Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κανένας δεν βάζει ότι όριο γουστάρει όπου γουστάρει. Νομίζεις ότι τα όρια βγαίνουν από μια παρέα στο καφενείο που λέει εδώ με 30 εκεί 50 παραπέρα 60 ή ότι βάζουν τις ταμπέλες που περίσσεψαν;

Στη μέση του πουθενά οπως λες σου περνάει απ το μυαλό ότι αυτός που βάζει ενα όριο 50χλμ γνωρίζει περισσότερα στοιχεία για το δρόμο από εσένα (κλίση οδοστρώματος που δεν την καταλαβαίνεις με το μάτι, το κλίμα της περιοχής που μπορεί το χειμώνα να πιάνει παγετό, ότι μετά από το κομμάτι που θεωρείς εσύ νορμαλ να τρέχεις αντί με 50 με100 έχει στροφή που θα πρέπει να μπεις μ 30 κτλ) και σου βάζει το όριο για να μην σκοτωθείς και να μην σκοτώσεις;

Αντί να οδηγείς με αυτό που θεωρείς εσύ σωστό απλα οδηγά με αυτό που είναι το κοινά σωστό

 

Αυτό ακριβώς. Όποιος νομίζει ότι τα όρια βγαίνουν στα ζάρια ή ότι αυτοί που ορίζουν το όριο είναι άσχετοι, είναι γελασμένος.

 

 

Καλά ναι, θα αρχίσω να βγάζω φωτογραφίες. Και είπα ήδη ότι δεν μιλάω για τα σημεία που έχει νόημα (στροφές, εξόδους οικισμών κτλ) αλλά το έχασες μάλλον.

 

Κάτι το οποίο δεν έχει νόημα για έσενα, έχει νόημα για κάποιον άλλον, ο οποίος ίσως -λέω εγώ τώρα- να ξέρει και 1-2 πράγματα παραπάνω από εσένα. Για κάθε φωτογραφία που θα βγάζεις, καλό θα είναι να έχεις και μια ενημέρωση του πώς προέκυψε το συγκεκριμένο όριο. Οι παράγοντες είναι πάρα πολλοί, μεταξύ των οποίων κλίση εδάφους, ολισθηρώτητα σε βροχές, κλίμα της περιοχής, ορατότητα, διέλευση οικόσιτων/άγριων ζώων και χίλιοι δύο άλλοι λόγοι. Όποιο όριο σε ενοχλεί, πήγαινε στον αρμόδιο φορέα και ζήτα να σου πουν πώς προέκυψε. Σίγουρα θα υπάρχει κάποια λογική

 

Και για να το κάνω πιο λιανά, θα σου πω ένα παράδειγμα. Αν πάρεις την Εγνατία από την Κοζάνη μέχρι τα Γιάννενα, είναι γεμάτη τούνελ. Ενώ το όριο κανονικά είναι 130 χαω, στα τούνελ πέφτει από 80 μέχρι 100 χαω. Αναρωτήθηκες πότε γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί κάποιος, κάπου, κάποτε έψαξε και βρήκε ότι εντός των τούνελ είναι πιο επίκινδυνη η οδήγηση και για αυτό θα πρέπει να μειωθεί το όριο. Επίσης, έχεις αναρωτηθεί γιατί το όριο αλλάζει από τούνελ σε τούνελ και σε κάποια είναι 80 σε κάποια άλλα 90 και σε μερικά 100; Τούνελ της Εγνατίας το ένα, τούνελ της Εγνατίας το άλλο και με ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους. Η απάντηση είναι ότι οι συνθήκες είναι διαφορετικές και για αυτό το λόγο και τα όρια είναι διαφορετικά. Ελπίζω τώρα να κατάλαβες.

  • Like 1
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

. Οπως δεκάδες φορές έχει γράψει και ο Ιαβέρης, οποιος θέλει να τρέξει, υπάρχουν ειδικές πίστες.

Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.

 

Ο Ιαβέρης είναι εξαιρετικός και πολύ σωστός σ αυτά που λέει αλλά είναι ντροπή ένα κράτος με το μεγαλύτερο ποσοστό τροχαίων στην Ευρώπη να περιμένει τον Ιαβέρη να κουνήσει το δάχτυλο για κάτι που πρέπει να το μάθαινες στο σχολείο και ποτέ δεν το έμαθες.

 

Αν δεν υπήρχε Ιαβέρης αν ζούσε ο Μυλωνας ή αρκετά θύματα που μετά το πάθημα τους δραστηριοποιήθηκαν θα έπρεπε να πέφτουμε απ τα σύννεφα κάθε φορά που θα γινόταν ένα τροχαίο ή να οδηγάμε σαν κανίβαλοι;

Δημοσ.
. Σίγουρα θα υπάρχει κάποια λογική

Μην είσαι τόσο σίγουρος - για το ελλαδιστάν μιλάμε. Το πιο απλό παράδειγμα είναι ξεχασμένες ταμπέλες από έργα ή παλαιότερες χαράξεις δρόμων (που σε κάποιες περιπτώσεις ήταν όντως επικίνδυνες λόγω λάθος κλίσεων κτλ) που κανείς δεν μπήκε στο κόπο να αφαιρέσει/διορθώσει.

 

Γενικότερα παρατηρώ μια υπερβολική εστίαση στην ταχύτητα (η οποία είναι σαφέστατα κρίσιμος παράγοντας στα τροχαία, αλλά όχι ο μόνος) ενώ δυστυχώς τα προβλήματα στους δρόμους είναι πολλά περισσότερα και πιο σύνθετα, με κυριότερο την έλλειψη οδηγικής παιδείας.

Δημοσ.

Πάντως ισχύει σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες:

 

Most European countries recognise a separate category light motorcycle with 125cc engines and a minimum age of 16. However, in Denmark, Austria, Switzerland, Belgium and Greece this minimum age is 18. Italy, France, Belgium, Germany and Austria allow the use of a 125cc motorcycle with only a car licence. The Netherlands have no 125cc category. In most countries motorcyclists start with motorcycles with restricted engine power and access an unlimited motorcycle at a later age. Some of these details will be discussed in following sections.

 

ref.

δεν το ηξερα. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Δημοσ.

Προφανώς μπορείς να τρέξεις με 150 σε αρκετά σημεία των Εθνικών οδών και καλά θα κάνουν να αλλάξουν τις άκυρες πινακίδες.

 

Τα περισσότερα σήματα ταχύτητας είναι άκυρα για ένα καλοσυντηρημένο αμάξι με καινούργια λάστιχα, πόσο μάλλον για καινούργιο, ωστόσο επειδή δεν πάει μόνο του αλλά μπαίνει ο παράγων άνθρωπος, τίθεται θέμα ικανότητας/προσοχής/γνώσης, που όπως φαίνεται κινούνται σε νηπιακή μορφή.

 

Κυκλοφοριακή αγωγή είναι η μαγική λέξη από την 1η Δημοτικού, τα υπόλοιπα είναι να 'χαμε να λέγαμε (που έχουμε και λέμε δηλαδή).

Θα πάρει λίγα χρόνια για να βγαίνουν καλύτερες γενιές οδηγών, ωστόσο σε ένα κράτος που κυκλοφορούν (γιατί άραγε) πετρελαιοφόρα χρέπια και βουλιάζουν (ή τα βουλιάζουν) έξω απ' το λιμάνι, καταλαβαίνεις τι γίνεται...

 

Λίγη προσοχή περισσότερη απ' όλους μας. Η μαγκιά πλέον έχει γίνει μπανάλ, είναι παλαιότερων εποχών.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Όπως δήλωσε σε πρωινή εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης ο υπουργός Μεταφορών, κος Χρήστος Σπίρτζης, ένα νέο νομοσχέδιο θα κατατεθεί μέσα στις επόμενες ημέρες στην Βουλή, στο οποίο και θα συμπεριλαμβάνονται αρκετές αλλαγές στον ΚΟΚ.

Κάποιες από τις αλλαγές αυτές, είναι οι εξής:

 

-Κατηγοριοποίηση παραβάσεων βάσει συντελεστή επικινδυνότητας

 

Τρεις κατηγορίες παραβάσεων θα έχουμε πλέον, χωρισμένες σε μικρής, μέσης και υψηλής επικινδυνότητας, με δύο υποκατηγορίες που θα χαρακτηρίζουν επίσης τις παραβάσεις σε αντικοινωνικής συμπεριφοράς και συχνής πρόκλησης ατυχημάτων. Επί παραδείγματι, η βεβαίωση κλήσης για ομιλία στο κινητό τηλέφωνο κατά την οδήγηση, θα εμπίπτει στις κατηγορίες μεγάλης επικινδυνότητας και συχνής πρόκλησης ατυχημάτων.

 

-Πρόστιμα βάσει εισοδηματικών κριτηρίων

 

Με το νέο νομοσχέδιο, τα πρόστιμα για τις παραβάσεις του ΚΟΚ δεν θα είναι δεδομένα για όλους τους πολίτες αλλά θα διαμορφώνονται μετά από διασταύρωση των εισοδηματικών στοιχείων που θα αντλούνται από το σύστημα TAXIS. Θα εξακολουθήσει να υπάρχει μια “βασική” χρέωση για την εκάστοτε παράβαση αλλά αν το εισόδημα των παραβατών είμαι μεγάλο, θα αυξάνεται αναλογικά και το επιβληθέν πρόστιμο.

-Παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς

Αυτή η νέα κατηγορία θα περικλείει παραβάσεις οι οποίες πέραν του κυκλοφοριακού κινδύνου, ενέχουν και στοιχεία αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Χαρακτηριστικά, ο υπουργός κατέδειξε την ρίψη γόπας τσιγάρου από όχημα ως μια τέτοια παράβαση. Οι ποινές σε αυτές τις παραβάσεις θα είναι διοικητικής φύσεως και θα τιμωρούνται με αφαίρεση του διπλώματος ή των πινακίδων κυκλοφορίας για δεδομένο χρονικό διάστημα (έναν ή δύο μήνες). Σε περίπτωση που ένας οδηγός υποπέσει στο ίδιο παράπτωμα δεύτερη φορά, θα υποχρεούται να δίνει ξανά εξετάσεις.

 

-Αύξηση των ορίων ταχύτητας

 

Χωρίς να αναφερθούν περισσότερες λεπτομέρειες, ο υπουργός ανέφερε ότι στον νέο ΚΟΚ αυξάνονται τα όρια ταχύτητας.

 

-ΚΟΚ για τα ποδήλατα

 

Ένας νέος ΚΟΚ θα τεθεί σε εφαρμογή ο οποίος θα ορίζει και θα διέπει τους κανόνες κυκλοφορίας των ποδηλατών.

 

-Ηλεκτρονική έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας και αδειών οδήγησης

 

Ηλεκτρονικά θα καταχωρούνται τα στοιχεία και το ιστορικά για την έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας και διπλωμάτων οδήγησης, προκειμένου, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο υπουργός, να ελεγχθούν τα παράνομα κυκλώματα που λειτουργούν στο παρασκήνιο.

Περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες αναμένονται μέσα στις επόμενες ημέρες, όταν και το νομοσχέδιο κατατεθεί στην Βουλή, οπότε και θα επανέλθουμε στο θέμα.

 

απο bikeit.gr

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Κακώς έσβησες πινακίδα. Στη γραμμή παιδιού έπρεπε να το στείλεις. Τι πιθήκια είναι αυτά ρε;

Αντι να πεις οτι δινει το καλο παραδειγμα φορωντας κρανος...
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εβγαινε ο υπουργος κ ελαιγε για τις αλλαγες στπ νεο κοκ και τελικα εφαγε ακυρο...ποση βλακεια μαζεμενη κυβερναει?

 

Παντως ολα τα λεφτα ειναι οταν εισαι σε δρομο με 130οριο και πριν απο καθε στροφη σου πεταει μια πινακιδα με οριο 90 για να κοψεις

Επεξ/σία από kage
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το ζήτημα δεν είναι τι θα λέει ο νέος ΚΟΚ. Το ζήτημα είναι αν θα εφαρμοστεί ποτέ στην πράξη.

 

Ο παλιός ΚΟΚ κατά 90% σωστός ήταν αλλά δεν εφαρμόστηκε ποτέ. 

Εδώ βλέπεις ο άλλος να κάνει αναστροφή παράνομα και το περιπολικό δίπλα είτε να αδιαφορεί είτε να κάνει και αυτό αναστροφή.

 

Πρόσφατα κυκλοφόρησε μια φωτογραφία στο ιντερνετ από το Λονδίνο, όπου ένας Ελληνας (πεζός) πήρε κλήση 80 λίρες επειδή έριξε μια γόπα.

 

Εδώ θα τον πλησίαζε ο αστυνομικός και μετά θα τον άρχιζε ο πολίτης για τα αντιμνημόνια, για τον Σοιμπλε, για τα κινήματα δεν πληρώνω ή θα του έλεγε να πιάσει τον γείτονα που είναι πιο μεγάλος εγκληματίας και διάφορες παρόμοιες ανοησίες.

Δημοσ.

 

Εδώ θα τον πλησίαζε ο αστυνομικός και μετά θα τον άρχιζε ο πολίτης για τα αντιμνημόνια, για τον Σοιμπλε, για τα κινήματα δεν πληρώνω ή θα του έλεγε να πιάσει τον γείτονα που είναι πιο μεγάλος εγκληματίας και διάφορες παρόμοιες ανοησίες.

Ξέχασες και το ότι θα τον πει φασιστα τον αστυνομικο καμια 200αρια φορες και θα τελειώσει με την φράση "Η χουντα δεν τελείωσε το 73"

  • 9 μήνες μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται ξεχωριστό topic, μιας κι είναι προσθήκη/αλλαγή στο νέο ΚΟΚ.

Επιτέλους εξετάσεις για ανανέωση διπλώματος οδηγών από μια ηλικία και πάνω (74+), προσωπικά θα το έβαζα 70 αν όχι 65...

http://www.amna.gr/home/article/291062/Oi-ano-ton-74-eton-tha-prepei-na-apodeixoun-an-xeroun-apo-odigisi

 

Αν δεν φάει κάνα άκυρο λόγω γκρίνιας/αντιδράσεων, είναι πολύ καλή κίνηση.

Επεξ/σία από ThReSh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Επιτέλους εξετάσεις για ανανέωση διπλώματος οδηγών από μια ηλικία και πάνω (74+), προσωπικά θα το έβαζα 70 αν όχι 65...

 

Ανάλογα με τον τρόπο εξέτασης.

Αν ειναι να βάζεις τον 74+ να κάνει μαθήματα, να πληρωνει ένα σκασμό λεφτά απ τη τσέπη του για να κάνει οπισθογωνίες, ειναι τραγικό.

Αν απλά μπαίνουν οι εξεταστές στο αμάξι του για να δουν αν οδηγεί σωστά, χωρις να πληρωνει παράβολα και εισπρακτικές χαζομάρες, ειναι θετικό. 

Υπάρχει και η άποψη οτι οι κάτω των 30 θα έπρεπε κάθε χρόνο να δινουν εξετάσεις.

Οκ υπερβολές, τα στατιστικά ομως δειχνουν πως δεν προκαλουν οι παππουδες τα ατυχηματα αλλά οι νέοι.

Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων (σήματα οδήγησης). Ανανέωση διπλώματος υποχρεούνται και οι οδηγοί άλλων χωρών που ζουν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμου

Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/382978/neos-kok-se-epanexetasi-gia-to-diploma-odigisis-oi-odigoi-ano-ton-74-eton/#ixzz5QmYmsBPX 

Οκ επιβεβαιωση. Καθαρά εισπρακτικό μέτρο. Σκοπός να στηριχθούν οι σχολές οδηγών, αφου ειχαν πέσει οι δουλειές τωρα τελευταια που δεν υπάρχει χρημα για αγορά αυτοκινητου απο τους νέους και άρα εξετάσεις διπλώματος. Σου λέει κάπως πρέπει να στηρίξουμε την αγορά.
 

Αναφορά σε κείμενο

«Είμαστε υπέρ της επιμόρφωσης των ηλικιωμένων οδηγών, είναι αναγκαία η κατάρτιση και γι αυτή την ηλικία αλλά πιστεύουμε ότι ο τρόπος αυτός δεν βοηθάει» σχολίασε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδηγών Θανάσης Καλύβας σημειώνοντας πως θα έπρεπε να υπάρξει και κάποιου είδους εκπαίδευση, σεμινάρια σε βασικά θέματα οδήγησης (πχ βασικά σήματα που έχουν ξεχάσει ή δεν τα γνωρίζουν).

Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/382978/neos-kok-se-epanexetasi-gia-to-diploma-odigisis-oi-odigoi-ano-ton-74-eton/#ixzz5QmaCwH8u 

Όχι που θα ήταν κατά :P
 

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...