achilles_g_ Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Πολλοί μάστορες θα σου πουν αυτό που θέλεις να ακούσεις...Η να σε κάνουν να πεις...α δεν με κοροϊδεύει..αν ήταν θα μου το άλλαζε... βάλε το καινούργιο δίπλα και δες την διαφορά...
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μονο η εικονα σε συνδιασμο με το χαμηλο κοστος λεει οτι ηθελε αλλαγη απο καιρο.
opcorsa Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 απορω που καποιοι δεν αλλαζετε λαδια, φιλτρα λαδιου -αερα και μπουζι.. δεν επιχειρηματολογω γιατι και πως, αλλα πραγματικα ΑΠΟΡΩ... 1
Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Εντομεταξύ το πρώτο στρώμα το άσπρο, πριν το βασικό μέρος του φίλτρου ξέρουμε τι είναι; Το έχω δει σε κάποια φίλτρα αλλά πολλά δεν το έχουν. Βαμβακερή γάζα είναι. Τα φίλτρα γάζας είναι τα πιο συνηθισμένα aftermarket φίλτρα, σε αντίθεση με τα εργοστασιακά που είναι συνήθως χαρτιού. Συμφωνα με 3 μαστορες οχι. Εγω βλεπω βρωμια πανω αλλα το χαρτι δεν εχει μαυρισει Η βρωμιά είναι αυτό που κάνει το φίλτρο να βουλώνει... Άσχετα όμως πως το κόβει το μάτι του καθενός μας, ο κατασκευαστής ορίζει αλλαγή κάθε συγκεκριμένους μήνες ή συγκεκριμένα χιλιόμετρα ή και συχνότερα σε συγκεκριμένες συνθήκες.
ParhsG Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 απορω που καποιοι δεν αλλαζετε λαδια, φιλτρα λαδιου -αερα και μπουζι.. δεν επιχειρηματολογω γιατι και πως, αλλα πραγματικα ΑΠΟΡΩ... Προυποθέτει να έχεις και μάστορα που θα ασχοληθεί.
opcorsa Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Προυποθέτει να έχεις και μάστορα που θα ασχοληθεί. 1. αλλαζεις μαστορα 2.ειναι τοσο απλη συντηρηση, που την κανει και η κοπελα μου..(κυριολεκτικα)
ParhsG Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 1. αλλαζεις μαστορα 2.ειναι τοσο απλη συντηρηση, που την κανει και η κοπελα μου..(κυριολεκτικα) 1. Εχω αλλάξει 5. 2. Προφανώς το άλλαξα μονος μου μαζι με καμπινας που ενώ είχα φτιάξει ac (συμπιεστη) ούτε καν ασχοληθηκε ο μαστορας 1
soteras Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Ηθελε πριν πολυ καιρο μην σου πω χρονια οσο για τους μαστορες που ειπαν οτι δεν ηθελε πες του την αλλη φορα να στο φερω για λαδια και φιλτρα η απλα να ριχνω μεσα λαδακι φαγητου και θα ειμαστε κομπλε
andreapaog328 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 1. Εχω αλλάξει 5. 2. Προφανώς το άλλαξα μονος μου μαζι με καμπινας που ενώ είχα φτιάξει ac (συμπιεστη) ούτε καν ασχοληθηκε ο μαστορας καμπίνας πολλοι δεν ασχολούνται γιατι τις περισσότερες φορές είναι χωμένα, θέλει λύσιμο κτλ. 1
ParhsG Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 καμπίνας πολλοι δεν ασχολούνται γιατι τις περισσότερες φορές είναι χωμένα, θέλει λύσιμο κτλ. Σε μενα βγαίνει σε λιγοτερο χρονο απο αερα. Εχει δυο βιδες αλλά σε καποιο service δε τις βαλανε οποτε απλα κουμπωνει. Απλα μου εκανε εντυπωση οτι ναι μεν ειχε βρωμια πάνω αλλα το χαρτι δεν ειχε μαυρίσει πολύ.
andreapaog328 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 σε ford focus εκανα ενα τριωράκι. άλλαξα ένα πρέπει ναχε πανω απο 30k km. πίσσα μαυρο.
nickolas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Το βασικό είναι να μην έχει ξεραθεί το λάστιχο που μονώνει γύρω από το φίλτρο. Επίσης ο σωλήνας πίσω από το φίλτρο πρέπει να είναι πεντακάθαρος αλλιώς υπάρχει πρόβλημα. Το ίδιο το φίλτρο δύσκολα "χαλάει" με την έννοια να μην φιλτράρει. Απλά βουλώνει και πέφτει η απόδοση (χωρίς να επηρρεάζεται απαραίτητα η κατανάλωση όπως σωστά σημειώθηκε πιο πάνω). Βασικός κανόνας είναι ότι το φίλτρο δεν το πειράζουμε παρά μόνο για να το αλλάζουμε. Ούτε φύσηγμα, ούτε τίναγμα... Αν το βγάλουμε, το αλλάζουμε.
ParhsG Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Το βασικό είναι να μην έχει ξεραθεί το λάστιχο που μονώνει γύρω από το φίλτρο. Επίσης ο σωλήνας πίσω από το φίλτρο πρέπει να είναι πεντακάθαρος αλλιώς υπάρχει πρόβλημα. Το ίδιο το φίλτρο δύσκολα "χαλάει" με την έννοια να μην φιλτράρει. Απλά βουλώνει και πέφτει η απόδοση (χωρίς να επηρρεάζεται απαραίτητα η κατανάλωση όπως σωστά σημειώθηκε πιο πάνω). Βασικός κανόνας είναι ότι το φίλτρο δεν το πειράζουμε παρά μόνο για να το αλλάζουμε. Ούτε φύσηγμα, ούτε τίναγμα... Αν το βγάλουμε, το αλλάζουμε. Πιστευω πως ειναι μικρό το κόστος για να ασχολούμαστε με καθάρισμα έτσι και αλλιως. Δε θα γινουμε πιο φτωχοι για 10 ευρώ. Μερικοί βαζουν ελευθέρας και το πλένουν αλλά δε ξέρω πιο το νοημα.
Joshua21 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Πιστευω πως ειναι μικρό το κόστος για να ασχολούμαστε με καθάρισμα έτσι και αλλιως. Δε θα γινουμε πιο φτωχοι για 10 ευρώ. Εφόσον πρόκειται για κοινά φίλτρα, ναι. Μερικοί βαζουν ελευθέρας και το πλένουν αλλά δε ξέρω πιο το νοημα. Τα ελευθέρας υποτίθεται πως βελτιώνουν την απόδοση, για αυτό τα βάζουν μερικοί. Επίσης δεν καταλαβαίνεις το νόημα γιατί αγνοείς ότι κοστίζουν πολύ παραπάνω από 10€: https://www.antallaktikaonline.gr/kn-filters/2734090
LouCi4er Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2017 Κρίμα που δεν βρίσκω την δοκιμή που είχαν κάνει κάποιοι με λερωμένο και καθαρό φίλτρο και βγάζανε ότι στην κατανάλωση είχε ελάχιστη επίδραση, σχεδόν μηδενική. Στην ισχύ έχανες με λερωμένο φίλτρο. Θα ψάξω να το βρω. Και με αρκετά βουλωμένο νομίζω δεν είδαν σημαντική διαφορά. Προφανώς στην μέγιστη ισχύ είδαν γιατί είχε μειωθεί η παροχή αέρα. Εντομεταξύ το πρώτο στρώμα το άσπρο, πριν το βασικό μέρος του φίλτρου ξέρουμε τι είναι; Το έχω δει σε κάποια φίλτρα αλλά πολλά δεν το έχουν. Προ φιλτρο(pre filter που λενε και οι ξενοι).Συνηθως εχουν ολα τα πετρελαιου,τα πιο καινουργια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα