Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις αρχές του Σεπτεμβρίου έκανα αίτηση σύνδεσης στο φοιτητικό πακέτο του ΟΤΕ για τηλέφωνο και ADSL. Η αίτηση φαινόταν ότι πήγαινε καλά και μετά από μερικές μέρες ήρθε μήνυμα πως θα έρθει τεχνικός σε συγκεκριμένη μέρα για την σύνδεση.


Την επόμενη τα χαράματα πρωι-πρωι ήρθε μήνυμα πως το ραντεβού ακυρώνεται λόγω μιας "έκτακτης κατάστασης" και πως ο τεχνικός θα επικοινωνούσε μαζί μου για νέο ραντεβού. Περνάνε μερικές μέρες, μούγγα ο ΟΤΕ.


Παίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών και ο υπάλληλος εκεί προσπαθεί να βάλει νέο ραντεβού αλλά "δεν το παίρνει το σύστημα". Μην τα πολυλογώ μετά από πολλά τηλεφωνήματα και κάνα 2ωρο στην αναμονή πιάνω κάποιον στις αιτήσεις που μου λέι πως υπάρχει πρόβλημα στα χαρτιά και να επικοινωνήσω με το κατάστημα που έγινε η αίτηση.


Επικοινωνώ με το κατάστημα "εδώ όλα κομπλέ τα βλέπουμε" μου λένε, πάρτε στα ραντεβού και κλείστε. Εγώ σαν μαλάκας τους πίστεψα και ξαναπαίρνω εκεί και μου λένε πάλι τα ίδια πως υπάρχει πρόβλημα στην αίτηση. Την επόμενη μέρα πάω στο κατάστημα τους λέω μιλήστε εσείς εγώ δεν βγάζω άκρη και μετά από κάποιες ώρες με παίρνουν και μου λένε "υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα τώρα τρέχει κανονικά η αίτηση".


Ξαναπερνάει μια βδομάδα και ακόμα μούγγα ο ΟΤΕ.


Ξαναπάω στο κατάστημα να τους βρίσω τους φαίνεται παράξενο ότι δεν με έχει πάρει κανένας ακόμα τηλέφωνο και παίρνουν τηλ τα ραντεβού μπροστά μου (άλλα 20 λεπτά αναμονή %#@(*&%#) οπού τους λένε ότι θα με πάρουν τηλέφωνο είτε την ίδια μέρα η την επομένη.


Μούγγα ο ΟΤΕ.


Πάω στα κεντρικά να τους βρίσω και το μονό που κάνει η υπάλληλος είναι παίρνει τηλέφωνο στα ραντεβού και μου το δίνει (πάλι αναμονή %#@(*&$!(@*#$$) και αυτός που απάντησε στο τέλος απλά είπε "θα το μεταδώσω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας".

 

 

Έχουν περάσει παραπάνω από 3 βδομάδες από την αρχική αίτηση και ακόμα δεν έχω δει τίποτα από την cosmote

... Τι κάνω;;

Δημοσ.

Φοβερό! Για δοκίμασε να ακυρώσεις. χωρίς πλάκα δεν βλέπω να έχεις άλλη επιλογή για την ώρα (εκτός αν θες να πηγαινοέρχεσαι στο κατάστημα κάθε μέρα)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Από ότι κατάλαβα δεν έχει καθόλου γραμμή το σπίτι, οπότε σε όποιον πάροχο και να πάει πάλι ο ΟΤΕ θα στείλει άτομα για να κάνει την σύνδεση.

Δημοσ.

δοκίμασες να την ακυρώσεις και να πας σε άλλο πάροχο;

η μπορεί να μην έχουν γραμμές αλλά ια σου το έλεγαν τότε

 

 

Φοβερό! Για δοκίμασε να ακυρώσεις. χωρίς πλάκα δεν βλέπω να έχεις άλλη επιλογή για την ώρα (εκτός αν θες να πηγαινοέρχεσαι στο κατάστημα κάθε μέρα)

 

 

Κοιτάω να το αποφύγω γιατί αυτό θα σήμαινε και άλλη αναμονή αλλά δεν βλέπω φως. Όπως είπε και ο ΤhReSh όμως το σπίτι δεν έχει καθόλου γραμμή όποτε όπου και να πάω πρέπει να περάσει από τον ΟΤΕ για σύνδεση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...