Προς το περιεχόμενο

Αγορά ντίζελ καινουριου


h3342

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οι τιμες που γραφω ειναι γιατι τοσα πληρωνα.τωρα οσοι γραφουν μονο για οτι εχουν διαβασει σχετικα με τιμες σερβις εγω ξερω οτι πληρωνα τα διπλασια στο ντιζελ σε ιδια σχεδον αυτοκινητα..επειδη ειχα στην κατοχη μου ενα diesel μαζι με ενα βενζινη ( αγορασμενα καινουργια ) απο την εμπειρια μου ουτε θελω να ξανακουσω για diesel.τωρα οσα γραφει ο καθενας δεν ξερω.εγω πουλησα το diesel.εχω μεινει με ενα αυτοκινητο θα δω αν παρω δευτερο για ταξιδια.σιγουρα θα ειναι βενζινη. 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

οι τιμες που γραφω ειναι γιατι τοσα πληρωνα.τωρα οσοι γραφουν μονο για οτι εχουν διαβασει σχετικα με τιμες σερβις εγω ξερω οτι πληρωνα τα διπλασια στο ντιζελ σε ιδια σχεδον αυτοκινητα..επειδη ειχα στην κατοχη μου ενα diesel μαζι με ενα βενζινη ( αγορασμενα καινουργια ) απο την εμπειρια μου ουτε θελω να ξανακουσω για diesel.τωρα οσα γραφει ο καθενας δεν ξερω.εγω πουλησα το diesel.εχω μεινει με ενα αυτοκινητο θα δω αν παρω δευτερο για ταξιδια.σιγουρα θα ειναι βενζινη.

 

Αν σου έπαιρναν 200 ευρώ για λάδια φίλτρο σε εγδερναν επαναλαμβάνω ότι το κόστος για αυτήν την εργασία είναι το ίδιο.

Ακόμα και το φίλτρο πετρελαίου δεν αλλάζεται κάθε χρόνο όπως λες,στο δικό μου αυτοκίνητο αλλάζει κάθε 40000 χλμ.

Ετσι από περιέργεια τι αυτοκίνητα είχες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mp123 σοβαρά τώρα, τι diesel είχες και δεν είχε 'ροπές'... Για το Fiesta ισχύουν τα παρακάτω:

 

1.0 L EcoBoost 125 PS From 2017 998 cc (60.9 cu in) Turbo I3 125 PS (92 kW; 123 bhp), 170 N·m (130 lb·ft) 98 g/km

1.5 L Duratorq TDCi 120 PS From 2017 1,498 cc (91.4 cu in) I4 120 PS (88 kW; 120 bhp), 270 N·m (200 lb·ft) 89 g/km

 

Και εννοείται μην πας για τα 85 άλογα, με τα 120 θα είσαι σαφώς πιο άνετος στις προσπεράσεις.

Για τις καταναλώσεις, θα πρέπει να συγκρίνεις συγκεριμένα μοτέρ για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα, πάντως καταναλώσεις που αναφέρει ο LouCi4er πχ θα τις δεις μόνο σε ταξίδια / διαδρομές εκτός αστικού ιστού.

 

Για τέλη κυκλοφορίας & κόστος καυσίμου all bets are off, λόγω Ελλαδιστάν.

 

ΥΓ: Για το 1.5 DCi της Renault θα ακούσεις καλά λόγια γιατί είναι δοκιμασμένο μοτέρ που το φοράνε Clio/Megane/Qashqai/A/B Class κ.ά. και δεν βγάζει προβλήματα. Εδώ θα δεις όλη την λίστα https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

renault captur 1.5 dci 2015.απογοητευτικα.ελεγα για ροπες αλλα τιποτα.με 18500 τοτε θα επαιρνα το sportage βενζινη.αλλα βλεπεις ηταν εποχη που ολοι στα ντιζελ επαιρναν.τωρα γουστα ειναι αυτα.εγω το πηρα ειδα δεν μου αρεσε το πουλησα γρηγορα μην χασω πιο πολλα λεφτα.δεν καθομε σε κατι που δεν μου αρεσει να οδηγαω.τωρα εχω το hyundai i10  1.0 auto 2017. με αυτα που εχω απο την πωληση του ρενω θα δω αν παρω αλλο αυτοκινητο για ταξιδια.για την ωρα το μικρο ειναι απαιχτο.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

renault captur 1.5 dci 2015.απογοητευτικα.ελεγα για ροπες αλλα τιποτα.με 18500 τοτε θα επαιρνα το sportage βενζινη.αλλα βλεπεις ηταν εποχη που ολοι στα ντιζελ επαιρναν.τωρα γουστα ειναι αυτα.εγω το πηρα ειδα δεν μου αρεσε το πουλησα γρηγορα μην χασω πιο πολλα λεφτα.δεν καθομε σε κατι που δεν μου αρεσει να οδηγαω.τωρα εχω το hyundai i10 1.0 auto 2017. με αυτα που εχω απο την πωληση του ρενω θα δω αν παρω αλλο αυτοκινητο για ταξιδια.για την ωρα το μικρο ειναι απαιχτο.

Αυτά βέβαια δεν είναι ίδια σχεδόν αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

renault captur 1.5 dci 2015.απογοητευτικα.ελεγα για ροπες αλλα τιποτα.με 18500 τοτε θα επαιρνα το sportage βενζινη.αλλα βλεπεις ηταν εποχη που ολοι στα ντιζελ επαιρναν.τωρα γουστα ειναι αυτα.εγω το πηρα ειδα δεν μου αρεσε το πουλησα γρηγορα μην χασω πιο πολλα λεφτα.δεν καθομε σε κατι που δεν μου αρεσει να οδηγαω.τωρα εχω το hyundai i10 1.0 auto 2017. με αυτα που εχω απο την πωληση του ρενω θα δω αν παρω αλλο αυτοκινητο για ταξιδια.για την ωρα το μικρο ειναι απαιχτο.

Αν ηταν με 90hp το capture είναι λογικό να μην ειχε ροπες, ειναι βαρυ αμαξωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πηραμε το χιουνται i10  πριν 3-4 μηνες για να μαθει η γυναικα .βλεπω στην εκθεση το kia soul φουλ εξτρα βενζινη 1.6 132 αλογα  7 χρονια εγγυηση 17500 ευρω.δεν υπαρχει στην τιμη τετοια αυτοκινητο.μερα με την νυχτα με τα 18500 που ειχα δωσει στον γαλλο.πουθενα αλλου δεν ξαναδινω λεφτα μονο κορεατη.δεν το πιστευα τι εχουν βγαλει.απιστευτο αυτοκινητο suv πολης με 17500.αν τα διαθετεις αυτο σου προτεινω να μην την πατησεις οπως εγω.δεν ειχα περασει καν απο κια χιουνται.τωρα που τα ειδα απο κοντα δεν ξαναπαω αλλου.

οποιος το εχει δει απο κοντα μεσα εξω να μας πει εντυπωσεις.στην τιμη αυτη δεν παιζετε.οριστε η διαφορα ντιζελ - βενζινη για μενα.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά ειναι ο 1.5 της Renault , κι εμείς ευχαριστημένοι στη b class. Ομως ο tdi ακούγεται και καιει λιγότερο.

Ισχύει, ο 1.600άρης του group είναι ένα κλικ πιο οικονομικός και ήσυχος, και στο ρελαντί ακόμα αν θυμάμαι καλά.

 

Πάντως το Captur με τα 90 αδικείται σίγουρα, σε πιο βαρύ σασί (Kangoo) ο dCi με τα 110 είναι μια χαρά.

 

@mp123 Οι κορεάτες έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, καμία σχέση τα σημερινά με τα youdie acc(id)ent του παρελθόντος. Αλλά το Soul βρήκες και εσύ γμτ, σ'αρέσει σοβαρά αυτό το... πράγμα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο είναι το soul, ιδιαίτερο αμάξι!

 

Επειδή μάλλον τα έχω μπερδέψει, τα diesel δεν υποτίθεται ότι έχουν περισσότερη δύναμη; Ένα αμάξι δηλαδή με 80 άλογα πετρέλαιο δεν φαίνεται πιο δυνατό στο δρόμο από το ίδιο αμάξι με 80 άλογα βενζίνη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε συγκριση με το καπτουρ καμια σχεση.ολα στιβαρα στο soul ,μαλακο ταμπλο , ωραιο καντραν ,στερεα καθισματα ,το τουνελ για τις ταχυτητες πολυ ωραιο.με λιγα λογια αν θες πιστεψε το .γενικα ποιοτητα κατασκευης κλασεις ανωτερη απο τα γαλλικα.στο λεω γιατι τα εχω δει.το ενα το ειχα 2 χρονια το αλλο το ειδα στην εκθεση που πηρα το χιουνται.μπηκα μετα στον γαλλο να φυγουμε και λεω τι οδηγαω.τωρα που εχει 1000 ευρω πιο ακριβο , 42 αλογα πιο λιγα ,ποιοτητα μεσα μερα με την νυχτα.τωρα αν λεει kia δεν με νοιαζει.

στο τσακ ειμαι να το παρω αλλα δυο αυτοκινητα στην οικογενεια δεν συμφερει το δοκιμασα.σε κανα χρονο θα δωσω το μικρο που θα κανει την δουλεια που το θελω και παω για αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει, ο 1.600άρης του group είναι ένα κλικ πιο οικονομικός και ήσυχος, και στο ρελαντί ακόμα αν θυμάμαι καλά.

 

Πάντως το Captur με τα 90 αδικείται σίγουρα, σε πιο βαρύ σασί (Kangoo) ο dCi με τα 110 είναι μια χαρά.

 

@mp123 Οι κορεάτες έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, καμία σχέση τα σημερινά με τα youdie acc(id)ent του παρελθόντος. Αλλά το Soul βρήκες και εσύ γμτ, σ'αρέσει σοβαρά αυτό το... πράγμα;

Καλα θυμασαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς γίνεται ρε συ ένας πχ diesel με 120hp να καίει το ίδιο ή και περισσότερο από έναν βενζίνης με 120hp;;;;

Μάλλον για τον κινητήρα της Renault που στο ανέφερα πιο πάνω στο λέει.

 

Τι εννοεις παραπανω ή παρακατω?Σε λεφτα ή σε ποσοτητα καυσιμου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις παραπανω ή παρακατω?Σε λεφτα ή σε ποσοτητα καυσιμου?

Έγραψες ότι 2 ίδια σε απόδοση αυτοκίνητα (πχ 120hp λέω εγώ) καίνε το ίδιο σε ποσότητα καυσίμου (έτσι κατάλαβα). Και λέω προφανώς ότι αυτό είναι αδύνατο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...