Προς το περιεχόμενο

Nissan Greece Club


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδες της νισσαν , μια ερώτηση. Ήμουν ερωτευμένος με το τζουκ μέχρι που το πηρα τελικά το 13. Το 16 αναγκάστηκα να το πουλήσω γιατί άλλαξα χωρα. Απο τοτε όλο λενε για νέο σασί και πουθενά δεν φαινεται κατι τέτοιο. Τελικά η νισσαν μας πέταξε στη μούρη πριν λίγους μηνες το κικς που ειναι μια μαλακια και μιση (γνώμη μου). Ξέρει κανεις τι γινεται με νέο τζουκ? Θα βγει 2018 μοντέλο, θα ειναι μονο ανανεωμένο στα σημεία η θα φαει το σασί ανανέωση απο την αρχή? Μήπως το μοντέλο ειναι discontinued και το κικς πήρε τη θέση του? Απο μετ' δεν μπορω να βγάλω ακρη, οι μεν λενε ετσι οι δε γιουβέτσι.τα φωτα σας?

Το juke με το kicks, είναι σαν xtrail με qashqai. Είναι διαφορετικά μοντέλα. Το να αλλάζει το σασί, δε σημαίνει ότι αλλάζει και το σώμα, αλλά θα βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης και το βάρος.

Θα παραμείνουν και τα δύο μοντέλα, μεγαλώνοντας την γκάμα των μοντέλων της.

Το Κικς, μπορείς να πεις είναι  ο "αντίπαλος" του glk της mercedes-benz.

Νομίζω όμως, στο νέο juke, θα χαθεί κατά πολύ η φουτουριστική άποψη, το βατραχοειδές. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχεδον ολοι η παρεα μου ειναι honda-toyota-nissan.

Εγώ, είμαι ο μόνος στην παρέα που έχω Ιάπωνες, και γελάω με τους vagites φίλους μου που κάθε δευτέρα συνεργείο!!! χαχαχα!

 

[Edit: όχι Ιάπωνες πλέον, Ιάπωνας, πούλησα τα πάντα μου! Σε συγγενής, γιατί αγανάκτησαν με τα σαβούρια τους.

Ξάδερφος, άλλαξε το golf του με το Xtrail μου T30 2.0, μοντέλο του 2005.

Θείος, το mercedes του, δε θυμάμαι μοντέλο, με το nissan qashqai 2007.

Εγώ έμεινα με τον παλιό, nissan primera p10 1.6 slx

Είχα και golf, το οποίο, πήγε παλιοσίδερα, μετά από στούκο (όχι σοβαρό).Έπεσα σε πέτρα, σε επαρχιακό δρόμο, χωματόδρομο.]

 

Επεξ/σία από saleit
  • Like 1
Δημοσ.

Χαίρετε,

Καμία ιδέα για το που μπορώ να βρω τον εγκέφαλο του Almera n16 challenge; Έχω το απλό με τα 98 άλογα και ειδα ότι είχε βγει έκδοση επίσημα με 112 άλογα, ίδιος κινητήρας, με άλλη χαρτογράφηση και λίγο διαφορετική, πιο ελεύθερη εισαγωγή.

Δημοσ.

http://www.ioannouparts.com/browse.php?cid=29&mid=105

 Γιατι να αλλαξεις ομως εγκεφαλο και να μην βαλεις απλως το προγραμμα στο δικο σου.Αλλα θες ομως και την εξατμιση ολη για να πας σε αυτα τα αλλογα.

 Να ξερεις ομως οτι οι κατασκευαστες αλλαζουν κωδικους-προμηθευτες αναλογα με τη χρονια.Το οτι ενα μοντελο βγαινει 6 χρονια ιδιο και απαραλαχτο δεν λεει τιποτα.Με τον αριθμο πλαισιου μαθαινεις ακριβως τα παντα. Π.Χ στον ιδιο κινητηρα μπορει η Nissan  να εχει αλλαξει μπεκ-εγκεφαλο τρομπα κ.α.

Ψαξε να βρεις καποια εφαρμογη για Nissan με αριθμο πλαισιου.

Π.χ για τα ΤΟΥΟΤΑ Υπαρχει  το ΤoyoDIY που βρισκεις τα παντα με κωδικους.

http://www.toyodiy.com/

Δημοσ.

http://www.ioannouparts.com/browse.php?cid=29&mid=105

 Γιατι να αλλαξεις ομως εγκεφαλο και να μην βαλεις απλως το προγραμμα στο δικο σου.Αλλα θες ομως και την εξατμιση ολη για να πας σε αυτα τα αλλογα.

 Να ξερεις ομως οτι οι κατασκευαστες αλλαζουν κωδικους-προμηθευτες αναλογα με τη χρονια.Το οτι ενα μοντελο βγαινει 6 χρονια ιδιο και απαραλαχτο δεν λεει τιποτα.Με τον αριθμο πλαισιου μαθαινεις ακριβως τα παντα. Π.Χ στον ιδιο κινητηρα μπορει η Nissan  να εχει αλλαξει μπεκ-εγκεφαλο τρομπα κ.α.

Ψαξε να βρεις καποια εφαρμογη για Nissan με αριθμο πλαισιου.

Π.χ για τα ΤΟΥΟΤΑ Υπαρχει  το ΤoyoDIY που βρισκεις τα παντα με κωδικους.

http://www.toyodiy.com/

Σαφώς δεν θα πάει στα 112 μονο απο εκεί αλλά τα περισσότερα λογικά θα τα πάρει. Άρα να φλασάρω τον δικό του? Του 2006 είναι.

Δημοσ.

Σαφώς δεν θα πάει στα 112 μονο απο εκεί αλλά τα περισσότερα λογικά θα τα πάρει. Άρα να φλασάρω τον δικό του? Του 2006 είναι.

Nαι.Λογικα θα εχουν αρχειο σε καποια αντιπροσωποια.

Δημοσ.

Ωραία, σε ευχαριστώ!

 

Έχω και μια φιλτροχοάνη, να αντικαταστήσω το φίλτρο με αυτήν μετά το φλασάρισμα? Λογικά θα έχει πιο ελέυθερη ροή.

Δημοσ.

Χαίρετε,

Καμία ιδέα για το που μπορώ να βρω τον εγκέφαλο του Almera n16 challenge; Έχω το απλό με τα 98 άλογα και ειδα ότι είχε βγει έκδοση επίσημα με 112 άλογα, ίδιος κινητήρας, με άλλη χαρτογράφηση και λίγο διαφορετική, πιο ελεύθερη εισαγωγή.

Καταρχήν το challenge δεν ήταν "επίσημη" έκδοση, ήταν ελληνική βελτίωση, ο Θεοχαράκης εδώ στην Ελλάδα τους έκανε τις μετατροπές και τα πουλούσε ως challenge. Στο εξωτερικό τα challenge δεν τα γνωρίζει κανείς.

 

Επίσης ο εγκέφαλος στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν είχε καμία απολύτως βελτίωση, ούτε η εισαγωγή, ούτε καν το φίλτρο αέρα, η μόνη αλλαγή στα μηχανικά ήταν η εξάτμιση από την αρχή ως το τέλος(και χταπόδι, και καταλύτες, και καζανάκια, και σωληνώσεις).

 

Και τέλος το περιοδικό 4troxoi είχε μετρήσει την ιπποδύναμη του συγκεκριμένου στα 107 άλογα αν θυμάμαι καλά, σίγουρα πάντως μέτρησε λιγότερα από όσα υποσχόταν ο Θεοχαράκης.

 

Κατά την γνώμη μου δεν αξίζει να πειράξεις εγκέφαλο, θα έχεις ένα πολύ μικρό κέρδος σε περιορισμένο εύρος στροφών αλλά θα εκτοξευτεί η κατανάλωση. Η εξάτμιση είναι το μόνο που μπορεί να σου δώσει πραγματική βελτίωση.

Δημοσ.

Με το επίσημο εννοούσα "αντιπροσωπίας". Σε τότε ρεβιου είχα διαβάσει για λίγο πιο ελέυθερη εισαγωγή και εξάτμιση, μαζί με τον εγκέφαλο. Anyway, θα δω το κόστος και το αν αξίζει τον κόπο.

 

Γνωρίζεις καμιά καλή εξάτμιση να μην κάνει σαν τρακτέρ και να ακούγεται ψηλά. Εννοώ να μην ακούγεται και στο ταξίδι "μπραπμπραπμπραπ" συνέχεια, αλλά σαν την κλασσική που βάζουν σε rallye/saxo vts που λυσάει μόνο ψηλά.

Δημοσ.

Με το επίσημο εννοούσα "αντιπροσωπίας". Σε τότε ρεβιου είχα διαβάσει για λίγο πιο ελέυθερη εισαγωγή και εξάτμιση, μαζί με τον εγκέφαλο. Anyway, θα δω το κόστος και το αν αξίζει τον κόπο.

 

Γνωρίζεις καμιά καλή εξάτμιση να μην κάνει σαν τρακτέρ και να ακούγεται ψηλά. Εννοώ να μην ακούγεται και στο ταξίδι "μπραπμπραπμπραπ" συνέχεια, αλλά σαν την κλασσική που βάζουν σε rallye/saxo vts που λυσάει μόνο ψηλά.

 

Είναι 100% σίγουρο αυτό που σου λέω, το challenge δεν είχε καμία αλλαγή ούτε στην χαρτογράφηση ούτε στην εισαγωγή.

 

Αν βρεις μεταχειρισμένη από challenge είναι καλή περίπτωση, βελτιώνει αισθητά την απόδοση χωρίς να χαλάει τον κόσμο. Υπόψιν πρέπει να μπει ολόκληρη η εξάτμιση, αν αλλάξεις μόνο το τελικό καζανάκι πχ δεν θα κάνεις απολύτως τίποτα.

 

Όσο για τα saxo/rallye και λοιπούς γαλλικούς κουβάδες, δεν έχω την παραμικρή ιδέα :P

Δημοσ.

Σιγουρα απεφυγε την χοανη.Θορυβος, καταναλωση και τραβαει την ζεστη απο το μηχανοστασιο, αρα μειωμενη αποδοση.Σιγουρα απο τον θορυβο και το μουγγρητο θα νομιζεις οτι πηρες 50αλογα.Βαλε ενα ελευθερο πανελ( εγω εχω ενα τις K&N), το οποιο θα κανει και αποσβεση χρηματων(τα εχω κοντα στα 300.000) καθως ειναι πλενομενο με το δικα του καθαριστικα(σαμπουαν-λαδι).

  • Like 1
Δημοσ.

Σιγουρα απεφυγε την χοανη.Θορυβος, καταναλωση και τραβαει την ζεστη απο το μηχανοστασιο, αρα μειωμενη αποδοση.Σιγουρα απο τον θορυβο και το μουγγρητο θα νομιζεις οτι πηρες 50αλογα.Βαλε ενα ελευθερο πανελ( εγω εχω ενα τις K&N), το οποιο θα κανει και αποσβεση χρηματων(τα εχω κοντα στα 300.000) καθως ειναι πλενομενο με το δικα του καθαριστικα(σαμπουαν-λαδι).

 

Ούτε τα πιο ελεύθερα φίλτρα(όπως της K&N) κάνουν δουλειά στα Nissan, όσοι δοκιμάσαμε δεν είδαμε καμία διαφορά.

 

Όσο για την απόσβεση που λες προτιμώ να δίνω κάθε φορά 5€ για καινούργιο φίλτρο, παρά να δώσω μαζεμένα 70€ για K&N και 15-20€ για το σετ καθαρισμού.

Δημοσ.

To n16 εχει μακριες σχεσεις.. Στη πολη μεσα σου ανεβαζει την καταναλωση και δεν εχεις καλες ρεπριζ..

Αν αλλαζατε τα γραναζια του σασμαν θα βλεπατε το επιθυμητο νευρο και σε συνδιασμο με μια σωστη οδηγηση θα κατεβαινε

και η καταναλωση..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...