m32s Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Πάντως ο τρόπος που κατασκευάζονται οι δρόμοι είναι αλληλένδετος με τις προδιαγραφές και ανάμεσά τους τα όρια ταχύτητας. Δεν είναι λογική πως κατέβηκε το όριο επειδή σημειώθηκαν ατυχήματα και γενικώς πως χωρίς να αλλάξουν οι συνθήκες του δρόμου θα μεταβάλλονται τα όρια. Είτε ο μελετητής δεν έκανε σωστά επιστημονικά τη δουλειά του, είτε ο εργολάβος δεν εκτέλεσε σωστά το δημόσιο έργο, είτε τα αυτοκίνητα που ενεπλάκησαν στα τροχαία εξετράπησαν για άσχετο λόγο από το νόμιμο όριο ταχύτητας, η λύση θα δοθεί είτε από τη διόρθωση των τεχνικών αδυναμιών είτε με τη σωστή αστυνόμευση στο αρχικό όριο ταχύτητας. Εδώ έχεις το φαινόμενο τα όρια να προσαρμόζονται για λόγους εισπρακτικούς ή πολιτικούς (ω ναι!). 1
Tenshi Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Την προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο να δω πότε θα αξιώνουν να φτιάξουνε... 2
YourTrueLegend Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Κάτι 50αρια πχ στη Σπύρου Λούη (κάτω από το ΟΑΚΑ) είναι τραγικά χαμηλά. Τρομέρη παγίδα αυτός ο δρόμος μιας και κάποιες περιόδους αράζει αστυνομία κι οι κλήσεις πέφτουν αβέρτα. Eπικινδυνος δρομος, ειδικα στη γεφυρα. Και εχει 1-2 ακομα επικινδυνες στροφες. Οπως επισης μικρος χρονος για να προλαβεις να φρεναρεις αν τρεχεις με πολλα και μετα απο τη στροφη εχει σταματημενα αμαξια λογω κοκκινου. Δεν ειναι για παραπανω παροτι οι 2 λωριδες και η καλη ασφαλτος δινουν την αισθηση της απαλεψιας αν πας με 50. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Eπικινδυνος δρομος, ειδικα στη γεφυρα. Και εχει 1-2 ακομα επικινδυνες στροφες. Οπως επισης μικρος χρονος για να προλαβεις να φρεναρεις αν τρεχεις με πολλα και μετα απο τη στροφη εχει σταματημενα αμαξια λογω κοκκινου. Εκει ειδα μια φορα χωρις να τρεχω πανω απο 60-70... τον Χριστο φανταρο οταν ειδα σταματημενα αυτοκινητα που δεν το περιμενα απο πουθενα.Ευτχως προλαβα και φρεναρα και δεν ερχοταν αλλος πισω μου . 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Την προτεραιότητα σε κυκλικό κόμβο να δω πότε θα αξιώνουν να φτιάξουνε... Γιατι τι εχει? Απλα ο κοσμος δεν ξερει πως δουλευει ο κομβος. Σε ενα κομβο διπλα στο σπιτι οι μισοι σε "τυφλη" στροφη αντι να πανε κανονικα απο τον κομβο στριβουν απευθειας. Ειναι μεχρι να με χτυπησει καποιος και να του παρω μεχρι και το σπιτι στο συγκεκριμενο σημειο Επισης εγινε χτες, σε κυκλικο κομβο περιμενει ενα αμαξι και πισω/διπλα (απο αριστερα) εγω, περνανε δυο αυτοκινητα που ηταν ηδη στον κομβο κανονικα και νομιμα (ωραια μεχρι εδω), ο τυπος διπλα μου με το αμαξι εχει βαλει τη μιση μουρη μεσα και ουσιαστικα εχει βγαλει την εξωτερικη λωριδα αχρηστη και εχει σταματησει και περιμενει δυο μηχανες που έρχονταν να μπουν (ηταν καμποσα μετρα πριν τον κομβο οταν ο αλλος ειχε βαλει ηδη τη μουρη μεσα) στον κομβο και να συνεχισουν στην αλλη μερια, ε αυτοι δεν ακολουθησαν καμια λωριδα απλα το πηραν ευθεια. Αυτο που γινεται στην ελλαδα με τους κομβους ειναι οτι κανεις δεν παει στις λωριδες, ειτε παει ευθεια αν θελει να βγει στη απεναντι πλευρα ειτε παει οπως να ναι στις λωριδες και βγαινει ακομη και αν ειναι στη λαθος λωριδα
Tenshi Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Γιατι τι εχει? Απλα ο κοσμος δεν ξερει πως δουλευει ο κομβος. Σε ενα κομβο διπλα στο σπιτι οι μισοι σε "τυφλη" στροφη αντι να πανε κανονικα απο τον κομβο στριβουν απευθειας. Ειναι μεχρι να με χτυπησει καποιος και να του παρω μεχρι και το σπιτι στο συγκεκριμενο σημειο Επισης εγινε χτες, σε κυκλικο κομβο περιμενει ενα αμαξι και πισω/διπλα (απο αριστερα) εγω, περνανε δυο αυτοκινητα που ηταν ηδη στον κομβο κανονικα και νομιμα (ωραια μεχρι εδω), ο τυπος διπλα μου με το αμαξι εχει βαλει τη μιση μουρη μεσα και ουσιαστικα εχει βγαλει την εξωτερικη λωριδα αχρηστη και εχει σταματησει και περιμενει δυο μηχανες που έρχονταν να μπουν (ηταν καμποσα μετρα πριν τον κομβο οταν ο αλλος ειχε βαλει ηδη τη μουρη μεσα) στον κομβο και να συνεχισουν στην αλλη μερια, ε αυτοι δεν ακολουθησαν καμια λωριδα απλα το πηραν ευθεια. Αυτο που γινεται στην ελλαδα με τους κομβους ειναι οτι κανεις δεν παει στις λωριδες, ειτε παει ευθεια αν θελει να βγει στη απεναντι πλευρα ειτε παει οπως να ναι στις λωριδες και βγαινει ακομη και αν ειναι στη λαθος λωριδα Τον κακό του τον καιρό έχει. Δέν μπορώ να καταλάβω ποιές εγκεφαλικές συνάψεις μεγαλούργησαν προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα σε όσους εισέρχονται στον κόμβο,εγκλωβίζοντας όσους βρίσκονται ήδη σε αυτόν.Σκηνές απείρου κάλλους και φέτος το καλοκαίρι με Ευρωπαίους οδηγούς που προσεγγίζουν όπως προστάζει η κοινή λογική. Απο εκει και πέρα,ο Ελληνούτσος οδηγός αντιμετωπίζει μεγαλύτερα θέματα πχ. δέν γνωρίζει καν πώς δουλεύουν οι λωρίδες (οχι οι κόμβοι) Είναι και ο λόγος που αποφεύγω Ομόνοια και Μεταξουργείο.Ανθυγιεινά υψηλά επίπεδα ηλιθιότητας συμπυκνωμένα σε εξαιρετικά περιορισμένο χώρο...
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Τον κακό του τον καιρό έχει. Δέν μπορώ να καταλάβω ποιές εγκεφαλικές συνάψεις μεγαλούργησαν προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα σε όσους εισέρχονται στον κόμβο,εγκλωβίζοντας όσους βρίσκονται ήδη σε αυτόν.Σκηνές απείρου κάλλους και φέτος το καλοκαίρι με Ευρωπαίους οδηγούς που προσεγγίζουν όπως προστάζει η κοινή λογική. Απο εκει και πέρα,ο Ελληνούτσος οδηγός αντιμετωπίζει μεγαλύτερα θέματα πχ. δέν γνωρίζει καν πώς δουλεύουν οι λωρίδες (οχι οι κόμβοι) Είναι και ο λόγος που αποφεύγω Ομόνοια και Μεταξουργείο.Ανθυγιεινά υψηλά επίπεδα ηλιθιότητας συμπυκνωμένα σε εξαιρετικά περιορισμένο χώρο... Ο κόμβος δουλεύει όπως όλοι οι δρόμοι με την από δεξιά προτεραιότητα εκτός αν παίζουν πινακίδες. Πως θα ήθελες να ήταν;
Tenshi Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Ο κόμβος δουλεύει όπως όλοι οι δρόμοι με την από δεξιά προτεραιότητα εκτός αν παίζουν πινακίδες. Πως θα ήθελες να ήταν; Όπως στον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο,γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση η εκ των δεξιά προτεραιότητα μετατρέπει τον κόμβο σε choke point (και παγίδα για τον Ιταλό που δέν ξέρει οτι ο ταξιτζής που έρχεται,θα πέσει πάνω του και θα έχει και δίκιο) 2
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Απ' ότι διάβαζα θέλουν να μειώσουν τα πρόστιμα μέχρι και 50% για τις παραβάσεις και θα ανεβάσουν τα όρια. Σου λεει ο νομοθέτης αφού έχουμε κρίση, τουλάχιστον να ξεδώσει και λίγο ο κόσμος. Το πρόβλημα δεν είναι ο ΚΟΚ. Το πρόβλημα είναι η μη εφαρμογή του νόμου και η έλλειψη σεβασμού. Εδώ είχε γίνει τεράστιο ζήτημα για την υποτιθέμενη παραβίαση της ιδιωτικότητας του πολίτη λόγω της χρήσης καμερών ταχύτητας. Που σε οποιαδήποτε άλλη πολιτισμένη χώρα το θεωρούν αυτονόητο. Σε άλλες χώρες θα ντρεπόταν κάποιος να προσφύγει στο Στε και σε δικαστήρια για τέτοιους λόγους ή θα προκαλούσε δημόσια κατακραυγή. Οσο δεν υπάρχει σωστή παιδεία και εφαρμογή των νόμων οι παραβιάσεις θα υπάρχουν. Είτε το πρόστιμο είναι 100 ευρώ είτε 100.000 ο παραβάτης θα περάσει με κόκκινο και θα κάνει παράνομη αναστροφή γιατί κανένας δεν ασχολείται.
NickTG Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Όπως στον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο,γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση η εκ των δεξιά προτεραιότητα μετατρέπει τον κόμβο σε choke point (και παγίδα για τον Ιταλό που δέν ξέρει οτι ο ταξιτζής που έρχεται,θα πέσει πάνω του και θα έχει και δίκιο) Αυτό βέβαια είναι πρόβλημα του Ιταλού να το μάθει. Αλλιώς να πάω και εγώ Αγγλία και να οδηγώ από τη δική μας πλευρά. 3
NT1G Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Ο κόμβος δουλεύει όπως όλοι οι δρόμοι με την από δεξιά προτεραιότητα εκτός αν παίζουν πινακίδες. Πως θα ήθελες να ήταν; Όπως στην υπόλοιπη (; ) στις περισσότερες (; ) χώρες της Ευρώπης που προτεραιότητα έχει αυτός που είναι μέσα. Παραδόξως και εκεί έχουν προτεραιότητα από δεξιά. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό βέβαια είναι πρόβλημα του Ιταλού να το μάθει. Αλλιώς να πάω και εγώ Αγγλία και να οδηγώ από τη δική μας πλευρά. Η προβλημα του ελληνικου ΚΟΚ να προσαρμοστει σε οτι γινεται σε ολο τον πλανητη και να απαγκιστρωθει απο την λαμπρη αυτη σκεψη που εκανε καποιος ειδημονας μερικες δεκαετιες πριν, αποφασιζοντας να βαλει αναποδα τις προτεραιοτητες στους κυκλικους κομβους, γιατι ετσι. Ο Ιταλος ειναι φυση αδυνατο να κατσει να διαβασει τον ελληνικο ΚΟΚ και να μαθει οτι κανουμε τη διαφορα με τις προτεραιοτητες στους κυκλικους κομβους. Τυπικα πρεπει, πρακτικα δεν γινεται με τοσο τουρισμο οι μισοι και βαλε τουριστες να το μαθουν πριν πιασουν τιμονι.
NickTG Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Προφανώς και όχι. Όσο είναι έτσι ο ΚΟΚ είναι πρόβλημα όποιου έρχεται. Επίσης δύσκολα να αλλάξει προς το παρόν. Μπορούν όμως να βάλουν σε όλες τις εισόδους στοπ.
YourTrueLegend Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Προφανώς και όχι. Όσο είναι έτσι ο ΚΟΚ είναι πρόβλημα όποιου έρχεται. Επίσης δύσκολα να αλλάξει προς το παρόν. Μπορούν όμως να βάλουν σε όλες τις εισόδους στοπ. Το θεμα δεν ειναι ποιανου ειναι προβλημα να μαθει τι, αλλα το πώς θα γινουν οι ζωες ολων ευκολοτερες και ασφαλεστερες. Δεν ειμαστε στο 1950 που κυκλοφορουσαν 2 αμαξες σε καθε γειτονια, αλλα στο 2017 που ειδικα το καλοκαιρι οι τουριστες ειναι περισσοτεροι απο τους ντοπιους. Βεβαια δεν εχει να κανει με τους τουριστες μονο, αλλα γενικα, να προσαρμοστει κανεις σε οτι ισχυει παντου. Δεν υπαρχει κανενας συγκεκριμενος λογος για να εχουμε τις προτεραιοτητες αναποδα . Αντιθετα, υπαρχουν λογοι για να προσαρμοστουμε στον εξω κοσμο. Simple as that.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα