Προς το περιεχόμενο

κτεο και φωτογραφίες


andreapaog328

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άκουγα τις προάλλες στον ΣΚΑΙ τα αποτελέσματα για τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ στην ΕΕ.

 

Στην Γερμανία που έχει τον πιο νέο στόλο αυτοκινήτων πέρσι "κόπηκαν" στα ΚΤΕΟ το 35,5% !!!!!!!!!!!!!.

 

Στην Ελλάδα με τον πιο γερασμένο στόλο "κόπηκαν" πέρσι μόνο το 4,9%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Κατά τα άλλα, ασφάλεια…! Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ Απέτυχαν Παταγωδώς

 

Απορώ γιατί δεν τα κλίνει και αυτά ο Αλέξης με έναν Νόμο και ένα Άρθρο, όπως το Μνημόνιο!

 

http://www.enikonomia.gr/auto/152999,apokleistiko-se-168-ekat-elenchous-kteo-kopikan-molis-47-aftokini.html

 

Και γιατί δεν ερχόντουσαν Ελλάδα να τα περάσουν;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι τη φύση του κινδύνου ενός αμαξιου που έχει περάσει τους στάνταρ ελέγχους, όταν βάση των στατιστικών της τροχαίας μόλις το 0,1% των τροχαίων ατυχημάτων με νεκρούς, ειχε ως αιτία κάποια βλάβη στο όχημα http://www.astynomia.gr/images/stories/2016/statistics16/troxaia2016_analysi.xls

 

Επίσης, δεν αντιλαμβάνομαι ποια η σχέση των ελέγχων του Κτέο με τα νέα αυτοκίνητα. Δηλαδή αν κάποιος αγοράσει νέο αμάξι, το ΚΤΕΟ θα κάνει καλυτερους ελέγχους? Η κάθε 5 χρονια θα πρέπει να αλλάζουμε αυτοκινητα επειδη μπορουν και το κάνουν οι Γερμανοί?

 

Αν το πρόβλημα ειναι το ΚΤΕΟ, που παραπάνω αποδεικνίεται οτι δεν ειναι, ας κάνουν ελέγχους για τους τρόπους που εφαρμόζουν το νομικό πλαίσιο.

 

Παρεμπιπτόντως τα στοιχεία που παρέθεσες δεν ειναι επίσημα. Ειναι η άποψη ενός αρθρογράφου και τιποτε παραπάνω. Επισημα ειναι τα στοιχεια της τροχαίας που σου παραθέτω και δειχνει οτι η ανθρωπινη βλακια ειναι που φταιει για το 99% των ατυχημάτων.

 

Ψάχνοντας λιγο μάλιστα, ειδα οτι αυτοι που διαμαρτυρονται για χαλαρους ελεγχους ΚΤΕΟ ειναι ποιοι πιστεύετε?? Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων!!! Δε περιγράφω άλλο!!!!!!

 

  1. Τα στοιχεία όπως έγραψα παραπάνω τα άκουσα στον Σκαι από το υπουργείο μεταφορών, όπου το σχολίασε και ένας γενικός γραμματέας του, (με μπόλικη αερολογία… ότι θα τα δούμε.. θα κάνουμε.. θα..θα..θα.. ). Επειδή δεν μπορώ να αναζητήσω το στιγμιότυπο από το Σκαι για να στο παραθέσω, βρήκα ένα άρθρο που λέει για αυτά τα στοιχεία που το υπουργείο έδωσε στην δημοσιότητα.
  2. Δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 5 ή 10 χρόνια. Είπα ότι ο θεσμός στην Ελλάδα απέτυχε παταγωδώς, γιατί αν και έχουμε τα περισσότερα σαράβαλα (όχι απαραίτητα λόγο παλαιότητας αλλά ίσως και λόγο συντήρησης) τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ τα περνούν σχεδόν όλα.
  3. Άρα εσύ είσαι αυτός που πιστεύει σε κάποια συνομωσία! Αυτή την φορά συνωμότησε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων!

Τελικά θα είναι όλα καλά στην Ελλάδα. Τα αυτοκίνητα της θα είναι τα πλέον αξιόπιστα και καλοσυντηρημένα στην ΕΕ και δεν θα το είχα προσέξει…  

 

Ούτε εγώ περιγράφω άλλο. Καλή συνέχεια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δεν αναφέρομαι σε συνομωσία αλλά σε συμφέρον. Η αγορά αυτοκινητου έχει υποστει καθιζιση λογω της κρίσης. Βρηκαν έναν τρόπο να ανεβάσουν λιγο τα ποσοστά.

 

  • Οχι βάση της τροχαίας πουθενά δε βλέπουμε αποτυχία των ΚΤΕΟ. Αντιθετα βλέπουμε αποτυχία στον θεσμό του διπλώματος.

Αν θελουμε  να αλλάξουμε κάτι ξεκιναμε απο εκεί και ας μη ψάχνουμε να βρούμε εισπρακτικά μέτρα.

 

Θεωρεις οτι απέτυχε ο θεσμος των ΚΤΕΟ? Ποια η προτασή σου? Τι προτείνουν όσοι πιστευουν οτι απέτυχε? Να αγοράσουμε όλοι νέα αμάξια επειδή τα ΚΤΕΟ δε κάνουν κατά την άποψή τους σωστούς ελέγχους?

Σορρυ αλλά εμένα αυτη η λυση μου φαινεται καθοδηγουμενη και έχει σκοπό μονο την εισπαξη νέων φόρων και την επανεκίνηση ενός επαγγελματικου κλάδου που περνάει κριση.

 

Δηλαδή αντι να βελτιωσεις έναν θεσμό, προτεινεις τη κατάργησή και την "ανακαινιση" του στόλου των αυτοκινήτων? Και όσοι δε μπορουν τι θα κάνουν? Ας μην έχουν αμάξι? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο σε εμένα φαίνονται υπερβολικά τα στατιστικά της Γερμανίας; Δλδ σε 30εκ ελέγχους, σχεδόν 10εκ με βλάβες/ελλείψεις; Μήπως κάτι δεν λέει καλά το άρθρο; Μήπως πχ μετράει και τις δευτερεύουσες ελλείψεις των ελέγχων για τα γερμανικά αλλά όχι για τα ελληνικά;

 

Δεν αναφέρει πηγές καθόλου το άρθρο, οπότε δύσκολο να βγει σωστό συμπέρασμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

  • Δεν αναφέρομαι σε συνομωσία αλλά σε συμφέρον. Η αγορά αυτοκινητου έχει υποστει καθιζιση λογω της κρίσης. Βρηκαν έναν τρόπο να ανεβάσουν λιγο τα ποσοστά.

 

  • Οχι βάση της τροχαίας πουθενά δε βλέπουμε αποτυχία των ΚΤΕΟ. Αντιθετα βλέπουμε αποτυχία στον θεσμό του διπλώματος.

Αν θελουμε  να αλλάξουμε κάτι ξεκιναμε απο εκεί και ας μη ψάχνουμε να βρούμε εισπρακτικά μέτρα.

 

Θεωρεις οτι απέτυχε ο θεσμος των ΚΤΕΟ? Ποια η προτασή σου? Τι προτείνουν όσοι πιστευουν οτι απέτυχε? Να αγοράσουμε όλοι νέα αμάξια επειδή τα ΚΤΕΟ δε κάνουν κατά την άποψή τους σωστούς ελέγχους?

Σορρυ αλλά εμένα αυτη η λυση μου φαινεται καθοδηγουμενη και έχει σκοπό μονο την εισπαξη νέων φόρων και την επανεκίνηση ενός επαγγελματικου κλάδου που περνάει κριση.

 

Δηλαδή αντι να βελτιωσεις έναν θεσμό, προτεινεις τη κατάργησή και την "ανακαινιση" του στόλου των αυτοκινήτων? Και όσοι δε μπορουν τι θα κάνουν? Ας μην έχουν αμάξι? 

 

 

Άντε πάλι.

 

Νομίζω κόλλησε η βελόνα σου, στο ότι ζητώ να καταργηθούν τα ΚΤΕΟ και να πουλήσεις το 10αετιας αυτοκίνητο σου!

 

Βρε έρμε σε κανένα ποστ Δεν είπα κάτι τέτοιο. Τι έχεις κολλήσει?

 

Εγώ απλά παραθέτω μια εικόνα της σαπίλας που είναι γενικά στην χώρα, όπου ένα από τα σκέλη της είναι τα ΚΤΕΟ.

 

Αν πρέπει να καταργηθεί ο θεσμός ή να τιμωρηθούν όσοι παρανομούν δεν θα το κρίνω εγώ  και ούτε το έκρινα.

 

Οπότε στην Ελλάδα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων φωνάζει μπας και πουλήσει ανταλλακτικά γιατί εδώ έχουμε κρίση, και κατά την άποψη σου τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι σε τέλεια κατάσταση και ότι τα νούμερα δεν λένε απολύτως τίποτα??????

 

Στην υπόλοιπη ΕΕ που δεν έχουν κρίση (ή και εμείς παλιότερα προ κρίσης)  γιατί «κόβουν» πολλούς? Γιατί δεν έχουν με τη να περάσουν την ώρα τους οι μηχανολόγοι των ΚΤΕΟ?

 

Όλα τα ΚΤΕΟ στην ΕΕ υπακούουν στις ίδιες Κοινοτικές οδηγίες. Οπότε όλοι στην ΕΕ θα πρέπει να αναζητήσουν συγκεκριμένες βλάβες είτε στον κινητήρα – καυσαέρια (ε πώς να το κάνουμε στην ΕΕ του 2017 νοιαζόμαστε αν βγάζει ντουμάνι το καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο 10ετιας -15ετιας 20ετιας κλπ κλπ), είτε στο υπόλοιπο αμάξωμα…

 

Άρα με το δικό σου σκεπτικό ξαφνικά όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα εν μέσο κρίσης που όλοι οι νοικοκυραίοι κάνουν τα απολύτως απαραίτητα σε επισκευές, μόνο και μόνο για να τσουλήσει το αυτοκίνητο, έγιναν τα πιο καλό συντηρημένα και γι αυτό μειώθηκαν στο ελάχιστο τα κρούσματα ξεχαρβαλωμένων αυτοκινήτων!!!!!!!!!

Μόνο σε εμένα φαίνονται υπερβολικά τα στατιστικά της Γερμανίας; Δλδ σε 30εκ ελέγχους, σχεδόν 10εκ με βλάβες/ελλείψεις; Μήπως κάτι δεν λέει καλά το άρθρο; Μήπως πχ μετράει και τις δευτερεύουσες ελλείψεις των ελέγχων για τα γερμανικά αλλά όχι για τα ελληνικά;

 

Δεν αναφέρει πηγές καθόλου το άρθρο, οπότε δύσκολο να βγει σωστό συμπέρασμα.

 

Τα στοιχεία όπως έγραψα παραπάνω τα άκουσα πριν λίγο καιρό στον Σκαι από ρεπορτάζ του  υπουργείου μεταφορών στην εκπομπή ECO News αν θυμάμαι, όπου το σχολίασε και ένας γενικός γραμματέας του, (με μπόλικη αερολογία… ότι θα τα δούμε.. θα κάνουμε.. θα..θα..θα.. ). Επειδή δεν μπορώ να αναζητήσω το στιγμιότυπο από το Σκαι για να στο παραθέσω, βρήκα ένα άρθρο που λέει για αυτά τα στοιχεία που το υπουργείο έδωσε στην δημοσιότητα. Αν ήταν ψευδές το ρεπορτάζ που είχα δει (και το άρθρο που αναφέρει τα ίδια νούμερα) τότε έλεγε ψέματα η δημοσιογράφος και ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Μετ.  που σχολίαζε τα νούμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έψαξα λίγο, στην Αγγλία με αντίστοιχα νούμερα (28 εκ έλεγχοι/έτος), τα ίδια ποσοστά (38,9% αρχικό, 27,9% τελικό)

https://www.gov.uk/government/statistical-data-sets/mot-testing-data-for-great-britain

 

Δεν βρήκα διαχωρισμό ανά βαθμό δυστυχώς, οπότε μάλλον είναι πιο αυστηροί σε θέματα δευτερευόντων ελλείψεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πέρασα σήμερα απο κτεο και απότι είδα τραβάνε τα αμάξια και τα λάστιχα φωτογραφίες και τα στέλνουνε στο υπουργείο λεει.

μάλιστα αγροτικό μπροστα απο μένα πήρανε φωτογραφίες και τον βάλανε να αλλάξει τα πίσω λάστιχα μέσα στον μήνα.

 

από πότε ισχύει αυτό? έγιναν όντως πιο αυστηροι οι έλεγχοι?

 

Στα ΙΚΤΕΟ πάντα παίρνουν φωτογραφίες και τις στέλνουν στο υπουργείο, απλά στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται αυτόματα και δεν το παίρνεις χαμπάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντε και τις τραβάνε και τις στέλνουνε. μετα τι γίνεται αυτό δεν εχω καταλάβει. περνάνε απο 2ο έλεγχο? πέφτει καμπάνα σε όποιον κόπηκε και δε ξαναπέρασε? τι γινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντε και τις τραβάνε και τις στέλνουνε. μετα τι γίνεται αυτό δεν εχω καταλάβει. περνάνε απο 2ο έλεγχο? πέφτει καμπάνα σε όποιον κόπηκε και δε ξαναπέρασε? τι γινεται

 

Τις φωτογραφίες τις τραβάνε και τις στέλνουν στο υπουργείο για να ελεγθεί(υποτίθεται) αν κάνει σωστά τη δουλειά του το ίδιο το Ικτεο.

 

Αυτός που κόπηκε και δεν ξαναπήγε, απλά δεν έχει στα χέρια του δελτίο ελέγχου σε ισχύ. Καμπάνα θα πέσει μόνο σε έλεγχο τροχαίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο με την 0.1% βλαβη μου φαινεται ακραιο.

Αποκλειεται η τροχαια να καθεται να κανει  ελεγχο σε καθε τροχαιο ατυχημα και να τσεκαρει τι εφταιγε.

Αν εγω εχω λιωμα λαστιχα και σαπια αμορτισερ και φυγω σε μια στροφη, η τροχαια θα γραψει οτι εχασα τον ελεγχο λογω υπερβολικης ταχυτητας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι φωτογραφίες παίρνονται για να πιστοποιούν ότι όντως το όχημα πέρασε από έλεγχο και δεν πήρε τις σφραγίδες έξω από τη μάντρα.

 

Για να κοπεί ένα όχημα στο ΚΤΕΟ πρέπει να είναι εντελώς ρημάδι συνηθως τους πιάνουν στο παρακαλετό ότι δεν έχουν λεφτά για φτιάξιμο ή να τους περάσουν και θα το φτιάξουν, έχω πετύχει περίπτωση σε τυπο με άθλια λάστιχα να τους λέει περασε με και φευγοντας θα πάω να τα αλλάξω και τον πέρασαν. Σε αντίθεση με το TUV σε κόβουν κα με το δίκιο τους ακόμα και για aftermarket κινεζικά xenon για ακατάλληλο χαμήλωμα αυτοκινήτου κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι φωτογραφίες παίρνονται για να πιστοποιούν ότι όντως το όχημα πέρασε από έλεγχο και δεν πήρε τις σφραγίδες έξω από τη μάντρα.

 

Για να κοπεί ένα όχημα στο ΚΤΕΟ πρέπει να είναι εντελώς ρημάδι συνηθως τους πιάνουν στο παρακαλετό ότι δεν έχουν λεφτά για φτιάξιμο ή να τους περάσουν και θα το φτιάξουν, έχω πετύχει περίπτωση σε τυπο με άθλια λάστιχα να τους λέει περασε με και φευγοντας θα πάω να τα αλλάξω και τον πέρασαν. Σε αντίθεση με το TUV σε κόβουν κα με το δίκιο τους ακόμα και για aftermarket κινεζικά xenon για ακατάλληλο χαμήλωμα αυτοκινήτου κτλ.

 

 

Πολυ παλια του πεθερου μου ενα Passat του ειπαν να παει να αλλαξει λαστιχα οπως και εκανε και ξαναπερασε δωρεαν.Πηρε και φαρμακειο ...

 

Σε αλλα αμαξια για aftermrket xenon δεν μου ειπαν κατι .

 

TUV τι ειναι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση που είδα με τα μάτια μου δεν τον έστειλε για επανέλεγχο απλά βασίστηκε στα λεγόμενα του και του τη χάρισε.

Δεν σου είπαν για τα xenon γιατί απλά το θεωρούν ασήμαντο αλλά πόσες φορές εχει τύχει να οδηγάς νύχτα και να σε τυφλώνουν xenon;

TUV είναι το γερμανικό ΚΤΕΟ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση που είδα με τα μάτια μου δεν τον έστειλε για επανέλεγχο απλά βασίστηκε στα λεγόμενα του και του τη χάρισε.

Εφόσον η έλλειψη που εντοπίστηκε ήταν δευτερεύουσα, ορθώς δεν τον έκοψε. Σε αυτή τη περίπτωση απλά ενημερώνεται ο οδηγός για την έλλειψη, και πως πρέπει να την αποκαταστήσει εντός διμήνου.

 

Δεν σου είπαν για τα xenon γιατί απλά το θεωρούν ασήμαντο αλλά πόσες φορές εχει τύχει να οδηγάς νύχτα και να σε τυφλώνουν xenon;

 

Εμένα προσωπικά πολύ λιγότερες σε σχέση με όσες φορές με έχουν στραβώσει συμβατικά φώτα. Τα φώτα που σε στραβώνουν είναι αυτά που φωτίζουν στο γάμο του καραγκιόζη, άσχετα να είναι xenon ή όχι, και για αυτό στα κτεο ελέγχουν που πάει η δέσμη και όχι τι τεχνολογία χρησιμοποιούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...