Luciddream Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 H Rust είναι μια γλώσσα προγραμματισμού συστημάτων που δίνει έμφαση στην ασφάλεια και την διαχείρησης μνήμης, στην ταχύτητα εκτέλεσης, καθώς και στον ταυτόχρονο / παράλληλο προγραμματισμό. Δημιουργήθηκε απο την Mozilla Research Team με αρχικό στόχο να χρησιμοποιηθεί για να αντικαταστήσει μέρη του Web Browser Firefox. Η σχεδίαση της Rust μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε προγράμματα που έχουν την ταχύτητα γλωσσών χαμηλού επιπέδου, έχοντας ταυτόχρονα και τα πλεονεκτήματα γλωσσών υψηλού επιπέδου. Η Rust εκτελεί τους ελέγχους για την ασφάλεια και την διαχείρηση της μνήμης κατα την μεταγλώττιση, και ως αποτέλεσμα δεν επηρεάζεται αρνητικά η επίδοση των εφαρμογών. Ανοίγω αυτο το τοπικ ώστε να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας με την Rust, υλικό για εκπαίδευση / μάθηση, αλλά και projects δικά μας ή άλλων γραμμένα σε Rust που θεωρούμε χρήσιμα και ενδιαφέρον. Official Links: Website: https://www.rust-lang.org/en-US/ Rust Book: [second Edition] Rust Forum: https://users.rust-lang.org/ Rust Subreddit: [/r/rust] Rust IRC: irc://irc.mozilla.org Rust Github: https://github.com/rust-lang Podcasts: Steve Klabnik: [Link] Chris Krycho: [Link] Meetups: Rust Meetup: [Link] Rust Fest: [Link] Language Progress: Game development: [Link] Web development: [Link] Machine learning: [Link] IDE Support: [Link] 3
vel0city Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Ωραία ιδέα για thread! Κάνω copy/paste το post μου από εδώ: >Προσωπικα ασχολουμαι με την Rust (on-and-off) πανω απο χρονο, εχω φτιαξει εναν emulator για το Game Boy: >https://github.com/VelocityRa/rustboy >Bootαρει και παιζει το Tetris και καποια αλλα απλα παιχνιδια, αλλα θελει αρκετη δουλεια. >Η αρχη ηταν λιγο δυσκολη με το να συνηθησω λιγο το ownership system, αλλα γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τη Rust, θα την επελεγα σιγουρα για παρομοια projects. Κατι που παραλειπεται πολλες φορες οταν βλεπω introductions στη Rust ειναι αναφορα στο Cargo. Ειναι ο package manager της Rust και κανει παιχνιδακι πολλα πραγματα που στην C/C++ θα ηταν πολυ πιο χρονοβορα. Το πιο απλο παραδειγμα που μπορω να δωσω ειναι η εγκατασταση ενος dependency, που ειναι κυριολεκτικα 1 εντολη. Αν εχετε ασχοληθει με build systems οπως το CMake (που δεν γινεται να μην εχετε ασχοληθει εαν δουλευετε σε "σοβαρα" C++ projects) καταλαβαινετε την διαφορα στο ease of use. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα