pananton Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 πάντως η αλήθεια είναι πως κακώς (έστω και ακίνητος) ήσουν κοντά στην στροφή του άλλου...αν είχες σταματήσει "πιο κάτω" θα σε έβλεπε και όλα καλά...αλήθεια επίσης είναι ότι και αυτός δεν κοίταξε από την δική σου μεριά κ κάτι μου λέει ότι δεν ακινητοποίησε εντελώς το όχημα στο stop όπως όφειλε. κάτι μου λέει πως πρόκειται για συνυπαιτιότητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mansora Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Στα τρακαρίσματα δεν υπάρχει φταίχτης αλλά υπαίτιος, μπορεί ένα όχημα να κανοντας σφήνες να προκαλέσει ένα ατύχημα χωρίς το ίδιο να μην πάθει ζημιά αλλά πάλι θα φταίει σαν υπαίτιος. Η τροχαία εξετάζει την υπαιτιότητα και το πως βρέθηκε το κάθε όχημα στο σημείο του ατυχήματος. Στην προκειμένη είσαι ο υπαίτιος που έγινε το ατύχημα χωρίς να πρέπει να πούμε για ακόμα μια φορά πως βρέθηκε το όχημα σου εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
katergaris79 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Στα τρακαρίσματα δεν υπάρχει φταίχτης αλλά υπαίτιος, μπορεί ένα όχημα να κανοντας σφήνες να προκαλέσει ένα ατύχημα χωρίς το ίδιο να μην πάθει ζημιά αλλά πάλι θα φταίει σαν υπαίτιος. Η τροχαία εξετάζει την υπαιτιότητα και το πως βρέθηκε το κάθε όχημα στο σημείο του ατυχήματος. Στην προκειμένη είσαι ο υπαίτιος που έγινε το ατύχημα χωρίς να πρέπει να πούμε για ακόμα μια φορά πως βρέθηκε το όχημα σου εκεί. Στα τρακαρίσματα η τροχαία δεν εξετάζει την υπαιτιότητα για το πως βρέθηκε το κάθε σταματημένο όχημα στο σημείο του ατυχήματος. Αν το αυτοκίνητο είχε μείνει θα έπεφτε πάνω του. Αν είχε μείνει κι ο atssssss είχε βγει να βάλει τρίγωνο θα τον πατούσε. Για οποιαδήποτε από αυτές τις εικασίες φταίει ο άλλος που δεν είδε μπροστά του. Αν το σταματημένο όχημα βρέθηκε εκεί με παντιλίκια, με την όπισθεν ή πετώντας, είναι άλλο καπέλο. Εντελώς διαφορετική παράβαση του νόμου από το ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη ως σταματημένο όχημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Απο την στιγμη που ο TS μπορει να επικαλεστει οτι εκανε ελιγμο για να παρκαρει και ηταν σταματημενος με αλαρμ τοτε η υπαιτιότητα ειναι αυτου με το βαν. Αν το βαν ειχε σταματησει και επεφτε ο αλλος με την οπισθεν επανω του τοτε ναι, να ειναι ο φταιχτης, αλλα εδω ο αλλος δεν ειδε ολοκληρο αμαξι μπροστα του και καρφωθηκε σαν τυφλος, προφανος παραβιασε ΣΤΟΠ κοιταζοντας αριστερα χωρις να ακινηροποιησει το οχημα. Εν ολιγης, ο φιλος σου μπορει να αλλαξει την δηλωση και ας τα βρουν οι ασφαλιστικες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 @atsssssss , δε κατλαβαίνω γιατί ρωτάς κάτι και μετάς αρχίζεις να επιχειρηματολογείς τόσο ισχύρα γιατί η γνώμη που σου δίνει κάποιος είναι λάθος. Αν ήδη πιστεύεις ότι δε φταις (δε ξέρω πραγματικά τι ισχύει) προς τι η ερώτηση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Κίνηση με όπισθεν ΚΟΚ Απαγορεύεται η προς τα πίσω κίνηση των οχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η προς τα μπρος κίνηση είναι αδύνατη ή γίνεται ελιγμός στάθμευσης, καθώς και στις περιπτώσεις εκπαίδευσης και εξέτασης υποψήφιων οδηγών σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις. O ελιγμός στάθμευσης επιτρέπεται να εκτελείται στην ίδια οδό και σε μήκος όχι μεγαλύτερο τoυ διπλάσιου μήκους τoυ οχήματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atssssss Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 @atsssssss , δε κατλαβαίνω γιατί ρωτάς κάτι και μετάς αρχίζεις να επιχειρηματολογείς τόσο ισχύρα γιατί η γνώμη που σου δίνει κάποιος είναι λάθος. Αν ήδη πιστεύεις ότι δε φταις (δε ξέρω πραγματικά τι ισχύει) προς τι η ερώτηση? DrLo επιχειρηματολογώ επειδή ο φίλος επάνω δεν είχε απαντήσει. Είπε μόνο ότι απαγορεύεται η όπισθεν και δεν είπε τίποτα παραπάνω για το εν λόγω ατύχημα. Όπως είπα και αρχικά είναι φιλολογική η συζήτηση. Δεν περιμένω μία απάντηση για να την χρησιμοποιήσω κάπως. Προσπαθώ και εγώ να καταλάβω τι ισχύει και να το συζητησούμε. Προφανώς η απάντηση είσαι κακός οδηγός που έκανες όπισθεν δεν είναι απάντηση στο ποιος ευθύνεται για το ατύχημα. Εσένα δηλαδή τι σου φαίνεται λάθος στην δικιά μου επιχειρηματολογία. Κακώς βρέθηκα εκεί. Όμως ήμουν ακίνητος. Το ότι έκανα όπισθεν δεν οδήγησε στο ατύχημα. Οδήγησε να βρεθώ εκεί. Σε αυτό και μόνο επιχειρηματολογώ. Και είπα το ακραίο που είπα και στον ίδιο τον άνθρωπο που με χτύπησε. Αν ήταν ένα παιδάκι στο δρόμο (όχι να πεταχθεί, για κάποιο λόγο να ήταν στην μέση του δρόμου σαν εμένα), θα το πάταγε; Η απάντηση του ήταν ότι το παιδάκι θα το έβλεπε, οπότε η απάντηση του, είναι και δικιά μου αν θες να το πεις εσωτερική ικανοποίηση ωστέ να ξέρω ότι φταίει κατά κύριο λόγο ο άλλος και όχι εγώ (κατά την δικιά μου άποψη πάντα). Για αυτό και έκανα το post, για να μου πουν και άλλοι, ίσως και κάποιος πιο ειδικός την γνώμη του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
web_assasin Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Νομικα το σταματημενο αμαξι δε φταιει σε τιποτα,μη λετε οτι να'ναι. Ο ts ειναι κακος οδηγος και αγνοει πολλα,αλλα ειναι καλυμενος αφου ο αλλος επεσε επανω του ενω ειχε σταματησει απο ωρα με αλαρμ,οπως λεει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atssssss Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Νομικα το σταματημενο αμαξι δε φταιει σε τιποτα,μη λετε οτι να'ναι. Ο ts ειναι κακος οδηγος και αγνοει πολλα,αλλα ειναι καλυμενος αφου ο αλλος επεσε επανω του ενω ειχε σταματησει απο ωρα με αλαρμ,οπως λεει. ευχαριστώ web_assasin για το κακός οδηγός.... Θα έχω να πληρώσω την ζημιά του φίλου μου για να μου το θυμίζει αυτό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sargio01 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 (...)απλά ρωτάω για το ΗΘΙΚΟ του πράγματος, το ποιος είχε την ευθύνη στο εν λόγω τρακάρισμα;(...)Επειδή σκέφτηκες "'ντάξει μωρέ, πού να τρέχω τώρα δεξιά στο πρώτο στενό και αμέσως δεξιά, ευθεία περίπου 120μ., δεξιά και δεξιά και έφτασα στη θέση στάθμευσης κανονικά και ασφαλώς;; Ας πάω με την όπισθεν και στ' αρ...μου!", έχεις την απόλυτη ευθύνη.Απορώ που απορείς... (...και άσε τα "ήμουν σταματημένος για 5", αν ήταν κλειστός ο δρόμος δηλαδή;" γιατί δεν ήταν. Ξέρεις γιατί το λεω; Επειδή και κλειστός λόγω ανωτέρας βίας να ήταν ο δρόμος οπότε θα ήσουν αναγκασμένος για οπισθοπορεία, αυτή επιτρέπεται μόνο εως το πρώτο σημείο διαφυγής, κοινώς εως την πρώτη ανοιχτή διασταύρωση.) Υ.Γ. (...)Ο τύπος πήγε να μου τα ρίξει πάνω μου και του έλεγα ότι αυτός φταίει και τι θα γινόταν αν ήταν παιδάκι στο δρόμο (η απάντηση ήταν το παιδάκι θα το έβλεπε).(...)...κι ενώ παραδέχεσαι εδώ οτι δεν ξέρεις οπότε και δεν είσαι σίγουρος για το ποιός φταίει, του πούλησες ιστορία αντί να πείς "φίλε συγγνώμη δεν ξέρω κατά πόσο ευθύνομαι, ας καλέσουμε αστυνομία" την οποία εν τέλη κάλεσε ο άλλος με πρωτοβουλία του. Για την ιστορία, τυπικά και σύμφωνα με την εξιστόριση φταίτε και οι δυο με το 90% της ευθύνης δικό σου και το 10% του άλλου οδηγού. Καταλαβαίνεις θεωρώ το ποιός πληρώνει λοιπόν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atssssss Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Επειδή σκέφτηκες "'ντάξει μωρέ, πού να τρέχω τώρα δεξιά στο πρώτο στενό και αμέσως δεξιά, ευθεία περίπου 120μ., δεξιά και δεξιά και έφτασα στη θέση στάθμευσης κανονικά και ασφαλώς;; Ας πάω με την όπισθεν και στ' αρ...μου!", έχεις την απόλυτη ευθύνη. Απορώ που απορείς... (...και άσε τα "ήμουν σταματημένος για 5", αν ήταν κλειστός ο δρόμος δηλαδή;" γιατί δεν ήταν. Ξέρεις γιατί το λεω; Επειδή και κλειστός λόγω ανωτέρας βίας να ήταν ο δρόμος οπότε θα ήσουν αναγκασμένος για οπισθοπορεία, αυτή επιτρέπεται μόνο εως το πρώτο σημείο διαφυγής, κοινώς εως την πρώτη ανοιχτή διασταύρωση.) Υ.Γ. ...κι ενώ παραδέχεσαι εδώ οτι δεν ξέρεις οπότε και δεν είσαι σίγουρος για το ποιός φταίει, του πούλησες ιστορία αντί να πείς "φίλε συγγνώμη δεν ξέρω κατά πόσο ευθύνομαι, ας καλέσουμε αστυνομία" την οποία εν τέλη κάλεσε ο άλλος με πρωτοβουλία του. Για την ιστορία, τυπικά και σύμφωνα με την εξιστόριση φταίτε και οι δυο με το 90% της ευθύνης δικό σου και το 10% του άλλου οδηγού. Καταλαβαίνεις θεωρώ το ποιός πληρώνει λοιπόν... Αδερφέ μου, δεν είμαστε σε καμία αντιδικία... Δεν ξέρω τι διαβάζεις και αν διάβασες τίποτα από τα παραπάνω.... Δήλωσε έκανε κανονικά ο φίλος μου θετική ο ίδιος. Μάθε πριν κάνεις τα σχόλια σου, που είναι προσωπικά και με ίχνη κακίας να διαβάζεις πρώτα τι λέει ο άλλος. Δεν φόρτωσα σε κανέναν τίποτα. Εγώ ήμουν και τότε και τώρα 100% σίγουρος ότι δεν έφταιγα. Το γιατί το έχω γράψει άπειρες φορές σε παραπάνω ποστ. Έκανα την οπισθογωνία. Τον είδα να έρχεται από τον κάθετο και σταμάτησα στον δρόμο περιμένοντας αν θα πάει ευθεία ή θα στρίψει. Το επόμενο που συνέβει από την ακινητοποίηση μου ήταν 5-6 δευτερόλεπτα μετά να γίνει το γκντουπ. Όταν βγήκε ο τύπος τα έριξε σε εμένα, εγώ σε αυτόν και για αυτό καλέσαμε την αστυνομία. Ο φίλος μου επειδή βαπτιζόταν το παιδί του και ήδη είχε χάσει όλες τις φωτογραφίες και δεν ήταν η μέρα και ο χρόνος για πολλα-πολλά πήρε τα στοιχεία του ανθρώπου και είπε ότι θα κάνει δήλωση (και την έκανε, επειδή είναι άνθρωπος που κρατάει τον λόγο του και από την στιγμή που του είπε ότι θα κάνει δήλωση εγώ δεν είπα τίποτα παραπάνω). Εκεί τελειώνει η ιστορία ως προς εκείνη την ημέρα και για την δήλωση. Τώρα πάλι στο μήνυμα σου. Τα άσε το ήμουν σταματημένος κλπ για ποιο ακριβώς λόγο τα λες; Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα σου; Εξήγησα ακριβώς την κατάσταση. Ήμουν σταματημένος. Ο τύπος είχε βανάκι και εγώ ΙΧ μικρού μεγέθους. Αν δεν ήμουν σταματημένος δε νομίζω η ζημιά στο αμάξι του φίλου μου να ήταν γρατζουνισμένος προφυλακτήρας, μικρό βαθούλωμα στο πορτ μπαγκάζ και ραγισμένο το πίσω αριστερά φανάρι. Εγώ έκανα οπισθογωνία γιατί δεν ήξερα την περιοχή και είχε πάρκο να κόβει τους δρόμους και δεν ήξερα αν και πως θα έβγαινε. Επειδή είχαν κουβάλημα και με το ηλίθιο μυαλό μου θεώρησα σωστό να μην αργήσω ψάχνοντας πως θα βγω μπροστά στην εκκλησία, έκανα την οπισθοπορεία. Ο δρόμος που έκανα την οπισθοπορεία ήταν εντελώς άδειος. Ο τύπος που με χτύπησε ήρθε από κάθετο που έχει στοπ και πολύ απλά που μου το είπε και ο ίδιος και προφανώς αυτό συνέβει κιόλας κοίταγε μόνο από την πλευρά του στοπ και έστριψε όταν δεν είδε κανένα αμάξι από την δεξιά μεριά του δρόμου (και προφανώς δεν είδε καν την αριστερή μεριά που εκεί κατευθυνόταν). Εγώ δεν ήμουν στην διασταύρωση πάνω, ήμουν 10 μέτρα πιο μπροστά. Όταν σταμάτησα εγώ εκεί φαντάσου τον είδα 10-15 μέτρα πισω από την δική του ευθεία του στοπ πες. Ενώ εγώ είχα καθαρή επαφή, ο τύπος που ήταν και ο μπροστά του δρόμος έκανε αυτά τα μέτρα και δεν είδε καν τον δρόμο μπροστά του. Για να τελειώσω το θέμα και το ξαναλέω ο φίλος μου έκανε δήλωση στο άλλο αμάξι και εγώ εννοείται θα πληρώσω την ζημιά στο αμάξι του φίλο μου. Το να καταλαβαίνω ποιος πληρώνει το ήξερα από την αρχή. Και το ηθικό και το τυπικό της ευθύνης που ήθελα να συζητήσουμε εδώ ήθελα να το κάνω από πες περιέργεια, εσωτερική φαγούρα, να ξέρω αν όντως έχω δίκιο; Εγώ για το όπως έγινε, δε νιώθω ευθύνη στο μυαλό μου. Έχω άπειρες άλλες τύψεις το τι ήθελα να βοηθήσω και πήρα το αμάξι (δεν μου είπε ο φίλος μου πήγαινε φέρ'το, βοήθησα το παιδί και πήγα το κουτί από την βάπτιση στο αμάξι και όπως το κουβάλαγα είδα θέση μπροστά στην εκκλησία). Επειδή όπως είπα και δεν ήξερα την περιοχή και είχε πάρκο που έκλεινε τα στενά και επειδή ο δρόμος ήταν 100% άδειος (ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ) έκανα την οπισθοπορεία για λίγα μέτρα και ακινητοποιήθηκα όταν είδα στον κάθετο να έρχεται το βανάκι που με χτύπησε. Ούτε εγώ, ούτε κανενας δεν θα ήθελαν να χτυπήσουν το αμάξι του φίλου τους (που το είχαν για ούτε 1 λεπτό στο χέρι), πόσο μάλλον σε τέτοια μέρα. Και προφανώς ούτε και ο άνθρωπος που τρακάραμε ήθελε να μπει σε αυτή την λογική. Και τα γεγονότα χωρίς ποτέ να έχω βγάλει την ουρά μου απέξω τα είπα άπειρες φορές. Ήμουν ακινητοποιημένος, αυτό δεν αλλάζει. Λες για την οπισθοπορεία, που όμως στο ατύχημα δεν έπαιξε κανένα μα κανένα ρόλο. Αυτό συζητάμε και για αυτό έχω απαντήσει και σε εσένα και σε δύο ακόμα. Και το ξαναλέω και ας ακουστεί μαλακισμένο ως προς το ακραίο το ατυχήματος με πεζό: Εγώ έκανα οπισθοπορεία που είχα πλήρη έλεγχο που πάω (και στην πορεία μου και περιφερειακά (για αυτό είδα το αμάξι να έρχεται και σταμάτησα)). Ο άλλος έπεσε πάνω σε αμάξι επειδή κοίταζε μόνο από την άλλη πλευρά. Αν υπήρχε άνθρωπος στον δρόμο, εγώ δεν θα τον πάταγα, αυτός 100% Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sargio01 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Κακία;; Ποιά κακία; Ρώτησες για την ΗΘΙΚΗ της κίνησης που έκανες και απάντησα. Δεν έκανες οπισθοπορεία επειδή δεν γινόταν αλλιώς, έκανες γιατί δεν ήξερες τους δρόμους. Μ' άλλα λόγια έκανες ό,τι ήθελες κόντρα στη νομοθεσία για δικό σου υποκειμενικό λόγο. Εντάξει, δεν το σκέφτηκες με τα "λόγια" ακριβώς που έγραψα αλλά αυτό ήταν το νόημα. Δεν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι, καταγραφή των γεγονότων κάνω... Τώρα για τον άλλο, ο άλλος μπορεί να αφαιρέθηκε, μπορεί να μην ήξερε οτι σε στενά έπρεπε να κοιτάξει και απο τις δυο πλευρές πρίν στρίψει. Δεν παύει να πήγαινε κανονικά σε σχέση με 'σένα όμως... έτσι προκύπτει η αναλογία των ποσοστών. Για το ασφαλές κομμάτι του ζητήματος, όσο αυτός μπορεί να χτυπούσε παιδάκι επειδή δεν κοιτούσε, άλλο τόσο μπορεί να χτυπούσες κι εσυ αν πεταγόταν στον δρόμο στην τυφλή γωνία της οπισθοπορείας σου γιατί είναι γνωστό, με γυρισμένο το κεφάλι πίσω, η αριστερή πλευρά του οχήματος είναι ακάλυπτη οπτικά εκτός κι αν γυρίσεις το κεφάλι απο την άλλη. Δεν νομίζω οτι το έκανες το τελευταίο σε 100μετρη οπισθοπορεία... Αν εγώ ήμουν ο άλλος και πηγαίναμε στο δικαστήριο, αυτά θα υποστήριζα. Αν μπορούσες ας τα αντέκρουες. σ.σ. Έκανες οποσθοπορεία σε μονόδρομο, οχι οπισθογωνία. Μη μπερδεύεις τις λέξεις. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: Την ηθική σχολιάζω, οχι το νομικό γι αυτό και δεν αναφέρομαι στο οτι ήσουν σταματημένος. Με τα κεφαλαία δεν φωνάζω, τονίζω απλά τις λέξεις που θέλω να τονίσω επειδή δεν εχω bold λόγω κινητού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Στην Ελλάδα μιλάμε με 100 προτάσεις χωρίς να μπορούμε να είμαστε σαφείς και επί της ουσίας. Αυτό έχω καταλάβει εγώ. Η ουσία είναι μία σε όλους τους δρόμους. Ανεξαρτήτως τού τί προηγήθηκε, έχει πολλή σημασία το λίγο πριν το ατύχημα ποιά ήταν η θέση των οχημάτων. Το ότι έκανε κάποιος οπισθοπορεία και όντως είναι λάθος, δεν σημαίνει ότι θα το κουβαλάει σαν ευθύνη για 2 μέρες μετά. Σημασία έχει υπό ποιές συνθήκες προκλήθηκε το ατύχημα. Κάνε σούζες, άσε το λάστιχο κάτω, πήγαινε ανάποδα, βάλε φωτιές ... αν σταματήσεις και παρκάρεις στην άκρη και έρθει και πέσει ο άλλος πάνω σου, φταίει ο άλλος. Το γεγονός ότι ο φίλος σταμάτησε μετά την οπισθοπορεία και άναψε αλάρμ, δημιουργεί την αρχή μια νέας κατάστασης αξιολόγησης ασχέτως τού τι προηγήθηκε. Θα μπορούσε να ήταν σε αυτή τη θέση μετά από βλάβη. Ο ΚΟΚ δεν εξετάζει το πώς έφτασε κάποιος στη θέση με τα αλάρμ, για παράδειγμα. Επίσης, ΠΟΛΥ βασικό, όταν στρίβεις σε μονόδρομο κοιτάς και μπροστά προς το μονόδρομο γιατί θα μπορούσε να έχει Ή ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ Ή ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΕΖΟΣ. Φίλος μου είχε κοπεί στο δίπλωμα, επειδή μπήκε σε μονόδρομο και κοίταξε μόνο προς τα πίσω και όχι προς την κατεύθυνση κίνησης. Χωρίς να είμαι ειδικός, θεωρώ ότι έχει ευθύνη αυτός που μπήκε στο μονόδρομο και όχι ο φίλος εδώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Αν ο οδηγος κοιταξε πρωτα στο δρομο που ηταν ο TS δεν ειδε κατι γιατι ο ΤS ηταν πιο μπροστα και μεχρι να κοιταξει δεξια για να φυγει ο TS ειχε μετακινηθει πιο πισω!? Δηλαδη ο αλλος οδηγος ειχε ηδη κοιταξει και δεν ειχε δει καποιον και δεν μπηκε στη διαδικασια να σκεφτει "α καποιος θα ερχεται με οπισθεν ας κοιταξω ξανα!?" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostaskalamatas Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 αν πραγματι τα γεγονοτα εγιναν, ακριβως ομως, οπως τα εγραψες, την καθολικη ευθυνη την εχει ο οδηγος με το βανακι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα