Phone gallery όπως λένε απλά την μεταβιβασαν. Τεσπα περιμένω να δω πως θα λήξει για να δω πως θα κινηθώ και δεν θέλω ακόμη να ξεκινήσω χαρακτηρισμους

Λάθος δεν έπρεπε να επισκευαστεί αλλά να αλλαχτεί.

Και το Phonegallery!!! δεν είχε ποτέ τέτοια θέματα.....έχω πάρει του κόσμου τα Samsung και ούτε το παραμικρό δεν μου συνέβη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν πριν λίγο μου τηλεφώνησαν από το κατάστημα.

Μου είπαν η μου δίνουν πίσω το ανακατασκευασμενο που φυσικά αρνήθηκα η μου δίνουν ένα καινούργιο που όμως δεν υπάρχει απόθεμα αυτή τη στιγμή και μπορεί να περιμένω από μια βδομάδα ως κάι ένα μήνα δεν γνωρίζουν λενε η τρίτη επιλογή επιστροφή χρημάτων.

 

Ότι και να κάνω είμαι χαμένος. Αν πάρω άλλο ταμπλετ με τα χρήματα θα έχω χασούρα από την θήκη /glass, αν το πάρω από αλλού χωριά όλη την καθυστέρηση και το σπάσιμο νεύρων θα πληρώσω και περισσότερο γιατί ανέβηκε η τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 περιμενε η παρε τα λεφτα σου πισω. ξενερωμα σιγουρα αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο.

 

οσο για το doa ειναι διευκολυνση η benefit που παρεχουν συγκεκριμενα καταστηματα / αντιπροσωπειες, και οι πολυ στενες ημερομηνιες ειναι κολοκυθια. στην ουσια αν παρουμε ελλατωματικο προιον που δεν λειτουργησε ποτε, και δεν μας αρεσει  η αντιμετωπιση του πωλητη, παιρνουμε επιστροφη χρηματων, χωρις να προβλεπεται κανενα δεσμευτικο περιθωριο. οποτε αν καποιος πωλητης δεν θελει να κανει αντικατασταση προβλημα του.

Επεξ/σία από rofl
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς, επιπλέον οταν τους ρώτησα αν εμένα στην Αθήνα και ερχόμουν την ίδια στιγμή με το ελάττωματικο προϊόν μετά την αγορά του αυτοπροσώπως δεν θα μου έδιναν άλλο? Μου απάντησαν δεν έχουν τεχνικό και δεν ξέρουν αν δεν το χάλασα εγώ. Και βάση συνήγορο καταναλωτή πρεπει να πάει στη σαμσουνκ για επισκευή.

 

Ότι να ναι. Δεν γνωρίζουμε πόσους περίεργους έχουν αντιμετώπισει ο αλλά στην περίπτωση μου νιώθω ότι με προσεβαλαν.

 

Ζήτησα τα χρήματα πίσω. Δεν με νοιάζει τα παραπάνω που θα δώσω. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακάνω αγορά από τό συγκεκριμένο κατάστημα. Εγώ φταίω βέβαια που έμπλεξα με τα σκρουτζομάγαζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε δεν φταινε κι αυτοι, συμβαινουν αυτα, κι εγω προχτες παρελαβα doa και ημουν τυχερος που ετυχε να υπαρχει 1 ακομα κομματι και μου εκαναν αντικατασταση. Με βαση τα οσα λες το μονο που μπορω να τους χρεωσω ειναι καθυστερηση, επρεπε να ειχαν κανει παραγγελια για νεο απ την πρωτη μερα.

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς, επιπλέον οταν τους ρώτησα αν εμένα στην Αθήνα και ερχόμουν την ίδια στιγμή με το ελάττωματικο προϊόν μετά την αγορά του αυτοπροσώπως δεν θα μου έδιναν άλλο? Μου απάντησαν δεν έχουν τεχνικό και δεν ξέρουν αν δεν το χάλασα εγώ. Και βάση συνήγορο καταναλωτή πρεπει να πάει στη σαμσουνκ για επισκευή.

 

Ότι να ναι. Δεν γνωρίζουμε πόσους περίεργους έχουν αντιμετώπισει ο αλλά στην περίπτωση μου νιώθω ότι με προσεβαλαν.

 

Ζήτησα τα χρήματα πίσω. Δεν με νοιάζει τα παραπάνω που θα δώσω. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακάνω αγορά από τό συγκεκριμένο κατάστημα. Εγώ φταίω βέβαια που έμπλεξα με τα σκρουτζομάγαζα.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

 

Ορθώς σου απάντησαν ότι το ελλατωματικό προϊόν θα έπρεπε να ελεγχθεί από τον αντιπρόσωπο από την στιγμή που δεν διαθέτουν τμήμα service, δεν σε καθυστέρησαν 1 και 2 μήνες όπως συμβαίνει σε άλλα καταστήματα, σου πρόσφεραν 3 εναλλακτικές προτάσεις και τελικά πέρνεις κανονικά τα χρήματα σου πίσω.

 

Για ποιό λόγο τους κακοχαρακτηρίζεις ;;;

 

Στην τελική, αφού έχεις ήδη αγοράσει θήκες κλπ πάρε το επισκευασμένο, ούτως ή άλλως καλύπτεται από πλήρη εγγύηση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

 

Ορθώς σου απάντησαν ότι το ελλατωματικό προϊόν θα έπρεπε να ελεγχθεί από τον αντιπρόσωπο από την στιγμή που δεν διαθέτουν τμήμα service, δεν σε καθυστέρησαν 1 και 2 μήνες όπως συμβαίνει σε άλλα καταστήματα, σου πρόσφεραν 3 εναλλακτικές προτάσεις και τελικά πέρνεις κανονικά τα χρήματα σου πίσω.

 

Για ποιό λόγο τους κακοχαρακτηρίζεις ;;;

 

Στην τελική, αφού έχεις ήδη αγοράσει θήκες κλπ πάρε το επισκευασμένο, ούτως ή άλλως καλύπτεται από πλήρη εγγύηση.

Ρε φίλε πας καλά? Πλήρωσα για ένα καινούργιο προϊόν. Όχι για ένα ελάττωμτικο που επισκευαστηκε. Σοβαρεψου. Τι με νοιάζει αν έχει διετή εγγύηση τι λογική είναι αυτή.

 

Που να ξέρω εγώ ότι δεν έχει στρεβλωθει και στο μέλλον μπορεί να παρουσιαστεί ανάλογο πρόβλημα και αντε να αποδείξω ότι δεν φταίω.

 

Αγόρασα κάτι καινούργιο και απαιτώ να είναι καινούριο.

 

Και επιπλέον μετά από δέκα μέρες δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση ούτε σε αυτό φταίνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

 

Ορθώς σου απάντησαν ότι το ελλατωματικό προϊόν θα έπρεπε να ελεγχθεί από τον αντιπρόσωπο από την στιγμή που δεν διαθέτουν τμήμα service, δεν σε καθυστέρησαν 1 και 2 μήνες όπως συμβαίνει σε άλλα καταστήματα, σου πρόσφεραν 3 εναλλακτικές προτάσεις και τελικά πέρνεις κανονικά τα χρήματα σου πίσω.

 

Για ποιό λόγο τους κακοχαρακτηρίζεις ;;;

 

Στην τελική, αφού έχεις ήδη αγοράσει θήκες κλπ πάρε το επισκευασμένο, ούτως ή άλλως καλύπτεται από πλήρη εγγύηση.

 

 

Ρε φίλε πας καλά? Πλήρωσα για ένα καινούργιο προϊόν. Όχι για ένα ελάττωμτικο που επισκευαστηκε. Σοβαρεψου. Τι με νοιάζει αν έχει διετή εγγύηση τι λογική είναι αυτή.

 

Που να ξέρω εγώ ότι δεν έχει στρεβλωθει και στο μέλλον μπορεί να παρουσιαστεί ανάλογο πρόβλημα και αντε να αποδείξω ότι δεν φταίω.

 

Αγόρασα κάτι καινούργιο και απαιτώ να είναι καινούριο.

 

Και επιπλέον μετά από δέκα μέρες δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση ούτε σε αυτό φταίνε

Μάλλον δε κατάλαβες τι σου είπε...

Επεξ/σία από flyer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε πας καλά? Πλήρωσα για ένα καινούργιο προϊόν. Όχι για ένα ελάττωμτικο που επισκευαστηκε. Σοβαρεψου. Τι με νοιάζει αν έχει διετή εγγύηση τι λογική είναι αυτή.

 

Που να ξέρω εγώ ότι δεν έχει στρεβλωθει και στο μέλλον μπορεί να παρουσιαστεί ανάλογο πρόβλημα και αντε να αποδείξω ότι δεν φταίω.

 

Αγόρασα κάτι καινούργιο και απαιτώ να είναι καινούριο.

 

Και επιπλέον μετά από δέκα μέρες δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση ούτε σε αυτό φταίνε.

 

Δεν φτάνει που δεν κατάλαβες τι σε ρώτησε, του κάνεις και επίθεση χωρίς λόγο. Άλλος δεν πάει καλά.

Χαλαρώστε λίγο το πετσάκι σας εδώ μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

 

Ορθώς σου απάντησαν ότι το ελλατωματικό προϊόν θα έπρεπε να ελεγχθεί από τον αντιπρόσωπο από την στιγμή που δεν διαθέτουν τμήμα service, δεν σε καθυστέρησαν 1 και 2 μήνες όπως συμβαίνει σε άλλα καταστήματα, σου πρόσφεραν 3 εναλλακτικές προτάσεις και τελικά πέρνεις κανονικά τα χρήματα σου πίσω.

 

Για ποιό λόγο τους κακοχαρακτηρίζεις ;;;

 

Στην τελική, αφού έχεις ήδη αγοράσει θήκες κλπ πάρε το επισκευασμένο, ούτως ή άλλως καλύπτεται από πλήρη εγγύηση.

Έχεις ένα λάθος. Το doa γίνεται είτε υπάρχει τεχνικός είτε όχι. Είναι οδηγία της αντ/πειας. Απλα πρέπει να γίνουν κάποιοι έλεγχοι στην συσκευή, ότι δεν έχει γίνει κακή χρήση και η ζημια είναι εργοστασιακη. Φαντάζομαι το αν είναι κάπου χτυπημένο ή έχει φαγωμενο pin στην κάρτα sim τα βλέπει ένας πωλητής. Επίσης για επισκευή πάει ts solutions. Άλλο που θα μπορούσε να κάνει το κατάστημα είναι να πάρει το αρμόδιο τμήμα της Samsung και να μιλήσει με τεχνικό. Και να πάρει έγκριση doa. Οι δέκα μέρες είναι μεγάλο διάστημα και απλα το κατάστημα τον έπαιζε κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει ότι έγινε έγινε απλά μπήκα σε όλο το τρυπακι της αναμονής και σήμερα ειδικά μου σπάσανε τα νεύρα με την αναβάθμιση λογισμικού και όταν μου πρότειναν επανειλημμένα να πάρω το ανακατασκευασμενο. Οφείλω και μια συγνώμη στον dpolal παρερμηνευσα τα λόγια σου, λαθος μου μαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αυτες τις π@στιες να σε πιεζουν να παρεις το "επισκευασμένο" και ουσιατικα σου τρωνε το D.O.A - μου εχει τυχει απο τη Wind με ταλαιπωρησαν 1+ μηνα και  "βρηκαν" να στειλουν αλλο καινουργιο μονο μετα τη καταγγελεια - πριν δεν υπηρχε και εκβιαζαν η παιρνεις φτηνοτερο η το επισκευασμένο η περιμενεις επ΄απειρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκεί τους πιέζεις ζητώντας τα λεφτά σου πίσω

τότε βλέπεις πραγματικά αν υπάρχει πραγματική έλλειψη αλλιώς  "θυμούνται ότι κάπου βρουν ένα σφραγισμένο"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...