Προς το περιεχόμενο

Αγορά ντίζελ καινουριου


h3342

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δες και το renault clio με τον κινητηρα των 110hp. Κραταω επιφυλαξη για την αξιοπιστία των renault αλλα ο κινητήρας του ειναι πολυ καλος diesel.

 

Υγ: το 1000αρι Rio diesel ειναι πολυ αδύναμο το εχω ακούσει κι εγω απο κατοχο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καθημερινά κάνω 25 χιλιόμετρα σε επαρχιακό δρόμο να πάω στην δουλειά μου

 

Λέτε να κοιτάξω και για οικονομικούς κινητήρες και σε βεντζινη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νουμερο, αν κανεις 25χλμ 365 μερες το χρονο, ειναι πολυ μικρο για ντιζελ, δεν αξιζει τα παραπανω λεφτα που θα δωσεις.

 

Επισης σε επαρχιακο δρομο θα χεις καλυτερη καταναλωση απ ο,τι εντος πολεως αρα νομιζω μια χαρα θ σε καλυψει η βενζινη.

 

Θα γλιτωσεις απο τον ηχο τρακτερ, δε θα σε νοιαζουν μελλοντικες νομικες αλλαγες περι ντιζελ, και θα χεις και καλυτερες (οκ σε γενικες γραμμες) επιδοσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβως, για 10000 χλμ η αγορα diesel ειναι απαγορευτική... απο 30-35 χιλιαδες και πανω το συζηταμε...

 

Η συντηρηση και οι ζημιες του diesel ειναι πολυ ακριβοτερες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, αρα βαζουμε 60 χλμ την ημερα και παμε μαξιμουμ λοιπον 22000 χλμ (θεωρωντας οτι τα κανεις καθε μερα του χρόνου - που δεν υφισταται πρακτικα). Και πάλι για εμενα δεν αξίζει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χοντρικό σενάριο μόνο για τα καύσιμα με ceteris paribus όλα τα άλλα:

 

Diesel: Έστω κατανάλωση 5lt/100km άρα στα 22.000km θες 1.100lt. Με τιμή 1,2€ θες 1320€/έτος

Βενζίνη: Έστω κατανάλωση 7lt/100km άρα στα 22.000km θες 1.540lt. Με τιμή 1,45 θες 2233€/έτος.

Εξοικονόμηση 913€ άνα έτος από τα καύσιμα. Σε 5 έτη 4.565€ εξοικονόμιση.

 

Νομίζω συμφέρει εκτός αν αλλάζει συχνά αμάξι ή αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο των diesel άρδην.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22000 τον χρονο αρα δυο σερβις τον χρονο.το diesel εχει περιπου τα 200 το σερβις το απλο μονο λαδια φιλτρα. η βενζινη περιπου 100.μια φορα τον χρονο θα αλλαξεις φιλτρο που ειναι νεροπαγιδα πετρελαιου που εχει 100 ευρω.αρα χοντρικα 300 ευρω πιο πολλα για σερβις τον χρονο.αρα πας 600 ευρω οχι 900.αν υπολογισεις οτι θα βαζεις πετρελαιο πολυ εβαζα εγω shell v-power( το μονο αξιοπιστο diesel )αντε να εχεις 400 το πολυ το χρονο κερδος οχι 900.τον χειμωνα θα σου σπαει τα νευρα να περιμενεις να ζεσταθει ο κινητηρας.απο ροπες κλαφτα,παρε βενζινη .να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.αυτο που θες σε βενζινη κανει 12500-13000 το πολυ.αρα εχεις κερδος 2000.ποια αποσβεση μιλαμε τωρα.μετα τα πεντε χρονια θα δεις κερδος.δλδ 500 ευρω τον χρονο.αυτα εχω να σου πω γιατι τα πληρωνα.

δεν ειναι στατιστικα αυτα που σου γραφω,ειναι η αληθεια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22000 τον χρονο αρα δυο σερβις τον χρονο.το diesel εχει περιπου τα 200 το σερβις το απλο μονο λαδια φιλτρα. η βενζινη περιπου 100.μια φορα τον χρονο θα αλλαξεις φιλτρο που ειναι νεροπαγιδα πετρελαιου που εχει 100 ευρω.αρα χοντρικα 300 ευρω πιο πολλα για σερβις τον χρονο.αρα πας 600 ευρω οχι 900.αν υπολογισεις οτι θα βαζεις πετρελαιο πολυ εβαζα εγω shell v-power( το μονο αξιοπιστο diesel )αντε να εχεις 400 το πολυ το χρονο κερδος οχι 900.τον χειμωνα θα σου σπαει τα νευρα να περιμενεις να ζεσταθει ο κινητηρας.απο ροπες κλαφτα,παρε βενζινη .να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.αυτο που θες σε βενζινη κανει 12500-13000 το πολυ.αρα εχεις κερδος 2000.ποια αποσβεση μιλαμε τωρα.μετα τα πεντε χρονια θα δεις κερδος.δλδ 500 ευρω τον χρονο.αυτα εχω να σου πω γιατι τα πληρωνα.

δεν ειναι στατιστικα αυτα που σου γραφω,ειναι η αληθεια.

Δεν ισχύουν αυτά που γράφεις,πρώτα από όλα τα 22000 χλμ δεν είναι δυο service αλλά ένα,το αν εσυ θες να αλλάξεις λάδια πιο νωρίς από τις οδηγίες της αντιπροσωπείας είναι άλλο θέμα.

Δεύτερον το κόστος αλλαγής λαδιών και φίλτρου λαδιού είναι το ίδιο η βενζινοκίνητο έχεις η diesel,εκεί που υπάρχει διαφορά είναι το φίλτρο καυσίμου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22000 τον χρονο αρα δυο σερβις τον χρονο.το diesel εχει περιπου τα 200 το σερβις το απλο μονο λαδια φιλτρα. η βενζινη περιπου 100.μια φορα τον χρονο θα αλλαξεις φιλτρο που ειναι νεροπαγιδα πετρελαιου που εχει 100 ευρω.αρα χοντρικα 300 ευρω πιο πολλα για σερβις τον χρονο.αρα πας 600 ευρω οχι 900.αν υπολογισεις οτι θα βαζεις πετρελαιο πολυ εβαζα εγω shell v-power( το μονο αξιοπιστο diesel )αντε να εχεις 400 το πολυ το χρονο κερδος οχι 900.τον χειμωνα θα σου σπαει τα νευρα να περιμενεις να ζεσταθει ο κινητηρας.απο ροπες κλαφτα,παρε βενζινη .να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.αυτο που θες σε βενζινη κανει 12500-13000 το πολυ.αρα εχεις κερδος 2000.ποια αποσβεση μιλαμε τωρα.μετα τα πεντε χρονια θα δεις κερδος.δλδ 500 ευρω τον χρονο.αυτα εχω να σου πω γιατι τα πληρωνα.

δεν ειναι στατιστικα αυτα που σου γραφω,ειναι η αληθεια.

Αναμονή τον χειμώνα σε εκκίνηση και σταμάτημα max 30sec παραπάνω δεν χρειάζεται και επίσης αυτό γιατί είναι τούρμπο που τα περισσότερα βενζίνης πλέον είναι τούρμπο άρα και εκεί θα χρειάζεται. Και για τα άλλα service που λες πολύ φουσκωμένα νούμερα. 200€ φίλτρο λάδια δεν έχει ούτε στον πανάκριβο Σαρακάκη. Shell v-power βάζεις κάθε πέμπτη και είσαι κομπλέ. Αλλά με την ίδια λογική θα βάζεις και πιο ακριβή βενζίνη. Ροπές συγκρίνεται το diesel με την βενζίνη;;

 

Anyway με τα τωρινά δεδομένα και εφόσον κρατάει κάποιος το αμάξι πάνω από 5 χρόνια και κάνει 20.000χλμ / έτος (χοντρικά νούμερα) η εξοικονόμηση χρημάτων είναι δεδομένη. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χοντρικό σενάριο μόνο για τα καύσιμα με ceteris paribus όλα τα άλλα:

 

Diesel: Έστω κατανάλωση 5lt/100km άρα στα 22.000km θες 1.100lt. Με τιμή 1,2€ θες 1320€/έτος

Βενζίνη: Έστω κατανάλωση 7lt/100km άρα στα 22.000km θες 1.540lt. Με τιμή 1,45 θες 2233€/έτος.

Εξοικονόμηση 913€ άνα έτος από τα καύσιμα. Σε 5 έτη 4.565€ εξοικονόμιση.

 

Νομίζω συμφέρει εκτός αν αλλάζει συχνά αμάξι ή αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο των diesel άρδην.

 

Το παραφουσκωσες με την καταναλωση της βενζινης,7lt/100km καιει ενα Avensis 1.8 με 140 hp(μπορει και πιο λιγο).Το 207 RC με 180 hp εχει 7-7,5lt/100km(το ξερω απο πρωτο χερι),ενα Grande Punto με τον κλασικο multijet εχει καταναλωση 4-4,5lt/100(και αυτο το ξερω απο πρωτο χερι).Τωρα αυτα τα 3 αυτοκινητα που εβαλα εχουν καμια σχεση μεταξυ τους σε αποδοση?

 

Θελω να πω οτι αν συγκρινεις ενα diesel με καταναλωση κοντα στα 5lt/100km,ενα αντιστοιχο (σε αποδοση) βενζινοκινητο θα καιει το ιδιο ή και ελαχιστα λιγοτερο,οχι περισσοτερο.Απλα το diesel ειναι φθηνοτερο καυσιμο,γι΄αυτο βγαινει πιο οικονομικο το πετρελαιοκινητο.

 

Επισης παντα δυο ιδια αυτοκινητα(ιδιο σε βαρος σασι) το ενα με πχ 100hp και το αλλο με 120hp,το δευτερο θα καιει λιγοτερο.Και κατι τελευταιο που διαβαζω συχνα και με βγαζει απο τα ρουχα μου,επιδοσεις και οικονομια στην καταναλωση δεν πανε μαζι με ΤΙΠΟΤΑ.Αν δεν καψει δεν πηγαινει,οτι και να ειναι αυτο.

 

Επειδη ειμαι στον χωρο του αυτοκινητου γενικοτερα,πρωτη επιλογη για diesel ειναι Renault.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα υποψιν οτι τα τελη κυκλοφοριας των diesel θα αυξηθουν σημαντικα εως το Σεπτ του 2018 το αργοτερο βαση οδηγιας ΕΕ ενω φημολογειται και αυξηση των φορων στο ιδιο το καυσιμο για να πλησιασει την τιμη της βενζινης. H ιδια η σταση της ΕΕ επιβεβαιωνει οτι θελει σιγα σιγα να μειωσει τα diesel κι αυτο θα το κανει αυξανοντας το κοστος για τον τελικο καταναλωτη. Ηδη ξεκινησε να το κανει με την οδηγια για επαναμετρηση ρυπων με μεθοδο που θα τους αυξησει και ηδη εχουν πει οτι θα παρουν και επιπλεον μετρα.
 
Περα απο τα παραπανω, με τα σημερινα δεδομενα και μονο, αν υποθεσουμε οτι κανεις 5νθημερη δουλεια και πας κατα μεσο ορο 18 μερες το μηνα (Σ/Κ, αδειες, αργιες κλπ), τοτε με 60χλμ καθε φορα που πηγαινοερχεσαι δουλεια, σημαινει οτι το χρονο θα κανεις 14.000χλμ.
 
Σου βαζω εγω δωρο αλλα 3.500χλμ για τα Σ/Κ σου και τα ταξιδια σου, παμε στα 17.500χλμ/χρονο. Παλι δεν αξιζει να πας σε diesel.
 
Πας σε βενζινη και τα 3.000 εως 5.000 που θα εξοικονομησεις απο την αγορα φατα σε σουβλακια.
 
ΥΓ. Μια που συζητατε για Renault, ειναι μια απο τις εταιρειες που ανακοινωσαν οτι εγκαταλειπουν την εξελιξη των diesel κινητηρων της για τους λογους που αναφερα στην πρωτη παραγραφο. Θα ακολουθησουν και αλλοι κατασκευαστες. Αυτο, σε περιπτωση που νομιζεις οτι τα παραπανω ειναι προσωπικη υποκειμενικη γνωμη. Καθε αλλο. Αναγνωση γεγονοτων, τιποτε περισσοτερο.
 

Θελω να πω οτι αν συγκρινεις ενα diesel με καταναλωση κοντα στα 5lt/100km,ενα αντιστοιχο (σε αποδοση) βενζινοκινητο θα καιει το ιδιο ή και ελαχιστα λιγοτερο,οχι περισσοτερο.Απλα το diesel ειναι φθηνοτερο καυσιμο,γι΄αυτο βγαινει πιο οικονομικο το πετρελαιοκινητο.

Επισης παντα δυο ιδια αυτοκινητα(ιδιο σε βαρος σασι) το ενα με πχ 100hp και το αλλο με 120hp,το δευτερο θα καιει λιγοτερο.Και κατι τελευταιο που διαβαζω συχνα και με βγαζει απο τα ρουχα μου,επιδοσεις και οικονομια στην καταναλωση δεν πανε μαζι με ΤΙΠΟΤΑ.Αν δεν καψει δεν πηγαινει,οτι και να ειναι αυτο.

Επειδη ειμαι στον χωρο του αυτοκινητου γενικοτερα,πρωτη επιλογη για diesel ειναι Renault.

Φαινεται (οτι εισαι στο χωρο του αυτοκινητου).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παραφουσκωσες με την καταναλωση της βενζινης,7lt/100km καιει ενα Avensis 1.8 με 140 hp(μπορει και πιο λιγο).Το 207 RC με 180 hp εχει 7-7,5lt/100km(το ξερω απο πρωτο χερι),ενα Grande Punto με τον κλασικο multijet εχει καταναλωση 4-4,5lt/100(και αυτο το ξερω απο πρωτο χερι).Τωρα αυτα τα 3 αυτοκινητα που εβαλα εχουν καμια σχεση μεταξυ τους σε αποδοση?

 

Θελω να πω οτι αν συγκρινεις ενα diesel με καταναλωση κοντα στα 5lt/100km,ενα αντιστοιχο (σε αποδοση) βενζινοκινητο θα καιει το ιδιο ή και ελαχιστα λιγοτερο,οχι περισσοτερο.Απλα το diesel ειναι φθηνοτερο καυσιμο,γι΄αυτο βγαινει πιο οικονομικο το πετρελαιοκινητο.

 

Επισης παντα δυο ιδια αυτοκινητα(ιδιο σε βαρος σασι) το ενα με πχ 100hp και το αλλο με 120hp,το δευτερο θα καιει λιγοτερο.Και κατι τελευταιο που διαβαζω συχνα και με βγαζει απο τα ρουχα μου,επιδοσεις και οικονομια στην καταναλωση δεν πανε μαζι με ΤΙΠΟΤΑ.Αν δεν καψει δεν πηγαινει,οτι και να ειναι αυτο.

 

Επειδη ειμαι στον χωρο του αυτοκινητου γενικοτερα,πρωτη επιλογη για diesel ειναι Renault.

Πώς γίνεται ρε συ ένας πχ diesel με 120hp να καίει το ίδιο ή και περισσότερο από έναν βενζίνης με 120hp;;;;

Από ποια άποψη λες για το diesel της Renault? Πρώτη φορά ακούω πρώτη επιλογή ντίζελ από Renault

Ti πιστεύεις;

Μάλλον για τον κινητήρα της Renault που στο ανέφερα πιο πάνω στο λέει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...