Προς το περιεχόμενο

Μου ήρθε φουσκωμένο ταμπλετ


rudigarcia222

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παράγγειλα ένα σαμσουνκ tab a 10.1 Ένα ταμπλετ που προτείνετε συχνά καί εδώ και θεωρείται σαν vfm.

Παραγγελία από πασίγνωστο σκρουτζοναγαζο με εκατοντάδες θετικά σχόλια.

Ήρθες χθες όπως το άνοιξα παρατήρησα φουσκωμένη την κάτω αριστερά πλευρά. Εννοώ άνοιξα το πακέτο του κουριερ δεν ενεργοποιησα την συσκευή.

 

Αμέσως πήρα τηλ το κατάστημα μου παν να το επιστρέψω στους κουριερ που θα το στείλει πίσω με δική τους χρέωση και αναμένω.

 

 

Ερώτηση να πάρω πίσω τα χρήματα ή να περιμένω καινούργιο ίδιο ταμπλετ.?

Φοβάμαι μήπως επεσα σε ελαττωματική φουρνιά και είναι και τα άλλα έτσι.

Επίσης Το φούσκωμα είναι κλασσικό θέμα μπαταρίας πως γίνεται σε καινούργιο σφραγισμένο ταμπλετ να υπάρχει???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να το στείλεις πίσω.

Τυχαίνουν αυτά καμία φορά.

Απλός θα περιμένεις λόγο Σαββατοκύριακο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το στειλα ηδη απλα φοβαμαι πιο πολυ μηοως και το επομενο ειναι ειτε ετσι

Όχι δεν νομίζω.... εκτός και αν είσαι γκαντέμης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγκες μετά από 10 μέρες χωρίς ενημέρωση έστειλα μειλ τι γίνεται και μου απάντησαν το ταμπλετ επισκευαστηκε και αναβαθμιστηκε.

 

Πώς γίνεται σε σφραγισμένο ταμπλετ με φουσκωμένο οθόνη νεκρή μπαταριά και στραβωμενο σκελετό να επισκευάσθει?

Και η άναβαθμιση στους σοφτγουερ ενώ δεν ανοίχτηκε ποτέ που κόλλαει??

 

Τι φιξ απαντήσεις είναι αυτές.

 

Δεν έπρεπε να να γίνει αλλάγη μέ καινούριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το αφησαν νηστικο δεκα μερες λογικο να ξεφουσκωσε. :-D

Περα απο την πλακα προφανως εγινε επισκευη και οχι αντικατασταση με καινουργιο.

Ζητας καινουργιο και δεν δεχεσαι το επισκευασμενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που θα κανεις θα τους παρεις τηλεφωνο και θα τους πεις δεν δεχεσαι το επισκευασμενο.Η θα δωσετε καινουργιο η τα χρηματα πισω.

Μιλαμε για συσκευη που βγηκε προβληματικο απο το εργοστασιο.Δεν ξερεις στο μελλον τι αλλα προβληματα θα βγαλει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγκες μετά από 10 μέρες χωρίς ενημέρωση έστειλα μειλ τι γίνεται και μου απάντησαν το ταμπλετ επισκευαστηκε και αναβαθμιστηκε.

 

Πώς γίνεται σε σφραγισμένο ταμπλετ με φουσκωμένο οθόνη νεκρή μπαταριά και στραβωμενο σκελετό να επισκευάσθει?

Και η άναβαθμιση στους σοφτγουερ ενώ δεν ανοίχτηκε ποτέ που κόλλαει??

 

Τι φιξ απαντήσεις είναι αυτές.

 

Δεν έπρεπε να να γίνει αλλάγη μέ καινούριο?

Αν έχει περάσει το DOA τότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι.

Το κάνανε επίτηδες για να μην σου δώσουν άλλο καινούργιο.

Η επόμενη κίνηση αν σου κάνουν "νερά" είναι καταγγελία http://www.ekatanalotis.gr/2307/pou-tha-kanete-tis-katangelies-sas-2/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα εγώ το έστειλα πίσω την ίδια μέρα πως γίνεται να πέρασε το doa?

 

Όταν ήταν στο σέρβις? Δεν υπάρχει λογική σε αυτό.

 

 

Από την μία έχω ήδη αγοράσει από αλλού θήκη και μεμβράνη και από την άλλη βλέπω ό,τι εδώ και λίγες μέρες μετά την παραγγελία μου το ταμπλετ έχει φύγει από τα μισά σκρουτζομαγαζα ενώ σε αυτά που είναι κοστίζει περισσότερο κατά 30 ευρώ.

 

 

Από τη μια δεν μπορώ να πάω σε άλλη εταιρία από την άλλη αν πάρω πίσω τα χρήματα μου θα πρέπει να αγοράσω πάλι το ταμπλετ πιο ακριβά. Ό,τι να ναι

 

 

Αναφέρω το καταστημα είναι το Phone gallery. Η απάντηση επισκευαστηκε και αναβαθμιστηκε ήταν της σαμσουνκ. Το Phone gallery όπως λένε απλά την μεταβιβασαν. Τεσπα περιμένω να δω πως θα λήξει για να δω πως θα κινηθώ και δεν θέλω ακόμη να ξεκινήσω χαρακτηρισμους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που το αγόρασα το παραπάνω προϊόν μου ήρθε σε άψογη κατάσταση, ούτε φουσκωμένο ούτε τίποτα. Μάλλον θα έπεσες σε ελαττωματικό κομμάτι. Επέστρεψε το πίσω και να σου το αντικαταστήσουν με καινούργιο. Εντάξει εγώ δεν το πήρα από Σκρουτζομάγαζα γιατί δεν ζω στην Ελλάδα, απλά ήθελα να πω και την δική μου εμπειρία με το παραπάνω προϊόν μιας και είμαι υπερευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ το έχω ήδη επιστρέψει από την πρώτη μέρα όπως αναφέρω, και το πρόβλημα μου είναι αν πάρω καινούριο ή το παλιό ελαττωματικό επισκευασμενο. Δεν έχω θέμα με το μοντέλο αλλά με την αντιμετώπιση του καταστήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ το έχω ήδη επιστρέψει από την πρώτη μέρα όπως αναφέρω, και το πρόβλημα μου είναι αν πάρω καινούριο ή το παλιό ελαττωματικό επισκευασμενο. Δεν έχω θέμα με το μοντέλο αλλά με την αντιμετώπιση του καταστήματος

 

Κρατάς την απόδεξη απο την Courier ότι το έστειλες πίσω, επικοινωνείς μαζί τους. Εάν σου το στείλουν και στο Δελτίο αποστολής γράφει επισκευή, κάνεις άρνηση παραλλαβής και συμπληρώνεις μια ωραιότατη αίτηση στον συνήγορο και την στέλνεις και περιμένεις. Κάνεις και ένα σχόλιο σε Fb και Skroutz και είσαι πρώτος. Πάρε και στην Samsung ένα τηλ και ενημέρωσε. Απλά κράτα όλα τα χαρτιά (email, χαρτιά παραλλαβής και αποστολής, απόδεξη) και να τα επισυνάψεις στην καταγγελία στον συνήγορο αν χρειαστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...