therock Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Κατεθεσα πινακιδες σε αμαξι το Καλοκαιρι που δε το κινουσα, και θα το ασφαλισω να ξαναπαραλαβω οταν πιασουν κρυα. Εχω βγαλει τον πολο να μη τραβαει ρευμα αλλα αυτο ποσο με προστατευει μεχρι να το ξαναλειτουργησω Επειδη απο οσο ξερω η μπαταρια φορτιζει καθω ενα οχημα ειναι σε κινηση καθως μετατρεπεται η κινητικη ενεργεια σε ηλεκτρικο φορτιο, αλλα εφοσον πλεον ειναι σταματημενο και βρισκεται σε ακινησια, αν βαλω τον πολο και το βαλω μπρος, θεωρητικα αντι να φορτισει, θα καταναλωσει ρευμα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Η μπαταρία ξεκινά να φορτίζει μόλις βάλεις μπρος, δεν χρειάζεται να κινηθεί το όχημα. Απλά επειδή κάθε φορά που γυρνάει την μίζα καταναλώνει ένα σχετικά μεγάλο φορτίο, αν το βάλεις μπρος για ένα λεπτό λογικα δεν θα προλάβει να το αναπληρώσει, οπότε μάλλον χαμένος θα βγεις. Αν έχεις βγάλει τον πόλο θα αργήσει πολύ να πέσει η μπαταρία. Αν είναι ακριβή και δεν θες να το ρισκάρεις, μπορείς να πάρεις έναν μικρό φορτιστή (κατά καιρούς βρίσκεις και στα lidl με κανα 20ευρο) να την φορτίζεις κάθε τόσο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mansora Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Εχε στο νου σου ότι η ακινησία δεν κάνει μόνο κακό στη μπαταρία αλλά γενικά ρημάζει το αμάξι, καλύτερα να πάρεις ένα συντηρητή. Φρόντισε να έχεις εντελώς άδειο ντεπόζιτο για να αποφύγεις την οξείδωση του. Αν δεν μπορείς να το τακαρεις για να μην σου κάνουν βυζι τα λάστιχα βάλε παραπάνω πίεση και να το μετακινεις λίγο για να μην κάθεται συνέχεια στην ίδια θέση. Άσε το να δουλεύει λίγο για να μην στεγνώνει (τιμονι, φρένα κτλ) και βάζε σε λειτουργία τον κλιματισμό για τον ίδιο λόγο. Όταν πάρεις πίσω τις πινακίδες φρόντισε να του κανεις και ένα σέρβις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Κατεθεσα πινακιδες σε αμαξι το Καλοκαιρι που δε το κινουσα, και θα το ασφαλισω να ξαναπαραλαβω οταν πιασουν κρυα. Εχω βγαλει τον πολο να μη τραβαει ρευμα αλλα αυτο ποσο με προστατευει μεχρι να το ξαναλειτουργησω Το βγάλσιμο του πόλου προστατεύει τη μπαταρία από τις όποιες καταναλώσεις έχει το αυτοκίνητο(ρολόι, συναγερμός, μικροδιαρροές κτλ), αλλά δεν την προστατεύει από την εκφόρτιση που παθαίνει από μόνη της. Πρέπει να την ελέγχεις/φορτίζεις κάθε 20 ημέρες, ή τουλάχιστον κάθε μήνα. Επειδη απο οσο ξερω η μπαταρια φορτιζει καθω ενα οχημα ειναι σε κινηση καθως μετατρεπεται η κινητικη ενεργεια σε ηλεκτρικο φορτιο, αλλα εφοσον πλεον ειναι σταματημενο και βρισκεται σε ακινησια, αν βαλω τον πολο και το βαλω μπρος, θεωρητικα αντι να φορτισει, θα καταναλωσει ρευμα? Δεν το έχεις καταλάβει καλά. Η μπαταρία φορτίζει από το αλτενέιτορ του αυτοκινήτου το οποίο δίνει ρεύμα όταν δουλεύει ο κινητήρας, άσχετα αν κινείται ή όχι το αυτοκίνητο. Αν βάλεις τον πόλο και το βάλεις μπροστά θα φορτίσει, αλλά θα πρέπει να αφήσεις τον κινητήρα να δουλεύει αρκετή ώρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 για ξαναπιαστο.....να φροντισει να αδειασει το ντεποζιτο,για να αποφυγει την οξειδωση; Φρόντισε να έχεις εντελώς άδειο ντεπόζιτο για να αποφύγεις την οξείδωση του.Αν δεν μπορείς να το τακαρεις για να μην σου κάνουν βυζι τα λάστιχα βάλε παραπάνω πίεση και να το μετακινεις λίγο για να μην κάθεται συνέχεια στην ίδια θέση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mansora Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 για ξαναπιαστο.....να φροντισει να αδειασει το ντεποζιτο,για να αποφυγει την οξειδωση; My fault Να μην έχεις ήθελα να γράψω, ιδανικά καλό να έχει εντελώς γεμάτο ντεπόζιτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Η μπαταρία ξεκινά να φορτίζει μόλις βάλεις μπρος, δεν χρειάζεται να κινηθεί το όχημα. Απλά επειδή κάθε φορά που γυρνάει την μίζα καταναλώνει ένα σχετικά μεγάλο φορτίο, αν το βάλεις μπρος για ένα λεπτό λογικα δεν θα προλάβει να το αναπληρώσει, οπότε μάλλον χαμένος θα βγεις. Αν έχεις βγάλει τον πόλο θα αργήσει πολύ να πέσει η μπαταρία. Αν είναι ακριβή και δεν θες να το ρισκάρεις, μπορείς να πάρεις έναν μικρό φορτιστή (κατά καιρούς βρίσκεις και στα lidl με κανα 20ευρο) να την φορτίζεις κάθε τόσο. H μπαταρία απλά διατηρείται στο ρελαντί. Αν δεν ανεβάσει στροφές η μηχανή για να δουλέψει ο ρυθμιστής τάσης σε πλήρη ισχύ δεν φορτίζει η μπαταρία. Κι επίσης όταν μένει το αυτοκίνητο πολύ καιρό κάνουμε το δεύτερο που είπες. Ακόμη και καινούρια μπαταρία να βάλεις, αν στην τοποθετήσουν φορτισμένη στο 75% εκεί θα μένει μέχρι να χαλάσει μετά από κανα 2 χρόνια κι αυτό γιατί οι περισσότεροι κάνουν κοφτές και μικρές διαδρομές μέσα σε πόλεις. Στα επαγγελματικά οχήματα που δουλεύει ο κινητήρας συνέχεια ακόμη κ μπαταρίες της πλάκας κρατούν τουλάχιστον 5 χρόνια. Σαν χημικός κανόνας. Η μπαταρία με το που μπει ο ηλεκτρολύτης μέσα (υγρός,gel,agm) αρχίζει την αντίδραση. Όσο η μπαταρία δε βρίσκεται υπό τάση παθαίνει θειικωση η οποία και είναι αναπόφεκτη. Για να έρθει πάλι στην ίδια κατάσταση με την αρχική θα πρέπει να μείνει σε συγκεκριμένη τάση, όσο χρόνο έμεινε χωρίς. Μετά υπάρχουν οι φθορές της φόρτισης-εκφόρτισης που ραγίζουν τις πλάκες και ρίχνουν τη σκόνη μολύβδου στον πάτο η οποία βραχυκυκλώνει στοιχεία κ μετά την πάμε στην ανακύκλωση. Όταν μια μπαταρία συντηρείται όπως πρέπει (ακόμη και οι κλειστού τύπου "δίχως συντήρηση") κράταει τουλάχιστον 4-5 χρόνια η φθηνή και άνετα δεκαετία οι premium σειρές στο κλίμα της Ελλάδας. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2017 από De@th L0rd Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 H μπαταρία απλά διατηρείται στο ρελαντί. Αν δεν ανεβάσει στροφές η μηχανή για να δουλέψει ο ρυθμιστής τάσης σε πλήρη ισχύ δεν φορτίζει η μπαταρία. Στα αυτοκίνητα της δεκαετίας του '60 συνέβαινε αυτό, το δυναμό που διέθεταν χρειαζόταν μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής για να αποδώσει ισχύ, και έτσι στο ρελαντί δεν φόρτιζε η μπαταρία. Τα σύγχρονα διαθέτουν αλτενέιτορ που είναι σε θέση να φορτίσουν την μπαταρία ακόμα και στο ρελαντί. Ο ρυθμιστής τάσης απλά μειώνει την τάση στις περισσότερες στροφές, έτσι ώστε σε κάθε περίπτωση να την κρατάει σταθερή στα 13,7v. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 η μπαταρία είναι το λιγότερο. το να βγάλεις τον πόλο είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για την μπαταρία. στην τελική την βγάζεις, την πας σε ένα ηλεκτρολογείο και στην φορτίζουν. τα προβλήματα από την ακινησία είναι άλλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Στα αυτοκίνητα της δεκαετίας του '60 συνέβαινε αυτό, το δυναμό που διέθεταν χρειαζόταν μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής για να αποδώσει ισχύ, και έτσι στο ρελαντί δεν φόρτιζε η μπαταρία. Τα σύγχρονα διαθέτουν αλτενέιτορ που είναι σε θέση να φορτίσουν την μπαταρία ακόμα και στο ρελαντί. Ο ρυθμιστής τάσης απλά μειώνει την τάση στις περισσότερες στροφές, έτσι ώστε σε κάθε περίπτωση να την κρατάει σταθερή στα 13,7v. Ο'τι πεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα