deligkos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Η Ευρώπη θα πρέπει να παράγει η ίδια μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα, ώστε να μην χάσει την “κούρσα” από τις ΗΠΑ και την Κίνα, προειδοποιεί ο Επίτροπος ενέργειας Maros Sefcovic. “Πρέπει να παραδεχθούμε πως οι ΗΠΑ και η Κίνα προχωρούν με πιο γρήγορα βήματα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης από εμάς”, σημειώνει ο Sefcovic σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung. Ο ίδιος φέρνει ως παράδειγμα την πρωτοβουλία των ευρωπαϊκών αεροναυπηγικών εταιρειών τη δεκαετία του 1970, οι οποίες ένωσαν τις δυνάμεις του και δημιούργησαν την Airbus, για να ανταγωνιστούν την αμερικανική Boeing. “Χρειαζόμαστε μία Airbus για την παραγωγή μπαταριών”, ανέφερε χαρακτηριστικά. Προς το παρόν, οι ευρωπαϊκές εταιρείες δεν προχωρούν στη μαζική παραγωγή μπαταριών, καθώς εκτιμούν πως είναι φθηνότερη η παραγγελία τους από την Ασία. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Sefcovic, η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι πολύ σημαντική, για να εισάγεται από το εξωτερικό. Ο Επίτροπος ενέργειας πρόσθεσε πως στόχος είναι να κυκλοφορήσουν στους ευρωπαϊκούς δρόμους όσο το δυνατόν περισσότερα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων, όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Γι’ αυτό η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να διαθέσει από τα κοινοτικά ταμεία έως και 2 δισ. ευρώ, τόσο για τη χρηματοδότηση της Έρευνας & Ανάπτυξης, όσος και για την κατασκευή των απαραίτητων υποδομών. Site: Phys.Org Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
dialteo Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Προτείνω να τα κόψουμε από τους αργόσχολους των Βρυξελλών και να τα διαθέσουμε σε έρευνα. 4
pcos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 βασικα η ΕΕ εχει μεινει πολυ πισω σε παραγωγη. εχει καταντησει τα περισσοτερα εσοδα της να ειναι απο υπερφορολογηση και προστιμα! 2
kargo130 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Ο κατακερματισμος της ευρωπης σε καμια 30αρια κρατη δεν βοηθαει δυστηχως. Αν προσθεσουμε την γραφειοκρατεια των βρυξελλων και ολων των αργοσχολων καλοπληρωμενων εκει το μελλον δεν θα διαφαινεται αισιοδοξο. Η ευρωπαικη οικονομια τεινει να γινει ολο και περισσοτερο, οικονομια παροχης υπηρεσιων και ολο και λιγοτερο βιομηχανικης παραγωγης. 2
gargalatas Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 "η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι πολύ σημαντική, για να εισάγεται από το εξωτερικό." Μακάρι ένας άνθρωπος στην Ελλάδα να σκεφτόταν έτσι. Τουλάχιστον θα είχαμε καταφέρει να γίνουμε καλοί έστω σε ένα πράγμα. 1
pcos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 "η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι πολύ σημαντική, για να εισάγεται από το εξωτερικό." Μακάρι ένας άνθρωπος στην Ελλάδα να σκεφτόταν έτσι. Τουλάχιστον θα είχαμε καταφέρει να γίνουμε καλοί έστω σε ένα πράγμα. εδω εμεις εχουμε την αλλη καραμελα, "οι δεκο ειναι πολυ σημαντικες για να δωθουν σε ιδιωτες" και η ειρωνια ειναι οτι τις εδωσαν αυτοι που το ελεγαν 3
imoras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Ο κατακερματισμος της ευρωπης σε καμια 30αρια κρατη δεν βοηθαει δυστηχως. Αν προσθεσουμε την γραφειοκρατεια των βρυξελλων και ολων των αργοσχολων καλοπληρωμενων εκει το μελλον δεν θα διαφαινεται αισιοδοξο. Η ευρωπαικη οικονομια τεινει να γινει ολο και περισσοτερο, οικονομια παροχης υπηρεσιων και ολο και λιγοτερο βιομηχανικης παραγωγης. Ελλάδα...το τραγικό είναι πως θέλουν να μας αλάξουν για να γίνουν αυτοί σαν και εμάς!!!
Manjaro Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Η ελλάδα είναι το ΤΕΛΕΙΟ μέρος για μια τέτοια επένδυση... μισθοί λίγο πάνω απο τους κινέζικους μεν ΑΛΛΑ απευθείας οδική αρτηρία με την κεντρική Ευρώπη ΧΩΡΙΣ τελωνεία που αυξάνουν τελικές τιμές + ταχύτητες αποστολής κατα πολύ μικρότερες (απότι αν πάνε με tanker απο κίνα ) ή κατα πολύ φθηνότερες (αν πάνε με αεροπλάνο απο κίνα) Αλλά ποιός θα κάνει την επένδυση... 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Η ελλάδα είναι το ΤΕΛΕΙΟ μέρος για μια τέτοια επένδυση... μισθοί λίγο πάνω απο τους κινέζικους μεν ΑΛΛΑ απευθείας οδική αρτηρία με την κεντρική Ευρώπη ΧΩΡΙΣ τελωνεία που αυξάνουν τελικές τιμές + ταχύτητες αποστολής κατα πολύ μικρότερες (απότι αν πάνε με tanker απο κίνα ) ή κατα πολύ φθηνότερες (αν πάνε με αεροπλάνο απο κίνα) Αλλά ποιός θα κάνει την επένδυση... Αν δε σε ενδιαφερει να φερνεις πρωτες υλες απο Ασια, γιατι να κανεις στην Ελλαδα το εργοστασιο και να μη το κανεις στην Σλοβακια για παραδειγμα οπου θα εισαι πολυ πιο κοντα στους πελατες σου απ'οτι αν το εργοστασιο ειναι πχ στη Θηβα. Επισης αν ανοιγε ενα εργοστασιο, προφανως δε θα εδινε 580 μεικτα...
NiVa013 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Υπάρχει η Sunlight στην Ξάνθη αλλά παράγει μπαταρίες μολύβδου. Σίγουρα με το κατάλληλο κεφάλαιο θα μπορούσε να επεκταθεί και φυσικά με το "οκ" των πολιτικών!
Manjaro Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Αν δε σε ενδιαφερει να φερνεις πρωτες υλες απο Ασια, γιατι να κανεις στην Ελλαδα το εργοστασιο και να μη το κανεις στην Σλοβακια για παραδειγμα οπου θα εισαι πολυ πιο κοντα στους πελατες σου απ'οτι αν το εργοστασιο ειναι πχ στη Θηβα. Επισης αν ανοιγε ενα εργοστασιο, προφανως δε θα εδινε 580 μεικτα... Γιατι σε λένε μήτσο ας πούμε και όχι μαρέκ. Αλλά επίσης γιατι έχει περισσότερο ήλιο και θα μπορούσες να παίρνεις μεγάλο μέρος της ενέργειας που καταναλώνεις απο εκει (βλέπε Tesla giga factory) και επίσης του κακού @$#$#μιά του φταίνε οι τρίχες αν είναι να ξεκινάς με τους λόγους γιατί να ΜΗΝ κάνεις κάτι απο το να ψάχνεις του λόγους που σου επιτρέπουν να κάνεις κάτι και για το πως ΘΑ μπορούσες να πραγματοποιήσεις κάτι τότε μια ζωή στην κρίση θα είσαι
skiabox Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Γιατι σε λένε μήτσο ας πούμε και όχι μαρέκ. Αλλά επίσης γιατι έχει περισσότερο ήλιο και θα μπορούσες να παίρνεις μεγάλο μέρος της ενέργειας που καταναλώνεις απο εκει (βλέπε Tesla giga factory) και επίσης του κακού @$#$#μιά του φταίνε οι τρίχες αν είναι να ξεκινάς με τους λόγους γιατί να ΜΗΝ κάνεις κάτι απο το να ψάχνεις του λόγους που σου επιτρέπουν να κάνεις κάτι και για το πως ΘΑ μπορούσες να πραγματοποιήσεις κάτι τότε μια ζωή στην κρίση θα είσαι Εδώ μιλάμε στην Ελλάδα έχουμε για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία γενιές που γεννήθηκαν, έζησαν και πέθαναν μόνο καταναλώνοντας χωρίς να παράγουν τίποτα. Δηλαδή με πόσο πιο μαύρα γράμματα να γραφτείς στην ανθρώπινη ιστορία.
coffeex Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Γιατι σε λένε μήτσο ας πούμε και όχι μαρέκ. Αλλά επίσης γιατι έχει περισσότερο ήλιο και θα μπορούσες να παίρνεις μεγάλο μέρος της ενέργειας που καταναλώνεις απο εκει (βλέπε Tesla giga factory) και επίσης του κακού @$#$#μιά του φταίνε οι τρίχες αν είναι να ξεκινάς με τους λόγους γιατί να ΜΗΝ κάνεις κάτι απο το να ψάχνεις του λόγους που σου επιτρέπουν να κάνεις κάτι και για το πως ΘΑ μπορούσες να πραγματοποιήσεις κάτι τότε μια ζωή στην κρίση θα είσαι Καλά όλα αυτά αλλά τα λεφτά ο Musk δεν τα βάζει από την τσέπη του αλλά από κρατικά δάνεια. Τουλάχιστον δεν φαίνεται να είναι λαμόγιο.
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 "Η Ε.Ε. χρειάζεται μία... " Χρειάζεται λιγότερους να λένε τι χρειάζεται και περισσότερους να το κάνουν.
cp5120 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Ποιος είναι ο "κύριος" Maros Sefcovic και ΠΟΙΟΣ του έδωσε το δικαίωμα να μιλάει και να καθορίζει πολιτικές; Διπλωμάτης καριέρας χωρίς σχέση ούτε με την παιδεία (που ήταν υπεύθυνος) ούτε με την ενέργεια. Δυστυχώς το "τέρας γραφειοκρατίας των Βρυξελλών" αποφασίζει για το μέλλον μας ΧΩΡΙΣ εμάς... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα