HackerIglo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Και εγω σκεφτομαι να βαλω φιλτρο ελευθερας στο Ν15 και εξατμιση εννοειται. Αλλα οι αποψεις διχαζονται πολυ για το φιλτρο. Αλλοι λενε οτι κερδιζεις 2-3 αλογα παραπανω επειδη το ελευθερας στην ουσια αφηνει να περασει μεγαλυτερη ποσοτητα ατμοσφαιρικου αερα μεσα στον κινητηρα σε συνδυασμο με τη βενζινη που ψεκαζεται. Αλλα... Με την περισσοτερη εισαγωγη αερα ανεβαινει και ο ψεκασμος βενζινης που πρακτικα καταληγει σε περισσοτερη καυση αλλα και καταλανωση. Αρα περισσοτερη καυση και περισσοτερος αερας στο τελος οδηγουν και σε ρυπανση του περιβαλλοντος διοτι ο κινητηρας εξαγει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσαεριων. Αν εχει καποιος μια αντιθετη αποψη παρακαλω να το γραψει για να ξερουμε που παταμε.
NT1G Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Λογικό δεν είναι; Τα άλογα δεν εμφανίζονται από το πουθενά. 1
HackerIglo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 ακριβως φιλε ΝΤ1G . Στην ουσια οχι μονο κανεις κακο στον κινητηρα σου αλλα επισης κανεις κακο και στο περιβαλλον. Πολλοι ισως μπερδευονται και συνδυαζουν την μεγαλυ ποσοτητα καυσιμου-αερα με την ανοδο των αλογων. Δεν ισχυει κατι τετοιο κατα την αποψη μου
phanispal Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Το θέμα είναι αν όντως παίρνεις το κάτι παραπάνω ή αν είναι placebo effect. Γιατί προχθές μιλούσα με ένα μηχανικό σχετικά με το αν αξίζει να βάλω ένα K&N, και μου είπε ότι όταν κάποιος αλλάζει φίλτρο, αλλάζει και ο ήχος, και συνήθως ο οδηγός καταλήγει να πατάει λίγο παραπάνω το γκάζι, οπότε ίσως η διαφορά που βλέπει να οφείλεται απλά στο ότι το πατάει παραπάνω. Και το άλλο σημαντικό είναι αν περνάνε περισσότερα σκουπίδια στο μοτέρ με ανάλογα αποτελέσματα. Εκτός από αυτό, υπάρχει άλλος λόγος που κάνει κακό στον κινητήρα; 1
NT1G Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 ακριβως φιλε ΝΤ1G . Στην ουσια οχι μονο κανεις κακο στον κινητηρα σου αλλα επισης κανεις κακο και στο περιβαλλον. Πολλοι ισως μπερδευονται και συνδυαζουν την μεγαλυ ποσοτητα καυσιμου-αερα με την ανοδο των αλογων. Δεν ισχυει κατι τετοιο κατα την αποψη μου Κανένα κακό δεν κάνεις στον κινητήρα, εκτός και αν δεν φιλτράρει τόσο καλά ας πούμε, κανένα κακό δεν κάνεις στο περιβάλλον, ή τέλος πάντων δεν κάνεις μεγαλύτερο κακό από ό,τι πρίν αν θεωρήσουμε ότι έχεις καταλύτη.
HackerIglo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Πραγματικα δεν ξερω τι ισχυει παιδια. Αυτο με τα σκουπιδακια μπορει και να ισχυει γιατι για να περναει τοσος αερας σημαινει οτι το φιλτρο ελευθερας ειναι πιο "αραιο" απο τι ενα συνηθισμενο φιλτρο. Μπορει ετσι να κανεις κακο στον κινητηρα. Οσον αφορα τα καυσαερια, αν δινεις το κατι παραπανω στη μηχανη με το φιλτρο ελευθερας αυτο σημαινει οτι παραγονται περισσοτερα καυσαερια. Μπορει να κανεις κακο αλλα μαλλον θα ειναι γυρω στο 1-2% παραπανω στο περιβαλλον. Παντως αν συνδυαζοταν με εναν υπερπληρωτη πιστευω πως θα ηταν χρησιμο.
NT1G Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2017 Τα οποία περισσότερα καυσαέρια παράγονται και απλά από ένα πιο δυνατό αυτοκινητο από αυτό που συζητάμε τώρα.
gia_nnis Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Εγω ξερω οτι αν δεν σου κανει ενα αυτοκινητο απο επιδοσεις αν οχι να το αλλαξεις.. το αναβαθμιζεις οπως πρεπει.. Σε πολλες περιπτωσεις μπορει να μην φταιει απολυτα ο κινητηρας αλλα οι σχεσεις μεταδοσης(μακριες)
hexenlord Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Το juke με το kicks, είναι σαν xtrail με qashqai. Είναι διαφορετικά μοντέλα. Το να αλλάζει το σασί, δε σημαίνει ότι αλλάζει και το σώμα, αλλά θα βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης και το βάρος. Θα παραμείνουν και τα δύο μοντέλα, μεγαλώνοντας την γκάμα των μοντέλων της. Το Κικς, μπορείς να πεις είναι ο "αντίπαλος" του glk της mercedes-benz. Νομίζω όμως, στο νέο juke, θα χαθεί κατά πολύ η φουτουριστική άποψη, το βατραχοειδές. Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν το τζουκ τελος. ειναι officially discontinued. Εν τω μεταξυ δεν καταλαβαινω τι μαλακια τους εχει βαρεσει παντου κυκλοφορουν τζουκ εδω (ξερω οχι και η καλυτερη στατιστικη προσεγγιση...). Εν τω μεταξυ οτι πιο κοντινο σε τζουκ κυκλοφορει (κοψιμο παντα ετσι), το Toyota chr ας πουμε δεν το φερνουν καθολου. ΕΙναι σαν ανυπαρκτο. Πηγα στην τογιοτα και ζητησα να μαθω ποτε ερχεται και με κοιτουσαν σα χανοι. Τους λεω εχει κυκλοφορησει στην ευρωπη απο γεναρη του τρεχοντος ετους. Χαμπαρι αυτοι. Ενα αλλο που μου αρεσει σε αυτο το "κοψιμο" ειναι ενα λεξους, ειτε το ΝΧ ειτε το RX αλλα εκει ξεφευγουμε σε τιμη. Μα καλα ρε γαμωτο, να παψουν το Τζουκ!δλδ δε φακ! (ολα αυτα για αγορα UAE)
phanispal Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει το Juke..
hexenlord Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει το Juke.. αρκετοι: http://reports.nissan-global.com/EN/?p=6061 και ισως ακομη περισσοτεροι: Reception[edit]It was reported that customers of the Juke mainly consisted of young buyers and the elderly, resulting in an average age in the late 40s.[24] In Europe, it is Nissan's second best-selling car behind the Qashqai. U.S. sales of the Juke are slowing in 2015, but the crossover sold an impressive 38,000 units in 2013 and 2014, and about 36,000 copies in 2011 and 2012.[25] https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Juke
phanispal Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Τα εμπρός φώτα του δεν τα μπορώ με τίποτα.
Narayan Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν Cherry 1.3 '82, πολύ αξιόπιστο αν και το ταλαιπωρούσα. Ξεπέρασε τα 200.000χλμ πριν το δώσω. Εδώ και 8 χρόνια έχω Almera 1.5 Ν16 '02, μία από τα ίδια δεν καίει δεν χαλάει με τίποτα. Μέσα στη βδομάδα θα ξεπεράσει κι αυτό τα 200.000χλμ. 1
tarantules Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2017 Ας βάλω και το δικό μου... Το έχω 24 χρόνια.... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα