Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας θελω να κανω μια ερωτηση...ειμαι στην cyta και εχω συμβολαιο ακομα 1χρονο και 2 μηνες περιπου αλλα εχω παρα πολλα προβληματα στους λογαριασμους και στο internet...ποτε δεν ειναι σταθερος ο λογαριασμος, πολυ αργη γραμμη σε σχεση με αυτην που πληρωνω και αλλα πολλα...και μου εχουν κανει μια πολυ καλη προσφορα απο την cosmote που με συμφερει απο ολες τις πλευρες...σε περιπτωση που φυγω ξερει καποιος να μου πει τι ποσο θα πληρωσω στην cyta?

Δημοσ.

Cyta ~~  Σε περίπτωση που θελήσεις να διακόψεις την υπηρεσία πριν τη λήξη του συμβολαίου σου, υπάρχει επιβάρυνση με τα Τέλη Απενεργοποίησης, αξίας 72€ για 12μήνο συμβόλαιο και 120€ για 24μηνο συμβόλαιο. 

Δημοσ.

Αν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν σου προσφέρουν τις υπηρεσίες που πληρώνεις, μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς επιβάρυνση απο όσο γνωρίζω.

Δημοσ.

Αν επιτρέπεται τι προσφορά κάνει η cosmote?

Γενικά από ότι έχω καταλάβει τους έχουν πάρει τηλέφωνο όλους με τη σειρά από την cosmote.

Δημοσ.

Καλησπερα σας θελω να κανω μια ερωτηση...ειμαι στην cyta και εχω συμβολαιο ακομα 1χρονο και 2 μηνες περιπου αλλα εχω παρα πολλα προβληματα στους λογαριασμους και στο internet...1)ποτε δεν ειναι σταθερος ο λογαριασμος, 2)πολυ αργη γραμμη σε σχεση με αυτην που πληρωνω και 3)αλλα πολλα...και μου εχουν κανει μια πολυ καλη προσφορα απο την cosmote που με συμφερει απο ολες τις πλευρες...σε περιπτωση που φυγω ξερει καποιος να μου πει τι ποσο θα πληρωσω στην cyta?

 

1) Δεν είναι σταθερός γιατί δεν τηρεί η εταιρεία τα προσυμφωνημένα ή γιατί καλείς πχ στο Τηλεκύβο, στο εξωτερικό ή στην εξυπηρέτηση πελατών των LIDL;

 

2) Έχεις δηλώσει βλάβη; Είναι αργή σε σχέση με το μέγιστο της γραμμής (με παράγοντες παλαιότητα δικτύου, απόσταση απο Α/Κ);

 

3) Άλλα πολλά;

Δημοσ.

Και εγω εχω πολλα θεματα,με τελευταια δηλωμενη βλαβη ειπαν οτι υπαρχει αντικειμενικη αδυναμια επιλυσης βλαβης απτον οτε, τι σημαινει?

Δημοσ.

Και εγω εχω πολλα θεματα,με τελευταια δηλωμενη βλαβη ειπαν οτι υπαρχει αντικειμενικη αδυναμια επιλυσης βλαβης απτον οτε, τι σημαινει?

Ότι εύκολα με ένα αίτημα στο τμήμα παραπόνων ζητάς αποδέσμευση αν πας σε άλλον πάροχο όμως θα χεις το ίδιο θέμα !

Δημοσ.

Ότι εύκολα με ένα αίτημα στο τμήμα παραπόνων ζητάς αποδέσμευση αν πας σε άλλον πάροχο όμως θα χεις το ίδιο θέμα !

Δηλ και να παω στον οτε δεν θα το επιλυσει με καποιον τροπο?

Δημοσ.

Και εγω εχω πολλα θεματα,με τελευταια δηλωμενη βλαβη ειπαν οτι υπαρχει αντικειμενικη αδυναμια επιλυσης βλαβης απτον οτε, τι σημαινει?

 

Με τι αιτιολογία; Ποιά η φύση του προβλήματος;

Δημοσ.

1) Δεν είναι σταθερός γιατί δεν τηρεί η εταιρεία τα προσυμφωνημένα ή γιατί καλείς πχ στο Τηλεκύβο, στο εξωτερικό ή στην εξυπηρέτηση πελατών των LIDL;

 

2) Έχεις δηλώσει βλάβη; Είναι αργή σε σχέση με το μέγιστο της γραμμής (με παράγοντες παλαιότητα δικτύου, απόσταση απο Α/Κ);

 

3) Άλλα πολλά;

γιατι η εταιρεια κανει οτι θελει δηλαδη: μου βαζει εξτρα 15 ευρω και οταν ρωταω το γιατι μου λενε εμεις προπληρωνουμε τον επομενο μηνα...μετα μου βαζει εξτρα 4,50 και καλα για επανασυνδεση γραμμης ενω ποτε δεν μου το εχουν κοψει...περνουσαν στην περιοχη μου τις καινουργιες γραμμες και τα κουτια και δεν ειχα σπιτι ουτε τηλεφωνο ουτε ιντερνετ ουτε τηλεοραση και τους πηρα τηλ και το ειπα αυτο και μου ερχεται κανονικος λογαριασμος και τους ξανα παιρνω και μου λενε δεν πηρατε ποτε...τους λεω δεν γινεταια υτο που λετε γιατι πηρα απο το κινητο μου εφαγα και 5 ευρω μεχρι να μιλησω να βγαλω αρκη και εκεινος συνεχισε να λεει δεν πηρατε....απο την 24αρα γραμμη που πληρωνω μου ερχονται τα 7 ενω ακριβως στο ιδιο κτηριο ενας με ΟΤΕ ποιανει 14 με 18....δεν γινεται αυτο!!! 

Δημοσ.

Φίλε μου καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες δε γίνεται . Όταν παίρνεις σε μια εταιρία μετά που κανείς την ταυτοποίηση όλα καταγράφονται και αν είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει άμεσα ανοίγεται δελτίο και ενημερώνεται το ανάλογο τμήμα για την επίλυση .

 

το adsl2+ ειναι πάντα έως . Επίσης ο γείτονας η 14 θα ποιανει η 18 δε γίνεται να ποιανει 14 με 18 προσδιορισετο καθώς δώσε μας και τα στατιστικά από το ρούτερ σου

 

 

Αν τους ρωτήσεις θα σου πουν ποτέ μπήκε η φραγή και πότε πλήρωσε; Και έγινε η άρση .

 

Δυστυχώς μέχρι τώρα έτσι όπως τα περιγράφεις δεν είναι λόγος να φύγεις αζημιως

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα και από μένα. Γνωρίζει κανείς πόσο χρόνο κάνει περίπου η cyta να ενεργοποιήσει μια νέα σύνδεση? Κοντεύω 1μιση μήνα και έχω απηυδήσει.. απτην αρχή μου έδωσαν την αίσθηση κωλοχανειου αφού δεν είχαν γράψει καλα το mail μου και μετά έχασαν το φαξ της αιτησης. Αλλά πλέον κατηγορούν μόνιμα τον ΟΤΕ και μου λένε να απευθυνθώ εκεί λες και δεν είμαι δικός τους πελάτης. Ο μόνος λόγος που τους επέλεξα είναι ότι δεν ξέρω σε ποια πόλη θα είμαι του χρόνου και ήταν η μοναδική εταιρεία με ετήσιο και όχι διετές συμβόλαιο. Ελπίζω να γίνει κάτι σύντομα.

Δημοσ.

Και γω κάπου τόσο υπολόγιζα αλλά δεν το βλέπω. Είμαι σίγουρος ότι ο τεχνικός του ΟΤΕ μπορεί να καθυστερεί όμως είναι δουλειά τους να ασχοληθούν με το να "ενοχλησουν" τον ΟΤΕ και όχι δικο μου θέμα. Μου είχαν πει 12 εργάσιμες. Αν συνεχίσω να τρώω data απτο κινητό μάλλον θα πρέπει να κάνω ακύρωση κ να πάρω το ρίσκο του διετούς συμβολαίου ίσως να μου βγει κ πιο φτηνά. Γνωρίζει κανείς κάποια ενέργεια που να μπορώ να κανω για να μάθω το χρονοδιάγραμμα τους έστω?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...