Mansora Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Το ακουσα και γω. Απο τα θετικα η αύξηση των οριων ταχυτητας Σε μια χώρα με έναν απ τους πιο γερασμενους και χειρότερους στόλους σε συντήρηση και ασφάλεια με την υπερβολική ταχύτητα είναι η πρώτη αιτία δυστυχημάτων θεωρεις θετικό την αύξηση του ορίου ταχύτητας;
johnieXoX Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 έχετε ακούσει τίποτα για το αν επιτραπεί η οδήγηση μοτοσικλέτας μέχρι 125cc σε κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου??
papoys1 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Είμαστε απίστευτοι οδηγοί εμείς οι Έλληνες. Δε σεβόμαστε τίποτε.Ούτε τα μικρά παιδάκια.Βγείτε το πρωί 8 η ώρα στο δρόμο και θα δειτε τα ματάκια 10χρονων και 12χρονων γουρλωμένα από τον ύπνο να προσπαθούν με αγωνία να περάσουν στον απέναντι δρόμο και όχι μόνο δεν τα αφήνει κανείς,απεναντίας τα πλακώνουν και στην κόρνα αν τολμήσουν και κατεβάσουν το πόδι από το πεζοδρόμιο και τους κόψουν την ταχύτητα. Τα 40 και 50 χιλιόμετρα είναι για γέλια.Αν τολμήσει κανείς και κινηθεί με 50 χιλιόμετρα θα του αναβοσβήνουν οι από πίσω τα φώτα ταν χριστουγεννιάτικα λαμπάκια.
GeorgeHellas Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 έχετε ακούσει τίποτα για το αν επιτραπεί η οδήγηση μοτοσικλέτας μέχρι 125cc σε κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου??Δύσκολο.. Το υπάρχον σύστημα (απο το 2013 και μετά) ακολουθεί τα ευρωπαϊκά πρότυπα..
Zaknafein Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Ο ΚΟΚ δεν ορίζει τα όρια σε κάθε δρόμο ξεχωριστά, αλλά το μέγιστο επιτρεπτό όριο ανάλογα το είδος του δρόμου. Τα όρια που αναφέρεις τα ορίζει ο δήμος ή η περιφέρεια που ανήκει ο δρόμος, άρα η συζήτηση για αυτού του είδους τα όρια είναι άσχετη σε ένα θέμα που έχει να κάνει με την αναθεώρηση του ΚΟΚ. Και 200 να γίνει το όριο στον ΚΟΚ, τα όρια αυτά θα παραμείνουν ως έχουν, εκτός αν κάποιος αρμόδιος-υπεύθυνος του δημόσιου φορέα στον οποίο ανήκει ο δρόμος αποφασίσει διαφορετικά. Δεν μπορείς να το παραγνωρίζεις αυτό όμως, όταν μιλάς γιατί "γκρινιάζουμε για τα χαμηλά όρια". Δεν έχω ακούσει από πολλούς (βασικά ελάχιστους) να κάνουν παράπονα για τα 130 στις Ε.Ο, για κάτι 30/50/70άρια στην μέση του πουθενά γκρινιάζουμε οι περισσότεροι και ίσως να αφόρα το θέμα τον ΚΟΚ ώστε να μην μπορεί ο κάθε Δήμος/Περιφέρεια να βάζει ότι όρια γουστάρει, όπου γουστάρει.
Mansora Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν μπορείς να το παραγνωρίζεις αυτό όμως, όταν μιλάς γιατί "γκρινιάζουμε για τα χαμηλά όρια". Δεν έχω ακούσει από πολλούς (βασικά ελάχιστους) να κάνουν παράπονα για τα 130 στις Ε.Ο, για κάτι 30/50/70άρια στην μέση του πουθενά γκρινιάζουμε οι περισσότεροι και ίσως να αφόρα το θέμα τον ΚΟΚ ώστε να μην μπορεί ο κάθε Δήμος/Περιφέρεια να βάζει ότι όρια γουστάρει, όπου γουστάρει. Κανένας δεν βάζει ότι όριο γουστάρει όπου γουστάρει. Νομίζεις ότι τα όρια βγαίνουν από μια παρέα στο καφενείο που λέει εδώ με 30 εκεί 50 παραπέρα 60 ή ότι βάζουν τις ταμπέλες που περίσσεψαν; Στη μέση του πουθενά οπως λες σου περνάει απ το μυαλό ότι αυτός που βάζει ενα όριο 50χλμ γνωρίζει περισσότερα στοιχεία για το δρόμο από εσένα (κλίση οδοστρώματος που δεν την καταλαβαίνεις με το μάτι, το κλίμα της περιοχής που μπορεί το χειμώνα να πιάνει παγετό, ότι μετά από το κομμάτι που θεωρείς εσύ νορμαλ να τρέχεις αντί με 50 με100 έχει στροφή που θα πρέπει να μπεις μ 30 κτλ) και σου βάζει το όριο για να μην σκοτωθείς και να μην σκοτώσεις; Αντί να οδηγείς με αυτό που θεωρείς εσύ σωστό απλα οδηγά με αυτό που είναι το κοινά σωστό
Zaknafein Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Καλά ναι, θα αρχίσω να βγάζω φωτογραφίες. Και είπα ήδη ότι δεν μιλάω για τα σημεία που έχει νόημα (στροφές, εξόδους οικισμών κτλ) αλλά το έχασες μάλλον.
johnieXoX Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δύσκολο.. Το υπάρχον σύστημα (απο το 2013 και μετά) ακολουθεί τα ευρωπαϊκά πρότυπα.. Πάντως ισχύει σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες: Most European countries recognise a separate category light motorcycle with 125cc engines and a minimum age of 16. However, in Denmark, Austria, Switzerland, Belgium and Greece this minimum age is 18. Italy, France, Belgium, Germany and Austria allow the use of a 125cc motorcycle with only a car licence. The Netherlands have no 125cc category. In most countries motorcyclists start with motorcycles with restricted engine power and access an unlimited motorcycle at a later age. Some of these details will be discussed in following sections. ref.
παπι Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Κανένας δεν βάζει ότι όριο γουστάρει όπου γουστάρει. Νομίζεις ότι τα όρια βγαίνουν από μια παρέα στο καφενείο που λέει εδώ με 30 εκεί 50 παραπέρα 60 ή ότι βάζουν τις ταμπέλες που περίσσεψαν; Στη μέση του πουθενά οπως λες σου περνάει απ το μυαλό ότι αυτός που βάζει ενα όριο 50χλμ γνωρίζει περισσότερα στοιχεία για το δρόμο από εσένα (κλίση οδοστρώματος που δεν την καταλαβαίνεις με το μάτι, το κλίμα της περιοχής που μπορεί το χειμώνα να πιάνει παγετό, ότι μετά από το κομμάτι που θεωρείς εσύ νορμαλ να τρέχεις αντί με 50 με100 έχει στροφή που θα πρέπει να μπεις μ 30 κτλ) και σου βάζει το όριο για να μην σκοτωθείς και να μην σκοτώσεις; Αντί να οδηγείς με αυτό που θεωρείς εσύ σωστό απλα οδηγά με αυτό που είναι το κοινά σωστό Τα ορια ειναι απο αλλη εποχη. Και καλο ειναι να αλλαξουν για να οδηγούμε σαν άνθρωποι.
Joshua21 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Αυξημένα όρια, λιγότερα ατυχήματα στις ΗΠΑ Με την αύξηση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους μερικών πολιτειών των ΗΠΑ μειώθηκαν τα ατυχήματα από υπερβολική ταχύτητα. http://www.drive.gr/news/asfaleia/ayximena-oria-ligotera-atyhimata-stis-ipa ---------------------------------------- Επικίνδυνα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; http://www.drive.gr/news/ellada/epikindyna-hamila-ta-oria-tahytitas-video
Mansora Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Τα ορια ειναι απο αλλη εποχη. Και καλο ειναι να αλλαξουν για να οδηγούμε σαν άνθρωποι. Και οι δρόμοι είναι από την ίδια εποχή και μάλιστα γίνονται όλο και χειρότεροι.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Τα ορια ειναι απο αλλη εποχη. Και καλο ειναι να αλλαξουν για να οδηγούμε σαν άνθρωποι. Προφανώς τα 150km/h είναι εκεί που ήταν πριν τα 130km/h. Στα άλλα κομμάτια μιας εθνική οδού που έχει χαμηλότερα όρια, αυξάνονται κι αυτά πχ κατά 20km/h ή παραμένουν ίδια? Αν αλλάζουν κι αυτά θα αλλάξουν κι οι πινακίδες ή θα αφήσουν τις παλιές?
Joshua21 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Προφανώς τα 150km/h είναι εκεί που ήταν πριν τα 130km/h. Στα άλλα κομμάτια μιας εθνική οδού που έχει χαμηλότερα όρια, αυξάνονται κι αυτά πχ κατά 20km/h ή παραμένουν ίδια? Αν αλλάζουν κι αυτά θα αλλάξουν κι οι πινακίδες ή θα αφήσουν τις παλιές? Τίποτα δεν είναι προφανές, όχι ακόμα τουλάχιστον. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Ράνιας Τραγόμαλλου που μετέδωσε το Star Channel, το ανώτατο όριο ταχύτητας ενδέχεται να φτάσει τα 150 χλμ./ώρα από 130 χλμ./ώρα που είναι σήμερα σε ορισμένα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου, ενώ θα αυξηθεί και το χαμηλότατο όριο ταχύτητας, από τα 50 στα 70 χλμ./ώρα.[/size] http://www2.zougla.gr/automoto/news/agora/article/afksanonte-ta-oria-taxititas-stis-e8nikes-odous-sta-150-xlmora 1
andreapaog328 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Προφανώς τα 150km/h είναι εκεί που ήταν πριν τα 130km/h. Στα άλλα κομμάτια μιας εθνική οδού που έχει χαμηλότερα όρια, αυξάνονται κι αυτά πχ κατά 20km/h ή παραμένουν ίδια? Αν αλλάζουν κι αυτά θα αλλάξουν κι οι πινακίδες ή θα αφήσουν τις παλιές? η πατρών κορίνθου για πάνω απο 130 πάντως δεν ειναι
pontez2 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Αυξημένα όρια, λιγότερα ατυχήματα στις ΗΠΑ Με την αύξηση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους μερικών πολιτειών των ΗΠΑ μειώθηκαν τα ατυχήματα από υπερβολική ταχύτητα. http://www.drive.gr/news/asfaleia/ayximena-oria-ligotera-atyhimata-stis-ipa ---------------------------------------- Επικίνδυνα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; http://www.drive.gr/news/ellada/epikindyna-hamila-ta-oria-tahytitas-video To άρθρο που παραθέτεις, αναφέρεται στις ΗΠΑ και σε όρια εως και 137km/h στο Τέξας!!!!!! Δεν αναφέρει πουθενά 150άρες, και γενικά φαίνεται οτι τα όριά τους ως το 2014 που γράφτηκε το άρθρο, ήταν χαμηλότερα από τα 130 τα δικά μας. Εντομεταξύ μιλάμε για τεράστιες περιοχές, με απίστευτες ευθείες. Στο αυθεντικό κείμενο μάλιστα, λέει ξεκάθαρα οτι τα δεδομένα ειναι ακόμα ασαφή. Και εννοείται οτι ο τύπος που μεταφράζει το κείμενο, βάζει έναν τιτλο που οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα αν δε διαβάσει κανεις το αυθεντικο κείμενο. Το 2ο άρθρο που παραθέτεις αναφέρετε στη Κρήτη, δηλαδη στη περιοχή που κλαίνε συνεχώς μανουλες λογω της συχνοτητας των ατυχημάτων με μεγάλο ποσοστό απο υπερβολικη ταχύτητα. Ολο το πρόβλημα ειναι οτι κάποιοι θέλουν να τρέχουν, βάζοντας σε κινδυνο ολους εμάς που θέλουμε να πηγαίνουμε με την ηρεμία μας. Οπως δεκάδες φορές έχει γράψει και ο Ιαβέρης, οποιος θέλει να τρέξει, υπάρχουν ειδικές πίστες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα