rudigarcia222 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Καλησπέρα παράγγειλα ένα σαμσουνκ tab a 10.1 Ένα ταμπλετ που προτείνετε συχνά καί εδώ και θεωρείται σαν vfm. Παραγγελία από πασίγνωστο σκρουτζοναγαζο με εκατοντάδες θετικά σχόλια. Ήρθες χθες όπως το άνοιξα παρατήρησα φουσκωμένη την κάτω αριστερά πλευρά. Εννοώ άνοιξα το πακέτο του κουριερ δεν ενεργοποιησα την συσκευή. Αμέσως πήρα τηλ το κατάστημα μου παν να το επιστρέψω στους κουριερ που θα το στείλει πίσω με δική τους χρέωση και αναμένω. Ερώτηση να πάρω πίσω τα χρήματα ή να περιμένω καινούργιο ίδιο ταμπλετ.? Φοβάμαι μήπως επεσα σε ελαττωματική φουρνιά και είναι και τα άλλα έτσι. Επίσης Το φούσκωμα είναι κλασσικό θέμα μπαταρίας πως γίνεται σε καινούργιο σφραγισμένο ταμπλετ να υπάρχει??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saruman123 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Να το στείλεις πίσω. Τυχαίνουν αυτά καμία φορά. Απλός θα περιμένεις λόγο Σαββατοκύριακο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rudigarcia222 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 το στειλα ηδη απλα φοβαμαι πιο πολυ μηοως και το επομενο ειναι ειτε ετσι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rose from hell Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 πριν τρεις μέρες παρελαβα το συγκεκριμένο χωρις κανενα προβλημα από πασίγνωστο σκρουτζοναγαζο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saruman123 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 το στειλα ηδη απλα φοβαμαι πιο πολυ μηοως και το επομενο ειναι ειτε ετσιΌχι δεν νομίζω.... εκτός και αν είσαι γκαντέμης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
benign Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 πριν τρεις μέρες παρελαβα το συγκεκριμένο χωρις κανενα προβλημα από πασίγνωστο σκρουτζοναγαζο Με τετοιο username φιλε,τι περιμενες? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rudigarcia222 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Μαγκες μετά από 10 μέρες χωρίς ενημέρωση έστειλα μειλ τι γίνεται και μου απάντησαν το ταμπλετ επισκευαστηκε και αναβαθμιστηκε. Πώς γίνεται σε σφραγισμένο ταμπλετ με φουσκωμένο οθόνη νεκρή μπαταριά και στραβωμενο σκελετό να επισκευάσθει? Και η άναβαθμιση στους σοφτγουερ ενώ δεν ανοίχτηκε ποτέ που κόλλαει?? Τι φιξ απαντήσεις είναι αυτές. Δεν έπρεπε να να γίνει αλλάγη μέ καινούριο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Αν το αφησαν νηστικο δεκα μερες λογικο να ξεφουσκωσε. Περα απο την πλακα προφανως εγινε επισκευη και οχι αντικατασταση με καινουργιο. Ζητας καινουργιο και δεν δεχεσαι το επισκευασμενο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rudigarcia222 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Βάση νόμου μπορώ να ζητήσω καινούριο προϊόν ίδιο ? Η θά μου πουν πάρε το επισκευασμενο η τα λεφτά σου πίσω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Αυτο που θα κανεις θα τους παρεις τηλεφωνο και θα τους πεις δεν δεχεσαι το επισκευασμενο.Η θα δωσετε καινουργιο η τα χρηματα πισω. Μιλαμε για συσκευη που βγηκε προβληματικο απο το εργοστασιο.Δεν ξερεις στο μελλον τι αλλα προβληματα θα βγαλει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saruman123 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Μαγκες μετά από 10 μέρες χωρίς ενημέρωση έστειλα μειλ τι γίνεται και μου απάντησαν το ταμπλετ επισκευαστηκε και αναβαθμιστηκε. Πώς γίνεται σε σφραγισμένο ταμπλετ με φουσκωμένο οθόνη νεκρή μπαταριά και στραβωμενο σκελετό να επισκευάσθει? Και η άναβαθμιση στους σοφτγουερ ενώ δεν ανοίχτηκε ποτέ που κόλλαει?? Τι φιξ απαντήσεις είναι αυτές. Δεν έπρεπε να να γίνει αλλάγη μέ καινούριο? Αν έχει περάσει το DOA τότε δεν μπορείς να κάνεις κάτι.Το κάνανε επίτηδες για να μην σου δώσουν άλλο καινούργιο. Η επόμενη κίνηση αν σου κάνουν "νερά" είναι καταγγελία http://www.ekatanalotis.gr/2307/pou-tha-kanete-tis-katangelies-sas-2/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rudigarcia222 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Μα εγώ το έστειλα πίσω την ίδια μέρα πως γίνεται να πέρασε το doa? Όταν ήταν στο σέρβις? Δεν υπάρχει λογική σε αυτό. Από την μία έχω ήδη αγοράσει από αλλού θήκη και μεμβράνη και από την άλλη βλέπω ό,τι εδώ και λίγες μέρες μετά την παραγγελία μου το ταμπλετ έχει φύγει από τα μισά σκρουτζομαγαζα ενώ σε αυτά που είναι κοστίζει περισσότερο κατά 30 ευρώ. Από τη μια δεν μπορώ να πάω σε άλλη εταιρία από την άλλη αν πάρω πίσω τα χρήματα μου θα πρέπει να αγοράσω πάλι το ταμπλετ πιο ακριβά. Ό,τι να ναι Αναφέρω το καταστημα είναι το Phone gallery. Η απάντηση επισκευαστηκε και αναβαθμιστηκε ήταν της σαμσουνκ. Το Phone gallery όπως λένε απλά την μεταβιβασαν. Τεσπα περιμένω να δω πως θα λήξει για να δω πως θα κινηθώ και δεν θέλω ακόμη να ξεκινήσω χαρακτηρισμους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Neg Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Εγώ που το αγόρασα το παραπάνω προϊόν μου ήρθε σε άψογη κατάσταση, ούτε φουσκωμένο ούτε τίποτα. Μάλλον θα έπεσες σε ελαττωματικό κομμάτι. Επέστρεψε το πίσω και να σου το αντικαταστήσουν με καινούργιο. Εντάξει εγώ δεν το πήρα από Σκρουτζομάγαζα γιατί δεν ζω στην Ελλάδα, απλά ήθελα να πω και την δική μου εμπειρία με το παραπάνω προϊόν μιας και είμαι υπερευχαριστημένος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rudigarcia222 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Αγαπητέ το έχω ήδη επιστρέψει από την πρώτη μέρα όπως αναφέρω, και το πρόβλημα μου είναι αν πάρω καινούριο ή το παλιό ελαττωματικό επισκευασμενο. Δεν έχω θέμα με το μοντέλο αλλά με την αντιμετώπιση του καταστήματος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Agmourk Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Αγαπητέ το έχω ήδη επιστρέψει από την πρώτη μέρα όπως αναφέρω, και το πρόβλημα μου είναι αν πάρω καινούριο ή το παλιό ελαττωματικό επισκευασμενο. Δεν έχω θέμα με το μοντέλο αλλά με την αντιμετώπιση του καταστήματος Κρατάς την απόδεξη απο την Courier ότι το έστειλες πίσω, επικοινωνείς μαζί τους. Εάν σου το στείλουν και στο Δελτίο αποστολής γράφει επισκευή, κάνεις άρνηση παραλλαβής και συμπληρώνεις μια ωραιότατη αίτηση στον συνήγορο και την στέλνεις και περιμένεις. Κάνεις και ένα σχόλιο σε Fb και Skroutz και είσαι πρώτος. Πάρε και στην Samsung ένα τηλ και ενημέρωσε. Απλά κράτα όλα τα χαρτιά (email, χαρτιά παραλλαβής και αποστολής, απόδεξη) και να τα επισυνάψεις στην καταγγελία στον συνήγορο αν χρειαστεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα