andreapaog328 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 πέρασα σήμερα απο κτεο και απότι είδα τραβάνε τα αμάξια και τα λάστιχα φωτογραφίες και τα στέλνουνε στο υπουργείο λεει. μάλιστα αγροτικό μπροστα απο μένα πήρανε φωτογραφίες και τον βάλανε να αλλάξει τα πίσω λάστιχα μέσα στον μήνα. από πότε ισχύει αυτό? έγιναν όντως πιο αυστηροι οι έλεγχοι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kleo1 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 πριν 3-4 χρόνια που είχα περάσει γίνοταν το ίδιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Οσες φορες εχω περασει και το δικο μου αμαξι και του γιου μου ποτε δεν θυμαμαι κατι τετοιο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
4saken Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Ολα τα αυτοκινητα φωτογραφιζονται υποχρεωτικα αλλιως δεν ολοκληρωνεται η διαδικασια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mynam3 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Απο ποτε γινεται αυτο ? Εχω παει παρα πολλες φορες σε ΚΤΕΟ και δεν γινεται ποτε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Απο ποτε γινεται αυτο ? Εχω παει παρα πολλες φορες σε ΚΤΕΟ και δεν γινεται ποτε Αυτο ειπα κι εγω...Διακριτικα παρακολουθω τι κανουν . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bromiaris Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Άκουγα τις προάλλες στον ΣΚΑΙ τα αποτελέσματα για τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ στην ΕΕ. Στην Γερμανία που έχει τον πιο νέο στόλο αυτοκινήτων πέρσι "κόπηκαν" στα ΚΤΕΟ το 35,5% !!!!!!!!!!!!!. Στην Ελλάδα με τον πιο γερασμένο στόλο "κόπηκαν" πέρσι μόνο το 4,9%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κατά τα άλλα, ασφάλεια…! Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ Απέτυχαν Παταγωδώς Απορώ γιατί δεν τα κλίνει και αυτά ο Αλέξης με έναν Νόμο και ένα Άρθρο, όπως το Μνημόνιο! http://www.enikonomia.gr/auto/152999,apokleistiko-se-168-ekat-elenchous-kteo-kopikan-molis-47-aftokini.html Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2017 από bromiaris 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Άκουγα τις προάλλες στον ΣΚΑΙ τα αποτελέσματα για τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ στην ΕΕ. Στην Γερμανία που έχει τον πιο νέο στόλο αυτοκινήτων πέρσι "κόπηκαν" στα ΚΤΕΟ το 35,5% !!!!!!!!!!!!!. Στην Ελλάδα με τον πιο γερασμένο στόλο "κόπηκαν" πέρσι μόνο το 4,9%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κατά τα άλλα, ασφάλεια…! Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ Απέτυχαν Παταγωδώς Απορώ γιατί δεν τα κλίνει και αυτά με έναν Νόμο και ένα Άρθρο, όπως το Μνημόνιο! http://www.enikonomia.gr/auto/152999,apokleistiko-se-168-ekat-elenchous-kteo-kopikan-molis-47-aftokini.html Φαντάσου σε τι κατάσταση ήταν για να καταφέρουν να κοπούν! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
warlock9_0 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 για τα αυτοκίνητα δεν είμαι σίγουρος αλλά τις μηχανές τις βγάζουν φωτο στο κτεο τουλάχιστον τα τελευταία 7-8 χρόνια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Άκουγα τις προάλλες στον ΣΚΑΙ τα αποτελέσματα για τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ στην ΕΕ. Στην Γερμανία που έχει τον πιο νέο στόλο αυτοκινήτων πέρσι "κόπηκαν" στα ΚΤΕΟ το 35,5% !!!!!!!!!!!!!. Στην Ελλάδα με τον πιο γερασμένο στόλο "κόπηκαν" πέρσι μόνο το 4,9%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κατά τα άλλα, ασφάλεια…! Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ Απέτυχαν Παταγωδώς Απορώ γιατί δεν τα κλίνει και αυτά ο Αλέξης με έναν Νόμο και ένα Άρθρο, όπως το Μνημόνιο! http://www.enikonomia.gr/auto/152999,apokleistiko-se-168-ekat-elenchous-kteo-kopikan-molis-47-aftokini.html Στη Γερμανια με τον νέο στολο και τους υψηλους μισθους μπορουν να κάνουν οτι θέλουν. Στην Ελλάδα με την υπερφορολόγιση, τα μνημονια και τους χαμηλούς μισθους, καλά θα κάνουν απλά να ελέγχουν για προβληματα των αυτοκινητων, να επιβάλλουν την αλαγη στα λάστιχα οπως κάνουν κοκ. Αμα ειναι να αλλάζουμε αμάξι κάθε 10 χρόνια καήκαμε. Yπάρχουν εκατοντάδες αμάξια του 90 που ειναι σε εξαιρετικη κατάσταση και οι ιδιοκτητες τα προσέχουν. Ξέρουμε και άλλους που στα 2 χρονια έχουν κάνει το αμάξι τους κομμάτια. Για αυτο υπάρχουν τα ΚΤΕΟ. Να κρινουν αν το αμάξι ειναι οκ. Και γενικά μη δινετε ιδέες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bromiaris Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Στη Γερμανια με τον νέο στολο και τους υψηλους μισθους μπορουν να κάνουν οτι θέλουν. Στην Ελλάδα με την υπερφορολόγιση, τα μνημονια και τους χαμηλούς μισθους, καλά θα κάνουν απλά να ελέγχουν για προβληματα των αυτοκινητων, να επιβάλλουν την αλαγη στα λάστιχα οπως κάνουν κοκ. Αμα ειναι να αλλάζουμε αμάξι κάθε 10 χρόνια καήκαμε. Και γενικά μη δινετε ιδέες Τι ιδέες να δώσω ρε μάστορα… Το τι ελέγχους πρέπει να κάνει ένα ΚΤΕΟ στην ΕΕ είναι σε κοινοτική οδηγία. Οπότε ένα ΚΤΕΟ σε Γερμανία ή Ελλάδα οφείλει να κάνει ακριβώς τα ίδια. Οπότε εσένα σου φαίνετε λογικό αυτό που γίνετε? Περνάνε οτιδήποτε. Μόνο κραυγαλέες περιπτώσεις κόβονται πια. Και όταν όλα αυτά τα χρέπια που πέρασαν και είναι δημόσιοι κίνδυνοι εκεί έξω, και σου συμβεί να εμπλακείς σε ατύχημα σε εσένα προσωπικά με σωματικές βλάβες (που το απεύχομαι) τότε έλα να ξαναμιλήσεις για τα κακά μνημόνια και τους χαμηλούς μισθούς… Έλεος… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Και το δικό μου το φωτογράφιζαν. Από κάτω όμως μόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Τι ιδέες να δώσω ρε μάστορα… Το τι ελέγχους πρέπει να κάνει ένα ΚΤΕΟ στην ΕΕ είναι σε κοινοτική οδηγία. Οπότε ένα ΚΤΕΟ σε Γερμανία ή Ελλάδα οφείλει να κάνει ακριβώς τα ίδια. Οπότε εσένα σου φαίνετε λογικό αυτό που γίνετε? Περνάνε οτιδήποτε. Μόνο κραυγαλέες περιπτώσεις κόβονται πια. Και όταν όλα αυτά τα χρέπια που πέρασαν και είναι δημόσιοι κίνδυνοι εκεί έξω, και σου συμβεί να εμπλακείς σε ατύχημα σε εσένα προσωπικά με σωματικές βλάβες (που το απεύχομαι) τότε έλα να ξαναμιλήσεις για τα κακά μνημόνια και τους χαμηλούς μισθούς… Έλεος… Aστευόμουν για τις ιδέες. Χαλαρώστε. Εμένα μου αλλάζουν τα φωτα στους ελέγχους πάντως. Το αμάξι μου που ειναι δεκαετίας μου το έκοψαν μάλιστα τις προάλλες επειδή τα φώτα πορείας χρειάζονταν αλλαγή αφού κατά την άποψή τους Πέθαιναν σιγά σιγά και δεν είχαν την απαραίτητη ισχύ. Πήγα σε συνεργείο, τα άλλαξα και ξαναπηγα δωρεάν. Αρκετούς τους έκοβαν για λάστιχα. Εγώ δε νομίζω ότι είναι χαλαρά τα πράγματα στα κτέο μας. Αν παρόλαυτα θεωρεις οτι ένα ΚΤΕΟ δε κάνει τους απαραίτητους ελέγχους γιατι δε κάνεις καταγγελία? Έχεις τέτοια υποψια και το μονο που προτείνεις ειναι να πετάξει ο κοσμάκης τα αμάξια του για να πάρει καινουργια? Δε μπορει δηλαδή απλά να κάνει τα απαραίτητα service? Εν πάση περιπτώση, ας προχωρήσουν σε μια νομοθεσία που δε θα έχει τοσο υψηλά τεκμηρια για τα αυτοκίνητα, ας κάνουν οι εταιρίες γενναίες επιδοτήσεις όπως έκαναν στη Γερμανια και στο Η.Β. που έφταναν κοντά στα 12.000 ευρώ, ας δωθεί σοβαρή επιδότηση στην αποσυρση ενος λειτουργικου αυτοκινήτου και μετά να συζητήσουμε για αγορά νέων. Και όχι δεν ειναι τα χρέπια οι δημοσιοι κινδυνοι. Οι οδηγοί τους ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bromiaris Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Aστευόμουν για τις ιδέες. Χαλαρώστε. Εμένα μου αλλάζουν τα φωτα στους ελέγχους πάντως. Το αμάξι μου που ειναι δεκαετίας μου το έκοψαν μάλιστα τις προάλλες επειδή τα φώτα πορείας χρειάζονταν αλλαγή αφού κατά την άποψή τους Πέθαιναν σιγά σιγά και δεν είχαν την απαραίτητη ισχύ. Πήγα σε συνεργείο, τα άλλαξα και ξαναπηγα δωρεάν. Αρκετούς τους έκοβαν για λάστιχα. Εγώ δε νομίζω ότι είναι χαλαρά τα πράγματα στα κτέο μας. Αν παρόλαυτα θεωρεις οτι ένα ΚΤΕΟ δε κάνει τους απαραίτητους ελέγχους γιατι δε κάνεις καταγγελία? Έχεις τέτοια υποψια και το μονο που προτείνεις ειναι να πετάξει ο κοσμάκης τα αμάξια του για να πάρει καινουργια? Δε μπορει δηλαδή απλά να κάνει τα απαραίτητα service? Εν πάση περιπτώση, ας προχωρήσουν σε μια νομοθεσία που δε θα έχει τοσο υψηλά τεκμηρια για τα αυτοκίνητα, ας κάνουν οι εταιρίες γενναίες επιδοτήσεις όπως έκαναν στη Γερμανια και στο Η.Β. που έφταναν κοντά στα 12.000 ευρώ, ας δωθεί σοβαρή επιδότηση στην αποσυρση ενος λειτουργικου αυτοκινήτου και μετά να συζητήσουμε για αγορά νέων. Και όχι δεν ειναι τα χρέπια οι δημοσιοι κινδυνοι. Οι οδηγοί τους ειναι. Αγαπητέ δεν είναι ότι εγώ θεωρώ κάτι ή πιστεύω σε θεωρίες συνωμοσίας… Σου παρέθεσα απλά τα επίσημα στοιχεία του 2016… Δεν είναι λογικό σε μια χώρα με τον νεότερο στόλο αυτοκινήτων και με το ίδιο θεσμικό πλαίσιο στα ΚΤΕΟ, να κόβουν το 35,5% και στην Ελλάδα με τον γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων να κόβετε μόνο το 4,9%!!!!!! Οπότε ο θεσμός των ιδιωτικών ΚΤΕΟ στην χώρα μας Απέτυχε παταγωδώς. Δεν μας φταίει κανένα μνημόνιο ή καμία οικονομική κρίση σε αυτό. Το ότι εσύ πήγες σε ένα ΚΤΕΟ που προφανώς έκαναν σωστά την δουλεία τους, αυτό δεν σημαίνει ότι τα υπόλοιπα την κάνουν… Αδιάψευστος μάρτυρας τα επίσημα στοιχεία.. Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.. Έστω ότι υπάρχουν σε μια περιοχή δυο ΚΤΕΟ. Ο ένας είναι ευσυνείδητος και κάνει την δουλειά του κατά γράμμα… και προφανώς «κόβει» τα περισσότερα γιατί είπαμε.. παλιός ο στόλος μας… Ο δεύτερος που είναι «μάγκας» σου λέει… εγώ θα σας περάσω όλους… Οπότε όλοι πηγαίνουν εκεί… Γιατί ποιος έχει όρεξη να πληρώσει «κερατιάτικα» στον πρώτο για να διορθώσει το χρέπι του σκεπτόμενος πονηρά, ότι αυτοί οι κακοί ευρωπαίοι φταίνε για όλα, ώστε να μας αναγκάζουν να αγοράζουμε ανταλλακτικά ώστε να κινούνται οι βιομηχανίες τους! Είναι και η κρίση στην μέση… και η σιγουριά του ότι το δικό του αυτοκίνητο είναι αεροπλάνο και το τελειότερα συντηρημένο στον κόσμο και η βεβαιότητα ότι σε αυτόν δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί το παραμικρό… Βλέποντας ο πρώτος να μειώνεται αισθητά η πελατεία (είναι και ελεύθερος επαγγελματίας εκτός από ευσυνείδητος, μαζί με φόρους που τρέχουν, ασφάλειες, ενοίκια, μισθοί), βάζει στην άκρη την ευσυνειδησία του και ξεκινά και αυτός να περιορίζει το «κόψιμο» ώστε να μαζέψει ξανά την πελατεία… Με αποτέλεσμα το τραγούδι «ο χάρος βγήκε παγανιά» να κοντεύει να γίνει ο εθνικός μας ύμνος . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Eξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι τη φύση του κινδύνου ενός αμαξιου που έχει περάσει τους στάνταρ ελέγχους, όταν βάση των στατιστικών της τροχαίας μόλις το 0,1% των τροχαίων ατυχημάτων με νεκρούς, ειχε ως αιτία κάποια βλάβη στο όχημα http://www.astynomia.gr/images/stories/2016/statistics16/troxaia2016_analysi.xls Επίσης, δεν αντιλαμβάνομαι ποια η σχέση των ελέγχων του Κτέο με τα νέα αυτοκίνητα. Δηλαδή αν κάποιος αγοράσει νέο αμάξι, το ΚΤΕΟ θα κάνει καλυτερους ελέγχους? Η κάθε 5 χρονια θα πρέπει να αλλάζουμε αυτοκινητα επειδη μπορουν και το κάνουν οι Γερμανοί? Αν το πρόβλημα ειναι το ΚΤΕΟ, που παραπάνω αποδεικνίεται οτι δεν ειναι, ας κάνουν ελέγχους για τους τρόπους που εφαρμόζουν το νομικό πλαίσιο. Παρεμπιπτόντως τα στοιχεία που παρέθεσες δεν ειναι επίσημα. Ειναι η άποψη ενός αρθρογράφου και τιποτε παραπάνω. Επισημα ειναι τα στοιχεια της τροχαίας που σου παραθέτω και δειχνει οτι η ανθρωπινη βλακια ειναι που φταιει για το 99% των ατυχημάτων. Ψάχνοντας λιγο μάλιστα, ειδα οτι αυτοι που διαμαρτυρονται για χαλαρους ελεγχους ΚΤΕΟ ειναι ποιοι πιστεύετε?? Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων!!! Δε περιγράφω άλλο!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα