Romanzo Criminale Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μια χαρα ισχυει νομικα και για αυτο τοσο μεγαλες εταιρειες και καταστηματα δινουν 1 χρονο εγγυηση. Προφανως δεν διαβασες το λινκ που σου εστειλα και συγχεεις την εμπορικη εγγυηση(αυτη του κατασκευαστη) με τα δικαιωματα λογω πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση(ειναι η λεγομενη νομιμη εγγυηση και δεν ειναι απο τον κατασκευαστη, αλλα απο τον πωλητη). Απο το λινκ που παρεθεσες(που δεν ειναι νομολογια οπως λανθασμενα αναφερεις): http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Απο το ιδιο site: http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm Ναι μου ξέφυγε από κεκτημένη ταχύτητα και το διόρθωσα. Και πιο κάτω λέει.. Αλλά όπως και να έχει αναφέρει πως ο έμπορος είναι υποχρεωμένος πάντα να βρίσκει λύση. Επίσης δεν είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι δεν έφταιγες εσύ. Το στέλνεις σε εξουσιοδοτημένο σέρβις και βγάζουν αυτοί το πόρισμα. Γενικά μεγάλες εταιρίες όπως αυτή που αναφέρουμε, για ένα μικροποσό δε θα αφήσει ποτέ πελάτη θιγμένο. Βλέπε σκάνδαλο με τις οθόνες retina κτλ. Τα καταστήματα ή οι κατασκευαστές σας προσφέρουν συχνά συμπληρωματική εγγύηση (γνωστή επίσης ως εμπορική εγγύηση), η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον. Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ή μειώνει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση, την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.
haHa Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι μου ξέφυγε από κεκτημένη ταχύτητα και το διόρθωσα. Και πιο κάτω λέει.. Ακριβως. Και συμφωνα με τη νομιμη εγγυηση(που ειναι πραγματι για 2 χρονια και ειναι τα δικαιωματα των καταναλωτων λογω πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση), ισχυουν τα παρακατω: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Μετά από 6 μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. Απο το ιδιο site: http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm Η υποχρέωσή σας για επανόρθωση ξεκινά την ημέρα της παράδοσης και εξακολουθεί να ισχύει για 2 χρόνια.. ...Αν το πρόβλημα διαπιστωθεί εντός 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης, το προϊόν σας θεωρείται ότι ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Αν διαπιστωθεί μετά την πάροδο 6 μηνών, ο πελάτης πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης Εδω και μια εξηγηση της παρανοησης απο το site της Αγγλικης βουλης: https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja Is there an EU-wide two year consumer guarantee? Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979. Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will befor the consumer to prove. Εδω και η εξηγηση της HP μεταξυ εμπορικης και νομιμης εγγυησης: http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193 Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σαςπαρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, ... ... Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,... ... Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύηση μπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. ------------------- Αλλά όπως και να έχει αναφέρει πως ο έμπορος είναι υποχρεωμένος πάντα να βρίσκει λύση. Επίσης δεν είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι δεν έφταιγες εσύ. Το στέλνεις σε εξουσιοδοτημένο σέρβις και βγάζουν αυτοί το πόρισμα. Γενικά μεγάλες εταιρίες όπως αυτή που αναφέρουμε, για ένα μικροποσό δε θα αφήσει ποτέ πελάτη θιγμένο. Βλέπε σκάνδαλο με τις οθόνες retina κτλ. Συνεχιζεις να τα μπερδευεις: Δεν πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εφταιγες εσυ(αληθεια, πως κατεληξες σε αυτο το συμπερασμα; ), πρεπει να αποδειξεις οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση. Ειναι διαφορετικα αυτα τα 2.
Neg Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Τελικά μετά από έρευνες και λόγω σχεδιασμού αποφάσισε να πάριε το Macbook 12" Rosegold με 256GB 8GB RAM στα 1190€
haHa Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Καλοριζικο! Φθηνο βγηκε τελικα, εχει πεσει η τιμη του;
Neg Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Καλοριζικο! Φθηνο βγηκε τελικα, εχει πεσει η τιμη του; Ευχαριστώ, Μάλλον επειδή είναι του 2016 μοντέλο, από το Cyberport το παραγγείλαμε. Λογικά θα έρθει μέχρι τέλος της βδομάδας, θα το ανοίξω να δω τι παίζει και θα γράψω εντυπώσεις. Edit: Τελικά θα το παραλάβω σήμερα, άντε να δούμε τι μπορεί να κάνει το περιβόητο αυτό Macbook με την μία θύρα. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2017 από Neg
CarbonFibre Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Ευχαριστώ, Μάλλον επειδή είναι του 2016 μοντέλο, από το Cyberport το παραγγείλαμε. Λογικά θα έρθει μέχρι τέλος της βδομάδας, θα το ανοίξω να δω τι παίζει και θα γράψω εντυπώσεις. Edit: Τελικά θα το παραλάβω σήμερα, άντε να δούμε τι μπορεί να κάνει το περιβόητο αυτό Macbook με την μία θύρα. Καλημέρα Neg, Μιας και ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο laptop, μπορείς να μας δώσεις τις εντυπώσεις σου;
panos2310 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Τρίβουν τα χέρια τους από τις εταιρείες που κατάφεραν να δημιουργήσουν σύγχυση για το αν ισχύει η εγγύηση για 2 χρόνια. Είναι νομοθετημένο και η apple έχει υποστεί κυρώσεις για το ότι άφηνε να εννοηθεί ότι δεν ισχύει εγγύηση για 2 χρόνια. Ηχογραφημένο μήνυμα κατά την επικοινωνία με την Apple, ξεκαθαρίζει ότι ισχύει εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών (ή και περισσότερο, όπου προβλέπεται από τη νομοθεσία της κάθε χώρας), για τις συσκευές που διατίθενται στην ΕΕ. Δεν ξέρω ποιος θα είχε συμφέρον μέσα σε ένα τεχνολογικό forum να υποστηρίζει ότι ισχύει υπό προϋποθέσεις η εγγύηση.
gRim Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Τρίβουν τα χέρια τους από τις εταιρείες που κατάφεραν να δημιουργήσουν σύγχυση για το αν ισχύει η εγγύηση για 2 χρόνια. Είναι νομοθετημένο και η apple έχει υποστεί κυρώσεις για το ότι άφηνε να εννοηθεί ότι δεν ισχύει εγγύηση για 2 χρόνια. Ηχογραφημένο μήνυμα κατά την επικοινωνία με την Apple, ξεκαθαρίζει ότι ισχύει εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών (ή και περισσότερο, όπου προβλέπεται από τη νομοθεσία της κάθε χώρας), για τις συσκευές που διατίθενται στην ΕΕ. Δεν ξέρω ποιος θα είχε συμφέρον μέσα σε ένα τεχνολογικό forum να υποστηρίζει ότι ισχύει υπό προϋποθέσεις η εγγύηση. Αν μας έλεγες και ποιος νόμος είναι θα ήταν ακόμα καλύτερα. Όχι τίποτα άλλο αλλά πλέον δεν ιδρώνει το αυτί τους ακόμα και εάν κάνεις καταγγελία μέσω συνηγόρου του καταναλωτή κτλ οπότε λέω εγώ μήπως όντως ισχύει η διετία υπό προϋποθέσεις και απλά κάποιες εταιρίες για να ευχαριστήσουν τον πελάτη κάνουν τα στραβά μάτια; Ψάξε το φόρουμ κάποιες εταιρίες ακόμα και ύστερα από καταγγελίες δεν αποδέχθηκαν διετή εγγύηση. edit: Δεν ξέρω τι ηχογραφημένο μήνυμα έχεις ακούσει από την apple αλλά στο site της περί εγγύησης Site: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/ αναφέρει "Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης. Παραδείγματα χωρών όπου η ευθύνη για την απόδειξη δεν μεταφέρεται στον καταναλωτή αποτελούν η Δημοκρατία της Τσεχίας, η Πορτογαλία και η Ρουμανία. Επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα θέση στη χώρα σου. Κατά τη διάρκεια της περιόδου υποβολής αξιώσεων (βλ. παραπάνω), οι καταναλωτές μπορούν να αξιώσουν, μεταξύ άλλων, τη δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση στην περίπτωση που ένα προϊόν δεν αντιστοιχεί στη σύμβαση. Σε ορισμένα κράτη-μέλη της ΕΕ, όπως η Φινλανδία, η Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Σουηδία, η περίοδος υποβολής αξιώσεων ξεπερνά τα 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα θέση στη χώρα σου." 1
haHa Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Τρίβουν τα χέρια τους από τις εταιρείες που κατάφεραν να δημιουργήσουν σύγχυση για το αν ισχύει η εγγύηση για 2 χρόνια. Είναι νομοθετημένο και η apple έχει υποστεί κυρώσεις για το ότι άφηνε να εννοηθεί ότι δεν ισχύει εγγύηση για 2 χρόνια. Ηχογραφημένο μήνυμα κατά την επικοινωνία με την Apple, ξεκαθαρίζει ότι ισχύει εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών (ή και περισσότερο, όπου προβλέπεται από τη νομοθεσία της κάθε χώρας), για τις συσκευές που διατίθενται στην ΕΕ. Δεν ξέρω ποιος θα είχε συμφέρον μέσα σε ένα τεχνολογικό forum να υποστηρίζει ότι ισχύει υπό προϋποθέσεις η εγγύηση. Για πολλοστη φορα: Δεν ειναι νομοθετημενο και καμια εταιρεια δεν ειναι υποχρεωμενη να προσφερει 2 χρονια εγγυηση. Αν υποστηριζεις οτι ειναι νομοθετημενο, μπορεις να αναφερεις και τον αριθμο νομου; Κατι μου λεει οτι δεν θα το κανεις. Το θετικο ειναι οτι ΜΟΝΟ στην Ελλαδα και οχι στην υπολοιπη ΕΕ, η infoquest καλυπτει ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ και τον 2ο χρονο αν το εχεις αγορασει με αποδειξη(με τιμολογιο ειναι πιο μπερδεμενα τα πραγματα). Στο επισημο site της βεβαια η apple αναφερει ξεκαθαρα οτι η εγγυηση ειναι 1 ετους και τα 2 χρονια ειναι μονο για τα δικαιωματα των καταναλωτων λογω πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση(ειναι η λεγομενη νομιμη εγγυηση και δεν ειναι απο τον κατασκευαστη, αλλα απο τον πωλητη). Αναφερεται και στο site που παρατεθηκε πιο πριν απο εναν φιλο: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Μετά από 6 μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.
Romanzo Criminale Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Ναι αλλά μην μπερδεύεστε. Υπάρχουν δύο είδη εγγύησης. Αυτή που δίνει ο κατασκευαστής για το προϊόν του, δηλαδή ο 1 χρόνος εγγύησης της Apple και υπάρχει και η εγγύηση βάσει νομοθεσίας, που είναι αυτό που αναφέρεται στο παρανάνω λινκ, δηλαδή μετά το πέρας 6μήνου πρέπει να αποδείξεις ότι αγόρασες το προϊόν με το ελάττωνα να υπήρχε από την αρχή. Αυτό προφανώς δεν μπορείς να το αποδείξεις πολλές φορές, οπότε... και όταν υπάρχει τέτοιο θέμα, βλέπε πχ το πρόβλημα με το coating στις οθόνες των macbook, τότε ο κατασκευαστής, ανοίγει το πρόγραμμα αντικατάστασης το οποίο πιάνει μοντέλα και παραπάνω των 2 ετών. Οι μεγάλες εταιρίες δε ρισκάρουν να χάνουν τους πελάτες, ειδικά όταν μιλάμε για την Apple που έχουν μεγάλο ποσοστό κέρδους και πιστούς αγοραστές. 1
haHa Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Ναι αλλά μην μπερδεύεστε. Υπάρχουν δύο είδη εγγύησης. Αυτή που δίνει ο κατασκευαστής για το προϊόν του, δηλαδή ο 1 χρόνος εγγύησης της Apple και υπάρχει και η εγγύηση βάσει νομοθεσίας, που είναι αυτό που αναφέρεται στο παρανάνω λινκ, δηλαδή μετά το πέρας 6μήνου πρέπει να αποδείξεις ότι αγόρασες το προϊόν με το ελάττωνα να υπήρχε από την αρχή. Αυτό προφανώς δεν μπορείς να το αποδείξεις πολλές φορές, οπότε... Ακριβως. Υπαρχει η συνηθισμενη εγγυηση του κατασκευαστη, γνωστη και ως εμπορικη εγγυηση, για την οποια δεν χρειαζεται να αποδειξεις οτι το προβλημα προυπηρχε κατα την παραδοση. Μετα υπαρχει η 'εγγυηση' που προκυπτει απο τα δικαιωματα του καταναλωτη λογω πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση, ειναι η λεγομενη νομιμη εγγυηση και δεν ειναι απο τον κατασκευαστη, αλλα απο τον πωλητη. Σε αυτην την περιπτωση πρεπει να αποδειξεις οτι το προβλημα προυπηρχε κατα την παραδοση. Αυτη η εγγυηση ειναι για προιοντα αγορασμενα με αποδειξη, οχι με τιμολογιο. Εδω εξηγηση της διαφορας μεταξυ της λεγομενης Νομιμης εγγυησης και της Εμπορικης εγγυησης απο την hp: http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193 Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σαςπαρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, ... ... Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,... ... Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύηση μπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση Εδω επεξηγηση απο μια δικηγορικη εταιρεια: https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205 Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. Όταν αυτό το ελάττωμα ή η έλλειψη εμφανίζεται εντός έξι μηνών από τον χρόνο της πώλησης τεκμαίρεται ότι αυτό υπήρχε ήδη κατά τον χρόνο της πώλησης. Αντίθετα, για τα ελαττώματα ή ελλείψεις που εμφανίζονται από τον 7ο μήνα και μετά ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι αυτά δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει με όποια σειρά θέλει είτε α) την επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, είτε β) τη μείωση του τιμήματος που κατέβαλε είτε τέλος, γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση επιστρέφοντας το προϊόν και ζητώντας το τίμημα που είχε καταβάλει, εφόσον το ελάττωμα είναι ουσιώδες. Σε περίπτωση ειδικότερα που το ελάττωμα ή η έλλειψη είναι αποτέλεσμα υπαιτιότητας του πωλητή (δόλου ή αμέλειας) τότε ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει επιπλέον και χρηματική αποζημίωση. Παράλληλα με αυτήν την ευθύνη, ο προμηθευτής του προϊόντος (δηλ. ο ίδιος ο πωλητής ή ο κατασκευαστής ή ο εισαγωγέας) μπορεί να παράσχει στον καταναλωτή επιπλέον εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας του αγορασθέντος καινούριου προϊόντος. Τα δικαιώματα από αυτήν την εγγύηση είναι τα ίδια όπως και στη νόμιμη εγγύηση με τη διαφορά ότι εδώ αφενός, δεν ενδιαφέρει ο χρόνος δημιουργίας του ελαττώματος, δηλαδή ο προμηθευτής ευθύνεται για κάθε βλάβη που προκύπτει αδιακρίτως. --------------------------- Το θετικο ειναι για την apple οτι ΜΟΝΟ στην Ελλαδα και οχι στην υπολοιπη ΕΕ, η infoquest καλυπτει ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ και τον 2ο χρονο αν το εχεις αγορασει με αποδειξη(με τιμολογιο ειναι πιο μπερδεμενα τα πραγματα) χωρις να σου ζηταει να αποδειξεις οτι το προβλημα προυπηρχε κατα την παραδοση.
A7X. Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Θέλω και εγώ να αγοράσω το 13ρι του, 2017 το πιο φτηνό και το βρίσκω σε μεγάλα μαγαζιά 1699 και σε σκρουτζομαγαζα 200+ φθηνότερα. Κάποια δεν λεν κάτι ιδιαίτερο αλλά κάποια εχουν περιγραφή "uk adaptor" κοκ... Και με κάνει να φαντάζομαι ότι σε όλα αυτά σε αυτές τις τιμές κάτι τςτοιο παιζει. Αν το αγοράσω από εκεί πρέπει να προσέξω κάτι; με τις γλώσσες ή την εγγύηση η κάτι άλλο;
kostasrodos29 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, A7X. είπε Θέλω και εγώ να αγοράσω το 13ρι του, 2017 το πιο φτηνό και το βρίσκω σε μεγάλα μαγαζιά 1699 και σε σκρουτζομαγαζα 200+ φθηνότερα. Κάποια δεν λεν κάτι ιδιαίτερο αλλά κάποια εχουν περιγραφή "uk adaptor" κοκ... Και με κάνει να φαντάζομαι ότι σε όλα αυτά σε αυτές τις τιμές κάτι τςτοιο παιζει. Αν το αγοράσω από εκεί πρέπει να προσέξω κάτι; με τις γλώσσες ή την εγγύηση η κάτι άλλο; Αν θες να το πάρεις φτηνότερα βρες κάποιον φίλο σου να το κόψει τιμολόγιο πάνω του να γλυτώσεις όλο τον ΦΠΑ.
antonis1111 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, A7X. είπε Θέλω και εγώ να αγοράσω το 13ρι του, 2017 το πιο φτηνό και το βρίσκω σε μεγάλα μαγαζιά 1699 και σε σκρουτζομαγαζα 200+ φθηνότερα. Κάποια δεν λεν κάτι ιδιαίτερο αλλά κάποια εχουν περιγραφή "uk adaptor" κοκ... Και με κάνει να φαντάζομαι ότι σε όλα αυτά σε αυτές τις τιμές κάτι τςτοιο παιζει. Αν το αγοράσω από εκεί πρέπει να προσέξω κάτι; με τις γλώσσες ή την εγγύηση η κάτι άλλο; Αν λέει UK adaptor, σημαίνει ότι έχει την πρίζα Αγγλίας και για να δουλέψει στην ελληνική πρίζα χρειάζεται αντάπτορα. Οι πρίζες στην Αγγλία έχουν τρεις εσοχές αντί για δύο. Επειδή η τάση του ρεύματος όμως είναι ίδια με την Ελλάδα, δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος. Από την άλλη, θα απέφευγα να αγοράσω macbook με usa αντάπτορα, γιατί στην Αμερική η τάση του ρεύματος δεν είναι ίδια και αν ο αντάπτορας πάθει κάτι, υπάρχει θεωρητικά ο κίνδυνος να προκαλέσει ζημιά στον υπολογιστή. Για την εγγύηση, θα έχεις σίγουρα για 1 χρόνο, καθώς η εγγύηση είναι διεθνής, και η infoquest καλύπτει μέχρι στιγμής και τον δεύτερο χρόνο κατά κανόνα σε όλα τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί με απόδειξη, ακόμα και μη ελληνικά. H isystem όμως που είναι και αυτή authorised reseller and service provider, καλύπτει το δεύτερο χρόνο μόνο για τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το επίσημο δίκτυο, δηλαδή public, κωτσόβολο κλπ (δες εικόνα). Αν δεν αλλάξει πάντως κάτι, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα στην infoquest και τον 2ο χρόνο, αλλά αν το έχεις έγνοια, με τα λεφτά που γλιτώνεις στο skroutz αγοράζεις applecare που σου δίνει εγγύηση για 3 χρόνια (κοστίζει 259 ευρώ στην Ελλάδα: http://www.isquare.gr/store/mac-accessories/applecare.html), αλλά πάλι κερδισμένος θα βγεις γιατί θα έχεις 1 χρόνο επιπλέον. Μπορείς να το αγοράσεις μέχρι και 1 χρόνο μετά την αγορά του υπολογιστή, τον 2ο χρόνο δεν μπορείς. Για την γλώσσα δεν θα έχεις πρόβλημα, καθώς στις ρυθμίσεις μπορείς να βάλεις το interface να είναι σε όποια γλώσσα θες. Επίσης, και στο πληκτρολόγιο μπορείς να βάλεις όποια γλώσσα θες. Απλώς πάνω στο κάθε κουμπί αν ο υπολογιστής είναι από uk θα έχεις μόνο το λατινικό γράμμα και θα πρέπει να θυμάσαι εσύ ότι το ψ είναι στο c, το δ στο d κλπ, που δεν είναι κάτι το τρομερό. Μέχρι και κινέζικα μπορείς να γράψεις αν μάθεις το κάθε γράμμα σε ποιο πλήκτρο αντιστοιχεί. Βασικά, το πλεονέκτημα των μεγάλων ελληνικών καταστημάτων από ό,τι έχω καταλάβει είναι ότι δίνουν την δυνατότητα πολλών (μέχρι και 48 νομίζω) άτοκων δόσεων. Αν μπορείς να πληρώσεις όλο το ποσό εφ' άπαξ, δεν αξίζει να πληρώσεις 200+ ευρώ διαφορά για να πάρεις "ελληνικό". Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2018 από antonis1111
djuan1988 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 Ίδιο είναι το τροφοδοτικό στα us μοντέλα, μόνο το plug αλλάζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα