paylidis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Πάντως απ'οτι βλέπω στις αγγελίες δεν έχουν τρομερή διαφορά το getz με το yaris. 5000€ για μικρό 10ετίας δεν πρόκειται να το πουλήσουν ΠΟΤΕ. Οπότε φαντάζομαι μπορείς να ρίξεις περισσότερο την τιμή σε ένα yaris απ'οτι σε ένα getz. Οπότε μιλάμε για διαφορά κατω απο χιλιάρικο στα δυο μοντέλα. Αξίζει? Οτι είναι ανετο, βολικό και δεν καίει είναι αλήθεια. Αλλά με προβληματίζει όσα λένε για την οδηγική του συμπεριφορά, δεν πατάει καλά κτλ. Δεν αξιζει προφανως τοσα λεφτα για το Getz... Τα ανταλλακτικα του ειναι και το λεω και επιμενω εξωφρενικά φθηνά, 33€ δισκοπλακες και 12-13€ τακακια (επωνυμα) ειναι ακριβα; 3€/μπουζι ειναι ακριβα; μη λεμε και τρελες... Βρες ενα να οδηγησεις και βγαλτο και εθνικη. Μια χαρα παει και φτανει χαλαρα 160-170 με κλιματιστικο ανοιχτό χωρις θεμα και χωρις να το λιωνεις αν δεν εχεις πλευρικους ανεμους... Τα φρενα του εξίσου καλα οπως και η συμπεριφορα του συμπλεκτη... Το μονο μειον ειναι οτι καποια στιγμη στη ζωη του θα αλλαξει το μοτερ του ηλεκτρικου τιμονιού (αν και πλεον τα επισκευαζουν με πολυ χαμηλό κοστος)...σε μεταχειρο μπορει ηδη να το εχουν αλλαξει και να εισαι κομπλε. 2
NickTG Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2017 Το πουντο μου ειναι 3η γενια (καποιοι το λενε γενια mk2 facelift) μοντελο 2004, με εναρξη παραγωγης 2003. Αγοραστηκε καινουργιο. Σποραδικα δουλευε το city. Καποια στιγμη ξαφνικα (αν θυμαμαι καλα περιπου κοντα στα 150 με 200 χιλιαδες χιλιομετρα με επιφυλαξη) εκει που προχωρουσε το τιμονι εγινε βαρυ (μηχανικο) και ειναι ακρως επικινδυνο ειδικα αν τρεχεις. Η επισκευη περιλαμβανει αλλαγη ηλεκτρικου μοτερ με οτι συνεπαγεται συν εργασιακα κλπ. Ειναι προβλημα γενικα για τα πουντο αυτης της γενιας, καλυτερα ψαξε αν και ποσο αφορα τα panda. Δεν είναι τρίτη γενιά. Facelift της δεύτερης είναι όπως γράφεις. 2
Panagiotis32 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Το πουντο μου ειναι 3η γενια (καποιοι το λενε γενια mk2 facelift) μοντελο 2004, με εναρξη παραγωγης 2003. Αγοραστηκε καινουργιο. Σποραδικα δουλευε το city. Καποια στιγμη ξαφνικα (αν θυμαμαι καλα περιπου κοντα στα 150 με 200 χιλιαδες χιλιομετρα με επιφυλαξη) εκει που προχωρουσε το τιμονι εγινε βαρυ (μηχανικο) και ειναι ακρως επικινδυνο ειδικα αν τρεχεις. Η επισκευη περιλαμβανει αλλαγη ηλεκτρικου μοτερ με οτι συνεπαγεται συν εργασιακα κλπ. Ειναι προβλημα γενικα για τα πουντο αυτης της γενιας, καλυτερα ψαξε αν και ποσο αφορα τα panda. Panda κοιτάω του '06 και μετά. Αν δεν κάνω λάθος είναι η επόμενη γενιά. Δεν αξιζει προφανως τοσα λεφτα για το Getz... Τα ανταλλακτικα του ειναι και το λεω και επιμενω εξωφρενικά φθηνά, 33€ δισκοπλακες και 12-13€ τακακια (επωνυμα) ειναι ακριβα; 3€/μπουζι ειναι ακριβα; μη λεμε και τρελες... Βρες ενα να οδηγησεις και βγαλτο και εθνικη. Μια χαρα παει και φτανει χαλαρα 160-170 με κλιματιστικο ανοιχτό χωρις θεμα και χωρις να το λιωνεις αν δεν εχεις πλευρικους ανεμους... Τα φρενα του εξίσου καλα οπως και η συμπεριφορα του συμπλεκτη... Το μονο μειον ειναι οτι καποια στιγμη στη ζωη του θα αλλαξει το μοτερ του ηλεκτρικου τιμονιού (αν και πλεον τα επισκευαζουν με πολυ χαμηλό κοστος)...σε μεταχειρο μπορει ηδη να το εχουν αλλαξει και να εισαι κομπλε. Το χαλαρά έτσι το εννοείς? Πέρα απ'την πλάκα εκεί που ημουν να αποκλείσω το ενδεχόμενο για Panda, τώρα το ξανασκέφτομαι
mp123 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 πηγαινε σε μια μαντρα.πεστου να σου ανοιξει τα αυτοκινητα να τα δεις μεσα.το getz ειναι πιο αυτοκινητο.το πολυ ως 100 πανε με καποια ασφαλεια αυτα τα αυτοκινητα.μετα νοιωθεις πως θα πεταξεις. οτι πανε 150 πανε ανετα.αλλα μην παιζεις. getz. 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Βρες ενα να οδηγησεις και βγαλτο και εθνικη. Μια χαρα παει και φτανει χαλαρα 160-170 με κλιματιστικο ανοιχτό χωρις θεμα και χωρις να το λιωνεις αν δεν εχεις πλευρικους ανεμους... Αν με το Fiat Panta πιανεις τα 160-170 χαλαρα με ένα μεγαλο αμαξι σαν το δικο μου CRV πως τα πιανεις ?Με ελαφρυ πατημα του γκαζιού ? Με ολη την εκτιμηση αλλα δεν ειαι αμαξια για τετοιες ταχύτητες αλλα ουτε και δρομους εχουμε για τέτοιες ταχύτητες. 100-120 να το δεχτω κι αυτό όχι και τοοσ χαλαρα.
4saken Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Εχω 4 getz και καμια 10αρια Panda.Αν και οντως εχουνε θεμα με την κολωνα του τιμονιου παλι θα διαλεγα Panda.Ευκολοτερα στην οδηγηση πιο ομορφα.Δεν εχω καποια σημαντικη ενσταση για τα getz, οντως δεν εβγαλαν καποιο συγκεκριμενο θεμα, νομιζω οι διαφορες ειναι ασημαντες, ειναι το τι αρεσει στον καθενα. 1
paylidis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Αν με το Fiat Panta πιανεις τα 160-170 χαλαρα με ένα μεγαλο αμαξι σαν το δικο μου CRV πως τα πιανεις ?Με ελαφρυ πατημα του γκαζιού ? Με ολη την εκτιμηση αλλα δεν ειαι αμαξια για τετοιες ταχύτητες αλλα ουτε και δρομους εχουμε για τέτοιες ταχύτητες. 100-120 να το δεχτω κι αυτό όχι και τοοσ χαλαρα. πολυ ανετα παει, δε λεω οτι παει οπως παω με το δικο μου 160-170 που ειναι 1.5 τόνο και αλλα τόσα αλογα και μοιαζει σα να πηγαινω με 80 αλλα πηγαινει ανετα και χωρις θεμα εφόσον δεν εχεις πλευρικούς ανεμους... Ειχα παρει νοικιαρικο και εκανα θεσσαλονικη αθηνα και ειδα τα ορια του, δεν ειχε κανενα απολυτως θέμα... Περιττο να πω επισης οτι με 5η και 120 καιει κατω απο 4 λιτρα σε ευθεία... 2
gdriver Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 φίλε μου , στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων μην περιμένεις να έχεις κρατηματα και συμπεριφορά ράλυ. έχουν φτιαχτεί για πόλη και όλα πάνω τους έχουν σχεδιαστεί με βάση την «ατσαλακωτη» καθημερινή συμβίωση σε συνθήκες πόλης. το getz και το panda έχουν ακριβώς την ίδια διάταξη αναρτήσεων (γόνατα εμπρός, στρεπτό άξονα πίσω), συν επίσης το panda έχει καλλίτερο πλαίσιο. Αυτή η μικρή παρένθεση όσον αφορά την οδική συμπερίφορά. Το panda έχει πολύ φτηνή συντήρηση και είναι από τα πιο αξιόπιστα. δε θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα, εκτός και αν κάνεις παρεμβάσεις δικές σου. και αν είναι του 2006 γενιά, δεν υπάρχει πλέον το φαινόμενο της κρεμαγιέρας. όποιο και να διαλέξεις δε θα χάσεις. μια χαρά τη δουλειά τους την κάνουν και τα δύο. Σε ανοιχτό δρόμο μέχρι 130 χωρίς θόρυβο στην καμπίνα μετά από εκεί αρχίζει το ζόρισμα και το μουγκρητό. τα λίγα κυβικά έχουν πλεονέκτημα μόνο μέσα στην πόλη. Αν σκοπεύεις να βάζεις μέσα 4 άτομα με πράγματα και να κάνεις μεγάλο ταξίδι , σε αυτά τα κυβικά θα δυσκολευτείς. Θα το κάνεις το ταξίδι αλλά με κάποιους συμβιβασμούς. Στο ξαναλέω , μη σε απασχολεί ποιό θα πάρεις από τα δυό. Με κανένα δε θα «ριχτείς» 1
Panagiotis32 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Θα κοιτάξω και για τα δυο μοντέλα και όποιο βρω σε καλύτερη κατάσταση και συμφωνήσουμε στη τιμή αυτό θα πάρω.
alada4 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 δες και το mitsubishi colt 2006 και μετα.πολυ ανετο σε χωρους . 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 δες και το mitsubishi colt 2006 και μετα.πολυ ανετο σε χωρους . Παρα πολύ καλο αλλα δεν ξερω ποσο μπορει να κανει ...
alada4 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 κοντα στα 4000 βρισκεις ενα καθαρο "ελληνικο".
aristos12 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 fiat καί καλό ....αποκλείεται , συνάδελφος ειχε στή δουλειά τό panda μέ βενζίνη αγορασμένο καινούργιο , ισως ειναι τό ΜΟΝΟ αυτοκίνητο στόν πλανήτη γή ...πού ενώ εχει καδένα η μεγάλη κ τεράστια fiat ... προτείνει αλλαγή κάθε 70.000 χλμ η κάπου εκεί (γιατί εκεί αρχίζει νά ακούγεται σάν diesel ...) . σέ λιγότερα χλμ κ από αυτοκίνητα πού εχουν ιμάντα ? ? ? καί επειδή ειναι μανίκι νά αλλαχθεί η καδένα σού πιάνει τόν @ώλο η fiat στά εργατικά ... τού εβγαλε 2 φορές πρόβλημα στό ηλεκτρικό τιμόνι ,τήν πρώτη φορά ηταν στην εγγύηση τήν γλύτωσε την 2τευρη φορά ετσουξε παρα πολύ ... τού ανοιξαν τό αμάξι 5 φορές ( 5 ) μετά ρώτησε κ εμαθε οτι τά panda κ τά smart ειναι οι προτιμήσεις τών κλεφτών ... γιατί τά ανοίγουν πανεύκολα οχι οι επαγγελματίες κλέφτες αλλά κ οι πιτσιρικάδες ερασιτέχνες ...δηλ. εχουν πρόβλημα στην ευκολη διάρηξη οι κλειδαριές τών panda κ smart αγανάκτησε κ τό πούλησε οσο-οσο κ αγόρασε ενα μεταχ/νο nissan micra k13 μέχρι στιγμής 2χρόνια τώρα εχει βγεί αψογο...
paylidis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Το panda ΔΕΝ έχει καδένα... ότι να ναι...! Επίσης οκ τα smart που έχει ακριβά Ανταλλακτικά, αλλά τι να κλέψουν από το panda που όλα τα κομμάτια του είναι πάμφθηνα;;
aristos12 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Το panda ΔΕΝ έχει καδένα... ότι να ναι...! Επίσης οκ τα smart που έχει ακριβά Ανταλλακτικά, αλλά τι να κλέψουν από το panda που όλα τα κομμάτια του είναι πάμφθηνα;; μόλις πήρα τηλ. τόν φίλο κ συνάδελφο πού ειχε τό panda κ τό πούλησε γιά νά τό ξεφορτωθεί ... λοιπόν ηταν 1000% μέ καδένα κ ηταν diesel κ μάλιστα τού ειχε βγάλει πρόβλημα κ στήν αντλία πετρελαίου μού ειπε , αυτά γιά τήν αποκατάσταση τής αλήθειας ... ρώτα εσύ τώρα τούς κλέφτες γιατί ανοίγουν οι κλέφες τά panda φίλε paylidis , απλά γιατί ανοίγουν πανεύκολα σάν νά ειναι παιχνιδάκι από τά jumbo ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα