Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλησπέρα!

 

Αγόρασα απο γνωστό κατάστημα πληροφορικής ένα σταθερό Refurbished H/Y ο οποίος έχει 1 χρόνο εγγύηση. Ο Η/Υ δεν ειχε λειτουργικό.Ξεκινώντας λοιπόν εγκατάσταση Win7 διαπιστώθηκαν θέματα όπως οριζοντιες γραμμές στην εκκίνηση (οnboard vga) , η ram να χτυπαει με μπιπ μπιπ και οοοοοοταν τελικά κατάφερα να κάνω εγκατάσταση παντα εκανε restart σε εντολή SHUT DOWN.

 

Την επόμενη μέρα το επιστρέφω και αναφέρω όλα τα προβλήματα στον τεχνικό ο οποίος το κρατησε 3 μερες για να διαπιστώσει ο ιδιος τα συμπτώματα και με ενημέρωσε ότι όντως υπάρχει πρόβλημα στη μητρική.

 

Επειδή δώσαμε τα λεφτουδάκια μας και πήραμε χαλασμένο εξαρχής Η/Υ και επειδή είμαι καλός ανθρωπος του λεω να μου το αντικαταστησει με αλλο ιδιο και μου λέει πως δεν εχει. Σε ερώτηση για επιστροφή χρημάτων μου είπαν πως δε γίνεται και πως πρέπει να το στείλει αντιπροσωπεία να του πουν τι θα γίνει. Δε καταλαβαινω το λογο γιατι δε μπορει να γινει επιστροφη χρηματων εφοσον δεν εχει αλλο ιδιο να μου δωσει,,,,,, 

 

Τι να κανω ρε παιδια? Πραγματικά αρχίζω και τα παίρνω γιατι όπως φαίνεται πληρωσα για να ταλαιπωρουμαι.

 

 

 

Δημοσ.

Πολύ απλά αυτό που αγόρασες αυτοί ουσιαστικά το αγοράζουν σαν σκουπίδι.

Άσχετα που δεν το έψαξες γιατί δεν ήξερες ζητάς τα χρήματα σου πίσω και πλέον δεν κάνεις ξανά το ίδιο λάθος.

Μεγαλύτερη απάτη από τα refurbished δεν υπάρχει, ακριβά σκουπίδια εισαγωγής είναι.

Τίποτα παραπάνω.

  • Like 3
Δημοσ.

Επισης να αναφέρεις το κατάστημα για την προστασία των υπολοίπων. Αν κάποιος ειχε γράψει κατι αναλογο και το ειχες διαβάσει, μαλλον δεν θα αγοραζες απο το συγκεκριμένο κατάστημα.

 

Το λεω αυτό γιατί υπάρχει μεγάλη ασάφεια απο refurbished σε refurbished. Πριν χρόνια αγορασα refurbished laptop απο την dell uk (απευθείας). Το μηχάνημα ειχε ελεγθεί και ήταν όπως ελεγε η περιγραφή. Απο την αλλη τα περισσότερα μικρά καταστήματα που πουλάνε refurbished αγοράζουν σκουπίδια με το κιλό και δεν τα ελεγχουν καν (ακομα κι αν το γράφουν στο site τους) γιατί ο ελεγχος ειναι κόστος. 

 

Πάμε λίγο by the book. Αν δεν εκανες αγορά μεσω net ώστε να εχεις το παραθυρο των 14 ημερών, τυπικά δεν δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων (σε αυτό το στάδιο) αλλά service και εγγύηση. Αν η εταιρεία δεν μπορεσει σε ευλογο διάστημα να σου παρεχει διορθωμένο το μηχάνημα ή άλλο ισάξιο ή καλύτερο (οχι κατώτερο) έχεις το δικαίωμα να απαιτήσει το συνολο των χρημάτων. Αν σου αντιπροτείνουν πιστωτικό να αγοράσεις κάτι άλλο ΚΑΙ δεν βρίσκεις κάτι που να σου κάνει, τοτε εχεις κάθε δικαίωμα να αρνηθείς και αν σου κάνουν νάζια, απλά απευθείας καταγγελία.

 

Παμε λιγο off the book. Απαιτησε να σου πουν χρονοδιάγραμμα για απαντηση επισκευής. Αν ειναι μεγαλο ή ασαφες μετά την πρώτη εβδομάδα πας και κάνεις καθημερινά φασαρία και μαλιστα σε ώρα αιχμής (να εχει κόσμο). Απαιτείς να μιλήσεις με υπευθυνο κάθε φορα και γενικά κάνεις μανουρα. 

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν έχουμε αντιπροσωπεία στα refurbished για να το γνωρίζετε. Πήγαινε και πάρε τα λεφτά σου πίσω νομίμως αφού δεν μπορούν να σου δώσουν το ίδιο το οποίο ζήτησες.

Δημοσ.

Από τη στιγμή που το έστειλε στην αντιπροσωπεία, είναι νομικά καλυμμένος. Δεν είναι υποχρεωμένος να στο αντικαταστήσει ο ίδιος ούτε σε πρώτη φάση να σου επιστρέψει τα χρήματα. Αν όμως σου πει ότι δεν υπάρχει πλέον η ίδια μητρική ή ότι δεν μπορεί να αντικατασταθεί, φυσικά και ΑΠΑΙΤΕΙΣ πλέον τα χρήματά σου πίσω.

 

Φυσικά, ΜΑΚΡΙΑ από refurbished προιόντα στο εξής. 

Δημοσ.

Από τη στιγμή που το έστειλε στην αντιπροσωπεία, είναι νομικά καλυμμένος. Δεν είναι υποχρεωμένος να στο αντικαταστήσει ο ίδιος ούτε σε πρώτη φάση να σου επιστρέψει τα χρήματα. Αν όμως σου πει ότι δεν υπάρχει πλέον η ίδια μητρική ή ότι δεν μπορεί να αντικατασταθεί, φυσικά και ΑΠΑΙΤΕΙΣ πλέον τα χρήματά σου πίσω.

 

Φυσικά, ΜΑΚΡΙΑ από refurbished προιόντα στο εξής. 

ναι αλλα τα refubrished πανε στην αντιπροσωπεια? λιγο κουλο μου φαινεται

Δημοσ.

εχω ξαναπάρει refurbished, συγκεκριμένα ενα laptop απο αλλο καταστημα και εχει βγει ΟΚ! αλλα τωρα πεσαμε σε φολα.

Κανω λιγο υπομονη μεχρι να δω τι θα κανουν πριν τους δωσω στεγνα.

Δημοσ.

Αν σου κάνει νούμερα το κατάστημα, κατευθείαν καταγγελία όπου υπάρχει υπηρεσία καταναλωτή.

 

 

ναι αλλα τα refubrished πανε στην αντιπροσωπεια? λιγο κουλο μου φαινεται

 

Αν το refurbished προιόν ο έμπορος το πήρε από την αντιπροσωπεία, γιατί όχι. Εξ' ού και ο 1 χρόνος εγγύησης.

Δημοσ.

εχω ξαναπάρει refurbished, συγκεκριμένα ενα laptop απο αλλο καταστημα και εχει βγει ΟΚ! αλλα τωρα πεσαμε σε φολα.

Κανω λιγο υπομονη μεχρι να δω τι θα κανουν πριν τους δωσω στεγνα.

Έτσι είναι αυτά αδερφέ. Λαχεία.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλο? Εγώ μόνο γυναίκες πετυχαίνω όταν πάω.

Πάντως Dell και άλλοι πουλάνε refurbished ελεγμένα με εγγύηση, το συγκεκριμένο κατάστημα βγάζει τα πάντα στο πεζοδρόμιο να ψήνονται απο τον ήλιο καθημερινά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...