Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο κόμβος δουλεύει όπως όλοι οι δρόμοι με την από δεξιά προτεραιότητα εκτός αν παίζουν πινακίδες. Πως θα ήθελες να ήταν;

 

Στην πόλη της Λάρισας αν δεν κάνω λάθος , σε όλους τους  κόμβους που έχουν φτιαχτεί και είναι αρκετοί , προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται εντός του κόμβου . 

  • Like 2
Δημοσ.

Διαφορετικο θεμα απο τι; Ακριβως αυτο συζηταμε και σε ακριβως αυτο απαντουσες στα προηγουμενα ποστ σου.

Το αν πρέπει να προσαρμοστεί ο ΚΟΚ είναι διαφορετικό θέμα.

Μέχρι τότε είναι πρόβλημα αυτών που έρχονται και σε αυτό ακριβώς απάντησα εγώ.

Δημοσ.

Ο ΚΟΚ της κάθε χώρας, ειναι θεωρητικά γραμμένος βάση των αναγκών της. 

Δεν γίνεται να προσαρμόζετε ο εκάστοτε ΚΟΚ στις ανάγκες των τουριστών, ακριβως επειδή δεν ισχύουν τα ιδια παντου.

Για παράδειγμα τα ορια ταχύτητας σε διάφορες Ευρωπαικές χωρες ειναι διαφορετικά με τα δικά μας. Εκει ομως και οι δρόμοι ειναι διαφορετικοί. Στα πρόστιμα οι Ελβετοι και οι Άγγλοι πληρώνουν βάση των εισοδημάτων τους. 

 

Κατ εμέ ολα αυτά που πάνε να ψηφίσουν, πάλι εισπρακτικο χαρακτήρα έχουν. Αν ηθελαν να αλλάξουν τα πράγματα, τα χει πει και ο Ιαβέρης.

Ναι μεν ένα ξεγυρισμένο πρόστιμο, αλλά παράλληλα και κοινωνικη εργασία 3 ώρες απογευματινές κάθε μέρα στα επίγοντα στο ΚΑΤ ωστε να βλέπουν τι προκαλει η επιθετικη οδήγηση.

  • Moderators
Δημοσ.

Ο ΚΟΚ της κάθε χώρας, ειναι θεωρητικά γραμμένος βάση των αναγκών της. 

Δεν γίνεται να προσαρμόζετε ο εκάστοτε ΚΟΚ στις ανάγκες των τουριστών, ακριβως επειδή δεν ισχύουν τα ιδια παντου.

Για παράδειγμα τα ορια ταχύτητας σε διάφορες Ευρωπαικές χωρες ειναι διαφορετικά με τα δικά μας. Εκει ομως και οι δρόμοι ειναι διαφορετικοί. Στα πρόστιμα οι Ελβετοι και οι Άγγλοι πληρώνουν βάση των εισοδημάτων τους. 

 

Κατ εμέ ολα αυτά που πάνε να ψηφίσουν, πάλι εισπρακτικο χαρακτήρα έχουν. Αν ηθελαν να αλλάξουν τα πράγματα, τα χει πει και ο Ιαβέρης.

Ναι μεν ένα ξεγυρισμένο πρόστιμο, αλλά παράλληλα και κοινωνικη εργασία 3 ώρες απογευματινές κάθε μέρα στα επίγοντα στο ΚΑΤ ωστε να βλέπουν τι προκαλει η επιθετικη οδήγηση.

Εχει διαφορά ο ΚΟΚ όμως ως προς τα πρόστιμα και ως προς την κίνηση στους δρόμους. Καποια πραγματα μπορουν και πρέπει να ειναι ιδια για ευκολία και αποφυγη ατυχημάτων. 

Δημοσ.

Εχει διαφορά ο ΚΟΚ όμως ως προς τα πρόστιμα και ως προς την κίνηση στους δρόμους. Καποια πραγματα μπορουν και πρέπει να ειναι ιδια για ευκολία και αποφυγη ατυχημάτων. 

 

Με βάση ομως αυτη την προοπτική θα πρέπει να οδηγάμε ανάποδα όπως στο ΗΒ, ή θα πρέπει το ποδήλατο να έχει προτεραιότητα έναντι του πεζού όπως ισχύει στην Ολλανδία και διάφορα άλλα. Η στη Γερμανία ξέρω γω που δεν ειναι υποχρεωτικό οι επαγγελματιες που κάνουν διανομές να βαζουν ζωνη, ή οι ταξιτζίδες.

 

 

Κάποιοι ταξιδιωτικοι οδηγοι το γράφουν. Αν θέλετε να οδηγήσετε στην τάδε χώρα είστε υποχρεωμένοι να ενημερώνεστε για τις διαφορές του ΚΟΚ.

 

Δεν διαφωνώ πως κάτι που ισχύει σε ολο το κόσμο, ισως θα έπρεπε να ισχύει και εδω. Η ουσία ειναι αν μπορεί να ισχύει. Πχ αν βάλεις οριο 150 στην Εθνικη, ειναι στανταρ οτι θα τρέχουν με 250. Και ειδαμε τι μπορει να προκυψει οταν κάποιος τρέχει με τέτοιες ταχυτητες.

  • Moderators
Δημοσ.

ποντεζ εγραψα ΚΑΠΟΙΑ το οποιο σημαινει οτι δεν θα παρουμε τα παντα που κανουν στις αλλες χωρες (η καθε μια ξεχωριστα) και θα το ενταξουμε στον δικο μας ΚΟΚ αλλα αν αυτο διευκολυνει  (και βελτιωνει) την οδηγηση μας εντος και εκτος χωρας καθως και τους τουριστες τοτε το να πηγαινουμε κοντρα ειναι λιγο χαζο. 

Τα δεξιοτίμονα, τα ποδηλατα κλπ που λες ειναι ιδιαιτερότητες συγκεκριμένων χωρων δεν μιλαμε για τετοιες περιπτωσεις

Δημοσ.

Μα δε διαφωνώ.

Αν και Θεωρω οτι το πρόβλημα στην Ελλάδα, δεν ειναι ο ΚΟΚ, αλλά οι οδηγοί. Στο 99% των περιπτώσεων μιλάμε για ανθρωπινα λάθη ή παραβιάσεις του ΚΟΚ.

Για αυτο και λέω συνέχεια για τη προταση του Ιαβέρη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Tα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους είναι σε πολλές περιπτώσεις ανεδαφικά.

 

Από εκεί και πέρα, όσο το σύστημα περιορίζεται στη βεβαίωση παραβάσεων και την είσπραξη προστίμων, ώστε μετά να δώσουν πίσω πινακίδες "ενόψει Πάσχα" κτλ., ό,τι και να γράψουν στον ΚΟΚ, δεν θα αλλάξει το παραμικρό.

 

Εδώ βλέπεις να κάνει ο άλλος "τροχονομία", μαζεύονται γύρω του τρικάβαλα χωρίς κράνη, με το παιδάκι σάντουιτς ανάμεσα στους "γονείς", και στα παλιά του τα παπούτσια. Ούτε γυρίζει να τους κοιτάξει. Έχει "αποστολή".

 

Όσο η τροχαία λειτουργεί σαν ένστολο φοροεισπρακτικό σώμα, ας βάλουν και 5000 το κόκκινο φανάρι, ματαιοπονούν. Τις νοοτροπίες τις αλλάζεις με το παράδειγμα: όσο βλέπουν τους δρόμους σαν χώρους συγκέντρωσης επιπλέον εσόδων, θα μετράμε νεκρούς.

 

Τον Αύγουστο που η Αττική ήταν "άδεια", σκοτώθηκαν τόσοι άνθρωποι στους δρόμους. Υπέβαλε παραίτηση κανείς; Αναζητήθηκαν ευθύνες; Όχι.

 

Οι κάμερες έγραφαν, αν στείλουν και μια κλήση για υπερβολική ταχύτητα σε νεκρό (έχει συμβεί στη Συγγρού, πριν από 2-3 χρόνια, τον έπιασε η κάμερα στην Καλλιθέα και πήγε και στούκαρε στις "ανάποδες" εξόδους για Πειραιά και Γλυφάδα) δεν τρέχει μία.

 

Η μόνη λύση είναι η παρουσία της τροχαίας για να προλαμβάνει στους δρόμους. Όσο αμολιούνται για να κόβουν πρόστιμα ή λειτουργούν σαν υπηρέτες "επωνύμων" για να τους αδειάζουν τους δρόμους, να κινούνται ξεκούραστα, άκρη δεν βγαίνει.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν διαφωνώ πως κάτι που ισχύει σε ολο το κόσμο, ισως θα έπρεπε να ισχύει και εδω. Η ουσία ειναι αν μπορεί να ισχύει. Πχ αν βάλεις οριο 150 στην Εθνικη, ειναι στανταρ οτι θα τρέχουν με 250. Και ειδαμε τι μπορει να προκυψει οταν κάποιος τρέχει με τέτοιες ταχυτητες.

 

Υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που μπορουν να πιασουν 250χλμ/ω?

Αυτοι που τρεχουν με 200 200+, με αυτες ταχυτητες θα τρεχουν ειτε το οριο γραφει 130 ειτε 150 ειτε οτιδηποτε αλλο.

Το σημαντικο ειναι , αν τελικα περιληφθουν αυτες σκεψεις στον νεο ΚΟΚ, οτι τα ορια θα εξορθολογιστουν σε ταχυτητες αναλογες του ποιοτητας του δρομου με αποτελεσμα την μειωση της παρανβατικοτητας

Πιστευω οτι με την αυξηση των οριων, περισσοτεροι οδηγοι θα δινουν στα ορια που θα αναγραφονται και θα προσαρμοζουν την ταχυτητα τους αναλογα.

Τωρα με τα ορια που υπαρχουν οπου στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι γελοια σχεδον κανενας οδηγος δεν τα δινει σημασια παρα μονο στα σημεια οπου ξερει οτι εχει καμερες που λειτουργουν ή μπλοκα.

Αν στο δρομο οπου πριν ειχαν βαλει ενα ξεκαρφωτο οριο 50-60-70 χλμ (γιατι ισως αυτες οι πινακιδες περισσευαν), τωρα, βαση το χαρακτηριστικων του δρομου  βαλουν οριο πχ 90 δηλαδη στην ταχυτητα που "σηκωνει" ο δρομος, θα το τηρησω το οριο.

Τωρα το 99% των οδηγων εξαναγκαζονται να ειναι παραβατες καθως τα ορια που υπαρχουν ειναι γελοια και ο καθενας τρεχει με την ταχυτητα που θεωρει ο καθενας ως σωστη για το δρομο αυτο.

Δημοσ.

Υπαρχουν πολλα αυτοκινητα που μπορουν να πιασουν 250χλμ/ω?

Αυτοι που τρεχουν με 200 200+, με αυτες ταχυτητες θα τρεχουν ειτε το οριο γραφει 130 ειτε 150 ειτε οτιδηποτε αλλο.

Το σημαντικο ειναι , αν τελικα περιληφθουν αυτες σκεψεις στον νεο ΚΟΚ, οτι τα ορια θα εξορθολογιστουν σε ταχυτητες αναλογες του ποιοτητας του δρομου με αποτελεσμα την μειωση της παρανβατικοτητας

Πιστευω οτι με την αυξηση των οριων, περισσοτεροι οδηγοι θα δινουν στα ορια που θα αναγραφονται και θα προσαρμοζουν την ταχυτητα τους αναλογα.

Τωρα με τα ορια που υπαρχουν οπου στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι γελοια σχεδον κανενας οδηγος δεν τα δινει σημασια παρα μονο στα σημεια οπου ξερει οτι εχει καμερες που λειτουργουν ή μπλοκα.

Αν στο δρομο οπου πριν ειχαν βαλει ενα ξεκαρφωτο οριο 50-60-70 χλμ (γιατι ισως αυτες οι πινακιδες περισσευαν), τωρα, βαση το χαρακτηριστικων του δρομου  βαλουν οριο πχ 90 δηλαδη στην ταχυτητα που "σηκωνει" ο δρομος, θα το τηρησω το οριο.

Τωρα το 99% των οδηγων εξαναγκαζονται να ειναι παραβατες καθως τα ορια που υπαρχουν ειναι γελοια και ο καθενας τρεχει με την ταχυτητα που θεωρει ο καθενας ως σωστη για το δρομο αυτο.

Το θέμα δεν ειναι η παραβίαση των ορίων, αλλά το οτι αυτή η παραβίαση οδηγεί σε τροχαία. Αν δεις τις στατιστικές, το μεγαλυτερο ποσοστό των ατυχημάτων στις Ε.οδούς ειναι η υπερβολική ταχύτητα.

 

Με 250 δε πάνε πολλοί, πάνε όμως με 160-180, το οποίο το θεωρώ υπερβολικό και ταχύτητα με την οποία δεν σταματάς.

ΔΕΝ είμαστε Ιταλία, ούτε Γερμανία για να πιάνουμε τέτοιες ταχύτητες διοτι δεν έχουμε τοσο μεγάλες αποστάσεις. Θεωρώ 2 much τα 130. Zούμε στην Ελλάδα που σε 5 ωρες εισαι απο Αθήνα Θεσσαλονίκη τρέχοντας με ένα Μ.Ο. 100 km/h. Τον ιδιο χρόνο κάνει και ο Γερμανος για να πάει από το Μόναχο στο Βερολίνο.

Η διαφορά ειναι οτι Έλληνας θέλει να το κάνει σε 3 ώρες ενω τον Γερμανο δε τον απασχολεί αν το κάνει σε 5. 

 

Αν θέλουμε να έχουμε ευρωπαικους δρόμους, ας αποκτησουμε πρωτα ευρωπαικη νοοτροπία. Όταν την αποκτησουμε τοτε να αυξηθουν τα όρια. Για την ωρα το θεωρω πολυ κακή ιδέα.

Δημοσ.

Όσοι γκρινιάζετε για τα χαμηλά όρια ταχύτητας στην Ελλάδα, σύμφωνα με το wikipedia έχουμε από τα υψηλότερα παγκοσμίως. Οι μόνες χώρες με υψηλότερα όρια από εμάς είναι:

- Βουλγαρία (140)

- Γερμανία (δεν υπάρχει όριο, προτείνεται το 130)

- Ιταλία (σε μερικές -όχι όλες- περιπτώσεις το όριο είναι 150)

- Πολωνία (140)

- Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (140)

- Στις ΗΠΑ ένας και μοναδικός αυτοκινητόδρος στο Τέξας έχει όριο 137 χαω

Επομένως το επιχείρημά σας ότι τα όρια στην Ελλάδα είναι χαμηλά σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο, καταρρίπτεται παταγοδώς. Εκτός εάν για εσάς ο κόσμος είναι η Πολωνία ή εκτός αν θέλετε να συγκριθούμε με την Βουλγαρία.

  • Like 1
Δημοσ.

 

21371096_10214597878560579_3810033225846

 

Απλά τραγικό...

 

@Καλογερος το πρόβλημα είναι στο οδικό δίκτυο εκτός πόλεων, που υπάρχουν διάσπαρτες πινακίδες ορίων ταχύτητας, χωρίς λόγο πολλές φορές (δλδ όχι πριν από επικίνδυνη στροφή/εξόδους οικισμών κτλ). Δεν νομίζω ότι στους αυτοκινητόδρομους είναι το πρόβλημα, εξάλλου τα στατιστικά δείχνουν ότι τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται εντός αστικού ιστού.

  • Like 1
Δημοσ.

Απλά τραγικό...

 

@Καλογερος το πρόβλημα είναι στο οδικό δίκτυο εκτός πόλεων, που υπάρχουν διάσπαρτες πινακίδες ορίων ταχύτητας, χωρίς λόγο πολλές φορές (δλδ όχι πριν από επικίνδυνη στροφή/εξόδους οικισμών κτλ). Δεν νομίζω ότι στους αυτοκινητόδρομους είναι το πρόβλημα, εξάλλου τα στατιστικά δείχνουν ότι τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται εντός αστικού ιστού.

 

Ο ΚΟΚ δεν ορίζει τα όρια σε κάθε δρόμο ξεχωριστά, αλλά το μέγιστο επιτρεπτό όριο ανάλογα το είδος του δρόμου. Τα όρια που αναφέρεις τα ορίζει ο δήμος ή η περιφέρεια που ανήκει ο δρόμος, άρα η συζήτηση για αυτού του είδους τα όρια είναι άσχετη σε ένα θέμα που έχει να κάνει με την αναθεώρηση του ΚΟΚ. Και 200 να γίνει το όριο στον ΚΟΚ, τα όρια αυτά θα παραμείνουν ως έχουν, εκτός αν κάποιος αρμόδιος-υπεύθυνος του δημόσιου φορέα στον οποίο ανήκει ο δρόμος αποφασίσει διαφορετικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...