voltmod Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι πρόκειται να επενδύσει περισσότερα από $24 δισεκατομμύρια στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030 ενώ αναμένεται να βγάλει και εκδόσεις μηδενικών ρύπων για κάθε ένα από τα μοντέλα στη γκάμα της, όπως σκοπεύει να κάνει και η Mercedes-Benz. Η εταιρεία βεβαίως και στο παρελθόν είχε ανακοινώσει σχέδια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, ωστόσο μία τόσο μεγάλη επένδυση ενδεχομένως να σχετίζεται και με το πρόσφατο σκάνδαλο με την παραποίηση των εκπομπών ρύπων στα αυτοκίνητα της. Ως μέρος της τολμηρής αυτής επένδυσης, η VW έχει βάλει στόχο την κατασκευή τουλάχιστον 80 ηλεκτρικών οχημάτων κατά μήκος όλων σχεδόν των brands του group (π.χ Audi, Skoda, SEAT κ.ά) μέχρι το 2025, αν και αμφιβάλλουμε ότι θα δούμε μέσα σε αυτό το διάστημα μία ηλεκτρική Lamborghini, Bentley ή Bugatti. Σε παλαιότερες ανακοινώσεις, είχε γίνει λόγος για 30 ηλεκτρικά οχήματα. Η εταιρεία επίσης ευελπιστεί να προσφέρει στους πελάτες της μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε ένα από τα οχήματα της μέχρι το 2030, που υπολογίζονται σε αριθμό ότι είναι 300 περίπου. Και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν δεσμευτεί να ανακοινώσουν σύντομα ηλεκτρικά οχήματα ενώ ορισμένοι, όπως η Volvo και η Aston Martin κάνουν επιθετικά σχέδια, για να εγκαταλείψουν τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου μέσα στην ερχόμενη δεκαετία. Οπότε, το να κινηθεί προς τα ηλεκτρικά οχήματα, είναι και ζήτημα ανταγωνισμού για την Volkswagen, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και ορισμένες πολιτικές που θα ακολουθήσουν ολόκληρα κράτη, όπως η Γαλλία, η Μ. Βρετανία ή η Κίνα που σκοπεύουν να απαγορεύσουν μελλοντικά (π.χ στο κέντρο μεγαλουπόλεων) τα βενζινοκίνητα/ πετρελαιοκίνητα οχήματα. Όμως η εταιρεία θέλει και να αφήσει πίσω της για πάντα το φιάσκο με τις εκπομπές ρύπων, το οποίο παραμένει –δυστυχώς για αυτήν- στην επικαιρότητα, με έναν από τους αρχιμηχανικούς της εταιρείας να καταδικάζεται σε 40 μήνες φυλάκιση για τον ρόλο του στο σκάνδαλο. Όπως είναι γνωστό, η εταιρεία κατέληξε σε συμβιβασμό με την επιβολή του προστίμου να φτάνει τα $15 δισεκατομμύρια. Site: Engadget
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Ας βάλουμε την λέξη Group στον τίτλο 9
Black Demis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 ναι..... με κρυμμένο δίχρονο κινιτιρακι πίσω που θα δουλεύει καθαρά και μόνο με λάδια.......... 11
NiVa013 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Να δω πόσα λαμπάκια θα ανάβουν στο καντράν!! 4
GeorgeSmirlis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Βαζεις κλειδι: Immobilizer error Γυρνας κλειδι: Check Engine εννοω Electric Motor Βγαζεις κλειδι: Check steering column lock Πας να βγεις: Check door for dents Check Check Check Τοσα χρονια σε μαθαμε Vw 6
johnnieinlab Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Κι εγώ ευελπιστώ μέχρι το 2030 να έχω 300 "μοντέλα" Ωραίο είναι να ελπίζεις! 2
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Και με τον όρο "Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο, EV", δεν εννοούμε τα Full-plug-in, με μπαταρία ηλεκτρικά, αλλά ό,τι έχει ηλεκτροκινητήρα δλδ ΚΑΙ τα υβριδικά. (βασικά εννοούν τα 48Volt mild hybrid) Απλώς μια λεπτομέρεια που για κάποιο λόγο κανένα άρθρο δεν αναφέρει ποτέ... 2
Black Demis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Και με τον όρο "Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο, EV", δεν εννοούμε τα Full-plug-in, με μπαταρία ηλεκτρικά, αλλά ό,τι έχει ηλεκτροκινητήρα δλδ ΚΑΙ τα υβριδικά. (βασικά εννοούν τα 48Volt mild hybrid) Απλώς μια λεπτομέρεια που για κάποιο λόγο κανένα άρθρο δεν αναφέρει ποτέ... δεν το λένε για να βάλουν μέσα ενα δίχρονο κινητήρα να παράγει ρεύμα (πως αλλιος θα τηρήσουν παράδοση με ρύπους εκεί στην Volkswagen )
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 δεν το λένε για να βάλουν μέσα ενα δίχρονο κινητήρα να παράγει ρεύμα (πως αλλιος θα τηρήσουν παράδοση με ρύπους εκεί στην Volkswagen ) Δεν μιλώ για το συγκεκριμένο άρθρο, για την VW, αλλά για όλα όσα απευθύνονται σε "ηλεκτρικά αυτοκίνητα".
Hatsos Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά, δεν λέω καλά τα πράσινα αυτοκίνητα κτλ. Αλλα αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι αν έχουμε όλοι ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ο ηλεκτρισμός θα είναι πολύ πιο αναγκαίος και σε πολύ μεγαλύτερα ποσά . Για να παράγουμε πιο πολύ ρεύμα θα πρέπει τα εργοστάσια να Βαράνε κόκκινο η να φτιάξουν καινούργια τα οποία με την σειρά τους θα ρυπαίνουν περισσότερο το περιβαλον, δλδ μια τρύπα στο νερό στο τέλος. Κλείνοντας θα ήθελα να μάθω ποια θα είναι η λύση αν έχουμε καμία διακοπή ρεύματος κτλ λόγο φυσικής καταστροφής η για άλλους λόγους. Όπως ξέρουμε όλοι τα ξεφτέρια μας εδώ δεν είναι και τα πιο γρήγορα. 2
Black Demis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά, δεν λέω καλά τα πράσινα αυτοκίνητα κτλ. Αλλα αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι αν έχουμε όλοι ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ο ηλεκτρισμός θα είναι πολύ πιο αναγκαίος και σε πολύ μεγαλύτερα ποσά . Για να παράγουμε πιο πολύ ρεύμα θα πρέπει τα εργοστάσια να Βαράνε κόκκινο η να φτιάξουν καινούργια τα οποία με την σειρά τους θα ρυπαίνουν περισσότερο το περιβαλον, δλδ μια τρύπα στο νερό στο τέλος. Κλείνοντας θα ήθελα να μάθω ποια θα είναι η λύση αν έχουμε καμία διακοπή ρεύματος κτλ λόγο φυσικής καταστροφής η για άλλους λόγους. Όπως ξέρουμε όλοι τα ξεφτέρια μας εδώ δεν είναι και τα πιο γρήγορα. αν ζήτηση θα είναι τόσο μεγαλη θα πάμε προφανώς σε περισσότερα πυρηνικά εργοστάσια 1
Whargoul Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 αν ζήτηση θα είναι τόσο μεγαλη θα πάμε προφανώς σε περισσότερα πυρηνικά εργοστάσια Μέγα λάθος να λες ότι θα χρειαστούμε επιπρόσθετη ενέργεια, και ειδικά πυρηνικά εργοστάσια, σε topic με θέμα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα....
panoskatos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν ! 300 μοντέλα σε 12 χρόνια και δεν κυκλοφορεί ούτε ένα από το γκρουπ της Ας φτιάξει πρώτα έναν κινητήρα που να μην καίει λάδια και μετά βλέπουμε 1
tomiq Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Στην Αμερική πλήρωσε κάπου 24 δις για το σκάνδαλο με τους ρύπους. Στην Ευρώπη δήλωσε ότι δεν θα πληρώσει τίποτα, γιατί έτσι της αρέσει για τα 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα με το πρόβλημα. Και το κερασάκι...! Όλες οι γερμανικές αυτοκ/νίες σε συνεννόηση μεταξύ τους κάνουν το ίδιο. 1
CyanBlue Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Τι καλά που υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές που δεν φέρουν το υπερτιμημένο "made in Germany"...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα