nickolas Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2017 Τα φίλτρα πρακτικά αν δεν τα πειράξεις δεν χαλάνε. Η θα βουλώσουν και θα πέσει η μέγιστη ιπποδύναμη ή θα χαλάσει το λάστιχο στο κούμπωμά τους από τον καιρό ή το βάλε/βγάλε. Όσο έχω ψάξει εγώ στο internet δεν υπάρχει καμία αναφορά για φίλτρο που δεν φίλτραρε, που ήταν βρώμικο δηλαδή από πίσω. Αυτό έχει να κάνει με την φύση των χάρτινων φίλτρων που όσο πιο βρώμικα είναι τόσο καλύτερα φιλτράρουν. Σαν τα πανάκια για τα γυαλιά που καθαρίζουν καλύτερα μετά από κάποιον καιρό. Οπότε μην πειράζετε τα φίλτρα, και αν δεν έχετε χρήματα, μπορείτε γενικά να το αφήσετε και αρκετά παραπάνω (δεν το προτείνω βέβαια). Αλλά μην τα βγάζετε για να τα καθαρίσετε, απλά χαλάτε το κούμπωμα και μπαίνει αφιλτράριστος αέρας από εκεί. Τώρα στα aftermarket που θέλουν λάδωμα κλπ. κάντε ό,τι λέει ο κατασκευαστής. ΥΓ. Αυτοκίνητο χωρίς φίλτρο αέρα σε συνθήκες Ελλάδας θα κάνει περίπου 40.000χλμ. προτού βγάλει πρόβλημα. Τα φίλτρα γενικά φιλτράρουν πάνω από το 99% από ό,τι πέφτει πάνω τους. Ακόμα και αν πέσει η απόδοσή του 10 φορές στο 90% για παράδειγμα (που αντίθετα ανεβαίνει με το χρόνο) δε θα φανεί παρά μετά τα 400.000χλμ στο μοτέρ. Οπότε γενικά μην σκάτε. Απλά με βουλωμένο φίλτρο πέφτει η μέγιστη απόδοση (αλλά δεν ανεβαίνει με νορμάλ οδήγηση η κατανάλωση). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα