Hardii Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Ήθελα να μοιραστώ την ιστορία μου κάπου, οπότε είπα, εδώ είναι το κατάλληλο μέρος. Λοιπόν, τον Μάρτιο έληξε το συμβόλαιο μου με τη Vodafone Σταθερή, και επειδή είχα περάσει την χρεωστική κάρτα μου στο σύστημα τους και έκανα αυτόματες πληρωμές κάθε μήνα, δεν αντιλήφθηκα ότι είχε λήξει το συμβόλαιο μου, και βεβαίως δεν ενημερώθηκα για την λήξη του. Ωστόσο ας το προσπεράσουμε αυτό, γιατί αν δεν κάνω λάθος, έτσι λειτουργούν όλες οι εταιρείες, θέλουν να σου φάνε τα 10€ παραπάνω ή απλώς δεν τους καίγεται καρφί... Στις 15 Μαϊου, κάλεσα τη Vodafone για να κάνω την ανανέωση του συμβολαίου, και εκείνη τη στιγμή μου πέρασε από το μυαλό να ρωτήσω αν υποστηρίζεται η VDSL στη περιοχή μου. Η εκπρόσωπος της Vodafone με διαβεβαίωσε ότι υποστήριζεται η VDSL (30mbps) στη περιοχή μου και από εκεί που θα πλήρωνα 25€ για την ADSL θα πλήρωνα +2€ και εξτρά θα είχα και περισσότερα λεπτά ομιλίας, οπότε όπως ήταν λογικό, συμφώνησα. Μετά από 2 εβδομάδες, που δεν είχα κάποιο νέο για την γραμμή, αποφάσισα να καλέσω και να ρωτήσω πότε θα πραγματοποιηθεί αυτή η αλλαγή, και με ενημέρωσαν ότι χρεάζεται κάποιο χρονικό διαστημα για αυτή την αλλαγή. Στις 15 Ιουνίου, "επιτέλους" έγινε η αλλαγή της συνδεσής μου αλλά μαζί με την αλλαγή της σύνδεσης, πουυφφ, πάει και το internet & το σταθερό τηλέφωνο. Εκείνη τη μέρα ξεκίνησε η υπέροχη "Εμπειρία Vodafone". Χωρίς να έχω πλέον σταθερό τηλέφωνο, κάλεσα την υποστήριξη της Vodafone από το κινητό μου. Μετά από περίπου 8-9' συνδέθηκα με τον τεχνικό και του εξήγησα το πρόβλημα, ο οποίος μου είπε ότι θέλει παρεταίρω έλεγχος και ότι θα με ενημερώσει μόλις έχει νέα. Πέρασε εκείνη η μέρα, τίποτα, καμία ενημέρωση... Πέρασε και η επόμενη, ερημιά.. Οπότε την τρίτη μέρα αποφάσισα να ξανακαλέσω, πάλι από το κινητό μου, και αρχισαν να μου λένε τα ίδια και τα ίδια, ότι το τεχνικό τμήμα ελέγχει την κατάσταση σας και θα σας ενημερώσουμε σύνομτα. Στις επόμενες μέρες που τους καλούσα ανά μία μέρα, αν όχι κάθε μέρα είχα φτάσει σε σημείο να θέλω να τους βρίσω, άλλα συγκρατήθηκα. Μετά από 1-2 εβδομάδες (θα σας γελάσω για τις ακριβείς μέρες που πέρασαν στη συγκεκριμένη περίπτωση) και μετά από περίπου 30€ κάρτας που είχα ξοδέψει (τέλειαααα), ήρθε επιτέλους το σταθερό τηλέφωνο, αλλά ήρθε μόνο του, χωρίς παρέα... Ευτυχώς πλέον μπορούσα να τους καλώ από το σταθερό για το πρόβλημα με το internet, αλλα οι απαντήσεις τους ήταν ίδιες. Για να μην τους αδικήσω, βεβαίως βεβαίως, ήρθαν 2-3 φορές τεχνικοί από Vodafone και φαντάζομαι και από Cosmote αλλά δεν έλυσαν το θέμα μου. Περίπου στις 4-5 Ιουλίου, μετά από δηλαδή, περίπου 3 εβδομάδες !!ΝΑΙ!! ήρθε το internet! Μετά από τόση ταλαιπωρία ήμουν επιτέλους χαρούμενος και ευτυχισμένος. Guess what though, ενώ ήρθε το internet και άρχισα να το χρησιμοποιώ, μαντέψτε... πουυυυφφφ... πάει το internet και μετά από 10 λεπτά, ωχ, ξαναγυρνάει και το ίδιο και το ίδιο, οπότε όπως καλά φανταστήκατε κάλεσα την Vodafone να ρωτήσω τι συμβαίνει. Μετά από κάποιυς ελέγχους που έκανε ο τεχνικός, διαπίστωσε ότι τελικά μάλλον δεν υποστηρίζεται η VDSL γραμμή στη περιοχή μου, αλλά χρειαζόταν παρεταίρω έλεγχος. Τις επόμενες μέρες είχα internet το μεσημέρι (σε ταχύτητες adsl πάντα) με πολλές πτώσεις, και τα απογεύματα-βράδια τις περισσότερες φορές, ιντερνετ γιοκ. Μίλησα κάποια στιγμή με έναν τεχνικό ο οποίος από ότι μου είπε ενίσχυσε το σήμα μου για να πιάνω καλύτερα, και τελικά έπιασε, αν και μέχρι σήμερα συνεχίζω να έχω 'πεσίματα' αλλά είναι πιο σπάνια, για 5-10 δευτερόλεπτα κάθε ~μισή-μία ώρα. Μετά απο μέρες κλασσικής, πλέον ταλαιπωρίας χωρίς internet και με πολλά προβλήματα, και μετά από την τελική διαβεβαίωση ότι δεν υποστηρίζεται η VDSL γραμμή στη περιοχή μου, ζήτησα την επιστροφη στη ADSL γραμμή μου, περίπου στα τέλη Ιουλίου, επαναλαμβάνω, τέλη Ιουλίου. Για να μην το έχετε απορία, έχουμε φτάσει τέλη Σεπτέμβρη και ακόμα έχω τη "VDSL" γραμμή. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ Ας μιλήσουμε για τους λογαριασμούς. Τον 1ο μήνα (Ιούνιος), ο λογαριασμός μου ήταν ~52 ευρώ μέσα στον οποίον 15€ ήταν το κόστος της αλλαγής από ADSL σε VDSL. ~16€ για τις πρώτες 15 μέρες που είχα ADSL και ~20€ για τις επόμενες μέρες του μήνα που "είχα" VDSL (εντωμεταξύ δεν είχα internet για εκείνη τη περίοδο). Τον 2ο μήνα (Ιούλιος), ο λογαριασμός ήταν στα ~50€ και μαντέψτε, από τον Ιούνιο μου κάναν πίστωση 11 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ευρώ για τα προβλήματα του προηγούμενου μήνα. Δηλαδή θα πληρώσω 20€ για τις 15 μέρες που "είχα" VDSL αλλά μου πίστωσαν 11 ευρώ. Πέρα του ότι είχα πληρώσει και 15 ευρώ για την αλλαγή η οποία δεν έγινε στην πραγματικότητα. Πληρώνουμε και τα δικά τους γα*******. Και ο αύγουστος ήταν παρόμοιος (χωρίς τη πίστωση αλλά με μεγαλύτερη έκπτωση.. Γύρω στα ~40€) Σήμερα τους κάλεσα να ρωτήσω πότε θα γίνει η πίστωση και μου είπαν, αυτή είναι η πιστωση.. 11 ευρώ.. Ααα και μην ξεχάσω, θα μου κάνουν και αλλα 3.5€ τον Σεπτέμβριο.. Το ότι πληρώνω VDSL γραμμή χωρίς συμβόλαιο επειδή δεν μπορώ να κάνω συμβόλαιο μέχρι να με γυρίσουν στην ADSL, χωρίς να έχω στην πραγματικότητα VDSL ταχύτητες και το internet να πέφτει κάθε μισή ώρα δεν τους ενδιαφέρει από ότι έχω αντιληφθεί. Το ότι θα πληρώσω τα 15€ για την αναβάθμιση σε VDSL και από ότι με ενημέρωσαν ότι μπορεί να χρειαστεί να πληρώσω και για το downgrade της γραμμής, το ίδιο ίσως και μεγαλύτερο ποσό είναι "λεπτομέρειες". Επίσης να αναφέρω ότι δεν έχω πληρώσει τους λογαριασμούς από τον Ιούνιο επειδή τους ρώτησα, αφού δεν είχα υπηρεσίες γιατί να πληρώσω τέτοιο ποσό και μου είπαν να μην κάνετε κάποια πληρωμή μέχρι να σας ενημερώσουμε εμείς. Πριν 1-2 μέρες μου ήρθε sms, αν δεν κάνετε πληρωμή μέχρι 29/9 θα διακοπούν οι υπηρεσίες σας. Αυτή τη στιγμή θα αναρωτιέστε τι μ****** είναι αυτός και δεν έχει αλλάξει πάροχο τόσο καιρό, πιστέψτε με το ίδιο αναρωτιόμουν και εγώ, οπότε επιτέλους έκανα αίτηση να πάω σε άλλον πάροχο. Sorry for the long post. VODAFONE, THANK YOU
petran91 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Ανεπίτρεπτα πράγματα.. Όρεξη να έχεις να κάνεις καταγγελίες χρειάζεται και υπομονή για να δικαιωθείς πλήρως.Γι αυτό προτιμώ να πληρώνω κάτι παραπάνω στον ΟΤΕ, αλλά τουλάχιστον ξέρω ότι είναι άψογη η εξυπηρέτηση τους.
ikaruga24 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Ακριβώς το ίδιο και εγώ. Οταν μιλάς απλά με μεσάζοντες πολλά μπορούν να γίνουν. Εντάξει ο οτε τέλειος δεν είναι φυσικά μιας και υπάλληλοι δουλεύουν παντού αλλά τουλάχιστον σε τέτοια θέματα αν είναι να λυθούν λύνονται όσο γρηγορότερα γίνεται και με το μικρότερο δυνατό κόστος για τον πελάτη.
keravnos21 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Τα ιδια σκατα εχει γινει και ο οτε , οταν σου λεει ο τεχνικος πεδιου οτι ναι μεν ο χαλκος μεχρι την ρακλετα του σπιτιου ειναι σαπιος αλλα απο την στιγμη που εχεις τηλεφωνο δεν τον αλλαζουμε, μιλαμε για ποιοτητα υπηρεσιων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα