Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι Πρώην Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος ΠΌΤΕ δηλαδή γιατί δεν είναι πλέον κρατικός οργανισμός αλλά ιδιοκτησία της γερμανικής DT που ανήκει στο Γερμανικό δημόσιο.

Δεν έγινε αποκρατικοποίηση αλλά αλλαγή κρατικής ιδιοκτησίας.

Η DT θα παραμείνει κρατική γιατί οι Γερμανοί είναι σοβαροί δεν δίνουν τις τηλεποικοινωνιες στο έλεγχο ξένου κράτους...

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ποτέ δεν ήταν κρατικός οργανισμός. Πάντα, από την ίδρυση του ήταν ΑΕ. Επίσης δεν έχει καμία σχέση με το συγκεκριμένο νήμα.

  • Like 1
Δημοσ.

'Ενας γείτονας στην πολυκατοικία που είχε πρόβλημα κακής ποιότητας γραμμής, αποσυνδέσεις ADSL, κλπ, όντας πελάτης εναλλακτικού παρόχου, δήλωσε βλάβη στον πάροχό του.

 

- Ο πάροχός του πέρασε τη βλάβη στον ΟΤΕ ως βλάβη καλωδιακής γραμμής χωρίς να στείλει καν δικό του τεχνικό να ελέγξει.

- Ήρθε τεχνικός στον ΟΤΕ στο υπόγειο της πολυκατοικίας στην «εισαγωγή» και μέτρησε προς τα «μέσα» προς το διαμέρισμα και προς τα «έξω» προς το καφάο και προς το κέντρο. Είδε ότι προς τα «έξω» ήταν καθαρό και προς τα «μέσα» είχε θόρυβο το καλώδιο προς το διαμέρισμα.

- Επεστράφη η βλάβη στον πάροχο ως μη πρόβλημα δικτύου ΟΤΕ.

- Ο πάροχος το αρνήθηκε και βγήκε «συνδυαστική βλάβη».

- Ήρθαν ταυτόχρονα στο υπόγειο άλλη μέρα, τεχνικός ΟΤΕ μαζί με τεχνικό παρόχου.

- Συνέδεσαν τα μηχανήματα ξεχωριστά ο ένας και ο άλλος και μέτρησαν ακριβώς τα ίδια πράγματα, ότι δεν υπήρχε πρόβλημα καλωδίου προς το δίκτυο του ΟΤΕ, αλλά προς το διαμέρισμα.

- Παρά ότι ήμασταν όλοι αυτόπτες, ο τεχνικός του παρόχου αρνήθηκε να συνυπογράψει στο κοινό τεχνικό στάτους που ανακάλυψαν, βάσει οδηγιών που έχει από τα κεντρικά του.

- Η βλάβη παρέμεινε προς επίλυση, με χρέωση ΟΤΕ στις τελικές διαπραγματεύσεις στις δεξαμενές βλαβών που γίνονται ανά μήνες. (από τα πράγματα που μάς εξήγησαν)

 

Τελικά για μια βλάβη ηλεκτρολόγου πολυκατοικίας, στα χαρτιά φάνηκε ότι έφταιγε ο ΟΤΕ.

 

Αυτές είναι οι κομπίνες που έχουν μάθει να δουλεύουν οι πάροχοι, χωρίς καν να επισκέπτονται το σημείο της βλάβης του πελάτη τους. Αυτά.

Δημοσ.

Δεν πιστεύω ότι γίνονται τέτοια πράγματα. πέφτω από τα σύννεφα.

Είχα τη τύχη να συναντήσω μια φορά στην ζωή μου τεχνικό παροχου που μπόρεσε δει λάθη στην γραμμή (crc, fec κλπ) χωρίς.να έχει αυτή τήν δυνατότητα το μηχάνημα που είχε. Τσακάλια. Φυσικά φταίει ο ΟΤΕ.

Δημοσ.

'Ενας γείτονας στην πολυκατοικία που είχε πρόβλημα κακής ποιότητας γραμμής, αποσυνδέσεις ADSL, κλπ, όντας πελάτης εναλλακτικού παρόχου, δήλωσε βλάβη στον πάροχό του.

 

- Ο πάροχός του πέρασε τη βλάβη στον ΟΤΕ ως βλάβη καλωδιακής γραμμής χωρίς να στείλει καν δικό του τεχνικό να ελέγξει.

- Ήρθε τεχνικός στον ΟΤΕ στο υπόγειο της πολυκατοικίας στην «εισαγωγή» και μέτρησε προς τα «μέσα» προς το διαμέρισμα και προς τα «έξω» προς το καφάο και προς το κέντρο. Είδε ότι προς τα «έξω» ήταν καθαρό και προς τα «μέσα» είχε θόρυβο το καλώδιο προς το διαμέρισμα.

- Επεστράφη η βλάβη στον πάροχο ως μη πρόβλημα δικτύου ΟΤΕ.

- Ο πάροχος το αρνήθηκε και βγήκε «συνδυαστική βλάβη».

- Ήρθαν ταυτόχρονα στο υπόγειο άλλη μέρα, τεχνικός ΟΤΕ μαζί με τεχνικό παρόχου.

- Συνέδεσαν τα μηχανήματα ξεχωριστά ο ένας και ο άλλος και μέτρησαν ακριβώς τα ίδια πράγματα, ότι δεν υπήρχε πρόβλημα καλωδίου προς το δίκτυο του ΟΤΕ, αλλά προς το διαμέρισμα.

- Παρά ότι ήμασταν όλοι αυτόπτες, ο τεχνικός του παρόχου αρνήθηκε να συνυπογράψει στο κοινό τεχνικό στάτους που ανακάλυψαν, βάσει οδηγιών που έχει από τα κεντρικά του.

- Η βλάβη παρέμεινε προς επίλυση, με χρέωση ΟΤΕ στις τελικές διαπραγματεύσεις στις δεξαμενές βλαβών που γίνονται ανά μήνες. (από τα πράγματα που μάς εξήγησαν)

 

Τελικά για μια βλάβη ηλεκτρολόγου πολυκατοικίας, στα χαρτιά φάνηκε ότι έφταιγε ο ΟΤΕ.

 

Αυτές είναι οι κομπίνες που έχουν μάθει να δουλεύουν οι πάροχοι, χωρίς καν να επισκέπτονται το σημείο της βλάβης του πελάτη τους. Αυτά.

 

Αυτό ακριβώς συμβαίνει στην συντριπτική πλεοψηφία των συνδιαστικών ραντεβού. Ότι κι αν φταίει, ο πάροχος θα δώσει υπαιτιότητα ΟΤΕ. Είμαι τεχνικός πεδίου/κατανεμητή και τα βλέπω με τα μάτια μου.

Δημοσ.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει στην συντριπτική πλεοψηφία των συνδιαστικών ραντεβού. Ότι κι αν φταίει, ο πάροχος θα δώσει υπαιτιότητα ΟΤΕ. Είμαι τεχνικός πεδίου/κατανεμητή και τα βλέπω με τα μάτια μου.

Ε ναι φιλέ μου άμα με 20 attenuation στο down και attainable 4 mbps τα θεωρείς εσύ οκ,λογικό είναι να διαφωνήσει ο παροχος 

Δημοσ.

'Ενας γείτονας στην πολυκατοικία που είχε πρόβλημα κακής ποιότητας γραμμής, αποσυνδέσεις ADSL, κλπ, όντας πελάτης εναλλακτικού παρόχου, δήλωσε βλάβη στον πάροχό του.

 

- Ο πάροχός του πέρασε τη βλάβη στον ΟΤΕ ως βλάβη καλωδιακής γραμμής χωρίς να στείλει καν δικό του τεχνικό να ελέγξει.

- Ήρθε τεχνικός στον ΟΤΕ στο υπόγειο της πολυκατοικίας στην «εισαγωγή» και μέτρησε προς τα «μέσα» προς το διαμέρισμα και προς τα «έξω» προς το καφάο και προς το κέντρο. Είδε ότι προς τα «έξω» ήταν καθαρό και προς τα «μέσα» είχε θόρυβο το καλώδιο προς το διαμέρισμα.

- Επεστράφη η βλάβη στον πάροχο ως μη πρόβλημα δικτύου ΟΤΕ.

- Ο πάροχος το αρνήθηκε και βγήκε «συνδυαστική βλάβη».

- Ήρθαν ταυτόχρονα στο υπόγειο άλλη μέρα, τεχνικός ΟΤΕ μαζί με τεχνικό παρόχου.

- Συνέδεσαν τα μηχανήματα ξεχωριστά ο ένας και ο άλλος και μέτρησαν ακριβώς τα ίδια πράγματα, ότι δεν υπήρχε πρόβλημα καλωδίου προς το δίκτυο του ΟΤΕ, αλλά προς το διαμέρισμα.

- Παρά ότι ήμασταν όλοι αυτόπτες, ο τεχνικός του παρόχου αρνήθηκε να συνυπογράψει στο κοινό τεχνικό στάτους που ανακάλυψαν, βάσει οδηγιών που έχει από τα κεντρικά του.

- Η βλάβη παρέμεινε προς επίλυση, με χρέωση ΟΤΕ στις τελικές διαπραγματεύσεις στις δεξαμενές βλαβών που γίνονται ανά μήνες. (από τα πράγματα που μάς εξήγησαν)

 

Τελικά για μια βλάβη ηλεκτρολόγου πολυκατοικίας, στα χαρτιά φάνηκε ότι έφταιγε ο ΟΤΕ.

 

Αυτές είναι οι κομπίνες που έχουν μάθει να δουλεύουν οι πάροχοι, χωρίς καν να επισκέπτονται το σημείο της βλάβης του πελάτη τους. Αυτά.

Δεν ξέρω ποιοί τα κάνουν αυτά, αν το έκανε εμένα ο δικός μου πάροχος, θα άλλαζα εταιρεία.

Έχω Forthnet και στα 9 χρόνια που την έχω, 2 φορές είχα πρόβλημα.

Και τις 2 φορές ήρθε τεχνικός την επόμενη εργάσιμη, αφότου είχα ενημερωθεί πως αν είναι πρόβλημα καλωδίωσης διαμερίσματος θα μου χρέωναν την επίσκεψη. Και τις 2 φορές έγιναν αναλυτικές μετρήσεις στο διαμέρισμα από την πρίζα του ρουτερ, μετά στον κατανεμητή της πολυκατοικίας, και μετά δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ.

Την 1 φορά ήρθε μόνο ΟΤΕτζής και μάλιστα με πήρε ο ίδιος τηλ. και με ενημέρωσε ότι πέρασαν καινούριο καλώδιο μόνο για εμένα, γιατί το παλιό είχε υγρασίες.

Την 2η φορά ήρθαν μαζί ΟΤΕτζής και Forthnetατζής πήρε μετρήσεις ο ΟΤΕτζής και ο Forthnet του είπε ότι κι αυτός τα ίδια είχε δει, συμφωνήσανε να δοθεί η βλάβη και την ίδια μέρα το απόγευμα είχα ίντερνετ.

Αν υπάρχουν εταιρείες με ανύπαρκτο support που περιμένουν τον ΟΤΕ να βγάλει το φίδι από την τρύπα πρέπει να καταγγέλλονται και να περιθωριοποιούνται, γιατί στο τέλος δεν θα έχει σωστό support κανένας!

ΥΓ. Αν και στο σπίτι έχω άριστη υποστήριξη από Forthnet, στο γραφείο που είναι κρίσιμο το να χτυπάει το τηλέφωνο και να μπαίνω στο ίντερνετ, είμαι ακόμα στον ΟΤΕ μόνο και μόνο για την αυθημερόν επίλυση τέτοιων προβλημάτων!

Δημοσ.

Αυτά τα πρόστιμα έπρεπε να έχουν πέσει πριν 10 χρόνια, τότε που ήσουνα π.χ. στην HOL, και αν πάθαινες βλάβη έκανε πάνω από εβδομάδα να έρθει το συνεργείο του ΟΤΕ (!) να στην φτιάξει (γιατί ο ΟΤΕ είχε το service της γραμμής, άλλο "παράξενο" αυτό, άλλη κουβέντα...). Αλλά τότε το θύμα ήταν ο καταναλωτής και μόνο, ενώ ο πάροχός του "ένιπτε τας χείρας του" και κανενός το αυτί δεν ίδρωνε ώστε κάποιοι να τιμωρηθούν και να πληρώσουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...