vairass Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2017 Ε δεν θέλω να πάρω ντούκου γιαυτό και έλεγα το καινούργιο Εχει μάντρες και αντιπροσωπείες που κάνουν δόσεις, κάνε μια βόλτα να μάθεις λεπτομέρειες.
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Εχει μάντρες και αντιπροσωπείες που κάνουν δόσεις, κάνε μια βόλτα να μάθεις λεπτομέρειες. Μεσω τρεπεζας το κανουν...Που λιγες με γραμματια για μερικους μηνες. 1
mp123 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 καινουργιο να παρεις με 15000.ουτε να το σκεφτεσε το μεταχειρισμενο. ιαπωνα η κορεατη. 1
vairass Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Μεσω τρεπεζας το κανουν...Που λιγες με γραμματια για μερικους μηνες. στη θεσσαλονικη εχει αρκετες με γραμματια , αλλα γενικως ναι θελει τραπεζα! 1
xrhstosiak Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 μεταχειρισμενο με τα χιλια 1) περνεις καλυτερο στα ιδια λεφτα ή περνεις αυτο που θες με λιγοτερα εως πολυ λιγοτερα αυτες τις εποχες - οποτε κερδισμενος 2) οταν το δωσεις θα εχεις χασει παλι λιγοτερα 3) μπορεις να βρεις και αμαξι με πολλα εξτρα που δεν τα πληρωνεις ποτε στο μεταχειρισμενο και θα ηθελες πολλα χρηματα να τα βαλεις εσυ 4) δοκιμασμενα μοντελα - λιγοτερες παιδικες ασθενειες - λιγοτερη κλαψα σε γραντζουνιες - ατυχηματα - κλοπες 5) ενα αμαξι θες να κανεις την δουλεια σου σκεψου το απλα, πλεον στις εποχες που ζουμε ουτε προτεραιοτητα ειναι ουτε κατι τοσο αξιο θαυμασμου ή κοινωνικης θεσης ... για τα αμαξια που μιλαμε και για τα λεφτα που μιλαμε ... μην παρεξηγηθώ 5) επαναχρηισμοποιηση και καλυτερη αξιοποιηση των πορων που καταναλωθηκαν να φτιαχτει ενα αμαξι λιγοτερος υπερκαταναλωτισμος - λιγοτερες εισαγωγες διαρροή συναλλάγματος - αν σε ενδιαφερουν αυτες ή ψιλες λεπτομέρειες φυσικα αυτα απαιτουν τρελο χρονο για ερευνα αγορα - διαβασμα - υπομονη εμπιστο μαστορα συνεργειο - αντιπροσωπία καλες αγορες. 2
mp123 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 1- λαθος γιατι να φτιαξεις το μεταχεισμενο στην κατασταση που ειναι το καινουργιο θα χαλασεις πολλα χρηματα. 2- λαθος τα ιδια θα χασεις. 3- λαθος στα κανουν δωρα αν επιμενεις η συν ολα τα αμαξια σημερα στην μεσαια εκδοση ειναι πληρης. 4-λαθος οτι να παθει εχεις 5 χρονια τουλαχιστον εγγυηση. 5-γιατι να δωσεις τα ιδια λεφτα σε μεταχειρισμενο ενω μπορεις να παρεις καινουργιο στο ιδιο ποσο. 6-το καινουργιο αυτοκινητο δεν ρυπαινει οπως το μεταχειρισμενο. φυσικα αυτα δεν απαιτουν παρα μονο να δεις τρια τεσσερα αυτοκινητα που εχεις διαλεξει.σε ενα απογευμα εχεις παει τα εχεις δει απο κοντα. μηδεν χρονο να βλεπεις τις σαβουρες. ποιος μαστορας.εδω υπαρχει εγγυηση αντιπροσωπιας.οτι να παθει στο φτιαχνουν . καλες αγορες.οπως να το κανουμε ειναι αλλο πραγμα το καινουργιο. 2
doctorkostis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 mp123 οταν λεμε για μεταχειρισμενο με 15Κ € εννοουμε κατι 2, το πολυ 3 ετων, ως 50-60 χιλιαδες χιλιομετρα.Πιθανοτατα ακομα μεσα στην εργοστασιακη εγγυηση, σε αριστη κατασταση μεσα-εξω. Αν δεν ειναι ετσι, πας στο επομενο. Ειπαμε, το μονο μειονεκτημα κατα τη γνωμη μου οτι η αναζητηση του μεταχειρισμενου θελει χρονο. Τη μεγαλη χασουρα στα χρηματα την εχει αυτος που αγοραζει καινουριο, ο επομενος χανει σημαντικα λιγοτερα χρηματα. Γλιτωνεις 20-25% απο την τιμη καταλογου, για ενα , στην ουσια, καινουριο αυτοκινητο.
xrhstosiak Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 μαλλον νομιζεις οτι μιλαω για να αυτοκινητο χαρβαλο του 80 ή αν εκτος αν νομιζεις οτι ενα αμαξι με κατω πχ απο 30k ειναι παλιο (ενδεικτικη τιμη τελειως - γιατι ξερω και αμαξια διαλυμενα με 5κ και τελεια με 100κ) στην οικογενεια εχουν αλλαχτει ολα τα χρονια πανω απο 5 αυτοκινητα μεταχειρισμενα - ποτε κανενα δεν εβγαλε κατι και προσωπικα εχω αλλαξει πανω απο 10 μηχανες - ποτε καποια δεν ειχε κατι και παντα μιλαω για μεγαλη διαφορα κερδους στα χρηματα αλλα επαναλαμβανω ποτε βιαστικες αποφασεις ποτε χωρις ψαξιμο τα κερδισμενα λεφτα προτιμω να τα κανω ταξιδι
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 mp123 οταν λεμε για μεταχειρισμενο με 15Κ € εννοουμε κατι 2, το πολυ 3 ετων, ως 50-60 χιλιαδες χιλιομετρα.Πιθανοτατα ακομα μεσα στην εργοστασιακη εγγυηση, σε αριστη κατασταση μεσα-εξω. Αν δεν ειναι ετσι, πας στο επομενο. Ειπαμε, το μονο μειονεκτημα κατα τη γνωμη μου οτι η αναζητηση του μεταχειρισμενου θελει χρονο. Τη μεγαλη χασουρα στα χρηματα την εχει αυτος που αγοραζει καινουριο, ο επομενος χανει σημαντικα λιγοτερα χρηματα. Γλιτωνεις 20-25% απο την τιμη καταλογου, για ενα , στην ουσια, καινουριο αυτοκινητο. Να ξαναρωτησω γιατι να πουλησει ενας ενα τετοιο αμαξι ?
doctorkostis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Να ξαναρωτησω γιατι να πουλησει ενας ενα τετοιο αμαξι ? Θα απαντησω ξανα κυριε Γιαννη, οτι οι λογοι ειναι πολλοι και δε με ενδιαφερουν. Μπορει να εχει λεφτα και να το βαρεθηκε, μπορει να χωρισε και να θελει να παρει καμπριο, μπορει να επεσε η δουλεια του εξω και να χρειαζεται μετρητο, μπορει να φευγει εξωτερικο (οπως εκανα εγω πριν λιγα χρονια και πουλησα αμαξι με 54,000 χιλιομετρα). Επιβαλλεται σωστος ελεγχος σε εμπιστο μηχανικο η σε υπηρεσια τυπου spotmechanic, ελεγχος για τα χαρτια του αυτοκινητου, βιβλιο σερβις, τεστ ντραιβ κλπ κλπ, διαδικασιες που θελουν χρονο. Αν το αυτοκινητο δεν ειναι "χαρτι" παμε στο επομενο. 1
xrhstosiak Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 το βαρεθηκε; δεν βγαινουν τα εξοδα αλλαζει συνεχεια αμαξια λαθος αγορα δεν ηταν αυτο περιμενε αρρωστιες - δανεια - χρωστουμενα χωρισε φευγει για το εξωτερικο εταιριας που εκλεισε αλλαξαν οι αναγκες - πχ γεννηση παιδιου και αλλα οτι φανταστει ο καθενας για αυτο αλλωστε αν μπεις στο car και ψαξεις με μονο κριτηριο την ημερομηνια βλεπεις οτι βγαινουν εκατονταδες αγγελιες ολοι καποιο λογο εχουν ο αδελφος μου, στην οικογενεια του ειχαν δυο αυτοκινητα, δουλευε στο αγ. στεφανο καθε μερα πηγαινε με αμαξι απο αιγαλεω και το αμαξι το πηρε μονο για αυτο το λογο 2 χρονια μετα η εταιρια ηρθε μεσα στην αθηνα 100 μ απο μετρο ... το αμαξι δωθηκε αμεσως - αρκει το αλλο και η μηχανη του ... και το αμαξι που δωθηκε ηταν πενα ...
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Θα απαντησω ξανα κυριε Γιαννη, οτι οι λογοι ειναι πολλοι και δε με ενδιαφερουν. Μπορει να εχει λεφτα και να το βαρεθηκε, μπορει να χωρισε και να θελει να παρει καμπριο, μπορει να επεσε η δουλεια του εξω και να χρειαζεται μετρητο, μπορει να φευγει εξωτερικο (οπως εκανα εγω πριν λιγα χρονια και πουλησα αμαξι με 54,000 χιλιομετρα). Επιβαλλεται σωστος ελεγχος σε εμπιστο μηχανικο η σε υπηρεσια τυπου spotmechanic, ελεγχος για τα χαρτια του αυτοκινητου, βιβλιο σερβις, τεστ ντραιβ κλπ κλπ, διαδικασιες που θελουν χρονο. Αν το αυτοκινητο δεν ειναι "χαρτι" παμε στο επομενο. Πολυ μικρη η πιθανοτητα για τα παραπανω...Οχι ανυπαρκτη αλλα πολυ μικρη...
mp123 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) απο τη δικη μου εμπειρια εχοντας αλλαξει σε 22 χρονια 9 αυτοκινητα ,τα 6 καινουργια τα 3 μεταχειρισμενα 2-3 ετων , ολων των τυπων σπορ ,σενταν ,suv την σιγουρια που νοιωθεις με το καινουργιο δεν συγκρινετε με το μεταχειρισμενο. ξερεις πως ειναι καινουργιο τελος.πιο καλα ενα φτηνο καινουργιο με 12000-14000 παρα ενα μεταχειρισμενο 3ετιας στα ιδια λεφτα. επισεις απο θεμα μαρκες.εχω παρει γερμανικα ,ιταλικα,γαλλικα,γιαπονεζικα.σε θεμα σχεση ποσα λεφτα δινεις για αυτο που αγοραζεις θα σας φανει αστειο αλλα ο κορεατης κανει πολυ καλη δουλεια.δευτερη φορα που παιρνω κορεατικο και απο οτι φαινετε μονο κορεατικα θα παιρνω. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2017 από mp123 1
Mansora Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 απο τη δικη μου εμπειρια εχοντας αλλαξει σε 22 χρονια 9 αυτοκινητα ,τα 6 καινουργια τα 3 μεταχειρισμενα 2-3 ετων , ολων των τυπων σπορ ,σενταν ,suv την σιγουρια που νοιωθεις με το καινουργιο δεν συγκρινετε με το μεταχειρισμενο. ξερεις πως ειναι καινουργιο τελος.πιο καλα ενα φτηνο καινουργιο με 12000-14000 παρα ενα μεταχειρισμενο 3ετιας στα ιδια λεφτα. επισεις απο θεμα μαρκες.εχω παρει γερμανικα ,ιταλικα,γαλλικα,γιαπονεζικα.σε θεμα σχεση ποσα λεφτα δινεις για αυτο που αγοραζεις θα σας φανει αστειο αλλα ο κορεατης κανει πολυ καλη δουλεια.δευτερη φορα που παιρνω κορεατικο και απο οτι φαινετε μονο κορεατικα θα παιρνω. Όποτε έδωσες 9 αμάξια περίπου 3 χρόνων με μια χασούρα 30% σε κάθε αμάξι. Θεωρείς ότι τα αμάξια που πούλησες ήταν κακά και επικίνδυνα στην τριετία ή απλά δεν σου έκαναν; Επειδή έχω εταιρικό πλέον δεν αγοράζω ποτέ ξανά καινούργιο. Όσες φορές αγόρασα καινούργιο έχασα λεφτά σε αντίθεση με τις φορές που αγόρασα μεταχειρισμένο που είτε έχασα ελάχιστα ή σε αρκετες περιπτωσεις έβγαλα και κέρδος. 1
vairass Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 απο τη δικη μου εμπειρια εχοντας αλλαξει σε 22 χρονια 9 αυτοκινητα ,τα 6 καινουργια τα 3 μεταχειρισμενα 2-3 ετων , ολων των τυπων σπορ ,σενταν ,suv την σιγουρια που νοιωθεις με το καινουργιο δεν συγκρινετε με το μεταχειρισμενο. ξερεις πως ειναι καινουργιο τελος.πιο καλα ενα φτηνο καινουργιο με 12000-14000 παρα ενα μεταχειρισμενο 3ετιας στα ιδια λεφτα. επισεις απο θεμα μαρκες.εχω παρει γερμανικα ,ιταλικα,γαλλικα,γιαπονεζικα.σε θεμα σχεση ποσα λεφτα δινεις για αυτο που αγοραζεις θα σας φανει αστειο αλλα ο κορεατης κανει πολυ καλη δουλεια.δευτερη φορα που παιρνω κορεατικο και απο οτι φαινετε μονο κορεατικα θα παιρνω. Ο κορεατης είναι ένα αντίγραφο του Ιάπωνα... Δεν τον φτάνει με τίποτα. Απλά παίρνεις κάτι παραπάνω με τα λεφτά που δίνεις στον κορεατη στα ηλεκτρονικά κλπ. Στον Ιάπωνα αυτά πρέπει να τα πληρώσεις έξτρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα