Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά το πήγαινες μέχρι εκεί, με τέτοια σχόλια και μείωση ανθρώπων που πάνε για ένα μεροκάματο, είναι πάρα πολύ άσχημο. Εις άνωτερα.

Ολοι για ενα μεροκαματο παμε,αλλα η συγκεκριμενη ηταν αγενης,ειρωνικη και εριστικη.

Δικιο εχεις,δεν ειναι ωραια αυτα που εγραψα,αλλα σκεψου και εναν αλλο που ειχε αναγκη τη δουλεια,ηταν πιο ικανος και προθυμος να μαθει το αντικειμενο αλλα τον κοψαν και πηραν εκεινη που με "εξυπηρετησε" .

Το να μην γνωρίζει ο υπάλληλος μπορεί να συμβεί το ίδιο εύκολα και στον Κωτσόβολο και στο συναοικιακό.

Υπάρχουν βέβαια υπάλληλοι για πολλές φάπες,

εμένα μου έχει τύχει πραγματικά απαράδεκτος υπάλληλος όχι σε γνώσεις αλλά σε συμπεριφορά τουλάχιστον

που όλοι θα τον αναφέραμε στον προϊστάμενό του για λόγους συμπεριφοράς και όχι μόνο,

αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Όπως είπα παραπάνω, παράδοση στο σπίτι δεν είχα παράπονο ούτε από Κωτσόβολο ούτε από συνοικιακό.

Η διαφορά είναι ότι ο Κωτσόβολος το στελνει σε όλη την Ελλάδα με δική του μεταφορική και δικά του έξοδα.

 

Εγγύηση και λοιπές χαζομάρες έχει συμβεί πρόσφατα να μου πλασάρουν σε αγορά στο Public.

Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει παντού.

 

Από τιμές, αν δεν υπήρχε ανταγωνισμός θα μάς έπιαναν τον π@πό όλοι.

Και ο Κωτσόβολος και τα συνοικιακά.

 

Προσωπικά, 

θα ξαναγοράσω διαδικτυακά εκεί που θα με συμφερει

και επειδή το θέμα είναι συγκεκριμένο

δεν συμφωνώ στο 'Μακριά από Κωτσόβολο' με βάση τη μέχρι τώρα εμπειρία μου,

το αντίθετο θα έλεγα.

Εμενα με ενοχλει κατα κυριο λογο το ηθικο κομματι,που παει καποιος ασχετος  να αγορασει κατι που χρειαζεται και του πουλανε οτι θελουν εκεινοι,επειδη ακριβως δε γνωριζει.

Πουλανε την εξτρα εγγυηση,αλλα οταν ερθει η ωρα του σερβις εντος εγγυησης κανουν τα κουνελια.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το να μην γνωρίζει ο υπάλληλος μπορεί να συμβεί το ίδιο εύκολα και στον Κωτσόβολο και στο συναοικιακό.

Υπάρχουν βέβαια υπάλληλοι για πολλές φάπες,

εμένα μου έχει τύχει πραγματικά απαράδεκτος υπάλληλος σε συμπεριφορά

που όλοι θα τον αναφέραμε στον προϊστάμενό του,

αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Όπως είπα παραπάνω, παράδοση στο σπίτι δεν είχα παράπονο ούτε από Κωτσόβολο ούτε από συνοικιακό.

Η διαφορά είναι ότι ο Κωτσόβολος το στελνει σε όλη την Ελλάδα με δική του μεταφορική και δικά του έξοδα.

 

Εγγύηση και λοιπές χαζομάρες έχει συμβεί πρόσφατα να μου πλασάρουν σε αγορά στο Public.

Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει παντού.

 

Από τιμές, αν δεν υπήρχε ανταγωνισμός θα μάς έπιαναν τον π@πό όλοι.

Και ο Κωτσόβολος και τα συνοικιακά.

 

Προσωπικά, 

θα ξαναγοράσω διαδικτυακά εκεί που θα με συμφερει

και επειδή το θέμα είναι συγκεκριμένο

δεν συμφωνώ στο 'Μακριά από Κωτσόβολο' με βάση τη μέχρι τώρα εμπειρία μου,

το αντίθετο θα έλεγα.

Δεν γίνεται να προσπαθείς να μάθεις πότε θα έρθει κάτι το οποίο σου ανήκει και όχι μόνο να μην σε ενημερώνουν αυτοί αλλά απεναντίας να σε κοροιδέυουν και απο πάνω! Όχι λοιπόν ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!

Δημοσ.

Δεν γίνεται να προσπαθείς να μάθεις πότε θα έρθει κάτι το οποίο σου ανήκει και όχι μόνο να μην σε ενημερώνουν αυτοί αλλά απεναντίας να σε κοροιδέυουν και απο πάνω! Όχι λοιπόν ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!

καταλαβαίνω ότι έχεις ανοίξει το θέμα

και πιθανώς έχεις κάποιο λόγο για να το άνοιξες

αλλά και εγώ μεταφέρω τις δικές μου εμπερίες

 

προσωπικά συναλλαγές με τον Κωτσόβολο είχα και για ετοιμοπαράδοτη και για κατά παραγγελία οικοσκευή

και δεν είχα πρόβλημα

 

προφανώς άλλη εμπειρία είχα εγώ, τη λέω

 

ΥΓ:

στην ιστοσελίδα έχει ενημέρωση σε ποιό στάδιο παραγγελίας βρίσκεσαι,

τηλεφωνικά είχα επικοινωνίες για κατά παραγγελία οικοσκευή,

ο υπάλληλος στη γραμμή ακολουθούσε στενό προγραμματισμό

('σε μια βδομάδα πρέπει να φεύγει το εμπόρευμα από τις αποθήκες', 'δεν μπορούμε να το κρατήσουμε παραπάνω')

δρομολόγια ανά την Ελλάδα κατάλαβα έχουν συγκεκριμένη μέρα της βδομάδας,

μηνύματα στο κινητό μου ήρθαν

 

τέλος πάντων εγώ είχα κανονική ομαλή εξυπηρέτηση σε όχι μια αλλά σε περισσότερες παραγγελίες,

αυτό λέω

(με εξαίρεση ότι σε κάποια φάση εμφανίστηκε στη σελίδα ένδειξη ότι περίπου είναι υπό παράδοση η συσκευή μου και εννοούσαν ότι έχει φύγει από Αθήνα, οπότε και τους τηλεφώνησα και λύθηκε η περιέργεια)

Δημοσ.

καταλαβαίνω ότι έχεις ανοίξει το θέμα

και πιθανώς έχεις κάποιο λόγο για να το άνοιξες

αλλά και εγώ μεταφέρω τις δικές μου εμπερίες

 

προσωπικά συναλλαγές με τον Κωτσόβολο είχα και για ετοιμοπαράδοτη και για κατά παραγγελία οικοσκευή

και δεν είχα πρόβλημα

 

προφανώς άλλη εμπειρία είχα εγώ, τη λέω

 

ΥΓ:

στην ιστοσελίδα έχει ενημέρωση σε ποιό στάδιο παραγγελίας βρίσκεσαι,

τηλεφωνικά είχα επικοινωνίες για κατά παραγγελία οικοσκευή,

ο υπάλληλος στη γραμμή ακολουθούσε στενό προγραμματισμό

('σε μια βδομάδα πρέπει να φεύγει το εμπόρευμα από τις αποθήκες', 'δεν μπορούμε να το κρατήσουμε παραπάνω')

δρομολόγια ανά την Ελλάδα κατάλαβα έχουν συγκεκριμένη μέρα της βδομάδας,

μηνύματα στο κινητό μου ήρθαν

 

τέλος πάντων εγώ είχα κανονική ομαλή εξυπηρέτηση σε όχι μια αλλά σε περισσότερες παραγγελίες,

αυτό λέω

(με εξαίρεση ότι σε κάποια φάση εμφανίστηκε στη σελίδα ένδειξη ότι περίπου είναι υπό παράδοση η συσκευή μου και εννοούσαν ότι έχει φύγει από Αθήνα, οπότε και τους τηλεφώνησα και λύθηκε η περιέργεια)

Στην ιστιοσελίδα η κατάσταση είναι Υπο εκτέλεση εδω και 40 ημέρες. Επίσης ενώ επιβάλλεται μετά από τέτοια καθυστέρηση να σε ενημερώσουν αυτοί, κάτι τέτοιο όχι απλά δεν έγινε αλλά αντιθέτως όταν μετά απο δική μου επικοινωνία (χ3 φορές μάλιστα με 10λέπτη αναμονή κάθε φορά) πάντα δεσμευόταν να με καλέσουν και μάλιστα την ίδια μέρα, κάτι τέτοιο ποτέ δεν έγινε. Η κοροιδία στο μεγαλείο της.

Δημοσ.

Στην ιστιοσελίδα η κατάσταση είναι Υπο εκτέλεση εδω και 40 ημέρες. Επίσης ενώ επιβάλλεται μετά από τέτοια καθυστέρηση να σε ενημερώσουν αυτοί, κάτι τέτοιο όχι απλά δεν έγινε αλλά αντιθέτως όταν μετά απο δική μου επικοινωνία (χ3 φορές μάλιστα με 10λέπτη αναμονή κάθε φορά) πάντα δεσμευόταν να με καλέσουν και μάλιστα την ίδια μέρα, κάτι τέτοιο ποτέ δεν έγινε. Η κοροιδία στο μεγαλείο της.

να τους κάνεις καταγγελία στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές,

ειδικά αν έχεις εξοφλήσει κιόλας,δε νομίζω ότι δε θα βρεις γρήγορα άκρη

 

δεν ξέρω πόσες φορές στις τόσες πόσες συμβαίνει αυτό που λες,

καλά κάνεις και γράφεις την εμπειρία σου,

απλά αυτό απέχει από το να πεις ακριβώς μακριά ή κοντά από τον τάδε και τον δείνα

όταν σου λέω οι εμπειρίες ποικίλλουν

 

αν και είχα πρόσφατη αγορά τους τελευταίους μήνες

δεν θυμάμαι πώς πάνε οι ενδείξεις στη σελίδα,

αλλά όπως είπα τηλεφωνούσα και όσες φορές χρειάστηκε έβγαζα γραμμή,

από την άλλη άκρη ο υπάλληλος προγραμμάτιζε πότε θα φύγει από Αθήνα η παραγγελια,

σε ποιά ενδιάμεση πόλη θα φτάσει που θα είναι πιο κοντά σε μένα,

πότε θα φύγει για την πόλη μου και τί ώρα θα φτάσει

και πότε θα πρέπει να περιμένω για ενηέρωση με sms

 

σε κάποιο σημείο έγραφε ένδειξη στη σελίδα κάτι για παράδοση και εννοούσαν ότι έχει φύγει από Αθήνα,

το μόνο που δεν έκαναν ήταν να μου επιβεβαιώσουν την παράδοση με sms από την προηγούμενη μέρα όπως είχαν πει αρχικά,

τους πήρα τηλέφωνο και λύθηκε η απορία,

την μέρα της παράδοσης έφτασε κανονικά , με πήραν τηλέφωνο γιατί δεν έβρισκαν το δρόμο κλπ κλπ.

 

Σε γενικές γραμμές εξυπηρετήθηκα στην πόρτα μου όχι μια φορά αλλά και σε άλλες παραγγελίες,

εκεί που ένα συνοικιακό θα μου πήγαινε την οικοσκευή σε δική μου μεταφορκή και μετά από εκεί με δική μου ευθύνη και έξοδα.

 

ΥΓ: κάπου στους όρους αναφέρει κάτι για παραγγελίες που δεν έχουν εκτελεσθεί το πολύ εντός 30 ημερών ή κάτι τέτοιο

 

EDIT

http://www.kotsovolos.gr/site/tropoi-apostolhs

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης 

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα  αντιμετωπίσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την ΕΤΑΙΡΕΙΑ). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο  και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. 
Δημοσ.

Εγώ χωρίς να δώσω φραγκο με κυνηγούσαν πριν λίγες μέρες να κάνω παραλαβή μια τηλεόραση... Μου φαίνεται περίεργο αυτό με εσένα.

Μιλα αν θες με τον Καραγιάννη, αυτός είναι στον τομέα των παραγγελιών μέσω ίντερνετ.

Δημοσ.

Ολοι για ενα μεροκαματο παμε,αλλα η συγκεκριμενη ηταν αγενης,ειρωνικη και εριστικη.

Δικιο εχεις,δεν ειναι ωραια αυτα που εγραψα,αλλα σκεψου και εναν αλλο που ειχε αναγκη τη δουλεια,ηταν πιο ικανος και προθυμος να μαθει το αντικειμενο αλλα τον κοψαν και πηραν εκεινη που με "εξυπηρετησε" .

 

Άλλο πράγμα να είναι άσχετη και άλλο να είναι και αγενής, εγώ από αυτά που έγραψες κατάλαβα μόνο οτι ήταν άσχετη. Οι αγενείς και εμένα δεν μ' αρέσουν καθόλου, οχι οτι μου έχει τύχει βέβαια κάποιος, αλλά αν η συμπεριφορά του είναι ακραία ή με βρίσει με προσβάλλει και μου βάλει τις φωνές, εννοείται πηγαίνω άμεσα στον διευθυντή του.

Δημοσ.

Άλλο πράγμα να είναι άσχετη και άλλο να είναι και αγενής, εγώ από αυτά που έγραψες κατάλαβα μόνο οτι ήταν άσχετη. Οι αγενείς και εμένα δεν μ' αρέσουν καθόλου, οχι οτι μου έχει τύχει βέβαια κάποιος, αλλά αν η συμπεριφορά του είναι ακραία ή με βρίσει με προσβάλλει και μου βάλει τις φωνές, εννοείται πηγαίνω άμεσα στον διευθυντή του.

Ειχα πολλα να γραψω και το αμελησα,αλλα το εξηγησα παρακατω.

Πιο πολυ με εξοργισε ο σταρχιδισμος και η ειρωνια της,γιατι τοτε ψαχναμε ολοι για μεροκαματα και η γουρουνα το επαιζε και ιστορια.

Θυμαμαι το διαλογο:

-Ο τεχνικος μας δεν εχει ξανακουσει τι ειναι αυτο που ρωτας ( ips panel ).

- Τοτε μαλλον δε γνωριζει καλα το αντικειμενο.

-Μα ειναι εδω απο το 95!

-Ναι αλλα απο τοτε εχουν αλλαξει τα πραματα.

Μετα μουρμουραγε κατι καθως της γυρισα την πλατη και εφυγα.

Ξεχασα επισης να αναφερω κατι ακομα. Οταν μπηκα,της ειπα οτι θελω να αγορασω 3 τηλεορασεις που στο συνολο θα ειναι περιπου 2.500 ευρω και αν μπορουμε να κανουμε κατι καλυτερο στις  τιμες,αν και αφου καταληξουμε.

Το πανεξυπνο αντι να φωναξει εναν υπευθυνο η κατι τετοιο,μου ειπε απλα οτι οι τιμες ειναι οι πιο χαμηλες.

 

Τελος παντων,ας μην αναλωνομαστε αλλο σε αυτη την ιστορια,καθως ειναι 5 χρονια πισω..

Δημοσ.

Το πανεξυπνο αντι να φωναξει εναν υπευθυνο η κατι τετοιο,μου ειπε απλα οτι οι τιμες ειναι οι πιο χαμηλες.

 

Κλασσική παπάτζα που έχουν μάθει να λένε σε αρκετά μαγαζιά. Και εμένα μου είχανε πει κάτι παρόμοιο στο πλαίσιο μια φορά, οι τιμές είναι ήδη με έκπτωση οπότε δεν μπορεί να υπάρξει άλλη έκπτωση. Βέβαια δική μου μαλακία τότε που ως ανήξερος δεν τους ρώτησα, αν το αγόραζα χωρίς έκπτωση πόσο παραπάνω θα ήτανε η τιμή; Εκεί να δω μετά τι μούτρα και αντίδραση θα έχουν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει νομίζω ήδη πρόσφατο τόπικ με αντίστιχο θέμα στο οποίο είχα συνεισφέρει.

 

http://www.insomnia.gr/topic/649142-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AD-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CF%89%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%BF/page-1

 

Πραγματικά με το Κωτσόβολο και την ACS όσες φορές χρειάζεται να συναναστραφώ τα νεύρα μου γίνονται κρόσια... Τέρμα άμπαλες εταιρείες.

Δημοσ.

 

Edit.Σήμερα παρήγγειλα αυτόν  https://www.skroutz.gr/s/3575573/Western-Digital-Elements-1TB.html

στα 55  ευρώ με παραλαβή από κατάστημα.Δεν έχω πάει ακόμη.Από περιέργεια κοίταξα

και δεν υπάρχει πλέον.Θα πάω σε λίγο για παραλαβή και τα λέμε. :D

 

Τελικά πήγα πριν λίγο και παρέλαβα.

Ο σκληρός ήταν στο ταμείο απλά πλήρωσα και έφυγα.

Εγώ θα έλεγα ότι έχω δει και αλλαγή πολιτικής τιμών στον Κωτσόβολο προς το καλίτερο.

 

Παλιά σπάνια έβρισκες κάτι στην ίδια τιμή ή φθηνότερα από απλά ιντερνιτικά καταστήματα.Τελευταία έχω 

παρατηρήσει ότι σε πολλά πράγματα τον βρίσκεις στο Σκρουτζ στις χαμηλότερες τιμές.

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλο να μην ξερει,αλλο να σου λεει οτι ουτε ο "τεχνικος" γνωριζει αυτο που ζητας.

Και ο αλλος ο καλλιτεχνης,να μου λεει οτι δεν υπαρχει διπυρηνο i5..

Ενιωσα λες και ειμαι σε συζητηση σε φορουμ :P

 

χαχαχα θυμήθηκα καποτε που ρωτησα τι gpu εχει το λαπτοπ και κολλησε και μετα απο λιγο μου απανταει δεν ξερω μοντελο αλλα ειναι η καλύτερη της αγορας :P

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...