Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το σωστό είναι όλοι όσοι έχουν μεταφορικό μέσο να μπορούν να δηλώσουν οδηγοί uber και απλά να μοιράζονται το κόστος της διαδρομής με αυτόν που θα πάρουν χωρίς να πληρώνουν στην uber η οποία ας τα έπαιρνε από τις διαφημίσεις πχ

Δημοσ.

Επικές αναγωγές στα ελληνικά δεδομένα. Όπως φαίνεται και στο link που παρέθεσε ο Unabomber

https://www.change.org/p/save-your-uber-in-london-saveyouruber/responses/40087

"I want to be absolutely clear that there is a place in London for all private hire companies that play by the rules. Uber’s current license does not expire until the end of September so the service will continue until then. The company can also continue to operate until the appeals process has been exhausted."

Πόσες ιδιωτικές υπηρεσίες μεταφορών υπάρχουν στο Λονδίνο; Εύκολα εκατοντάδες. Αφαίρεσαν τις άδειες λειτουργίας από όλες; 

Ας συμμορφωθεί η Uber και ας συνεχίσει τη λειτουργία της κανονικά. 

δεν ειπε και κατι καινουριο στη σαββατιακη δηλωση του.

ουτε αλλαξε την ουσια της αποφασης του

 

κλεινοντας το uber βγαζει εκτος 40000 οχηματα με τη μια. τι περιμενες να κανει? να αρχισει να κλεινει ενα ενα τα minicab firms που εχουν 5 αυτοκινητα η καθεμια? (που παλιοτερα ΚΑΙ αυτο εγινε στο λονδινο , παλι απο τους black cab drivers που και καλα ελεγαν οτι οι mincab drivers δεν ειχαν το "the knowledge exam"-ξαψε το και θα το βρεις τι ειναι....ολα αυτα στην εποχη που ενα smartphone 100 ευρω εχει GPS)

 

και αν κλεισει την uber (που δεν προκειται να του περασει-ουτε να το ονειρευεται ο χαπας), μετα θα ανακαλυψουν κατι που κανει στραβα η lyft και μετα ο επομενος....

 

θυμησου πως θα καταληξει αυτη η ιστορια-

- η uber θα κανει 1-2 επιφανειακες μικροαλλαγες στο πως λειτουργει

- δεν θα παψει ουτε ενα λεπτο να λειτουργει και να υπαρχει στο λονδινο- its too big to fail

- δεν θα αλλαξει τιποτα στην ουσια

- ο χαπας ο δημαρχος θα θριαμβολογει λεγοντας "αλλαξαμε τον τροπο λειτουργιας της uber, την καναμε πιο ασφαλη για τους επιβατες, καλυτερη για τους οδηγους, τα βαλαμε με τα μεγαλα συμφεροντα, εταιριες που δεν πληρωνουν φορους κλπ)

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν σου είπε κανείς να πέσεις στα γόνατα. Κάποιος θέλει να το χρησιμοποιήσει. Θα του το απαγορεύεις γιατί δεν σου αρέσει;

Όσο για την ερώτηση περί γιατρών. Κανείς δεν υποχρεώνει κάποιον να πάει σε γιατρό. Υπάρχουν αμέτρητοι ηλίθιοι που πάνε σε "ιατρούς" που εφαρμόζουν ομοιοπαθητική, κάτι το οποίο έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι δεν έχει κανένα μα κανένα αποτέλεσμα. Και όμως πάνε. Θα τους το απαγορεψω εγώ ; Όχι προφανώς. Ας πάνε. Δικιά τους επιλογή εφόσον είναι ενήλικες. Σε περίπτωση ανηλίκων αλλάζει το πράγμα βέβαια.

 

Τα γόνατα ήταν σχήμα λόγου. :-)

Η οργανωμένη κοινωνία λειτουργεί με πολύ συγκεκριμένο τρόπο.

Για παράδειγμα, εγώ δεν θέλω να φοράω κράνος,

με υποχρεώνουν όμως.

Το ΓΙΑΤΙ με υποχρεώνουν, είναι και η ουσία στο θέμα μας.

Δημοσ.

Για να δείτε πόσο λέρες είναι οι ταρίφες στην Ελλάδα σκεφτείτε οτι τα έχουν βάλει και με την Beat (πρώην Taxibeat) που συνεργάζεται με κανονικούς αδειοδοτημένους επαγγελματίες και ειναι η μόνη στην Ελλάδα που προσφέρει σοβαρές υπηρεσίες.

 

Βάζω στοίχημα οτι αν η Uber ερχονταν αύριο και εδινε 200.000 Ευρώ ανά ταξί για να αποκτήσει κανονικές άδειες, πάλι η κίτρινη φυλή θα φώναζε για αθέμιτο ανταγωνισμό

 

Ποιοί 

 

1) Αυτοί που κοβουν αποδείξεις όποτε και αν θέλουν

2) Που δεν παιρνουν κάρτα γιατί "δεν δουλεύει το μηχάνημα"

3) Που δεν έχουν σχεδόν ποτέ ρέστα

4) Που θσ σε πρήξουν με ανούσιες συζητήσεις  

5) Που θα σε αναγκάσουν να ακούσεις σχεδόν με το ζόρι το σταθμό που θέλουν στο ράδιο

 

Δεν θα αλλάξει ποτέ τιποτα σε αυτή την χώρα όσο οι συντεχνίες σέρνουν τις κυβερνήσεις από το λαιμό για τα ψηφαλάκια...

 

Ταξιτζηδες, φαρμακοποιοί συμβολαιογράφοι, δικηγόροι κλπ

Δημοσ.

Uber C.E.O., Reacting to London Ban, Apologizes for ‘Mistakes’

 

 

LONDON — Uber’s chief executive, Dara Khosrowshahi, apologized in an open letter on Monday for the company’s “mistakes,” after the transport authority for the British capital said last week that it would not renew the ride-hailing service’s license to operate.

 

 

“While Uber has revolutionized the way people move in cities around the world, it’s equally true that we’ve got things wrong along the way,” Mr. Khosrowshahi wrote. “On behalf of everyone at Uber globally, I apologize for the mistakes we’ve made.”

 

 

 

Uber intends to appeal the decision on Friday by Transport for London, a move that would prevent the company from doing business in its biggest European market. The company says it has 40,000 drivers in London and 3.5 million customers who use the service at least once every three months.

The decision was divisive, winning praise from unions and the drivers of London’s iconic black cabs, who view Uber as a threat to their business. But the company says a petition criticizing the decision, which was started and heavily promoted by the ride-hailing service, had received the support of more than 700,000 people.

Uber can continue to operate in the city throughout the appeals process.

 

https://www.nytimes.com/2017/09/25/business/uber-london-ban.html?smid=fb-nytimes&smtyp=cur

Δημοσ.

Αν εγώ, λοιπόν, μπορώ να κοροϊδέψω κάποιον και να του φάω τα λεφτά, όλα ΟΚ; Δεν πρέπει να επέμβει κανένας, ώστε να μη μου στερήσει την ελευθερία να κλέβω τον άλλο (και την ελευθερία του άλλου να είναι κορόιδο);

Δυο άτομα προβαίνουν σε μια απόφαση συναλλαγής χωρίς κανέναν εξαναγκασμό. Οχι, δεν πρέπει και δεν έχεις καμιά δουλειά να επέμβεις. Και στο καζίνο π.χ. παίζεις γνωρίζοντας ότι παίζεις με λιγότερες πιθανότητες άρα στατιστικά θα χάσεις. Θα έρθει κανείς να σου πει ΔΕΝ θα παίξεις γιατί το καζίνο θα στα πάρει νομοτελειακά ? Οχι προφανώς. Επιλογή σου είναι.

Δεν ζήτησα να γίνεις προστάτης μου. Δεν ξέρεις το καλό μου καλύτερα από εμένα. Πως να στο πω να το καταλαβεις ?

 

Προφανώς και η uber όχι απλά δεν κοροιδεύει και τρώει τα λεφτά κάποιου αλλά του εξοικονομεί αρκετά. 

 

Τα βασικα...

Δημοσ.

Δυο άτομα προβαίνουν σε μια απόφαση συναλλαγής χωρίς κανέναν εξαναγκασμό. Οχι, δεν πρέπει και δεν έχεις καμιά δουλειά να επέμβεις. Και στο καζίνο π.χ. παίζεις γνωρίζοντας ότι παίζεις με λιγότερες πιθανότητες άρα στατιστικά θα χάσεις. Θα έρθει κανείς να σου πει ΔΕΝ θα παίξεις γιατί το καζίνο θα στα πάρει νομοτελειακά ? Οχι προφανώς. Επιλογή σου είναι.

Δεν ζήτησα να γίνεις προστάτης μου. Δεν ξέρεις το καλό μου καλύτερα από εμένα. Πως να στο πω να το καταλαβεις ?

 

Προφανώς και η uber όχι απλά δεν κοροιδεύει και τρώει τα λεφτά κάποιου αλλά του εξοικονομεί αρκετά. 

 

Τα βασικα...

 

Μα δε θέλω να προστατεύσω εσένα. Σε ρωτάω αν έχω το ΟΚ από σένα να συνάπτω συναλλαγές χωρίς εξαναγκασμούς και να πιάνω κορόιδα τους άλλους. Υπάρχουν χαζοί, υπάρχουν άτομα με ειδικές ανάγκες, υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο να ενημερωθούν, υπάρχουν γιαγιάδες και παππούδες κτλ, που μπορώ άνετα να τους φάω τα λεφτά. Να μην επέμβει κανένας; Ζούγκλα και όποιος είναι πιο έξυπνος;

 

Η Uber προφανώς από κάποιον "τρώει" τα λεφτά, αλλιώς δύο είναι τα ενδεχόμενα: είτε τα ταξί θα είχαν τις ίδιες τιμές, είτε οι ταξιτζήδες θα ήταν άνετοι οικονομικά. Ίσως αυτός από τον οποίο τρώει τα λεφτά η Uber δεν είναι ο πελάτης, αλλά τα λεφτά δεν γεννιούνται από το πουθενά. Κάτι αντιπροσωπεύουν. Την ανασφάλιστη εργασία κάποιου, για παράδειγμα. Δεν ξέρω στη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Αλήθεια, αν εγώ μπορώ να πείσω 1000 ανθρώπους (που προφανώς θα είναι σε ανάγκη) να δουλεύουν για μένα ανασφάλιστοι και για ψίχουλα, είμαστε ΟΚ; Δεν εξανάγκασα κανέναν. Επιλογή τους είναι.

Δημοσ.

Και στο καζίνο π.χ. παίζεις γνωρίζοντας ότι παίζεις με λιγότερες πιθανότητες άρα στατιστικά θα χάσεις. Θα έρθει κανείς να σου πει ΔΕΝ θα παίξεις γιατί το καζίνο θα στα πάρει νομοτελειακά ? Οχι προφανώς. Επιλογή σου είναι.

Δεν ζήτησα να γίνεις προστάτης μου. Δεν ξέρεις το καλό μου καλύτερα από εμένα. Πως να στο πω να το καταλαβεις ?

 

Εδώ είναι το λάθος της λογικής σου.

Δεν θα σου πει το κράτος "μην παίξεις". ΟΜΩΣ, θα σου πει "είναι νόμιμο να παίξεις μόνο στα αδειοδοτημένα καζίνο, αυτά που έχουν ελεγχθεί τα μηχανήματά τους ότι δεν σε κλέβουν."

 

Όπως τα μηχανήματα των καζίνο έχουν νόμιμες προδιαγραφές και ποσοστά κερδους, έτσι και οι εταιρείες ταξί πρέπει να έχουν προδιαγραφές (ασφάλειας, ποιότητας κτλ). Όποιος τα τηρεί, δουλεύει - όποιος όχι, δουλεύει παράνομα (και πάει φυλακή κι αυτός κι ο πελάτης του) ή κλείνει.

 

Αυτά ισχύουν γιατί είμαστε πολιτισμένη κοινωνία κι όχι ζούγκλα, επομένως ο πολίτης πρέπει να είναι προστατευμένος εως ένα βαθμό από κάπου, αλλά ΚΑΙ το κράτος πρέπει να είναι προστατευμένο από ανεύθυνες συμπεριφορές που μπορεί να του στοιχίσουν χρήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...