HAWKWIND ZOO Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Το booking φέρνει πελάτες όμως έχει γιγαντωθεί τόσο που πλέον έχει τη δυνατότητα να χρεώνει τους ξενοδόχους ότι και όσο γουστάρει. Δεν χρεωνει τιποτε περισσοτερο η λιγοτερο απο 15% αν ετσι ειναι το συμβολαιο. Ομως αν ενα ξενοδοχειο θελει να δωσει καποια δωματια που του εχουν κατσει κενα μπορει να αυξησει την προμηθεια εως και 50% και τοτε το booking θα το βγαλει ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΧΤΑ για να το δουν ολοι. δηλαδη απο 15%-50% και παντα με το τι θελει ο ιδιοκτητης, Το booking δεν κανει κατι απο μονο του στις τιμες γιατι θα γινει χαμος...
japetus Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Το θεμα του booking και της αποκρυψης αρνητικων σχολιων ή η παρουσιαση αδειων ξενοδοχειων, σαν να εχουν μονο ενα δωματιο ακομα κενο δεν το 8εωρω χειραγωγηση αλλα εξαπάτηση. Αυτό το εξήγησα παραπάνω. Πολλοί ξενοδόχοι δίνουν 1-2 μόνο δωμάτια στη booking και μόνο για να εμφανιστεί για διαφήμιση το ξενοδοχείο τους στη λίστα της εταιρείας. Εφόσον καταχωρούν μόνο ένα δωμάτιο, το σύστημα ορθά εμφανίζει "only one room remaining" και ας είναι το υπόλοιπο ξενοδοχείο άδειο. Είναι 'κουτοπονηριά' του ξενοδόχου και όχι της booking.
Damachi Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν χρεωνει τιποτε περισσοτερο η λιγοτερο απο 15% αν ετσι ειναι το συμβολαιο. Ομως αν ενα ξενοδοχειο θελει να δωσει καποια δωματια που του εχουν κατσει κενα μπορει να αυξησει την προμηθεια εως και 50% και τοτε το booking θα το βγαλει ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΧΤΑ για να το δουν ολοι. δηλαδη απο 15%-50% και παντα με το τι θελει ο ιδιοκτητης, Το booking δεν κανει κατι απο μονο του στις τιμες γιατι θα γινει χαμος... Μιλαμε για 50% ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΖΗΡΟΥ ? δηλαδη με που θα κοψει αποδειξη και πληρωσει φπα και δημοτικα τελη αλλο ενα -30 % τι μενει ? 1
HAWKWIND ZOO Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν υπαρχει αποκρυψη στα σχολια διαλεγεις να διαβασεις με ενα κλικ, βαθμολογια απο, 2-5 κακο, απο 5-7 μετριο, απο 7-8 καλο και πανω καπως ετσι ...πατας και βλεπεις. Αν δεν κραταγαν οι ιδιοκτητες κανα κενο δωματιο για περαστικο η τηλεφωνο θα ερχοσασταν ολοι με booking κια θα γινοταν ενας χαμος απο διπλοκρατησεις και λαθη...μαλλον πολλοι θα επεστρεφαν σπιτι τους η θα κοιμοντουσαν στην παραλια απο το αλαλουμ...για πρακτικους λογους ολα γινονται Μιλαμε για 50% ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΖΗΡΟΥ ? δηλαδη με που θα κοψει αποδειξη και πληρωσει φπα και δημοτικα τελη αλλο ενα -30 % τι μενει ? 13% ειναι το ΦΠΑ στα καταλυματα. Εγω δεν το εχω κανει ποτε, τρελος ειμαι? ας κατσει κλειστο, το 15% ειναι αρκετο, δεν στελνω τους κοπους μου με 50ρια% στους Ολλανδους. Ενα ξενοδ/ειο τεραστιο και ακριβο θα το κανει για να βγαλει οτι μπορει απο τα λειτουργικα του εξοδα
Conan2046 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Αν αποκλειστικα η καθαριοτητα ειναι 9.5 - 9.7 γενικο ορο αλλα 2 σχολια, γιατι τοσα θα ειναι ολα και ολα στατιστικα, λενε κατι αρνητικο θα βγαλεις τετοιο συμπερασμα? Αν εχει 7.5 τοτε διαβασεις δεν διαβασεις τα σχολια, σιγουρα βρωμικο θα ειναι.. δηλαδη οτι καποιος μπορει να ειναι υποχονδριος, παραξενος η ξυνος δεν σου παει το μυαλο...ολα δηλαδη εκ του πονηρου ως προς το καταλυμα η το booking? Αυτό που λέω είναι ότι διαβάζοντας τα σχόλια μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Τα αρνητικά σχόλια ειδικότερα μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο, αν ένας δυο έχει πει κάτι αρνητικό τότε και προφανώς δεν δίνεις ιδιαίτερη σημασία σ' αυτά, αν όμως είναι πολλά που επισημαίνουν κάτι λάθος τότε κάτι τρέχει. Απ' την δική μου εμπειρία πάντως έχω διαπιστώσει ότι σε καταλύματα με λίγα σχόλια είναι πιθανότερο τα θετικά σχόλια να είναι ελαστικότερα και να εμφανίζονται με υψηλότερο μέσο όρο απ' ότι θα έπρεπε. Αντιθέτως σε καταλύματα με μεγάλο μέσο όρο σχολίων η βαθμολογία τείνει να είναι κοντά στην πραγματικότητα. Αν δεν κραταγαν οι ιδιοκτητες κανα κενο δωματιο για περαστικο η τηλεφωνο θα ερχοσασταν ολοι με booking κια θα γινοταν ενας χαμος απο διπλοκρατησεις και λαθη...μαλλον πολλοι θα επεστρεφαν σπιτι τους η θα κοιμοντουσαν στην παραλια απο το αλαλουμ...για πρακτικους λογους ολα γινονται Δεν κατάλαβα γιατί θα υπήρχαν διπλοκρατήσεις;
HAWKWIND ZOO Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 καταλύματα με μεγάλο μέσο όρο σχολίων η βαθμολογία τείνει να είναι κοντά στην πραγματικότητα. Σωστο Δεν κατάλαβα γιατί θα υπήρχαν διπλοκρατήσεις; Γιατι αν γινει ακυρωση και μενει ανοιχτο μπορει να το παρεις εσυ απο booking ακομα και την ιδια μερα αν τωρα βαλλω εναν περαστικο μεσα αφου απογοηυευτικα απο την ακυρωση και ξερω οτι ειναι ειναι κενο και ο αλλος μου το ζηταει, αν δεν αντιδρασω εγκαιρα στο να το κλεισω μετα τον περαστικο που μου ηρθε, τοτε θα ερθεις και εσυ. Αυτα μπορει να συμβουν σε πιο μικρα καταλυματα που και ιδιοκτητες παραλληλα δουλευουν και να ξεφυγει απο την προσοχη του και περιοδους 25/7 - 25/8...Λαθη γινονται..πιστευω ολοι κανουν λαθη στην δουλεια τους...Σωστα? Οποτε καλο να υπαρχουν extra δωματια 1
alexkord1 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Ε απλά δε του κατσε καλά του αρθρογράφου επειδή δε μπόρεσε ναι κοιμηθεί καλά, και είπε να δυσφημίσει το booking.com. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή (όπως και ο ίδιος είπε) καλύτερη σελίδα. Και σαφώς είναι καλυτερη επιλογή από το να τηλεφωνείς με τον κάθε τυχάρπαστο σε πρακτορεία ταξιδίων, που εκεί κι αν είναι αρχιαπατεώνες... Βοοking.com, Αirbnb και Uber για ταξί. Μόνο έτσι μαθαίνουν όσοι κάνουν αρπαχτές και χρεώνουν τρώγλες για σουίτες και χρέπια για λιμουζίνες. Προφανως φαινεται οτι δεν εχεισ ιδεα οτι στο ξενοδοχειο που κανεις κρατηση θα σου εδινε το ιδιο δωματιο ανεξαρτητος αν κλεισεισ με την booking.com. Επισις φαινεται οτι δν ξερεις οτι η booking κραταει το 15% απο το χ ποσο που εκλεισες το δωματιο. Αρα εισαι ενας ακομα ελληνας που δν περνει το ΄΄καθε τυχαρπαστο'' να κλεισει μια καλυτερη τιμη απο αυτη που εχει η booking μιας και ο ''τυχαρπαστος'' θα γλυτοσει το 15% ισος και εσυ. Να φανταστω επισης εισαι και εσυ νεοελληνας που θελει να βγουμε απο τα μνημονια να κανουμε την μεγαλη αλλαγη κτλ κτλ αλλα στελενεις τα 15% απο το ποσο που εκανες την κρατηση σε μια εταιρια στην ολλανδια και λες τον ιδιοκτητη ΄΄τυχαρπαστο'' (δηλ οταν κλεισεις απο booking δν θα ειναι τυχαρπαστος?). ΜΝΗΜΌΝΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΤ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!
antwnhszr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 ολοι αυτοι οι απατεωνες που ξεφυτρωσαν τα τελευταια χρονια που κ καλα νοιζονται για εμας να μας βρουν δωματιο πιο φθηνο πιο ομορφο με θεα κ σουπερ ανεσεις.......το κανουν επειδη εχουν δει πως ολοι μας θελουμε τη καλοπεραση κ να βορυμε κατι γρηγορο χωρις να κουραστουμε να ψαξουμε λιγο παραπανω , αλλα να το πληρωσουμε πιο πολυ ....ποτε booking , trivago κ.τ.λ........απατεωνες ολοι τους...
ChimairaX Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 https://imgur.com/5DeP7Rr Πως μας χειραγωγει το skroutz Από που να αρχίσω τώρα...
Mi_ka Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 ποτε booking , trivago κ.τ.λ........απατεωνες ολοι τους... αν πετύχεις σωστό ξενοδόχο ναι αλλά αυτοί είναι μάλλον μειοψηφεία και πρέπει να αξιοποιούμε όλα τα όπλα
polaki Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 ναι, σαν το αναπηρικό δωμάτιο που κλείσαμε κάποτε μέσω booking στο Πήλιο που δε χώραγε να περάσει το καρότσι και βρώμαγε σκ*τ!λα... η Ελλαδάρα είναι ανίκητη... Η διαφορά φίλε μου είναι ότι στην περίπτωση αυτή με τους παραδοσιακούς τρόπους είχες x10 πιθανότητες να πέσεις στην κακή εμπειρία που είχες. Επίσης, τώρα που εστω ΕΝΑΣ είχε κακή εμπειρία, κατ΄αρχάς πας και το γράφεις στα reviews τα οποία δεν μπορεί να τα σβήσουν (άρα αν εγώ το παραβλέψω ΦΤΑΙΩ ευθέως) και από και κει και πέρα το γνωστοποιείς και στην booking για να τον συμμορφόσουν είτε αναγκάζοντας τον να το αναβαθμίσει Η ΝΑ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ απο τις παροχές, ή απλά να τον βγάλουν από τη λίστα τους. Στην περίπτωση σου το πρόβλημα δεν είναι της Booking αλλά του ξενοδόχου, όπως λέμε και στο "χωριό" μου, you're barking at the wrong tree...
polaki Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 https://imgur.com/5DeP7Rr Πως μας χειραγωγει το skroutz Ασχετοι είστε και μιλάτε και από πάνω! Για δες λίγο καλύτερα την ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ. Είναι η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ φθηνότερη? Προφανώς και βγαίνει παραπάνω αφού σου έχει χρεώσει και στις 2 περιπτώσεις μεταφορικά!!! Τί πάει να πει πληρώνει? *ΟΛΟΙ* πληρώνουν στη Skroutz το ίδιο.
HAWKWIND ZOO Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 αν πετύχεις σωστό ξενοδόχο ναι αλλά αυτοί είναι μάλλον μειοψηφεία και πρέπει να αξιοποιούμε όλα τα όπλα σου εχει κανει κανενας ξενοδοχος κακο? Αν μιλησουν απο την μερια τους θα φριξεις για το τι κανουν οι πελατες στα δωματια και τι κλεβουν φευγοντας ακομα και την κουρτινα του μπανιου.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2017 Προφανες δεν ειναι αυτο; Το μπουκινγκ θα επρεπε να εχει τους διπλασιους υπαλληλους για να κανει και τις χρεωσεις. Δεν καταλαβες, δινει αριθμο καρτας και cvv (ακυρο δεν δινει cvv αλλα το γεγονος οτι δινει αριθμο καρτας σε πραγματικο πρόσωπο ειναι απαραδεκτο. Επισης το cvv δεν χρειαζεται απαραιτητα για να σε κλεψει καποιο λαμόγιο), ουσιαστικα του δινει τον λογαριασμο σου. Ας βαλουν αγορα verified by visa, ή paypal ή κάποια άλλη αυτοματοποιημένη διαδικασία. Γιατί να δίνει την κάρτα στον ξένο άνθρωπο. Και που ξέρεις οτι ο υπάλληλος δν θα αρχισει να χρησιμοποιει την καρτα σου για οφελος του. Πως ξερεις οτι κανενας δν θα παει κρυφα να δει τις κρατησεις απο το booking.com και να δει τα στοιχεια των καρτων των πελατων και να αρχισει τις αγορες μετα? Μολις το εμαθα πηγα τραπεζα και αλλαξα καρτα. Eκτός αν του δινει καμια virtual καρτα με αλλα στοιχεια και μπορει να χρεωσει απο εσενα μεχρι το ποσο που συμφωνησατε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα