LLLEFTERIS Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Εχω την Dell 2515U και μου κανει ενα προβλημα σαν να ειναι κομμενα τα γραμματα απο τα εικονιδια μου το ειχε κανει και παλια και μου ειχαν κανει αντικατασταση και τωρα μου το κανει ξανα ενω εχω αλλαξει και καλωδιο και καρτα γραφικων συν οτι το κανει και με αλλους υπολογιστες που κατα καιρους συνδεω πανω. Το κακο ειναι οτι δεν μου το κανει παντα και ο μοναδικος τροπος να δειξει σωστα η οθονη ειναι να την σβησω απο το κεντρικο κουμπι και να την αναψω παλι. Απο την Dell μου ειπαν να τρεξω οταν το κανει ενα κρυφο μενου πανω στην οθονη που βγαζει τα χρωματα να δω αν το κανει και εκει αλλα στην ερωτηση μου αν εκει δεν το κανει και εχει προβλημα η εισοδος μου ειπαν δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι η εισοδοι. Το θεμα ειναι οτι το κανει και στο mini display port και στο κανονικο display port με hdmi δεν το εχω δοκιμασει γιατι οταν κλεινω τον υπολογιστη με hdmi δεν κλεινει αμεσως η οθονη αλλα μετα απο 10 η 15 λεπτα και ειναι σπαστικο αυτο. Δειτε το εικονιδιο του malwarebytes
bazzil Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό μοιάζει σαν να έχει αλλάξει η ανάλυση της οθόνης. Οταν το κάνει ρίξε μια ματιά να δεις τι ανάλυση έχει. Μήπως στο κάνει όταν παίζεις κανένα παιχνίδι παλιό και γυρνάει την οθόνη σε χαμηλή ανάλυση ή ΄της αλλάζει τα χρώματαp;
chralexo Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Και εμένα μου μοιαζει με θέμα ανάλυσης της οθόνης
LLLEFTERIS Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Παιχνιδια δεν παιζω και τις περισσοτερες φορες το κανει οταν αναβω τον υπολογιστη. Αλλα θα το τσεκαρω αν και το κανει σε αρκετους υπολογιστες και εχω αλλαξει και καλωδια μηπως ηταν απο κει μου το κανει και με την 1070 που εχω και με την 390 που ειχα.
LLLEFTERIS Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μου εκανε αντικατασταση η Dell μου εστειλε οθονη ανακατασκευασμενη και πριν λιγο προσεξα στο κεντρο ενα κολλημενο κοκκινο πιξελ Η πλακα ειναι οτι το κουριερ που μου την εφερε δεν πηρε την αλλη και τωρα ειμαι με δυο οθονες. Τι να κανω;
soteras Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μου εκανε αντικατασταση η Dell μου εστειλε οθονη ανακατασκευασμενη και πριν λιγο προσεξα στο κεντρο ενα κολλημενο κοκκινο πιξελ Η πλακα ειναι οτι το κουριερ που μου την εφερε δεν πηρε την αλλη και τωρα ειμαι με δυο οθονες. Τι να κανω; Να χαρεις τις 2 οθονες σου κυριως και ωραιος πλακα πλακα κανε υπομονη και αμα σε κανα μηνα σε δωσουν σημαδια εμφανισης παρα κατσαβιδι και φτιαξε την οθονη την αλλη μπορει να εχει φουσκοσει τιποτα μεσα
LLLEFTERIS Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Λες; μπα δεν πιστευω θα με παρουν για να την επιστρεψω και εκει θα γινει ο χαμος θα τους ζητησω καινουρια οχι επισκευασμενη.
LLLEFTERIS Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μου ηρθε αυτο το email και επειδη ξερω πολυ λιγα Αγγλικα δεν μπορω να καταλαβω τι λεει και φυσικα δεν βγαζω ακρη ουτε με την μεταφραση. Call: χχχχχχχχχχχχPart: χχχχχχPart Description:χχχχχχχχχχχχχχχχTracking #: χχχχχχχχχχχχχ Αγαπητe πελaτη, Oσον αφορa σε αυτe την υπηρεσiα υποστeριξης απa την Dell, σας ενημερoνουμε oτι θα πρeπει να επιστρeψετε το ελαττωματικo ανταλλακτικo στην Dell.Σε περiπτωση ολικeς αντικατaστασης του συστeματος το κεiμενο που ακολουθεi δεν ισχyει. Παρακαλοyμε τοποθετeστε το ελαττωματικo ανταλλακτικo στη συσκευασiα του ανταλλακτικοy που λaβατε για την αντικατaστασe του, και παραδoστε τη συσκευασiα με το ελαττωματικo ανταλλακτικo στον μεταφορeα. Στην περiπτωση επιστροφeς πολλαπλoν ελαττωματικoν ανταλλακτικoν, παρακαλοyμε μην τοποθετeσετε περισσoτερα απo eνα ελαττωματικo ανταλλακτικo σε κaθε συσκευασiα. Εaν εiναι απαραiτητο μπορεiτε να ρωτeσετε τον μεταφορeα για βοeθεια. Εaν το ελαττωματικo μeρος δεν παραδοθεi για επιστροφe στο σημεiο της παρaδοσης, η Dell θα διατηρeσει το δικαiωμα να μην πραγματοποιeσει την παρaδοση του νeου ανταλλακτικοy. Σας ευχαριστοyμε εκ των προτeρων για τη συνεργασiα σας Υ.Γ Για τους εταιρικοyς πελaτες, παρακαλοyμε εξασφαλiστε oτι η ελαττωματικe μονaδα εiναι διαθeσιμη στην υποδοχe εφoσον αυτo εiναι δυνατoν. Dell Dear ELEFTHERIOS .........................,Regarding this service support intervention from Dell, please be advised that you are required to return the defective part to Dell. When a direct swap has been made the following is not applicable. Please place the faulty part in the original packaging of the replacement part you received and make ready for collection by UPS. If you are required to return multiple defective Dell parts, please do not put more then one defective part in each package. UPS will make the first collection attempt one day after the delivery of the replacement. If the faulty part is not made available for collection, Dell will reserve the right to invoice you accordingly for the new value of the faulty part. N.B. For all corporate customers, please ensure that you make available your defective unit at the reception/goods receivingarea where possible. DELL Εδω μου βγαζει καλυτερη μετφραση που οπως καταλαβα λεει αν δεν επιστρεψω την χαλασμενη θα με χρεωσει δηλαδη θα τους πληρωσω κανονικα οσο κανει η οθονη. https://translate.google.gr/ Όσον αφορά αυτήν την παρέμβαση υποστήριξης υποστήριξης της Dell, παρακαλούμε να ενημερώσετε ότι πρέπει να επιστρέψετε το ελαττωματικό μέρος στην Dell. Όταν έχει πραγματοποιηθεί άμεση ανταλλαγή, δεν ισχύουν τα ακόλουθα. Τοποθετήστε το ελαττωματικό μέρος στην αρχική συσκευασία του ανταλλακτικού που λάβατε και ετοιμαστείτε για συλλογή από την UPS. Εάν σας ζητηθεί να επιστρέψετε πολλά ελαττωματικά εξαρτήματα της Dell, παρακαλούμε μην βάζετε περισσότερα από ένα ελαττωματικά κομμάτια σε κάθε συσκευασία.Η UPS θα πραγματοποιήσει την πρώτη προσπάθεια συλλογής μια ημέρα μετά την παράδοση της αντικατάστασης.Εάν το ελαττωματικό μέρος δεν είναι διαθέσιμο για συλλογή, η Dell θα διατηρήσει το δικαίωμα να σας τιμολογήσει αναλόγως για τη νέα αξία του ελαττωματικού μέρους.Ν.Β. Για όλους τους εταιρικούς πελάτες, βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε την ελαττωματική μονάδα σας στη ρεσεψιόν / παραλαβή των αγαθών όπου είναι δυνατόν.
Amaretos Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Εν ολιγοις, την επόμενη μερα απο την ημέρα που σου ηρθε η αλλη (μαλλον σήμερα δλδ), η UPS θα ειναι σπιτι σου για να παραλάβει την χαλασμένη οθόνη μέσα στο κουτι της αλλης. Αν η χαλασμενη οθονη δεν ειναι πακεταρισμένη και ετοιμη να φυγει η εταιρεια διατηρει το δικαιώμα να σε χρεώσει για την αξια της χαλασμένης
LLLEFTERIS Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Εν ολιγοις, την επόμενη μερα απο την ημέρα που σου ηρθε η αλλη (μαλλον σήμερα δλδ), η UPS θα ειναι σπιτι σου για να παραλάβει την χαλασμένη οθόνη μέσα στο κουτι της αλλης. Αν η χαλασμενη οθονη δεν ειναι πακεταρισμένη και ετοιμη να φυγει η εταιρεια διατηρει το δικαιώμα να σε χρεώσει για την αξια της χαλασμένης Εχθες ηρθε χωρις ειδοποιηση τωρα θα ερθει και σημερα χωρις να ξερω την ωρα. Τους εχει πει κανενας οτι εγω και ο καθε εγω ειμαστε υποχρεωμενοι να ειμαι 24 ωρες το 24ωρο κλεισμενοι στο σπιτι;
ZELOMOTH Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Παρε τους τηλ να συνεννοηθεις πριν ερθουν (dell) και να τους πεις για το κοκκινο pixel πριν δωσεις την μια απο τις 2 οθονες πισω! Ωστε αν ειναι να τους ξανα δωσεις οποια σε βολευει με την προυποθεση οτι θα σου στειλουν αλλη για αλλαγη της ελλατωματικης που θα κρατησεις!
Le Perv Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Τι εκανε λεει η Dell? Εστειλε ανακατασκευασμενη ΠΡΙΝ παραλαβει τη χαλασμενη? Μπραβο η DELL. Εμενα με ειχε αφησει χωρις οθονη η Samsung για 1-2 μηνες, -τω καιρω εκεινο.
giorgos147 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Σχετικά με την εμπειρία μου με την Dell, πριν αρκετό καιρό (ό,τι θυμάμαι από αυτή δηλαδή). Είχα αγοράσει 2 U2515H από εξωτερικό. Στη μία εξ'αυτών, ξαφνικά βρήκα μέσα στο πάνελ μία τρίχα και ένα κολλημένο/λευκό πίξελ. Είχα προσπαθήσει να επικοινωνήσω με Dell, αλλά αν θυμάμαι καλά, μου έλεγαν "μόνο αλλαγή πάνελ, αφού είναι αγορασμένη από εξωτερικό, διαφορετικά προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα". Όμως, το κατάστημα δεν απάντησε ποτέ στα mails μου. Αφού δεν κατάφερα κάτι, και μετά από συζητήσεις με την Dell, μίλησα με την αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα νομίζω. Μου είπαν ότι αν θέλω, να παραλάβουν πίσω την παλιά και να στείλουν άλλη. Αυτή η άλλη θα ήταν ή ανακατασκευασμένη ή καινούρια (αυτό μου το είχα τονίσει αρκετές φορές). Ούτε αυτοί δε μπορούσαν να γνωρίζουν τι θα στείλουν, ήταν καθαρά θέμα τύχης. Μην τα πολυλογώ, θυμάμαι ότι, αφού συμφώνησα (μετά από αρκετή σκέψη γιατί και μένα η οθόνη ήταν καινούρια και ήταν κρίμα να πάρω μεταχειρισμένη/ανακατασκευασμένη), σύντομα ήρθε από UPS ο υπάλληλος, άφησε την καινούρια (ήταν όντως καινούρια - ήμουν τυχερός), και πήρε πίσω την παλιά. Μάλιστα, νομίζω μου έστειλαν και από Dell αν έμεινα ικανοποιημένος (όχι αυτοματοποιημένο μήνυμα, αλλά ο άνθρωπος που συζητούσαμε μέσω mails/τηλεφώνου για το πρόβλημα μου). Αυτό σαν εμπειρία με το Service της Dell (η οποία, αν εξαιρέσεις το ότι δεν ήξερες σε τι κομμάτι θα πέσεις (καινούριο/ανακατασκευασμένο), ήταν εξαιρετική). Παραπάνω για την "περιπέτεια" μου, από εδώ και κάτω. Βέβαια, Λευτέρη, να ξέρεις ότι αυτό με την "ανάλυση" το κάνουν που και που και οι δικές μου. Όχι και οι δύο ταυτόχρονα, απλά θα τύχει η μία χωρίς κάποια ενέργεια από εμένα, να το κάνει. (π.χ. αλλαγή ανάλυσης λόγω προγράμματος ή στην εκκίνηση του υπολογιστή). Αν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα που έχεις (και δεν επαναλαμβάνεται συχνά), για μένα μη μπλέκεις με αλλαγές κ.λπ. Μάλλον είναι γνωστό... feature (...bug) των συγκεκριμένων Dell. *Να σημειώσω ότι ο τρόπος εξυπηρέτησης που είχα εγώ, πιθανόν να διαφέρει από τον δικό σου, μιας και μένα ήταν αγορασμένες από εξωτερικό και υπήρχαν μερικά κωλύματα με τη διαδικασία αντικατάστασης/επισκευής. Αν η χαλασμενη οθονη δεν ειναι πακεταρισμένη και ετοιμη να φυγει η εταιρεια διατηρει το δικαιώμα να σε χρεώσει για την αξια της χαλασμένης Και ένα σχόλιο για αυτό. Προσωπικά δεν είχα πακετάρει τίποτα. Ήρθε εδώ ο άνθρωπος από UPS, μου έδωσε την άλλη, κάτσαμε, την τσέκαρα κ.λπ. και μου είπε κράτησε ό,τι θες από την καινούρια (βάσεις κ.λπ.) και στο κουτί της καινούριας βάλε την παλιά. Ίσως έπεσα στην περίπτωση και ήταν πολύ οκ παιδί/δε βιάζονταν, αλλά θυμάμαι ότι ήμουν πολύ ικανοποιημένος και σε αυτό το κομμάτι.
LLLEFTERIS Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Αρα ειναι προβλημα της σειρας γιατι μου την ειχαν αλλαξει για το ιδιο προβλημα παλι και σε αυτη ειδα οτι κανει τα ιδια με την αλλη και εχω αλλαξει και καρτα γραφικων απο Nitro 390 σε 1070 ειχα αγορασει και καλωδιο dispaly port οταν μου εκανε το προβλημα η πρωτη μηπως τελικα ειχε προβλημα το display port αλλα οπως μου γραφεις και εσυ ειναι προβλημα της σειρας. Δηλαδη αυτη ειναι η τριτη οθονη που εχω την πρωτη την εδωσα στο κουριερ Η δευτερη μου κανει το προβλημα οπως η πρωτη Η τριτη ειναι αυτη που δουλευω τωρα με το κολλημενο πιχελ Το μονο που προσεξα οτι η πρωτη και η δευτερη ηταν μοντελα 2015 και ασημι γκρι δηλαδη αυτη ειναι του 2016 μολυβι χρωμα η βαση δηλαδη ποιο σκουρα απο τις αλλες δυο και εχει καλυτερο μαυρο και μηδενικο bleeding αλλα εχει το σκατοπιξελ. Εστειλα email στον τεχνικο που εχει αναλαβει την ζημια και του ειπα οτι ωραια μου στειλατε οθονη αλλα με καμενο πιξελ δεν μπορω να την κρατησω και δεν εχω παρει απαντηση ακομα. Edit: αν μπορεις γραψε μου τι μοντελα ειναι οι δικιες σου αν ειναι του 15 η του 16 μηπως τελικα ειναι προβλημα της σειρας του 2015 Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2017 από LLLEFTERIS
giorgos147 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Εστειλα email στον τεχνικο που εχει αναλαβει την ζημια και του ειπα οτι ωραια μου στειλατε οθονη αλλα με καμενο πιξελ δεν μπορω να την κρατησω και δεν εχω παρει απαντηση ακομα. Καλύτερα κάλεσε τους. Πιθανόν να βρεις άκρη πιο γρήγορα. Edit: αν μπορεις γραψε μου τι μοντελα ειναι οι δικιες σου αν ειναι του 15 η του 16 μηπως τελικα ειναι προβλημα της σειρας του 2015 Κατασκευή Νοέμβριος του 15 το ένα και Φλεβάρης του 16 το άλλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα