Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατι ξέρουν την δουλειά τους οι πωλητές γερμανού και public?

 

Το πρόβλημα δεν είναι όμως να μην ξέρουν. Αν ρωτήσω κάτι και ο πωλητής έχει την μαγκιά να μου πει "ρε φίλε αυτο δεν το ξέρω, περίμενε να ρωτήσω ή να googlαρω ξερωγω" θα του βγάλω το καπέλο γιατι δεν είμαστε παντογνώστες. Το πρόβλημα ξεκινάει αν ο πωλητής αρχίσει τις ανακρίβιες γιατι ντρέπεται να πει "δεν ξέρω". Ακόμα χειρότερα όταν ενώ δεν είναι σίγουρος, επιμένει στο λάθος που λέει.

 

Και μια προσωπική εμπειρία για να δούμε γιατί οι πωλητές πολλές φορές δεν είναι τόσο ικανοί...

 

Πέρυσι το public της πόλης μου είχε βάλει μια αγγελία για μία θέση. Πάω ένα βιογραφικό μου. Σε αυτή την θέση είχα προυπηρεσία 8 χρόνια στο πλαίσιο (έφυγα γιατί δεν έβγαινα, για να μένω Αθήνα), και σε πολλά συνοικιακά μαγαζιά. Το βιογραφικό το συμπλήρωναν και άλλες δεξιότητες που θα βοηθούσαν ακόμα περισσότερο στην θέση αυτή.

 

Μετά από 2 μέρες με παίρνει ο διευθυντής για συνέντευξη. Ήταν ευγενικότατος και άψογος στην συμπεριφορά του και μου λέει "Το βιογραφικό σου είναι οτι καλύτερο για αυτή την θέση και θα χαρώ πολύ να συνεργαστούμε. Το μόνο πρόβλημα που πιστεύω οτι θα δημιουργηθεί με τα κεντρικά όμως, είναι οτι έχεις 2 τριετίες πριν το 2012, που σημαίνει οτι θα πρέπει να παίρνεις περίπου 80€ παραπάνω από έναν νέο εργαζόμενο. Αλλά ας περιμένουμε να δούμε τι θα απαντήσουν". Την επόμενη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε οτι του έστειλαν email από τα κεντρικά και δεν μπορούν να καλύψουν αυτό το παραπάνω ποσό.

 

Φέτος είδα ένα 20χρονο παιδί να δουλεύει (δεν ξέρω αν είναι από την τότε θέση της αγγελίας ή πιο νέο) που ενώ κοίταγα εξωτερικούς δίσκους, μου λεει "Θέλετε βοήθεια;", του απαντάω "όχι ευχαριστώ, απλά ψάχνω πιο δίσκο να πάρω", "Έχετε Mac υπολογιστή;" με ξαναρωτάει."Όχι" του απαντάω εγώ. Και τοτε μου πετάει το κορυφαίο "Τότε μην πάρετε αυτά που γράφουν usb3, δεν κάνουν για τους απλούς υπολογιστές παρά μόνο για mac"............... 

  • Like 4
Δημοσ.

χαχαχα θυμήθηκα καποτε που ρωτησα τι gpu εχει το λαπτοπ και κολλησε και μετα απο λιγο μου απανταει δεν ξερω μοντελο αλλα ειναι η καλύτερη της αγορας :P

 

Πόσα άλογα είναι το datsun σας; Δεν ξέρουμε αλλά έχει περισσότερα από την ferrari.

  • Like 2
Δημοσ.

and the oscar goes to πωλητης απο τον κωτσοβολο στους αγιους αναργυρους :P

 

Ελπίζω να δουλεύει ακόμα εκεί, ωραίος τύπος.. θα πάω αύριο να τον γνωρίσω

  • Like 2
Δημοσ.

Ο παραλογισμός συνεχίζεται! Πήρα στο τηλεφωνικό κέντρο για να ακυρώσω την παραγγελία και να επιστραφούν τα λεφτά και  μετά από 10 λεπτά αναμονής η κυρία που μου μίλησε μου το έκλεισε στα μούτρα όταν ζήτησα να την ακυρώσω!! Έννοείται πλέον πως θα γίνει νέα καταγγελία και για τη συγκεκριμένη προσωπικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Κωτσοβολο και μιντια μαρκτ τα εχω κοψει, μονο για την εκθεση των προιοντων πηγαινω να δω. Μετα κανω την παραγγελια ειτε απο καποιο συνοικιακό ειτε μεσω ιντερνετ. αναλόγως που θα το βρω πιο φτηνα.

Πιστεψτε με στα συνοικιακα μπορειτε θα τα βρειτε πιο φτηνα.

Την περασμενη εβδομάδα πηρα μια ψηστερια για το μπαλκονι στα 52€ ο κωτσοβολος ηθελε 69€. επισης απο αλλο συνοικιακό αγορασα ενα αιρκοντισιον στα 474€ ενω σε στα μεγαλα μαγαζια και αυτα στο σκρουτζ η χαμηλοτερη τιμη ηταν 499€.Τα προιοντα φυσικα σφραγισμενα κανονικα απο τον κατασκευαστη και οχι τιποτα εκθεσιακα, επισκευσμενα, επιστραμενα ή οτιδήποτε αλλο

  • Like 1
Δημοσ.

Κωτσόβολος και media έχουν την ίδια τακτική.

Κοιτάζουν σκρουτζ και μερικές φορές βάζουν ένα φθηνό προιόν π.χ. ένα σκληρό δίσκο ή ένα usb ή ένα ηχοσύστημα

αυτοκινήτου φτηνιάρικο στην πιο χαμηλή τιμή για κράχτη τα άλλα στα ύψη.Πας να δεις αυτό και συνήθως ο πωλητής 

προσπαθεί να σου πασάρει κάποιο άλλο ακριβό.

 

Και εγώ συνήθως τους χρησιμοποιώ να δω κάποιο πράγμα που θέλω να αγοράσω από το ίντερνετ ή αυτό που

θέλω το έχουν βάλει σαν κράχτη στην πιο φτηνή τιμή (έχει γίνει 2-3 φορές)

Θυμάμαι πέρυσι που θέλω να αγοράσω ένα κλιματιστικό 24άρι toyiotomi  Κωτσόβολος και media το έχουν 1050.

Το πήρα μέσω ινερνετ από τον Κοκοτα στα 820 ευρώ.Οι άλλοι είχαν δωρεάν τοποθέτηση όποτε θα ευκαιρούσε ο

μάστορας αλλά το τοποθέτησε την επόμενη με 70 ευρώ τεχνικός που συνεργάζεται ο Κόκοτας.

 

Η διαφορά..........160 ολόκληρα ευρώ.

Δημοσ.

Μακριά απο τον Κωτσόβολο! Έχει πέρασει ένας μήνας από την παραγγελία και ακόμα δεν έχει έρθει. Όταν ολοκληρώθηκε η παραγγελία έλεγαν πως θα ολοκληρωθεί  σε 10 ημέρες. Έχω δόσει προκαταβολή και τους παρακαλάω(!) να μάθω τι γίνεται με τη παραγγελία και κανείς δεν απαντάει! Περιμένω 10 λεπτά μέχρι με μιλήσω με κάποιον από το τηλεφωνικό κέντρο, δεσμεύοντε να με καλέσουν μέσα στην ημέρα και φυσικά ποτέ δεν με καλούν. Κανένας σεβασμός στον πελάτη. Από μαγαζί της γειτονιάς θα είχα πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση! Μακριά απο τη συγκεκριμένη αλυσίδα!

Και εμενα τα ιδια μου ειπαν αλλα θα σου πω τι γινεται.

Το καθε καταστημα δεν θελει να παιρνει απο αλλα καταστηματα εμπορευμα (γιατι ισως να επιρρεαζει το τζιρο και το κερδος τους).Οποτε αν δεν ειναι διαθεσιμο στο καταστημα που θελεις (και σου λενε δεν υπαρχει πρεπει να το παραγγειλουμε ) κανεις παραγγελια μεσω του site (απο οπου το στελνουν απο το κοντινοτερο καταστημα διαθεσιμο) και εισαι κομπλε.

Αν προκειται για δοσεις κανεις παλι την παραπανω κινηση συμπληρωνεις την φορμα στη σελιδα για δοσεις(η οποια θελει παραπανω στοιχεια ενω απο κοντα θελουν μονο ταυτοτητα και εκκαθαριστικο) και μετα πηγαινεις στο καταστημα και λες τελικα εκανα την παραγγελια απο το σιτε και θα το στειλουν απο αλλο καταστημα, και απο εκει που δεν ειχαν αποθεμα θα σου πουν (εντελως μαγικα απο εκει που δεν υπηρχε) ενταξει μπορουμε να το κανουμε και απο εδω (να το φερουμε απο αλλο καταστημα δηλαδη) μεσα στην εβδομαδα,αν δεν στο πουν μπορεις απλα να συνεχισεις με την παραγγελια μεσω του σιτε και απλα να πας τα χαρτια για την εγκριση του δανειο στο αντιστοιχο καταστημα.

Το εκανα προσφατα για μια καμερα που θα εκανε και καλα πανω απο 15-20 μερες να ερθει και την πηρα με αυτον τον τροπο μεσα σε 3 μερες

Ο παραλογισμός συνεχίζεται! Πήρα στο τηλεφωνικό κέντρο για να ακυρώσω την παραγγελία και να επιστραφούν τα λεφτά και  μετά από 10 λεπτά αναμονής η κυρία που μου μίλησε μου το έκλεισε στα μούτρα όταν ζήτησα να την ακυρώσω!! Έννοείται πλέον πως θα γίνει νέα καταγγελία και για τη συγκεκριμένη προσωπικά.

Αν σου πουν οτι δεν γινεται υποστηριξε πως ειναι αθετηση των ορων τις αγορας και υποχρεουνται να σου τα δωσουν

Δημοσ.

Και εμενα τα ιδια μου ειπαν αλλα θα σου πω τι γινεται.

Το καθε καταστημα δεν θελει να παιρνει απο αλλα καταστηματα εμπορευμα (γιατι ισως να επιρρεαζει το τζιρο και το κερδος τους).Οποτε αν δεν ειναι διαθεσιμο στο καταστημα που θελεις (και σου λενε δεν υπαρχει πρεπει να το παραγγειλουμε ) κανεις παραγγελια μεσω του site (απο οπου το στελνουν απο το κοντινοτερο καταστημα διαθεσιμο) και εισαι κομπλε.

Αν προκειται για δοσεις κανεις παλι την παραπανω κινηση συμπληρωνεις την φορμα στη σελιδα για δοσεις(η οποια θελει παραπανω στοιχεια ενω απο κοντα θελουν μονο ταυτοτητα και εκκαθαριστικο) και μετα πηγαινεις στο καταστημα και λες τελικα εκανα την παραγγελια απο το σιτε και θα το στειλουν απο αλλο καταστημα, και απο εκει που δεν ειχαν αποθεμα θα σου πουν (εντελως μαγικα απο εκει που δεν υπηρχε) ενταξει μπορουμε να το κανουμε και απο εδω (να το φερουμε απο αλλο καταστημα δηλαδη) μεσα στην εβδομαδα,αν δεν στο πουν μπορεις απλα να συνεχισεις με την παραγγελια μεσω του σιτε και απλα να πας τα χαρτια για την εγκριση του δανειο στο αντιστοιχο καταστημα.

Το εκανα προσφατα για μια καμερα που θα εκανε και καλα πανω απο 15-20 μερες να ερθει και την πηρα με αυτον τον τροπο μεσα σε 3 μερες

Αν σου πουν οτι δεν γινεται υποστηριξε πως ειναι αθετηση των ορων τις αγορας και υποχρεουνται να σου τα δωσουν

Η παραγγελία έγινε απο το site τους. Όταν πήγα στο κατάστημα για να το ακυρώσω μου είπε η υπάλληλος πως δεν μπορεί να κάνει την ακύρωση αυτή γιατί έγινε από το site τους και πως θα πρέπει να γίνει μόνο τηλεφωνικά. Όταν πήρα τηλέφωνο η αγενέστατη υπάλληλος (που μου το έκλεισε κιόλας) μου είπε πως δεν μπορεί να κάνει την ακύρωση και πως θα έπρεπε να πάω στο κατάστημα για να την κάνω. Κάπου εκεί λοιπόν όταν σταμάτησα να είμαι ευγενικός και εγώ, ενώ αρχικά μου έλεγε πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα αυτή, τελικά μου έδωσε το προσωπικό της email και μου είπε πως θα το  διευθετησει η ίδια προσωπικά. Συμπέρασμα.. χωρίς φωνές σε αυτούς δεν γίνεται τίποτα

Δημοσ.

Μακριά απο τον Κωτσόβολο! Έχει πέρασει ένας μήνας από την παραγγελία και ακόμα δεν έχει έρθει. Όταν ολοκληρώθηκε η παραγγελία έλεγαν πως θα ολοκληρωθεί  σε 10 ημέρες. Έχω δόσει προκαταβολή και τους παρακαλάω(!) να μάθω τι γίνεται με τη παραγγελία και κανείς δεν απαντάει! Περιμένω 10 λεπτά μέχρι με μιλήσω με κάποιον από το τηλεφωνικό κέντρο, δεσμεύοντε να με καλέσουν μέσα στην ημέρα και φυσικά ποτέ δεν με καλούν. Κανένας σεβασμός στον πελάτη. Από μαγαζί της γειτονιάς θα είχα πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση! Μακριά απο τη συγκεκριμένη αλυσίδα!

Αυτό που παραπέμπει ο καθένας τον κόσμο να ρίξει μαύρο σε μια γνωστή εταιρεία που κάνουμε συναλλαγές για τα τελευταία περίπου 20 χρόνια (προσωπικά χωρίς κανένα παράπονο) επειδή μια παραγγελία καθυστέρησε ή επειδή τον παίζουν 2-3 άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο δεν το θεωρείτε λίγο χαζό;

Δημοσ.

Εχουν γενικά ένα θέμα με την διαθεσιμότητα στον Κωτσόβολο. Ειδικά αν γράφει "αναμένεται" υπολογίστε κανέναν μήνα.

Δημοσ.

φίλος φραγκάτος ( δηλ. ανετος κ οχι καρμίρης ) πήγε στόν κωτσο στά νότια προάστια γιά αγορά ηλεκτρικών συσκευών αξίας αρκετών χιλιάδων euro ...+ επέκταση εγγύησης ολων τών προιόντων + extra χρέωση γιά εγκατάσταση + επίδειξη λειτουργίας τών προιόντων ...

τού ειπαν π.χ. 5.000 euro , ωραία λέει αυτός εκλεισε η συμφωνία cash ουτε δόσεις ουτε τίποτα αλλο  ,ουτε παζάρια ουτε γλύψιμο ουτε παρακαλετά γιά νά τού κόψουν 10 - 20 euro οπως κάνουν οι

περισσότεροι γιούφτοι  ...(εχω τύχη σέ αρκετά τέτοια περιστατικά) ,κρατήστε τα μόνο γιά 10 -15 ημέρες γιατί βάφω τό σπίτι πού θά πάνε τά 

πράγματα,οκ ειπανε αυτοί κ εδωσε μιά μικρή προκαταβολή (ολα αυτά τά εκλεισε μέ τόν διευθυντή τού καταστηματος κ οχι μέ κάποιον πιτσιρικά η πιτσιρίκα υπάλληλο ,νά τού μιλάς εσύ κ αυτός - αυτή νά μιλάει στό κινητό ...  μετά από κάποιες  ημέρες τόν παίρνουν τηλ. κ τού λένε ...ξέρετε εγινε κάποιο λάθος

στην τιμολόγηση κ χρωστάτε ακόμα 300 euro...(απλά τσαντίστηκε από την συμπεριφορά κ οχι από τά παραπάνω euro ) ωραία λέει αυτός  δέν πειράζει ερχομαι από εκεί κ ακυρώνω την παραγγελία ...κ θέλω πίσω την προκαταβολή  κ θά πάω αλλού ...μετά από 5 λεπτά τόν ξαναπαίρνουν τηλ. τού ζητάνε συγνώμη κ τού κάνουν κ καλύτερη τιμή από την αρχική συμφωνία....


φίλος φραγκάτος πήγε στόν κωτσο στά νότια προάστια γιά αγορά ηλεκτρικών συσκευών αξίας αρκετών χιλιάδων euro ...+ επέκταση εγγύησης ολων τών προιόντων + extra χρέωση γιά εγκατάσταση + επίδειξη λειτουργίας τών προιόντων ...

τού ειπαν π.χ. 5.000 euro , ωραία λέει αυτός εκλεισε η συμφωνία cash ουτε δόσεις ουτε τίποτα αλλο  ,ουτε παζάρια ουτε γλύψιμο ουτε παρακαλετά γιά νά τού κόψουν 10 - 20 euro οπως κάνουν οι

περισσότεροι γιούφτοι  ...(εχω τύχη σέ αρκετά τέτοια περιστατικά) ,κρατήστε τα μόνο γιά 10 -15 ημέρες γιατί βάφω τό σπίτι πού θά πάνε τά 

πράγματα,οκ ειπανε αυτοί κ εδωσε μιά μικρή προκαταβολή (ολα αυτά τά εκλεισε μέ τόν διευθυντή τού καταστηματος κ οχι μέ κάποιον πιτσιρικά η πιτσιρίκα υπάλληλο ,νά τού μιλάς εσύ κ αυτός - αυτή νά μιλάει στό κινητό ...  μετά από κάποιες  ημέρες τόν παίρνουν τηλ. κ τού λένε ...ξέρετε εγινε κάποιο λάθος

στην τιμολόγηση κ χρωστάτε ακόμα 300 euro...ωραία λέει αυτός  δέν πειράζει ερχομαι από εκεί κ ακυρώνω την παραγγελία ...κ θέλω πίσω την προκαταβολή  κ θά πάω αλλού ...μετά από 5 λεπτά τόν ξαναπαίρνουν τηλ. τού ζητάνε συγνώμη κ τού κάνουν κ καλύτερη τιμή από την αρχική συμφωνία....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...